Până în 2015 am locuit în pantelimon, la o căsuță micuță, cu vecini idioți și stradă neasfaltată. Străzile din Pantelimon sunt fix cât să treacă 2 autoturisme, cu tot cu trotuare. Dacă ai pus trotuar, una din mașini trebuie să urce pe el. Dacă au și borduri trotuarele, urcă bordura mașina mai înaltă, pentru un minim de stricăciuni. Desigur. asta fiind din cauza dezvoltatorilor, care au făcut vilele, dar străzi nu, pentru că nu le aducea niciun ban și mai bine înghesuie cât mai mult, se descurcă fraierii dupăa aia.

Fiind o stradă mică, nu prea aveai unde parca, dacă parcau 2 mașini una vizavi de cealaltă, nu mai trecea nimeni. Așa că eu băgam mașinile în curte, ca să nu încurc traficul, deși oricum strada era necirculată, fiind cumva în fundul pantelimonului. De asta am pus mare pe poartă semn cu NU PARCAȚI! mare, roșu cât cuprinde, să vadă lumea.

Lîngă mine era o dentistă, la care veneau diverși clienți. Știți unde își lăsau mașinile, deși toată strada era goală, la fel și partea din fața vilei dentistei? FIX, DAR FIX în fața porții mele. Probabil îi atrăgea panoul meu cu nu parcați, gen CE BĂ, ÎMI SPUI TU MIE UNDE SĂ PARCHEZ, FMM DE ÎMBUIBAT?

De asta zic, noi suntem un popor de rebeli. Vrem să trăim după propriile reguli, nu respectăm pe nimeni și vrem respectul tuturor.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

113 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Legea si bunul simt sunt misto dar atata timp cat nu se aplica la noi….

    • #2

      bunu simt e ca erectia daca il ai se vede

    • #3

      offtopic – încă nu sunt sigur de persoana care o interpretează pe Cruduța p-aici.

    • #4

      @m radu banciu

  2. #5

    In Brasov, in centru, unde cu greu gasesti un loc de parcare, pe o poarta de intrare scrie mare cu alb: Se sparg rotile, nu risca.
    N-am vazut niciodata locul ala ocupat :d

    • #6

      Pai da, pentru ca dupa ce le-a spart sigur o sa pleci.

  3. #7

    Hehe, intersectia de la Domenii. ZILNIC vin pe acolo, zilnic patesc ca in film, vin imbecilii sa shunteze coada care face stanga de pe Caraiman, accelereaza si apoi franeaza brusc imbufnati ca nu opresc eu sa ii las sa intre pe dreapta. Daca as omori pe cineva fara regrete in trafic, dupa aia care merg pe linia de tramvai, sunt cretinii care fac pressing pe dreapta si se tot chinuie sa te depaseasa pe acolo, printre mine si masinile parcate, si se oftica daca nu ii lasi.

    • #8

      Pentru ca vad mai jos ca multi comenteaza fara sa aiba habar de intersectie/situatie, atasez desenul cu intersectia si cu ce se intampla acolo mereu. Boul cu merc vechi de peste 10 ani venea pe traseul rosu.

      imgur.com/8b4BoBG

      Stiu, aici sunt numai sfinti care, daca ar veni pe trasa cu negru, ar pune frana si i-ar lasa fara indoiala pe aia care vin pe trasa cu rosu sa le intre in fata. Desigur.

  4. #9

    Trebuia să te dai jos la el și să-i rupi capul, să-i arăți ce e aia agresiune de fapt.

  5. #11

    Ala e idiot, dar si autorul filmarii parca a cam accelerat ca sa nu i se bage in fata, asa, cu putina rautate. Sau poate a accelerat ca nu cumva sa-l loveasca “agresatul” din dreapta, caz in care imi cer scuze…

    • #12

      ce rautate in plm? mergea drept pe banda lui, ala daca voia sa schimbe banda trebuia sa astepte sa se elibereze.

    • #13

      Asa, si deci cameramanul trebuia sa puna frana sa il lase pe meltean? ca altfel il critica gigi de pe net

    • #14

      Cica a accelerat cu “rautate” ba esti nebun? exact ca in film nici eu nu las pe nimeni, fara semnal, cel putin, iar aia de ma inghesuie au sanse reale sa ramana fara oglinda. Da sunt “agresiv” pe banda mea….

    • #15

      Nici măcar nu trebuia sa ridice piciorul de pe accelerație. Ar fi trebuit doar sa își vadă de treaba lui și sa nu accelereze.

      Sau sa stea in pula lui pe loc, sa-l lase pe ala cu mercedes sa mearga in treaba lui, nu? Bravo Marius, ai castigat premiul la interneți pe astazi.

      Pff, era reply la un comentariu mai jos.. 🙁

    • #16

      Serios, a accelerat cu rautate?

      Eu zic ca a accelerat cu bunatate. Bine, de fapt n-a accelerat (sau nu-mi dau eu seama), iar daca o facea, o facea pe banda LUI.

    • #17

      A accelerat sa aiba ce pune pe net.

  6. #18

    A vazut si el un merc in dreapta si s-a simtit potent ca “l-a facut”.
    Se vede clar din filmare cum era loc in fata lui, dar accelereaza special sa il blocheze pe cel din dreapta, desi ala era mai in fata si totul se putea rezolva calm si safe cu o mica ridicare a piciorului din acceleratie.
    Avea prioritate “nervosu'”? Da, avea. Dar traficul e in primul rand despre siguranta si deplasare.. si mai apoi despre alte detalii.

    • #19

      sigur asta s-a intamplat. masina fiind un subaru impreza, dar ce conteaza. traficul e despre respect, nu despre a lasa cocalarii sa considere ca e tarlaua lor oriunce

    • #20

      Da, tocmai de asta prin tarile cu strazi si autostrazi functioneaza regula fermoarului cand drumul trece de la 2 benzi pe sens la una singura. Exemplu de respect mai banal de atat nu gasesti.
      Nu era vina “cocalarului” ca nu exista locuri de parcare si banda 1 se blocheaza.
      Si daca voiau incapeau oricum amandoi in spatiul de acolo.
      Dar , na.. frustrarile multora se manifesta in trafic cand se simt in siguranta inchisi in cutia pe roti.

    • #21

      nu era vina cocalarului ca forta traficul pe linia de tramvai, da-i in pula lui pe prostii ailalti care stau la rand, el trece, pentru ca poate. te faci de ras, serios, las-o asa si mergi in drumul tau

    • #22

      Asta cu “regula fermoarului” ce articol e in legislatie?

      Vezi ca tu confunzi un bine pe care ti-l face cineva, daca vrea, cu regulile de circulatie.

    • #23

      @arhi, linia de tramvai era in dreapta? sau imi scapa ceva?

      @bit-kid, nu te impacienta, o sa gasesti si tu articolul asta cand o sa cresti suficient si o sa inveti sa citesti.

    • #24

      Nici măcar nu trebuia sa ridice piciorul de pe accelerație. Ar fi trebuit doar sa își vadă de treaba lui și sa nu accelereze. După care susține ca el mergea în treaba lui.. Mai avea sa zică ca nici nu l-a văzut. Persoana respectiva părea civilizata după cum s-a exprimat.
      Și încă ceva foarte important.. Dacă s-ar fi lovit, amândoi ar fi fost la fel se vinovați după părerea mea. Legea spune altceva.. Dar pentru o ambiție prosteasca iti strici ziua și mașina, pierzi timpul prin service și pe la asigurări (daca are).

    • #25

      nici macar nu e inmatriculata, e inmatriculata pe bulgaria

    • #26

      Dar te rugam, domnule mateescu, zi’ne cu nume si prenume cine e acel cod rutier care pomeneste macar de regula fermoarului.

      @Marius, referitor la “Persoana respectiva părea civilizata după cum s-a exprimat.” daca asculti mai atent, in prima faza il ia la pertu, cu chef de scandal.. dupa ce vede ca`i ceafa lata, trece la dumneavoastra..
      razvanbb.ro/wp-content/themes/default/images/icon.jpg – e din fatza poza.. da te prinzi ca`i lata ceafa

    • #27

      Tipul din film putea sa ia 15 cm stanga. Era suficient sa aiba si cel din dreapta destul loc si nu s-ar fi urcat pe linia de tramvai. Dar hei, legal ala e cocalar.

    • #28

      Eu Cred ca a accelerat ca să nu fie în unghiul mort al mercedesului.

    • #29

      Domnule @shutz, chiar aveti nevoie de o traducere din romana in romana a comentariului meu?
      care parte nu a fost suficient de clara: cea in care dadeam exemplu aceasta regula la respect (si nu la cod rutier) sau cea in care spuneam ca ea functioneaza in tarile cu autostrazi (adica nu in Romania)?

    • #30

      Domnule mateescu, va rugam noi, stati la padure și nu veniti în oraș sa încurcați traficul atât de aglomerat.
      Pe bune, ne-am saturat de toti meltenii care “au drepturi” dar nu ar da macar un semnal ca ar dori sa beneficieze de aceste “drepturi”.
      Vrei sa faci fermoar? Dă un semnal din timp si poate reusim.
      Vezi că ești pe banda care se îngustează sau dispare? Te încadrezi din timp, dai semnal și, daca ai loc, execuți manevra fără a-i perturba pe cei care circulă regulamentar.
      Altfel, fiecare pe banda mă-sii, pentru că la fel cum nu există regula fermoarului în legislație nu există nici obligația de a ghici că cel care pierde prioritatea va dori sa iti taie fața.

      Fii deștept, nu fi măgar!

    • #31

      Bai, ii tot dati cu semnalul… Da’ poate dl Mateescu are BMW, si se stie ca la aceste masini germane puternice, becul de semnal nu functioneaza din fabrica…

    • #32

      @bitpsychobyte

      Salut boss! Auzi, mai vrea frate să te bată șmecherașul ăla care te-a amenințat că te arde când dați ochii? Frate,dacă ai nevoie, mă bag pt tine la bătaie. Doar să mi zici. Nu dau înapoi frate când e rost de smardoială.

    • #33

      Domnule Mateescu, daca vorbesti de reguli, trebuie ca acestea sunt scrise undeva. Acea regula a fermoarului de care pomeniti nu exista sub forma de regula ci sub forma de.. nu’sh.. fapte bune, bun simt, sub forma de a vrea sau a nu vrea, zi`i cum vrei da nu’i zi regula pentru ca nu’i o regula. Drept, am mai vazut termenul de “circulatie in fermoar” dar nu sub forma de regula.

      Apoi, nerespectarea unei reguli atrage dupa sine penalitati (intr-o tara normala), nevrand sa il lasi pe unu sa se bage, cel mult e lipsa de bun simt, dar nu se pune problema in cazul de fata pt ca mertz’u a fost marlan de la inceput la final.

      Si ca sa daram si ultima parte a comentariului dumneavoastra (“cea in care dadeam exemplu aceasta regula la respect “), respectul nu se impune prin reguli, respectul se castiga prin multe alte chestii, lucru pe care cel cu mertz`u, iar, nu l-a meritat de la inceput pana la final

    • Apropo de voturi, de retinut, daca vine un comentator nou, o face pe desteptul si spune de 10 ori acelasi lucru mai au dreptate si ceilalti sa sara gramada pe el.

    • #35

      @A. Freigedank

      Zici ca fugi tare? Cat ai in curba? 😀

    • #36

      @A. Freigedank Prezent! Eu stiam ca “smecheras” esti pana la 60-70 de kile in viu, dupa aia treci la o categorie superioara. Daca e sa ne luam doar dupa aspect.

      Dar da, pe sulica ala il articulez cu prima ocazie. In sensul ca va avea mai multe articulatii decat are acum. Si cu tine prezent, si fara. Nu mi-a fost mie frica de aia care au facut jafuri armate in Germania si Austria, mi-o fi frica de doi “curajosi” de calculator.

      Acestea fiind spuse, sa trecem la subiect. @mateescu, ca sa aplici regula (regula, da, nu legea) fermoarului, trebuie sa ai si cu cine. Daca autorul clipului il lasa pe tolomac sa-i treaca in fata, nu vedeam cum de fapt respectivul tolomac credea ca are tot dreptul sa se bage pe banda libera daca a lui e ocupata.

      Si da, fii sigur ca vreo 3 zile se va lauda in continuu pe facebook cum l-a facut pe unul cu Mercedes.

    • #37

      Eugene, nu ti-a trecut? Poti sa mai musti o data.. doar zic.

      In alta ordine de idei daca o sa continui cu apelativele si amenintarile o sa o luam de la capat si apoi iar te plangi la arhi ca de ce nu te apara de sobolanii de calculator care sunt rai cu tinicã. 🙁

      Iti propun ceva. Tu imi spui ceva naspa acum sa ma impresionezi dar da tot ce poti, si eu nu mai zic nimic ca sa creada lumea ca tu esti barbat si eu baietel, ok?
      Deja stiu ca atat de mult o sa ma impresionezi incat poti sa ai tu ultimul cuvant.

      As incerca sa te ignor, dar ultima data cand am incercat ai facut tot posibilul sa imi captezi atentia. 🙂

    • #38

      Urmeaza sa fac. Pana acum am spus. Ti-am zis, memoria vizuala mi te va aduce in catare cat de curand posibil. Si vedem daca esti tot atat de smecher si in viata reala, nu doar la tastatura.

      Ti-am spus si iti mai repet, tu confunzi ironia cu prostia. Dovada sta si postul de mai sus, in care incerci din nou sa fii ironic, dar din nou nu-ti iese.

    • #39

      Sa inteleg ca orice posesor de mercedes e automat cocalar?!

    • #40

      @antinevralgic Din pacate, ies in evidenta in trafic. Dar as zice ca mai degraba posesorii de BMW sunt catalogati drept cocalari. Mercedes ar fi pe locul 2, parerea mea. Iar pe locul 3 Audi.

      INSA nu toti. Mie mi-e mai mare dragul sa vad un BMW/Mercedes/Audi ingrijit, fara rugina, fara nori de fum de la esapament, fara cruciulite in parbriz si fara manele “pe sistem”. Daca am ocazia sa vad ca ii functioneaza si instalatia electrica (semnalizarea mai ales s-ar parea ca e problematica la masinile astea, dar si becurile de frana), cu atat mai bine. Acum ia opusul a ce am scris ca imi place si vei avea definitia mea despre cocalarul posesor de auto. La noi, data fiind preponderenta masinilor nemtesti in trafic, normal ca vezi mai multi tolomaci la volan de BMW sau de Mercedes.

      Ma gandesc la Albania, unde e plin de Mercedesuri, de la alea vechi si pana la ultimele aparitii… Oare acolo cum se face diferenta, dupa numarul de kalasnikoave din portbagaj?

    • #41

      @mateescu
      Dap, un merc de 7000 de eur. Ești prost.
      De unde știi tu de ce a accelerat?
      Regula fermoarului (care nu e regulă) a fost aplicată. În spatele subarului.
      Cum a ajuns “nervos” cel care nu a încălcat nicio regulă, numai tu știi.
      Nu e nevoie ca cineva să ridice piciorul de pe accelerație. Asta e doar în capul tău și a celor la fel de proști ca tine.
      Urăsc muiștii ca tine care își construiesc pseudo-argumentele pe niște reguli de moralitate inchipuită.
      Ești doar un cioban care nu ține cont de reguli. Cum morții mă-tii să te gândești vreo secundă că cel care filmează are vreo vină?

  7. #42

    avea numar de ardeal, deci nu a gresit cu nimic.

  8. #43

    Hai că toată lumea ştie că RăzvanBB este foarte agresiv. :)))))

    • #44

      cum naiba, e un ninja, un Gabriel Oprea fara coloana

    • #45

      vorbim de Razvan “Bruta” Baciu? voievod and the drones ?

  9. #46

    Ce să fac frăție, uite îl ajut pe vecinu nea Marin, m-a rugat frumos să-l ajut să-și mute mașina. Și na ca vecin, n-am putut să-l refuz, l-am ajutat să-și mute mașina înțepenită în drum…

    m.youtube.com/watch?v=H45EBwdBzAA

  10. #47

    Inițial am citit “tembeli” în loc de “rebeli”.

  11. Mie imi place ca exista gigei carora li se pare ca razvan greseste. Cum adica sa franeze mercedesu???

    • #52

      Iar pe mine ma sperie ca exista animale incapabile sa vada dincolo de alb si negru.
      Astia or sa fie ori aia care mor pe trecerea de pietoni sarind in fata tirului.. pt ca aveau prioritate, nu?
      ori aia care or sa omoare pe unii pt ca ei isi “tineau banda” si nu puteau concepe traficul dincolo de banda lor.

    • practic…domnu mateescu zice ca prioritatea e pe invers: ala de are prioritate da prioritate si ala care nu are prioritate e lasat.
      Se vede frumos ca daca mercedesu franeaza intra frumos in spate. Dar cum…frana???

      semnalizarea e optionala mereu

    • si ce e mai frumos…daca te uiti, in acelasi timp pe stanga vine si un gigel pe tramvai 🙂

    • Pai in acceleratie e tot secretul. Daca bagi tare si ai un bot de masina in fata se aplica regula fermoarului adica tu esti primul catel din sir.

  12. Pentru ca tot exista comentarii despre comportamentul meu (sunt cel care a filmat clipul din articol), mai jos un film cu ce se-ntampla daca cei din jurul meu semnalizeaza. Toate secventele din clip sunt filmate intr-un singur drum de 45 de minute:

    www.trafictube.ro/intampla-semnalizezi/

    • #58

      Pentru ca (nu-i asa) 45 de fapte bune justifica una dubioasa. Si mai multe bipuri pe deasupra.
      Ca sa lamuresc pozitia mea: nu va cunosc (deci nu am subiectivitati istorice) si sunt total de acord ca actiunea este perfect justificata legal. Nu pretind nimanui sa faca “fapte bune” pe care nu si le doreste in trafic.
      Totusi, a te lauda pe internet cu o fapta ca asta (cel putin dubioasa din punctul meu de vedere) si cu multe bipuri (neprovocate as zice) este ceva ce nu pot sustine.

    • #59

      @mateescu
      cica fapta dubioasa. Faptul ca ceilalti se pisa pe regulile de circulatie nu e dubios deloc. Faptul ca ala, fara sa semnalizeze, vrea sa se urce peste cel care merge legal nu e dubios deloc. Dubios e faptul ca un om merge drept, pe banda lui, fara sa incalce NICI O REGULA.

      GG, esti ruman adevarat.

    • #60

      a lasa pe unul care nu semnalizeaza si care incearca sa forteze intrarea pe banda in ideea ca e bun simt inseamna sa incurajezi meltenii sa aiba un comportament de meltean si de acum incolo. practic inseamna confirmarea comportamentului de meltean ca fiind normal

  13. #61

    de-aia nu e bine sa lasi barbatii la volan ca se zbate testosteronul in ei. 😀

    • #62

      testosteronul se mangaie si pe urma se zbate au si ei nevoie de preludiu

  14. #63

    ce amuzant e donmul mateescu. banuiesc ca in mercedes era chiar el, ca altfel nu imi explic.

    asta de filmeaza nu incalca nici o prevedere legala, mercedesul cel putin pe aia cu semnalizarea; dar da regula fermoarului… la regula asta a fermoarului exista vreun articol care spune ca cel din dreapta intra primul? sau e vorba de prioritatea de bmw adnotata sa includa si mercedesurile?

    • #64

      Donmule amuzat, fermoarul matale nu se inchide alternativ cu un dinte dintr-o parte si apoi cu unul din cealalta?
      Daca masina din fata domnului BB era pe aceeasi parte cu dansul, iar cea din dreapta avea putin avans.. cam cum ar fi fost logic sa functioneze fermoarul asta?

      Pentru raspuns la celelalte puncte vedeti comentariile mele de mai sus.

    • #66

      hahaha…logic ar fi fost ca mertanul sa semnalizeze (sa nu mai mentionam ca ar fi fost la fel de logic sa cunoasca faptul ca semnalul NU ii acord prioritate) si apoi sa astepte sa vada daca cel care mergea ABSOLUT legal il lasa sa intre in banda sa.

      dar nu-i bai, m-am lamurit cu ce fel de om incerc sa port o conversatie. exact cum zicea cineva mai sus, cand bunul simt cedeaza in fata meltenismului, melteanului i se pare ca ce face e normal. sa traiesti indelungat…

  15. #67

    Ia să vă vedem cine știe. Ce șampon folosesc eu?

    a) Elseve
    b) Head&Shoulders
    c) Pantene
    d) Le Petit Marseillais

  16. #72

    Și eu șofez. Am carnet de șofer pe roabă și pe căruț. :)))

  17. În ziua de azi, orice tigru urban cu o mașină diesel și cu motor mai mare sau egal cu 1.9 e un zeu al șoselelor. Mai enervant de atât este că poliția rutieră nu ar sta în orașe să-i prindă pe toți acești bizoni. Neh, de ce să se complice în oraș!? Pe exterior e mai lejer, te bagi în stufăriș, mai cade unul care a depășit viteza și a trecut ziua.

  18. #74

    Sper doar ca mateescu asta e femeie. I-au cazut coaiele celui din mercedes ca a intrat cu o masina mai in spate? De ce sa depun eu efortul sa ridic piciorul de pe acceleratie, cand e obligatia ta sa faci asta?

  19. #75

    @Cetin, widgetu de profitshare face mari probleme. aborted dupa 21 de secunde.
    Dupa cum apare contentu pe site, ai vrut sa pui 1 widget sub primul articol in liste, si unul sub articol in detaliu pt ca pe home de ex se incarca primul articol iar restu paginii apare dupa 43s, in detaliu se incarca articolu si related iar restu dupa 43s
    (nu am adblock)

    • #76

      tks. will solve

    • #77

      Pe home s-a rezolvat. in detaliu, inca scartaie 21 de secunde

    • #78

      tot ala de pf?

    • #79

      Da. pf.ro/ai/2394292

    • #80

      well, nu stiu ce mm sa fac, ca ala e acolo strict ptr ca o cere designul, nu are alta functionalitate…

    • #81

      s’o rezolvat

    • #82

      am pus alt cod, asincron

  20. #83

    mateescu a luat esenta tare de la laura. 🙂

    Ai dreptate, era nevoie doar sa mentionezi de 3-4 ori regula fermoarului, in curand peste tot in Romania.

  21. #84

    Tara arde, seful la antene a fost condamnat si voi va tineti de depasiri.

  22. #86

    Pentru D-ul Mateescu: n-a semnalizat …sa stea in basca lui acasa ca-i prost. In orice tara chiar stand pe banda care se termina (si ai indicator pentru asta) si trebuie sa aplici regula fermoarului daca nu semnalizezi esti bou…regula fermoarului e regula bunului simt. Nu ai bun simt sa semnalizezi si regula fermoarului poate fi incalcata. Asta din masina cu camera de unde sa stie ce doreste cel din dreapta sa faca? Sa parcheze, sa astepte pe cineva, sa urce pe cineva, sa fie lovit de careva?
    Eu din banda care se termina in loc sa fac stanga am intrat direct in banda de urgenta si am bagat avarii ca mi se aprinsese un senzor si nu stiam ce se intampla. Mi se pare de bun simt si pentru cel din stanga si pentru cel care e in spatele meu sa fie avertizati ca se intampla ceva cu mine.
    Daca era vreun camion tot asa facea?

    • #87

      Daca era un camion avea toate sansele sa i se faca loc.
      Soferul unui camion e de obicei profesionist si intelege traficul mai bine decat soferul frustrat de duminica.

      Imi place selectivitatea si dubla masura a unora de pe aici. Soferul din dreapta e nesimtit ca nu semnalizeaza, dar cel cu filmarea e gentelman perfect pt ca accelereaza special sa il blocheze si pt ca injura in juma’ de timp.

    • #88

      Eu intreb: daca pe banda de mers era un camion tot asa si-ar mai fi permis ala sa se bage? Hai sa nu bagam soferii in aceeasi traista ca sunt unii care-s dusi cu capul si putini care circula cum trebuie, pe traseele destinate lor si cu greutatea pe osii egala si in regula cu toata lumea. Soferul de camion intelege traficul pe sosea, nu in oras, pentru ca baga cruise control si il doare in basca.
      Nu am spus ca cel din masina cu camera e gentleman perfect dar el era pe banda lui de mers si deja facuse loc cuiva din stanga sa intre (daca nu ai vazut cumva toata filmarea). Pai hai sa las pe toti in fata mea si din stanga si din dreapta, ca ma claxoneaza aia din spate de simt toata carnea in frigider.

    • #89

      Astaam spus si eu: daca era un camion in locul lui razvanbb.. erau mult mai mari sansele de a face loc pentru masina din dreapta.

      Altfel, ca lasat masina din stanga sa intre nu se numeste bunavointa, ci lege. E obligatie legala sa permiti masinilor din intersectie sa o paraseasca inainte de a intra, chiar si pe verde.

    • #90

      Hai sa zicem ca e cum spui tu dar: 1. nu ai voie sa schimbi banda in intersectie, 2 daca esti in intersectie si banda ta in fata e blocata, ori astepti sa se deblocheze si stai locului (e banda ta spala-te pe cap cu ea ca tu ai ales-o) ori semnalizezi sa schimbi banda (cel din stanga ta nu este obligat sa-ti vada tie eventualele obstacole), 3 nu te apuci sa-l urmaresti ca dementul pe ala de consideri ca nu ti-a acordat bunul simt (atentie! nu prioritate pentru ca prioritatea o au cei de pe banda de mers)

  23. #91

    Bine ma, aveti dreptate!
    Cum am putut sa uit ca daca si numai daca accelerezi special sa nu cumva sa intre cineva pe banda ta pretioasa.. ai doo perechi de oo (eventual fiecare din ele cu galbenus din ala dublu).

    Dar, na.. eu sunt mai fraeer.. si am o singura pereche (din aia normala).. asa ca in cele mai multe cazuri din astea.. macar nu accelerez (daca nu pot sau nu sunt dispus sa fac loc).

    PS. pana la urma cu ce l-a ajutat manevra? “Cocalarul” tot in fata a ajuns.

    • #92

      Ma mateescu, da’ daca razvanbb a accelerat tocmai ca sa-i faca loc intre el si ala din spate? Ca in fata parca nu era loc. Problem?

    • #93

      Si daca nu accelera dar nici nu frana ce se intampla, concret? Mercesul intra pe banda lui si il acrosa, asa era bine? Sau era obligat sa franeze ca poate Mercedesul vrea sa schimbe banda fara semnalizare?
      Spune-mi ca fara sa franeze Mercesul avea loc sa schimbe banda.

    • #94

      @Sabotor,
      Hmm.. la asta nu m-am gandit.
      O fi pt ca are trei perechi? Auzisem eu de asa ceva, dar credeam ca e un mit.

    • #95

      @Sabotor,
      Hmm… la asta nu m-am gandit.
      O fi pt ca are trei perechi? Auzisem eu de asa ceva, dar credeam ca e un mit.

    • #96

      @mateescu: data viitoare cand vrei sa intri intr-o discutie despre condus pe bloguri mai bine spui pas. Eu, unul, l-as fi lasat sa intre. Poate doar daca mi-ar fi facut vreo nasoala inainte, foarte probabil “sa ma fi razbunat”. Depinde de starea de spirit.

  24. #97

    Eu cred ca l-am gasit pe Mateescu. Nu, n-are Mecedes, are BMW: www.youtube.com/watch?v=gYe_8jgKsUk

    • #98

      Pai eu ce ziceam….

  25. #99

    Frățică, știți de ce sunt eu atât de deștept, atât de genial? Eu sunt născut în perioada exploziei de la Cernobâl, și se pare că radiațiile au avut un impact pozitiv asupra mea.

  26. #101

    Legal nu e nimic de discutat, cel cu Subaru nu a gresit cu absolut nimic.
    Multi i-au sarit in cap ca a accelerat, insa asa fac si eu la jeguri de-astea. Dupa un timp in trafic ii recunosti in 99% din cazuri si ii poti deosebi de cei care chiar s-au incadrat gresit/nu cunosc zona. Sunt aia care “se descurca”, sunt aia care merg inainte de pe banda de stanga si vor sa intre in coloana inainte de refugiul de tramvai din intersectie, sunt aia care daca vad ca toti circula langa ax ca partea dreapta e plina de masini, insista sa se bage la limita prin dreapta si apoi sa ii lasi spatiu sa intre in fata (ex: Bd Decebal catre Alba Iulia). Ca sa nu mai zic de aia care vin de pe banda din dreapta ca e mai libera (pt ca are un semafor intermitent sa zicem)si vor sa faca direct stanga pe a 2/3 banda.

    Drept urmare, regula fermoarului e o chestie de bun simt care tine de lumea civilizata. La noi daca faci asa, esti considerat fraier, pe timpul tau. Niciodata nu las fazani de-astia sa fenteze traficul, ba chiar mai si claxonez daca ala din fata mea le face loc, ca tocmai pe tupeu se bazeaza.

    Plus ca nu inteleg o chestie, de unde moda asta la unii soferi, ca trebuie ala care circula pe banda libera sa le faca loc, ca sa nu calce ei frana la un obstacol de pe banda lor?! Ce plm, de ce sa o fac eu, cand ar trebui sa o faca ei!?

    Repet, unii mai gresesc/sunt dezorientati/nu cunosc zona si e prost marcata, si in general pe astia ii vezi nesiguri, semnalizeaza, au capul girofar, eventual si un GPS in geam. Normal ca ii lasi, daca poti. Dar cand ii vad pe tupeu, ii inchid unghiul, am casco :D. Daca ar face mai multi asa, s-ar invata mai repede ca “nu mai merg combinatiile”

    • #102

      eu am logan de firma. ruginit la 4 colturi… si nici o amenda :D… beat that….

  27. #103

    Dragii mei,

    Eu va rog sa fiti foarte toleranti si ingaduitori. Numai prin dragoste ii putem educa pe concetateni sa nu mai incale regulile. Amintiti-va, sa judece numai cel ce nu greseste. Aveti intelegere, fiti prietenosi. Sunt romani de ai nostri. Fara nervi. E o tara frumoasa si cu oameni deosebiti de calzi, cateodata mai aprinsi dar care au un fond bun.
    Si la serviciu, se simte multa dragoste si respect. Asa este normal. Respect, prietenie si impreuna putem construi o Romanie extraordinara.
    E o tara minunata.

    Atat am avut de spus. Sper sa nu iau voturi negative, munti de huo, mu**si alte lucruri la care numai cu iubire si intelegere pot sa raspund.

    • #104

      Iun chestion, silvuple: Xanax, sau esti pe ceva cu “zepina” la urma? Sau ambele?

    • #105

      Ieungen,

      Acum cateva zile cand am povestit dezgustul acumulat din societate si corporatii, m au luat corifeii cu huo. Si mi am schimbat optica. E mental. Switchul il faci f rapid.
      Urasc diminetile de weekend fara trafic. Sa nu te salute nimeni cu un calduros te- socoteala mea de taran. Pt I ca doar atunci practici arta zen.
      🙂 zepina:))))

    • #106

      Ma scuzi, am uitat ca mai sunt si altele, care se termina cu -pam, -cetam, -tal.

      Ah, deci al tau se termina cu zen. Tre’ sa fie ceva nou pe piata, inca n-au apucat sa-l dilueze…

  28. #107

    Domnul cu merc suferă de “disonanță cognitivă”.

    • #108

      Si care ar fi cele 2 stari/trairi/idei contradictorii care se zbat in capul domnului cu merc?

    • #109

      Disonanța cognitivă te face să reacționezi greșit, pentru a-ți păstra stima de sine, uneori până la absurd. O boală de care suferă foarte mulți români. Repetând procesul, ajungi să trăiești cu niște convingeri greșite, pentru ați păstra stima de sine. De exemplu, foarte puțini oameni recunosc și acceptă că pot greși. Totuși, cei mai mulți nu vor recunoaște, pentru că asta ar intra în conflict cu stima de sine (și aici ai cei doi factori care intră în conflict). Domnul cu merc știe că a greșit (se observă și din tonul lui) dar nu vrea să accepte că a greșit, eventual să își ceară scuze, pentru că asta ar intra în conflict cu celelalte principii după care trăiește. Makes sense?

  29. #110

    Ia uite, aici e pe la mine pe acasa..
    Eu in trafic sunt 1 zi meltean, 1 zi baiat finut. In masina sunt o fiara, pe afara un mielut.

  30. #111

    Domnilor, problema e simplă: Stilatul domn cu Mercedes a fost agresat de faptul ca o altă mașină cu nume și reputație obscure a accelerat mai tare decât dumnealui și nu a putut în aceste condiții să “ii ia fața” . Firește ca nu e vorba de cine are dreptate legal, nu e ca și cum “victima” pare să cunoască sau să fie intersata de aceste aspecte care-i privesc pe fraieri.
    Dar, practic, e nașpa să te facă un fraier cu o gioarsa și ai cam tot dreptul sa te rastesti la el.
    Domnul cu mizeria aia de Subaru ar trebui să aprecieze că nu i-a intrat în ușă, că dacă e să fim sinceri, nu așa pui piciorul pe o Impreza. De bun simț ar fi fost ca ăla cu Mercedesul să nu mai găsească nici fumul acolo, când voia să facă stânga.

  31. #112

    e ultima oara cand zic, nu mai stau sa citesc comentariile. n-am timp

    un tramvai, doi tramvai :))

    Din punctul meu de vedere, nimeni nu e vinovat. Pentru ca soferul ( care bineinteles, avea si camera retrovizoare ) si-a respectat banda, nu avea avantajul de a observa masinile parcate ( evident, blocand o banda intreaga ), asa ca ar fi trebuit sa astepte, nu sa-ncerce sa depaseasca nesemnalizand. Evident, apoi se urca toti pe sinele de tramvai si-si continua ziua, observand cum li se scurge timpul in fata ochilor, cum cad firele de par, cum la alegeri ies alti primari tot mai hamesiti. Si tot asa etcaetera

  32. #113

    Permite-mi sa dezavuez, asta tine cont de antecedente. “Ce, ce vrei, ba? Adica, taica-miu/maica-mea nu-si permiteau sa faca x,y,z pe vremea lor si vii tu acum sa-mi interzici mie?! Du-te-n!”

    Prin faptul ca tataie, mamaie, tati & mami nu puteau sa faca multe pe vremurile lor apuse, se simte nevoia sa-ti depasesti conditia. In abtract, nu e si nici nu trebuie sa fie de condamnat. Nuantele si manifestarile, pe de alta parte…