Pentru că se apropie căldura, mă bate foarte tare gândul să îmi iau o trotinetă electrică. M-am uitat pe net după ele, specificații, reviewuri, dar este absolut imposibil de găsit ceva care să fie util unui om. Pentru că, evident, la reviewuri găsești doar nemulțumiții, fie că e vorba de o trotinetă de 300 de eur sau una de 800 de euro. Totul e nașpa, totul e prost, totul e chinezărie etc. De parcă nu ar fi toate chinezării.

Așa că nu știu ce aș putea să îmi iau. Oriunde te-ai uitat, dacă e roată plină sau multicamerală, ori e bine, ori e de rahat. Dacă e cu cameră, iarăși, ba e bine și moale, ba e o mizerie de aruncat la coș. Bateriile, depinde unde citești, sunt mizerabile sau minunate, autonomia este ori până la ploiești, ori nu poți să dai o tură de IOR, la aceiași trotinetă.

E un has de informație, mult prea multă informație din partea unor oameni care nu ar trebui, în primul rând, să ofere informație. Fun fact, citeam ieri pe google un review la o școală, unde un tip dăduse rating de 1 steluță, pentru că se aude muzică tare din școală și vede copii dansând, la ce le folosește în viață asta, plus că îl deranjează. Nu, nu avea copii la școala aia, doar a dat un review.

Dacă aveți trotinete electrice, aș fi recunoscător pentru niște info. Ce trotinete duc 105 kile, ce camere sunt mai bune, ce baterii, trebuie baterie suplimentară etc? Efectiv nu aș vrea să îmi iau una de 1000 de euro doar ca să mă duc la Cora.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

52 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    105kg?! Boss, tu vrei sa vi si cu un rucsac cu 30 de kg de cumparaturi in spate de la Cora sau cum?
    PS: astept berea!

  2. #5

    Xiaomi mi Pro 2. Dupa un an si ~3100 de kilometri, aproape zilnic, pe ploaie, soare, frig etc.:

    – Pune-i cauciucuri pline. Te zguduie mai tare, dar este mai comod decat sa schimbi camerele la fiecare 3-400km (daca esti norocos).
    – Pune-i suspensie macar pe fata. Cauta-le pe cele facute de Monorim (de la V2 in sus). Daca esti bogat, pune-i si pe spate, dar ii creste considerabil greutatea.
    – Din cand in cand, mai strange-i suruburile. La fel, din cand in cand, schimba-i placutele de frana.
    – O data pe an, schimba-i rulmentii. La mine au cedat dupa vreo 8 luni, dar nici nu sunt vreun om pasnic cu fieru’ (ma rog, aluminiu’).
    – In mod real, ma tine cam 21km la 105kg + haine + laptop.
    – Optional, ia-ti rucsac cu semnalizare, casca si un clacson de oameni, nu rahatul ala al ei care zangane la fiecare denivelare.
    – Tot optional, schimba-i softul. Se face usor, iar ca avantaj, iti scoate limitarea de viteza (chestie putin relevanta) si are demaraj mult mai puternic. Daca nu esti atent, da cu tine de pamant cu toate kilele alea.

    Pe mine m-a scutit de o gramada de bani dati pe transportul la si de la munca, daca e sa calculez la pretul minim/km, cu Uber/Bolt/Taxi. Dar, cum niciodata la 7:30 nu prinzi tarif minim…

    • #6

      +1 la xiaomi, are soțul, practic ne-a scutit de cumpărat a doua mașina:))) de peste 2 ani

    • #7

      Nu trebuie neapărat rucsac, merge chestia asta pe care o pui pe orice rucsac, pe mine m-a ajutat mult pe partea de semnalizare. www.aliexpress.com/item/4001366089231.html?spm=a2g0o.order_list.0.0.21ef1802Yjjlsb

      Si da, Mi Pro 2 recomand si eu, daca se publica sau nu postul initial 🙂

    • #8

      uooo ce misto e vesta aia

    • #9

      Nu va luati vesta aia daca aveti trotineta de la bmw.

    • #10

      @Bogdan. Nu zic, da’ spun. Rucsacul meu are chestia aia detasabila si devine exact ce imi arati tu in poza. Ideea e ca dupa ce mi-am luat rucsacul ala, nu m-a mai injurat nimeni in trafic.

      Le gasesti in ambele forme pe e-mag. Mai scumpe, dar nu stai o luna dupa livrare. Face toti banii.

    • #11

      Glumesti sper la 105 kg cu xiaorma…
      Eu am un dual moto de 2kw cu roti de 1o inch si am 80 de kg si ma simt okish pe ea, am mers cu xiaorme si alea romanesti, sunt efectiv atat de tehnologizate, chestii inutile de ma intrebi pe mine, avem un prieten caruiea ii bipaia si nu pornea, nu stiu dc a rezolvat cu garantia sau ceva… for fucks sake e un motor electric un controler si roti, dc trebuie sa le complicam atat de mult incat sa se opreasca ca bmwu in mijlocu strazii si sa te uit la el ca la felu 17.
      De asemenea daca te uiti la xiaorma la suspensii,roti, brate – aia nu e facut pt oameni seriosi – daca cazi de pe o bordura cu ea o rupi.
      ca sugestie pt Arhi macar asta, minim desi as lua ceva mai solid (ai si review de la Dr. Drei in articol):
      www.ezotron.ro/acasa/183-trotineta-electrica-ezotron-x08-1800w-48v-21ah-lg.html

    • #12

      trotineta cu care sa mergi cu 65kmph? oh, no, tks, am copii

    • #13

      @octavian. Cineva și-a bătut pla de prietenul tau. Adică “inamicul” a înregistrat trotineta pe numele lui, apoi a blocat-o. Prietenul tau a picat de gâscă.

      In alta ordine de idei, te invit in Brașov sa vezi cum arată o “xiaorma” după 3000km și un an de alergat cu bivolu’ de 105 kg in viu, in spate. Nu vorbesc de modelele ieftine, cu de vârful de gamă, mi pro 2. Nu mai zic că aia pe care o prezinți tu, ciudate aproape de trei ori cata costat a mea. Da, am fost norocos și am prins-o la 1700 de lei.

      L.E. pentru Xiaomi găsești piese de schimb pe tot internetul mare. Ieftine.

    • #14

      nu trebuie sa mergi cu 65 doar ca poate troti, e ma plimb cu a mea cu 15-25 99% din timp, ideea e de structura ca emia solida e facuta sa reziste mai bine.

    • #15

      Octavian, am presupus ca Arhi nu vrea sa se omoare, trotineta propusa de tine e direct proiectil :)). Un prieten cu trotineta care atingea 50km/h a ajuns la spital, iar experienta de mers pe trotineta avea ani de zile. Doar că, totuși, nu ești în siguranță la peste 30km/h pe chestiuta aia, oricâte echipamente de protecție îți pui, oasele se rup.

      Xiaomi pentru distante scurte, cu viteza de croaziera, este ce trebuie din punctul meu de vedere. Oricum ajungi mai repede ca o mașină oriunde, am testat cu al meu, aceeași destinație eu cu mașina, el pe trotineta, ma aștepta și băuse și juma’ de bere pana am ajuns eu. A schimbat doar rotile la ea și apărătoarea de noroi, ca l-a acostat odată o mașină fe gunoi și i-a rupt-o. Pentru ce vrea Arhi eu zic ca e ce trebuie.

    • #16

      I-ai făcut stage 1, boss?

    • #17

      Sarpele, Laura, eu am cum ziceam mai sus trotineta dual motor de 2kw, merge cu 65. Nu inseamna ca trebuie sa merg cu 65 cu ea. Pe eco ma plimb cu un motor peste 80km ca range cu ea, daca vreu sa depasesc ceva sau sa merg mai tare – 2 motoare non eco si fuge, ma repet daca vreau.
      De asemenea stau la Brasov destul de mult ce faci su xiaorma pe dealurile alea? ca a mea urca si urca frumos, sau te plimbi doar pe la coresi si calea bucuresti cu ea :)) (rautate gratuita)
      De asemenea daca nu vrei nou si gasesti una decenta dual moto in stare buna, buna poate sa fie si raport pret/ce primesti o afacere.
      Eu am avut de la mizerii de trotinete la joyoare si acuma la asta. Sincer nu as lua ceva mai slab si fara range dupa ce ma plimb de cativa ani cu asta.
      Si ma mai repet cu o chestie, nu vrei sa se rupa o shaorma sub tine, mai ales la 105kg ca ai cazut de pe o bordurica la 25 la ora… zic si eu.

    • #18

      Octavian, termina cu prostiile, ca nu se rupe nimic la Xiaomi.

  3. #19

    Ar fi buna una de la bolt, lime etc sunt zdravene.

  4. #20

    Nu va grabiti cu sfaturile, mai intai analizati-le bine! E timp berechet, deadline-ul e de-acu’ in patruj’ de kile.

  5. #21

    Stiu ca ai spus ca nu vrei sa dai 1000 de euro pe o trotineta, dar

  6. #22

    www.emag.ro/trotineta-electrica-xiaomi-mi-pro-2-putere-motor-300-w-autonomie-45-km-viteza-maxima-25-km-h-negru-fbc4025gl/pd/D94003MBM/?X-Search-Id=94451869fe95b75d7cf4&X-Product-Id=6844889&X-Search-Page=1&X-Search-Position=0&X-Section=search&X-MB=0&X-Search-Action=view

    650 KM din iulie anul trecut pana acum, 2-3 zile pe saptamana, in functie de program, inclusiv iarna la minus. Recomand la max.
    14 kg daca vrei sa mergi si cu metroul, cum fac eu.

    9km in 40 de minute (casa presei – tineretului, fara metrou).

    Vara o incarcare ajunge pentru 3 drumuri dus-intors Victoriei – Casa Presei, iarna pe minus cam 1.5 drumuri.

    O fi ea chinezarie dar in 650Km nu am patit nimic, sunt in continuare super multumit.

  7. #23

    serviciul bolt nu este disponibil in zona?

  8. #24

    Eu am 2 xiaomi (m360 si pro). La 99kg pro-ul ma tine vreo 30km dar scade performanta daca ajungi cu bateria sub 40% (mai ales in panta pe calea victoriei). Cauciucurile cu camera te zdruncina mai putin, mai trebuie umflate din cand in cand. Dupa ce am ramas in drum cu pana am pus unu plin cu gauri prin el. E mai dur putin dar nu mai am griji. Am facut sute de km, merita investitia de 430 euro (la vremea respectiva). Se pliaza, incape in portbagaj la uber dupa ce bei ceva in oras. Am schimbat soneria dar softul nu merita schimbat, 25km/h e ARHI suficient 🙂

    Consubabile schimbate ca la bicicleta, nimic deosebit. Recomand cu tarie casca. Dar vezi ca orice groaba duce la cazaturi. Trebuie foarte mare atentie mai ales seara sau pe asfalt umed. O groapa de 20cm diametru mi-a fisurat cotul la 10km/h. Doar de la șoc, nu de la cazatura

  9. #25

    Ca fost detinator de trotineta (am vandut-o intre timp), inclin mai mult ca nu merita. Pe a mea am achizitionat-o in 2018 (fix cand incepuse nebunia, unde ca modele de baza pe atunci era doar xiaomi mijia 365 si cele de la ninebot, produse de segway).
    Am mers pe modelul ‘basic’: ES1 (mai exista ES2, cu amortizor si pe spate). La ambele poti sa adaugi si o baterie externa, care se monteaza direct pe trotineta, dubland autonomia, neaducand un plus pe partea de viteza.
    Ca si la motociclete, timpul efectiv de utilizare, luand in calcul ploile si frigul nu e foarte mare. Cel mai mare minus mi se pare mersul pe carosabil (cu noile reguli in vigoare, cand nu mai ai voie pe trotuar), unde ai cea mai infecta parte, plina de praf, balti si guri de canalizare. Iar faptul ca mai trec si masinile fix pe langa tine nu ajuta deloc.
    Demn de mentionat e si faptul ca intre timp, de cand cu pandemia lucrez de acasa, iar timpul de utilizare a scazut drastic.
    Recomand momentan inchirierea, pentru ca nu iti bati capul cu ea (carat etc pentru ca au in medie 11-13 kg), si ca o poti ‘parca’ mult mai usor.
    Momentan orasul is not trotineta friendly.
    NB: poti arunca un ochi si pe trotinetaelectrica.info, pentru mai multe detalii (desi pare ca in ultimul timp nu s-a mai ocupat nimeni de site).

    • #26

      Man scuze dar ma cam activez la dinastea…care noi reguli in vigoare?E un vehicol cu un motor care se poate deplasa la 30kmh sau doamne fere chiar mai mult,nu ti se pare ca n ar avea ce sa caute pe trotuar?
      Valabil si pt biciclistii care se cred regii trotuarelor…dupa care ai carosabilului..dupa care…
      Nush dar am ramas cu sechele de cand un ghidon de biciclist a facut un copil sa ramana fara ceva dinti fix pe langa mine si de atunci in cap mi a ramas ca orice vehicol ar cam trebui sa fie egal cu banda destinata sau carosabil si daia zic nush care reguli noi ca din ce stiam/am aflat,asa stau lucrurile din cuaternar.
      *vehicol/vehicul nush uateva n am deschis dexu pt comm asta:p

  10. #27

    Pe unde te poti da cu trotineta in Bucuresti? Intreb serios, pe strada risti sa mori, pe trotuar parca nu aveai voie.

    • #28

      Pe pistele de biciclete

    • #29

      De la Casa Presei Libere pana la Tribunalul de la Unirii ai pista directa si dedicata. De acolo cu vesta cu semnalizare mergi pe strada, daca ai si casca e si mai bine, Din experienta proprie, avand si casca si semnalizare, masinile (soferii, ofc) te respecta si te considera parte din trafic.

  11. #31

    Am cumparat in mai 2020 o xiaomi m365 varianta simpla cu care am facut pana acum 1900 de km, nu bate, nu troncane si stie sa sara borduri. Pare ca bateria incepe sa cedeze sau motorul dar nu prea imi bat capul ca a facut toti banii pana in momentul asta. Am schimbat cauciucul fata cu unul plin si placutele de frana pe la 1000 de km.

    Foarte multumit 5 stele :))

  12. #35

    in uzina am vreo 4 masinute de golf, si vreo 30 de trotinete cu sa Razor Eco Smart razor.com/products/electric-scooters/ecosmart-metro-electric-scooter/ – cam scumpe, da’ chiar si alea cumparate in 2019 merg inca (desi bateriile… eh)

  13. De obicei criza vârstei vine cu motor, nu trotineta.
    Senior, asfaltul doare și sângele pătează. Fii bărbat, ia-ți chopper. Tot o să cazi dar macar o faci cu stil.
    Chestiile alea nu oferă o minimă siguranță. Te poți dezechilibra extrem de ușor și la 25 kmh e belita treabă daca ajungi cu coastele, sau capul, in vreo bordura. E doar părerea mea.

  14. #38

    www.youtube.com/watch?v=SQB0xy9YYuk
    Ghid pentru trotineta electrica perfecta 😀

  15. #39

    ninebot.ro/produs/trotineta-electrica-ninebot-by-segway-kickscooter-max-g30e-ii/

    La o greutate de 90 kg in viu plus alte 10 kg in accesorii, am o autonomie de aproximativ 55 km.
    Se încarcă suficient de rapid și ai încărcătorul integrat in șasiu.
    Rezista impecabil la udatura și e destul de maintenance free. In 3000 km nu a avut nevoie de reparații.
    Eu am varianta G30D, pentru piața germana, limitată la 20 km/h, dar pentru restul Europei e la 25 sau 30. Destul pentru călătoriile “last mile” sau fâțâit prin oraș fără sa mai scoți mașina din parcare.

    Dezavantajul major e portabilitatea. Jucăria cântărește cam 28 kg, dar autonomia câștigată e priceless.

  16. #40

    Salut, eu cu sotia ne-am luat 2 trotinete hitway! Suntem foarte multumiti de ele! Autonomie 45 km, viteza de deplasare pana la 45km. Amortizoare si frane pe discuri atat in fata cat si in spate ( poti circula lejer si pe off road). Are scaun detasabil. Rezista pana la 200 kg ( noi le folosim si sa ducem copiii la scoala/gradinita). Are sistem de lumini deja instalat (far, frana, semnalizare). Intr-un cuvant perfecte!

    • #41

      cum anume duceti copiii la scoala/gradinita cu trotineta?

    • #42

      cum anume duceti copiii la scoala/gradinita cu trotineta?

  17. #43

    Doar ca fapt divers, daca ai bani cat pentru o masina:

    ezraiderus.com/product/ezraider-lw/

  18. #44

    Trotinetica electrica perfecta e cea în care poti lua și copiii cu tine ..

    Ia Dacia electrica daca vrei senzații noi..

  19. #45

    Ai pus întrebarea de pe buzele casei mele. Suntem doua bucăți cuprinși între 105 și 115 kile. Vrem și noi o treaba din asta facuta și pt grași, nu doar fineţuri.

  20. #46

    Tot ce e 2 roti e periculos de condus pe strada, in orice oras. Chiar daca nu te loveste vreo masina, ai sansa sa dai in vreo groapa si la 100 kile cam nu scapi intreg…gandeste doar ca nu ai oglinzi stg, dr…cand vrei sa ocolesti ceva, exact in momentul ala vine ceva din spate…ti ai futut norocul…

  21. #47

    Ai mai întrebat acum vreun an doi :))
    Aceleași sfaturi: roți cât mai mari (cel puțin 10 inch), sa fie lata sa încapi bine cu ambele picioare; dacă nu insiști sa o poți plia ia-ți model fără pliere (de obicei la părțile mobile se strică mai repede). Nu ai nevoie de mai mult de 25km/h, in zone aglomerate nu ai ce face nici cu aia. Ce e peste e cu un mare risc, ești complet expus. Testează câteva și poate te ajută în decizie.

  22. stiu ca e din ciclu: “ai intrebat de trotineta dar…”
    Voiam sa ii cumpar doamnei o trotineta, pentru naveta + tren, dar pana la urma dupa discutii si analize am luat bicla impachetabila. 18 kile, ~60km autonomie (30 in full electric, unde nu dai deloc la pedala), tine pana la 120kg. roti de 20

    Poate e de la faptul ca nu prea m-am dat cu trotineta, dar mi se pare o o optiune putin mai pe siguranta. Desi, s-ar putea la un moment sa ma agat si eu de doua trotinete, deci tin aproape aici

    Altfel, pt reviewuri spor la uitat pe siteuri romanesti. 😀

  23. #49

    Xiaomi Mi 1, face 2 ani in vara. Am dat vreo 1300 parca pe ea si cred ca si-a scos banii deja, la cat as fi platit la astea de la inchirieri. Am schimbat 2 camere in prima saptamana, nu stiu cata bafta am avut. Dupa aia, aer si curent… 70-80 de kilograme, in functie de imbracaminte si craciun…
    Ma duce 30 de km, v max 25 km/h, nu m-a interesat sa umblu sa ii cresc viteza, ca la ce roti are…

  24. #50

    Folosesc din August 2019 un Xiaomi m365, prima generatie.1.87 si 96 kg + ghiondan. Am cu ea aproximativ 4000km Folosita vara si iarna. Pe ploaie sau -10 -12 grade. Autonomie undeva la 20 km. Sub 50% nivel baterie simti ca trage putin mai greu dar tot ajunge la 25km/h. Am schimbat la ea cauciucurile ( dupa a doua pana am trecut pe cauciuri tip fagure), maneta de acceleratie, disc si placuta de frana + aripa spate de vreo 2 ori pentru ca am rupt-o din neatentie. In rest incarcata in fiecare seara si vant din spate :). Sicer sunt foarte multumit de ea si chiar placut suprins ca desi e o chinezarie dupa aproape 3 ani nu da semne ca ar ceda.
    O folosesc in Cluj pentru mers la munca si alergat prin oras dupa diverse. Am gasit si un service care m-au ajutat cu partea de schimbat cauciucuri sau aripa rupta.Preturi ok. Pierse sunt peste tot si daca ai timp poti sa le schimbi tu acasa.

  25. #51

    Am comandat un Kugoo Kirin.
    Duamni-ajutâ

  26. #52

    Folosesc de 2 ani si ceva aproape zilnic un Nineboot Segway Es4. Este un Es2 cu un acumulator suplimentar care mareste range ul si viteza (aprox 30 Km/h). In functie de greutatea utilizatorului, de vant, de panta, de temperatura, range-ul variaza. Trotineta a costat destul de putin acum doi ani, iar eu am luat-o pentru ca nu are fire/cabluri de frana vizibile si nici cauciucuri cu camera. Intretinerea este simpla, doar sa ii strangi suruburile…daca ai ceva probleme cu ea, nu prea se gasesc service-uri care sa o repare….pe motiv de piese care nu se gasesc din cauza politicii producatorului…probabil ca se poate repara doar in service ul autorizat (exista in Buc). La mine s-a rupt aparatoarea de la roata din spate pe care este si frana analogica, dar am gasit pe cineva care a reparat-o prin canibalizare de pe alta defecta….Dupa doi ani si 1500 de km pot sa o recomand, cu cateva exceptii: frana cu recuperare e slaba chiar setata la max, ceeace duce la distante mari de franare, pe ploaie nu poate circula (aluneca din cauza cauciucurilor pline), iar frana analogica nu e atat de buna…trebuie sa ai ceva anticipare pentru oprire in raport cu ceilalti participanti la trafic….Din ce am citit pana acum cred ca in viitor as schimba-o cu modelul superior KickScooter MAX G30E II care vine cu roti pneumatice (fara camera) de 10 inch, cu franare pe ambele roti, la un pret corect de la un magazin gen banggood sau similar cu livrare din Cehia sau Polonia. Sper sa te ajute experienta mea cu acest tip de trotineta care cred ca ti s-ar potrivi, mai ales daca ai o greutate ca si mine in zona suportata de max G30 (mai degraba plus 10-15 la suta)