Băieții ăștia care întorc de pe banda 1 ar trebui să aibă permisul anulat, simplu, fără discuții și fără drept de a-l mai luat minim câțiva ani.
Accidentul e din Constanța, unde s-au strâns incompentenții volanului, alături de Călărași și Argeș.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

84 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Faptul ca nenea soferul cu sotia insarcinata in masina nu ii smulge instant genele prin nari aluia este triumful civilizatiei asupra instinctelor primare. He is a far better person than me.

    • #2

      și nici măcar pe șofer nu-l înjură!
      Chiar e o persoană care merită premiată pt autocontrol!

  2. #3

    din 2018 cred ca si-au reparat tablele. Totusi, si viteza aluia e destul de mare, nu cat prostia aluilalt. shit happen

  3. Fără discuții ăla de a vrut sa își întoarcă dricul e un bou, dar și celălat șofer e un măgar… el era mai interesat sa îl certe pe celălalt șofer și sa își verifice mașina decât pe nevasta-sa dacă e ok (care mai e și însărcinată)… ciobani!

  4. #13

    Era pe B2 (din 3)… 🙂 Alt exemplar aici, tot in CT, pe sens unic… youtu.be/nG1Hry4vYog?t=78 Noroc ca nu a fost poc.

  5. #14

    Cel care face stânga de pe prima bandă ar trebui ars pe rug. Cu familie cu tot.

    • #15

      subscriu

    • #16

      John Tempulamea, sa va fut in gatzi pe toti astia care puneti familia la un loc cu cacatul vinovat. Gandire de ev mediu. Ce pizda ma-tii de vine are familia?
      Stii tu din experienta ta de cercetator genetician ca si copiii vor face la fel, nu?
      In fiecare familie e un exemplar din asta, si eu am avut un unchi betiv care a ramas cu ma.sa si o batea, pana a murit la 50 de ani de ciroza. Fratele si sora lui sunt inginer si profesor, fetele lui (cretinului mort, ca era divortat) sunt la casele lor, copii, viata linistita, nu l.au vazut de cand au crescut.
      Reflecteaza la asta, bai pula.

    • #17

      @cristian: probabil se referea la descdendenti
      oricum, misto de tot abordarea ta
      un #classic in viata
      zi drept, esti din sinaia stabilit la “bucale”, nu?

    • #18

      @Cristian S. Dacă ești prost, eu nu te pot opri.
      P.S. Citește cu atenție!
      @vlad: exact.

  6. Incredibil. Bataia e prea putin pentru tampiti din astia.

    • #20

      asta ar trebuie sa fie valabila si pt duamna sarma’n c** – scuze de off-topic
      cat de japita poa’ sa fie femeia aia atat timp cat nu a facut nimic pentru traficul din Bucuresti – constructii noi si/sau imbunatariri ale celor existente – dar, suprizaaaa, vrea sa taxeze pe cei care calatoresc prin mirificul oras dambovitean…

  7. #21

    Hai ma nene, las-o moarta! Sa pui Constanta la sofat langa Arges, e de toata jena! Inteleg ca-ti e prieten, dar daca era sofer si avea si viteza regulamentara, vedea ca boul intoarce ca pe camp.

    • #22

      iata, il avem si pe al doilea:))))))))))

    • #23

      O problema clasica de fizica cuantinca pentru varucu de mai sus.
      Se stie ca la viteze foarte mari lumina is schimba culeare . Efectul se numeste efect Doppler.
      Cu ce viteza tre sa mergi prin intersecite ca sa vezi verde lumina rosie de la semafor?

    • #24

      Ca sa fie si al treilea, nu neaparat viteza absoluta, ci relativa la restul traficului e problema. Nu neaparat ca ar fi de vina pentru ceva, doar ca idee, pentru ajuns unde ai treaba fara probleme.
      Si lipsa centurii in spate, inca o chestie, de ce nu se pune centura in spate, ca accidentele se fac doar cu fata?

    • #25

      Tudorica, nu stiu ce efecte incerci tu sa explici aici, mi-e foarte greu sa citesc.

      Treaba cu viteza pe care toti o scuza, pentru ca femeia era gravida… pentru mine nu e o scuza decat daca deja i se vedea capul bebelusului. Cunosc oameni care au venit de la Tulcea la Constanta linistiti si au nascut dupa n ore de travaliu, la fel cum au fost femei care au intrat in travaliu si erau la 3 strazi de clinica si au nascut in 2-3 ore. Nu inseamna ca sunt de acord cu ce-a facut boul baltii (eu unul sunt convins ca-l bateam cu extinctorul pe animal).

    • #26

      @Tudor
      Răspuns: depinde cât de dus cu pluta este șoferul.

      Dar m-ai făcut curios și am căutat un calculator: ca să observi o deviație Doppler de la o lungime de undă de 650nm (roșu) la 550nm (verde) trebuie să te deplasezi spre sursa de lumină cu o viteză de aprox. 50.000 km/s.
      Nici dacă era rachetă nu are șanse să atingă viteza asta.

  8. #27

    Când lumea comentează de viteza celuilalt, nu zice “A fost și vina lui!”. Zice doar că dacă avea o viteza cat de cat legală, erau șanse mai mari ca accidentul sa fie evitat. Cu ce te încălzește că dreptatea e de partea ta, daca tot pierzi timpul cu amiabila, service și la final mașina posibil sa nu mai fie cum era odată?

  9. #28

    La neacordare de prioritate nu prea exista culpa comuna… și punct.
    Și dacă făcea de pe a 2 banda și celalalt depășea pe linie continua tot vinovat e cel ce schimba direcția de mers… și al doilea punct.

    • #29

      Nu este chiar asa.
      Daca tu depasesti pe contrasens (linie discontinua) si te intersectezi cu un sofer care face stanga, este culpa comuna. Amandoi aveti obligatia de a acorda prioritate si de a va asigura ca puteti realiza manevra in siguranta.

      PS: in orice situatie, daca depasesti pe linie continua, ramai fara permis.

  10. #30

    La cum a intors nenea cu Astra, nici la 50 la ora nu cred ca putea fi evitat accidentul… doar pagubele ar fi fost mai putine si in final tot la amiabila se ajungea.
    In locul celui cu sotia insarcinata putea sa fie o betoniera incarcata sau un tramvai ce circula legal si accidentul ar fi fost mai grav.
    Mesajul din spatele acestei postari e simplu: nu intoarce pe naspa ca o patesti grav!
    Citind comentariile la genul asta de accidente mereu vad aceeasi reactie: ne legam de aspecte secundare si ne facem ca ploua cand vine vorba de ideea principala a unui mesaj. Neaparat trebuie sa contrazicem, sa nuantam, sa punem lucrurile in alta lumina cand lucrurile sunt foarte simple.
    Trist e ca si eu am de multe ori impulsul asta.

    • #31

      da, e important, am masurat noi ochiometric, viteza mare, clar, daca mergea mai incet. sau daca statea pe loc. la urma urmei ce plm cauta el acolo?

    • #32

      Cetin, Adică vrei să zici că viteza lui ăla nu a avut nici o contribuție la impact? Dacă mergea legal, idiotul ăla apuca să facă stânga, nu se intersectau. Viteza se poate calcula foarte ușor.

    • #33

      Velu, dar daca avea ala viteza legala si prostul tot intorcea, dar cand era ala chiar langa el?

    • #34

      Baieti, a explicat @Catalin foarte clar.
      Ideea acestui articol este sa arate cat de periculos este sa virezi stanga de pe oricare alta banda in afara de cea de langa axul drumului.
      Este irelevant ca celalalt sofer avea viteza mai mare, pericolul ramane si daca circula cu viteza legala.

    • #35

      @Sebi: Eu ma refer strict la acest eveniment! Daca ala mergea cu viteza legala, un 55 asa decent, astia 2 nu se mai intalneau! Ala cu dricul facea stanga inainte sa ajunga cel care filmeaza la el. Adica regulile sunt facute cu cap, si chiar daca unul nu le respecta, DAR daca tu respecti la randul tau regula TA, s-ar putea sa poti evita un astfel de imbecil. Adica respectand regulile, s-ar putea ca tu sa-l poti evita pe unul care nu le respecta (si ala sa ne suga #ula la toti)! Intelegi sau iti mai explic? Acuma ca intr-un univers paralel asa cum zici tu, unu’ era la Oradea si unu’ la Giurgiu si nu se puteau intalni, astea sunt speculatii care nu au legatura cu accidentul din filmare.

  11. #36

    Imbecilitatea ăluia cu virajul nu poate fi nici scuzată, nici explicată.
    Dar la ce distanță era inițial între el și cel care filma, acesta din urmă putea evita accidentul dacă avea viteză mai mică.
    Un caz de culpă comună, sau așa ar trebui să fie.

    • #37

      Culpa comuna intr-un accident e cand accidentul a avut mai multe cauze. Si dintre ele una/unele dinte cauze sunt imputabile unei parti iar restul – de cauze – sunt imputabile celeilalte parti:

      Gen: unul a intors fara sa se asigure, iar celalalt mergea cu viteza asa mare incat si daca s-ar fi asigurat primul tot nu l-ar fi vazut. Adica fix ce se vede in film nu?

      Sau gen: unul a intors fara sa se asigure si celalat mergea cu viteza prea mare intr-un loc unde era de asteptat ca acolo sa fie indivizi handi… cu nevoi speciale care sa sara aiurea in fata masinii. Cumva asta se vede in film?

    • #38

      Eu personal am evitat un accident, fiind în măsură să frânez fără impact când boul din fața mea s-a decis, instantaneu și fără semnalizare, că el face stânga și s-a încadrat pe bandă ”sărind”, practic, în față. Aveam vreo 46-47 la oră (în localitate).
      Dar desigur, dacă aveam viteză mai mare și impactul nu s-ar mai fi putut evita, m-ar fi consolat foarte mult opiniile cititorilor de pe acest blog.
      Nerespectarea limitei de viteză este culpă. Poate cel care-a filmat nu cunoștea amănuntul. Ăla n-avea 50 la oră cum nu-i Dăncilă Einstein.

    • #39

      Nerespectarea vitezei e culpa DOAR daca viteza respectiva e inregistrata de un radar sau orice alt dispozitiv omologat al politiei rutiere. Restul sunt vorbe aruncate la o partida de sah in cismigiu. Sper sa nu am vreo tamponare vreodata cu unu din astia care cred ca e culpa comuna

    • #40

      @Tudor, a explicat Mihai mai jos de ce este culpă comună.

      Serios, voi vă așteptați numai să vă ferească alții și între timp, faceți ce vă tună pentru că DREPTURI?? Șoferul ăla, dacă avea maxim 50/h cum ar trebui în localitate, ar fi avut tot timpul din lume să frâneze, evitând impactul.

    • #41

      @Dan, există formule de calcul a vitezei în urma unui impact, în funcție de specificul deformărilor suferite de fiecare mașină implicată și alți factori.
      Că de n-ar fi… nu s-ar povesti.
      Și poți să fii încredințat că asigurarea amețitului care-a virat aiurea avea tot interesul să se calculeze vitezele corecte, ca să nu preia ei complet dauna. Pe polițiști pot să-mi închipui că nu i-a interesat aspectul, dar pe asigurator cu siguranță da.

    • #42

      @Nancy, asiguratorul nu va face nici o expertiza tehnica sa verifice viteza celui care circula pe directia inainte.
      In plus, nici daca ar vrea nu cred ca au voie sa faca o expertiza care sa contrazica PV-ul eliberat de politie. Poate doar daca asiguratorul deschide un dosar in instanta, in care sa ceara anularea PV-ului respectiv.

    • #43

      Antescriptum:
      1.
      Daca individul mergea cu 49km/h si nu frana deloc era culpa comuna? De ce da, ca doar “a respectat legea”? de ce nu ca un sofer mai bun putea sa franeza?
      2. Daca un idiot schimba bada aiurea cand merge cu viteza mai mare decat cea legala si face accident e automant culpa comuna ca si celalalt merge (si el) cu viteza mai mare decat cea legala si daca ar fi mers cu viteza legala accidentul ar fi putut fi evitat.

      Desi ma repet, cred ca merita explicat cand este si cand nu este cupla comuna intr-o cauza de genul asta:

      Culpa comuna e cand inlaturam culpa unuia (idiotul care intors aiurea) si accidentul inca s-ar fi produs: Adica: Idiotul ar fi oprit in locul care sa permita asta, s-ar fi asigurat corespunzator ar fi semnalizat si efectuat manevra doar cand estimarea lui era ca nu incurca pe nimeni. S-ar mai fi intamplat accidentul asta?
      Daca da insemana ca alte parti au o culpa. In ce masura? Ar trebui o expertiza care sa ia in considerare viteze cauciururi rugizitatea asfaltului si marcajele sterse.
      Acum raspunde sincer s-ar fi intamplat accidentul in cazul in care ala intorcea regulamentar?

      E irelevat daca ala ar fi putut evita la viteza mai mica… șumahăr l-ar fi evitat si la o viteza dubla, dar e tot irelevant.

      Postscriptum:
      Sa presupunem ca in loc de masina era un copil care alerga dupa o minge. Evident copilul are o cupla ca trebuia sa se asigure. Iar cand vezi copii cu mingi pe langa ei te astepti ca din cand in cand unul o sa fie neatent, drept urmare trebuie sa mergi cu o viteza foarte mica. Cat de mica sa fie viteza? Sa fie legala ca sa nu fii in culpa.

  12. #44

    Citesc comentariile si sper ca aia care se leaga de viteza celui care are camera sa nu aiba permis !!! Sa ma ierte cetin dar aia care spun ca e culpa comuna sunt prosti si trebuie sa predea permisul daca au. Le spun doar atat desteptilor, daca nu era filmat accidentul oare mai era culpa comuna ???!!!! ‍♂️
    Imi pare rau ca aceiasi oameni care spun aberatia asta au si drept de vot !!

    • #45

      indrumari-juridice.eu/indrumarijuridice/cum-se-imparte-culpa-intr-un-accident-auto-accidente-auto-daune-morale-si-materiale-impartirea-culpei-producerea-accidentului-si-intinderii-prejudiciului-avocat-cuculis/

      Este culpa comuna. Dacă ai viteza mai mare decât cea legală acolo și altul îți întoarce aiurea în fața fara sa se asigure, ESTE CULPA COMUNĂ! Pentru că, altfel, pe ideea că nu e culpa comună, ar însemna că poți merge și cu 300 la oră în oraș, ai intra in oricine nu te vede din cauze obiective (cine pm să poată prezice că vii cu 300km la oră și faci 100 metri pe secundă sau așa) și doar ăla ar fi vinovat că nu s-a asigurat. Limitele de viteză nu ar mai avea atunci aproape niciun sens.

    • #46

      Obișnuiești să te uiți stânga-dreapta când traversezi pe verde?

    • Nancy, sper ca nu :))

    • #48

      Linkul ala are valoare 0 in cazul de fata.
      Mihaita, ia zi mestere ce viteza avea ? 51km/h ,62km/h …. 150 km/h ???? Ia uimeste ma si spune mi pe ce te bazezi cand spui ca cel cu camera avea viteza peste cea legala ??? Atentie viteza e ceva concret si exact adica nu se stabileste cu mai mic/mai mare….. vorbiti ca sa va aflati in treaba. Asigura pe toata lumea ca in cazul de fata in actele facute de politie scrie ” masina x se deplasa REGULAMENTAR din directia aia in directia aia cand la intersectia y masina z a efectuat manevra de viraj/intoarcere fara sa se asigure …. “

    • #49

      daca unul a avut 99% din vina si celalalt 1%, tot culpa comuna se numeste

    • #50

      @Dan: Bai, nu prea ai fost la scoala. Sau cel putin ai lipsit la lectia de fizica. Vezi ca mai sus cineva a calculat viteza, chiar daca aproximativ. Viteza celui care filmeaza se poate calcula foarte exact dupa distanta parcursa (delimitata de stalpi, sau alte repere, etc.) si timpul in care parcurge distanta aia. Poti si de pe google maps. Daca-mi dai adresa/strada din Cta pe care s-a petercut, iti fac un calcul exact.

  13. #51

    bai deci nu te cred
    fix acolo am facut si eu accident in 2007
    numai ca la mine idiotul a venit si mai din dreapta, de pe strada de pe care iese mercedesul alb
    hasdeu mi se pare ca se cheama si are stop -> tinyurl.com/muepsd

    fyi: sunt multe accidente in zona aia, energii negative, reptilieni :)) din alea… si prostie multa

    fyi2: constanta ca si bucuresti’ul e plina de moldoveni
    si makidoni

    • #52

      @vlad – Hasdeu e o zona plina de romulani, nu reptilieni

    • #53

      asa este
      handicapatu ala cu care am avut accident atunci era tigan turc cu pantofi din piele de sarpe :)))
      tipu nu stia sa scrie si sa citeasca in limba romana, a fost un circ total la politie

  14. #54

    apropos
    baetz, asta din masina care filmeaza nu stiu daca avea 60 la ora
    la viteza mare il tara p-ala de dracu il lua

  15. #55

    Eu din ce vad (la comentarii ma refer), a fost vinovat cel care mergea in masina care filma. Normal ar fi fost ca tipul cu filmarea sa nu fi mers pe ruta aia. Trebuia sa mearga printre blocuri. Nu?

    • #56

      Corect, nu mai bine statea el acasa si nu pleca la plimbare?

  16. #57

    Iată, cum victima devine vinovată.
    Nu contează dacă celălalt șofer avea viteza, nu avea voie să întoarcă, nu s-a asigurat suficient, este vina doar lui.

    • #58

      Ba da, contează dacă “victima” avea viteza peste viteza legală.

    • #59

      poate nu conteaza nici daca a baut eventual un litru de visinata inainte

    • #60

      Comentariile si parerile astea sunt irelevante.
      Singurul lucru relevant este parerea Politiei aici, iar acestia nu vor face niciodata o expertiza tehnica sa verifice viteza de deplasare. Se bazeaza pe pozitia masinilor pe sosea si zona impactului.

  17. #61

    Un caz clasic din care trebuie sa invatam ca orice manevra trebuie sa o faci numai dupa ce te-ai asigurat si ca daca ai prioritate, asteapta-te la orice.

  18. #63

    Mie imi place ca primul reflex al șoferului este sa claxoneze. Scrasnitul de la frana se aude dupa claxon. Important e să le arătăm celor din jur ca gresesc. Cat spirit civic!

    Distanta intre stâlpi este de 25m. Cel putin asa ma invata pe mine instructorul la scoala de șoferi (secolul trecut) sa aproximez distanțele ca sa pot respecta articolele alea cu semnalizarea, oprirea, înscrierea, etc.

    Daca la Constanta nu sunt mai speciali ca in Bucuresti, mie imi iese 60 km/h.

    Mai lasati-o nene cu culpa comună… idiotul este clar ala care întoarce.

    • #64

      Are cel putin 70, cronometrat de mine astazi in exact acelasi loc.

    • Ok. Sa facem un desen, poate intelegem toti mai bine imgur.com/vDOr3nZ
      252 m – 75 KM/H. Ochiometric si dupa ureche am zis 80. Sunt bun, ba.
      Sar peste boul baltii care a intors si care e evident vinovat, so:
      @cineva din Constanta, poate sa confirme ca e corecta harta mea?
      @Titi Aur, poti sa-i confirmi baiatului cu manelele ca daca merge putin-putin mai incet sunt sanse mai mari ca nevasta-sa sa nu ajunga sa planga si sa-si futa masina?

      Viteza ucide imgur.com/account/favorites/7oRgtOp :)))

    • #66

      @Varucu, cum ai facut masuratoarea?
      Banuiesc ca ai mers cu 50 km/h (viteza legala) si calculat timpul. Cate secunde ai facut pe distanta respectiva?

    • #67

      Ca fapt divers, ala care intoarce fara sa se asigure e un mare bolovan (eu si cand merg pe jos si schimb directia ma uit in spate sa nu vina un biciclist, ceva). Referitor la viteza celui care filmeaza, ar fi 10 secunde de la trecerea de pietoni pana la impact, masurat 210 metri pe google maps, rezulta o viteza de 75km/h.

  19. #68

    Concluzionez ca minim jumatate din soferii de aici merg cu max 50 in oras.
    Ahahahahahahahahahhahaha
    Vitejii de pe TT sunt aici….

    • #69

      Păi uite, eu da 🙂
      Oh, cunosc mentalitatea – ”femeie la volan, pffff, hai să NE râdem și să facem bancuri culeanu, looool”. Numai că vezi tu, eu am evitat un accident în situații practic identice (am scris mai sus). Bărbatul la volan nu l-a evitat.

    • #70

      Unde conduc eu acum viteza legala e 40. Si sint atit de multe radare incit poti aduna 10 amenzi de acasa la servici. Zilnic.

    • #71

      @mircea
      Mile…parca…

    • #72

      Da, mile. 25 mile la ora.

  20. #73

    Acum fara absolut nici o exagerare, in Constanta soferii sunt Kamikaze. Desi am permis de aproape 20 ani, am foarte mari emotii cand sunt nevoit sa conduc prin acea “metropola”

  21. #74

    nu s-a intrebat de ce franeaza taxiul

  22. #75

    clar e vine celui care filmeaza!
    ce i-a trebuit sa se insoare?

  23. #76

    Politia rutiera stabileste vinovatul pe fapte concrete ( facts ) nu presupuneri sau pareri.
    In cazul de fata facts sunt urmatoarele :
    Masinaa care filmeaza mergea linistita cand un idiot care are degeaba oglinzi a decis el sa intoarca masina peste banda celui care filmeaza.daca nu exista date concrete si clare despre viteza celui care filmeaza atunci se prezuma ca avea viteza legala…
    Masina cu filmarea trebuie sa aiba itp valabil si rca valabil…

  24. #77

    Justiţia din România te poate băga la puşcărie pentru că tu mergeai cu 140 pe autostradă unde este limită de 130 dar ai intrat într-un dobitoc care circula pe contrasens şi l-ai omorât. Pentru că nu conduceai preventiv.

    • #78

      Pai Huidu mergea si cu viteza si pe contrasens si nu a facut o zi de puscarie.

    • #79

      @alex, aştept fără interes sau îngrijorare sentinţa cu suspendare peste 10 ani din procesul Iorgulescu Mario.

  25. #80

    daca in locul celui care filmeaza era un motociclist, acum ne privea din ceruri.
    exemplul clasic de moarte degeaba de care au parte majoritatea concetatenilor.

  26. #81

    Nu cred ca ala avea viteza asa mare. Pe mine m-a lovit din lateral unul aici: goo.gl/maps/qQycUSQeAyksMaWd6. Tipul care voia sa mearga inainte prin T desi pierdea prioritatea nu avea ochiometric mai mult de 70-80 la ora si m-a aruncat intr-o duba de pe drumul fara prioritate pe o distanta dubla fata de ce se vede in filmul asta in conditiile in care a dat cu un astra intr-un SUV.
    Atentie daca mergeti in maramures, este una din cele mai naspa intersectii, satenii deja au afaceri de platforme la cate accidente se fac acolo. Evident politia nu face nimic, am impresia ca au gandit acea intersectie special sa aiba amuzament localnicii. Cat am asteptat platforma 1 ora, era sa se mai pocneasca inca doi.

    • Cu siguranta nu avea 70-80 in momentul impactului. La viteza asta aia loviti erau aproape sigur morti. A apucat sa franeze si viteza era mult mai mica. Eu am avut un accident asemanator acu vreo 20 de ani. Era gheata si masina a intrat sanie intr-un taxi care intorcea. Eu eram in dreapta. Aveam 30 km/h si am facut gauri cu genunchii in plasticul din bord (usa de la compartimentul ala din fata, nu stiu cum se cheama – Glove compartment in engleza). Ma rog, o tipa din taxi a ajuns la spital.
      De fapt astia care se leaga de viteza exact asta spun: daca avea viteza legala poate ar fi oprit inainte de accident. Navasta-sa i-ar fi multumit.
      Grupul celalalt, de baieti setati in militian mode nu stiu decat una si buna: nu era radar inseamna ca ala mergea corect si vina integrala e a boului baltii. In instanta asa o fi. Pentru noi astialalti care nu visam procese ca in filme si avem impresia ca mergea cu viteza mai mare de 50 e doar un accident intre unul care nu s-a asigurat si unul care mergea prea repede si a intrat in el.

    • #83

      +1 Le big…

      Pentru mine exemplul asta imi reconfirma doua lucruri de care incerc sa ma tin:

      1. uita-te in oglinzi la toate manevrele
      2. Circula cu viteza care iti permite sa eviti toti boii de pe sosele.

      Si este irelevant ce zice politia in speta de fata.

  27. nu zic de impartit vina, dar de cand citisem titlul si urmaream filmarea strangeam din fund la faptul ca mi se parea ca merge cam prea tare.
    pe unii poti sa ii eviti, pe altii nu ca sunt prea prosti sa iti mai lase timp de evitare, dar sa mergi mai incet e bine pt tine in primul rand.
    legat de distante, camera sigur departeaza, deci era foarte aproape cand a inceput ala manevra si nu mai avea timp de nimic