E greu să faci facultatea de medicină. Oriunde în lume, nu doar în rromânia. Dacă vrei cu adevărat să faci ceva din tine, trebuie să muncești enorm, să înveți enorm și să sacrifici multe.
Problema e că e posibil să nu prea ai ce să sacrifici, dacă nu ai bani. Facultatea de medicină e scumpă, chiar și în rromânia, unde e gratis.
Povestea noastră începe acum vreo 10 ani, când doi amici de-ai mei s-au căsătorit. El era student la medicină în ani finali ceva, ea făcea ceva la ASE. S-au văzut, s-au plăcut, s-au căsătorit, destul de rapid. De aici, a început dilema.
Ce facem, că nu prea avem bani, acum avem o familie, eu am studii medicale foarte importante. Normal că ea, iubindu-l enorm, a zis dragule, renunț la școală și mă duc în câmpul muncii, să activez și să câștig parale, iar tu du-de la facultate, că are mandea grijă de tine.
Uite-așa, anii au trecut, el a terminat facultatea, a terminat terminat și rezidențiatul, lucra deja chirurg la Universitar. Nu mai aveau neapărat nevoie de munca ei, deși ea, între timp, se angajase la o corporație care vindea servicii de voce pe piață și era verde, salariu bun, mașină de serviciu, în fine, munca și dăruirea chiar sunt răsplătite, oriunde ai fi. Nu, ce faci tu la birou, acum, când citești ce scriu nu e nici muncă, nici dăruire, nu te mai plânge.
Domnului chirurg i-a venit să facă un copil. Normal, cel mai frumos lucru din viață, ea a achiesat la idee, doar se iubeau ca doi copii, ca-n prima zi. Zis și făcut, fertilizatorul a intrat în funcțiune, terenul era rodnic și propice și așa a apărut pe lume copilul. O frumusețe de băiețel blondin, cu ochi albaștri, mândria tuturor.
După 2 ani, domnul a mai dorit un copil, pentru că na, e bine să fie 2 la casa omului. No, ce să faci, tipa a achiesat și la numărul doi, iubirea în continuare era mare și ar fi sacrificat orice pe altarul iubirii sale către zeul ei cu scalpel și lanțetă.
Din păcate, sarcina 2 a fost cu ceva probleme, ea a făcut ceva la tiroidă din cauza acelor probleme, s-a îngrășat foarte tare, gen vreo 50 kilograme. În fine, a născut o fetiță, tot blondă, tot ochi albaștri, totul era bine și frumos, doar că, din păcate nu mai reușea să slăbească, indiferent de ce făcea.
Cu 20 de zile înainte de botez, domnul chirurgul pleacă în Franța, la un simpozion de chirurgi. Despărțire iubitoare pe Otopeni, zâmbete, făcut cu mâna, pa tati, să te întorci la noi.
După 3 zile, sună din Franța și o anunță pe ea că el și-a găsit de fapt un job acolo și că va introduce divorț, pentru că el vrea să își trăiască viața, nu să stea să șteargă etern la cur copii, alături de-o grasă. Da, e posibil să ceră custodia unuia din copii, dar nu chiar acum, trebuie să mai crească, că nu are timp. Oricum legea îi permite.
Ea se plimbă prin parc în fiecare seară. Ne mai vedem, ne mai salutăm, dar e toată o gheață de care nu poți să te apropii.
Cred că ai nevoie de foarte multă tărie să treci peste așa ceva. Sau poate îți găsești tăria atunci când ești pus în fața faptului împlinit și realizezi că te-ai sacrificat o viață, doar ca să primești un șut în fund.
Și 2 copii de crescut.
[donateplus]
NOU
Screw » partea proasta e ca, in general, nu il primesc.
NOU
Oare eu sunt singurul care întâlneşte pentru prima dată verbul “a achiesa” ? A trebuit să caut pe google să aflu ce înseamnă =))
NOU
Singurul. De la acquiescer 🙂 cu un pic de franceza se rezolva.
NOU
Jalane, nu e singurul. Nici eu nu stiu franceza…
NOU
Arhi-l foloseşte destul de des.
NOU
..tell me ’bout it. 🙂
acum zambesc..
NOU
UnRomanInGrecia » da bai, chiar…
NOU
Asta este o lectie trista de viata. Nu ai cum sa prevezi, dar sa terfelesti asa 3 vieti ai cum sa eviti daca esti cat de cat om. Nu il judec pe chirurg desi primul instinct a fost sa il spurc. Femeia respectiva sa aiba puterea sa isi creasca frumos copii si cel mai recomandat sa isi refaca viata.
NOU
Copiii* (sa avem optiune de edit…zic) 🙂
NOU
trist….
cel mai mila mi-e de copiii aia …
NOU
Da, nu ma mira. Multa lume intra intr-o casatorie prea rapid si fara sa discute anumite chestii care ar trebui discutate. Plus de asta, acum mai nou multa lume si renunta prea usor, ca doar nu-i mare lucru sa bagi un divort. L-am auzit pe Will Smith zicand mai demult ca secretul casniciei lui este urmatorul: ei s-au inteles ca nu vor divorta niciodata. Asa ca, macar sa fie fericiti daca vor fi impreuna tot restul vietii. Nu-s eu cine stie ce fan Will Smith sau Jada Pinkett dar mi s-a parut chiar foarte simplu si fain. Nu zic ca lumea sa stea intr-o casnicie nefericita, zic doar ca de cele mai multe ori problemele se pot rezolva, numai putina vointa si rabdare sa ai. Acest domn chirurg ar trebui sa fie tras de urechi si spanzurat de limba.
NOU
Exista si oameni care se casatoresc cu gandul ca poate vor divorta?!?! wtf
In cazul in care va divorta replica va fi “Stiu ca am promis insa chiar nu se mai putea”. Si toata lumea, vai saracu’ om; uite a si promis, dar trebuie ca a suferit mult daca chiar a facut pasul asta dupa ce a promis.
NOU
Diana, “Multa lume intra intr-o casatorie prea rapid si fara sa discute anumite chestii care ar trebui discutate.”
m-ai facut curios, ce chestii ar trebui discutate inainte de casatorie?
NOU
Din pacate pentru multi e mai usor sa schimbe casa decat sa se apuce sa repare ceva le ea cand se strica…
NOU
Chestii gen: vrem sau nu vrem sa avem copii, o gramada de chestii in legatura cu finantele viitoarei familii, a cui cariera ia prioritate etc etc. Sunt destule. Nu zic ca trebuie sa te planuiesti la minut dar macar sa discuti despre una alta nu e rau, poate vezi dinainte la ce te astepti. Multa lume face o gramada de efort sa planuiasca o nunta dar nu si sa se intrebe ce se va intampla a doua, treia, patra zi dupa nunta cand se vor calma toate spiritele si te trezesti ca au ramas ei 2.
NOU
D-asta nu e bine sa faci compromisuri majore, pentru nimeni, niciodata.
NOU
😉 căutam butonul de Like, dar nu l-am găsit…aşa că-ţi dau doar un +1
NOU
Jeguri de oameni.
NOU
Concluzia-i ca copii-i faci cand esti pregatit cu adevarat. Nu cand te gandesti ca “Ce fain ar fi sa am si eu un copil” …
NOU
tana tos » s-ar presupune că pe drumul spre 40 de ani, ești un tip pregătit pentru asta, nu?
NOU
tana tos, interesanta afirmatie, cand esti pregatit cu adevarat pentru copii?
ce pregatire iti trebuie?
NOU
@hary – facultatea de facut copii. 😉
NOU
eterna placa cu “cand esti pregatit” ……incepatori in viata 🙂
NOU
@hary&Attilla: ooofff, da asa e, dar stati sa va spun eu cum e cu facutul de copii in “tagma” asta a medicilor:
– cind esti in facultate nu poti sa-l faci ca esti izmana pe calator; – ai terminat facultatea, FELICITARI!!! Da’ ce, te crezi medic? Mai stai cu copilul, ce te grabesti, sunteti inca tineri, uite, da-ti intai rezidentiatul, ai si tu o specialitate, altfel poti sa cresti un copil…; – ai terminat rezidentiatul? BRAVO!!!! Hai, da-ti examenul de specialitate si pe urma mai vedem cu copilu’…- ai luat examenul de specialitate? MINUNAT!!! Dar nu ai post… Pai hai, cauta-ti post, te pregatesti, dai examenul (…), si pe urma sigur, te gindesti si la copil…doar sunteti inca tineri…; – ai gasit si ai luat examenul pe post? In Bucuresti? Pfui, asta DA realizare. Acum chiar ca poti sa te gindesti sa faci un copil… Dar, daca tot ai ajuns aici, nu crezi ca mai bine inainte de asta te prgatesti si dai primariatul? Nu-i pacat de toata munca ta de pina acum? – ai post? ai luat si primariatu? FORMIDABIL!!! Nu credeam ca o sa ajungi aici. Esti/sunteti deplin realizat/i pe plan profesional… Ce va mai trebuie? Ah, un copil… Nu aveti familia completa… Ingrijiti pisica aia de 11 ani… Ati inebunit? Ce va mai trebuie copil la 41 de ani? Vorba aia, mai aveti 20 si ceva de ani pina la pensie…
NOU
Ah, am uitat sa adaug ceva esential, ca sa nu dau impresia ca sunt pe linga subiect sau ca trollolez toatal: in familia mea amindoi suntem medici…
NOU
dufu, + 111
demential…:-))) am ras cu pofta.
mai vreau comentarii din astea….
NOU
@R4dhu, 3 Octombrie 2012
“Oare eu sunt singurul care întâlneşte pentru prima dată verbul “a achiesa” ? A trebuit să caut pe google să aflu ce înseamnă =))”
Vezi ca e de ani buni pe spatele cartelelor Vodafone o fraza de genul “clientul achieseaza la aceasta oferta”. Sunt mobil si nu stau sa dau link dar vezi Google .
Pe cartelele FoameaFone, e scris pe gratiile alea roșii primite cu simul.
On topic: având on vedere sursa credibila a povestii, nu pot decât sa îmi para rău pt biata femeie. Din păcate viața nu e dreapta.
Mai e si varianta inversă când el muncească ca prostul corporatist câte 14 ore pe zi, ea face un copil si sta acasă. El strânge curenta si cu ultimii bani pleacă in străinătate la munca, cu nevasta si copil cu tot. Ea profita de legea fundului si anume ca se poate întoarce in tara cu copilul fără acordul tatălui. Acum el trage sa plătească bancile din România iar ea sta acasă la mama ei cu tot cu copil, la caldura si refuza sa îl ajute cu munca pt a câștiga amândoi € sa plătească mai repede bancile. Mai are de tras îl vreo 12 luni câte 1000€/luna la bănci si scapă.
Întrebare: dacă divorțează, ghiciti cui va da statul copilul ? Mamei . Si ar lua si pensie pt copil. Deci mai sunt si femei pe interes, nu doar bărbații E porci 🙂
NOU
Cristian, suna de parca tu ai fi acel tata nefericit… :-(((
NOU
Interesant 🙂 din pacate sunt la altă companie de telefonie mobilă şi nu am observat asta până acum
NOU
CristianMiercuri, 3 Octombrie 2012
Your comment is awaiting approval.
@R4dhu, 3 Octombrie 2012
“Oare eu sunt singurul care întâlneşte pentru prima dată verbul “a achiesa” ? A trebuit să caut pe google să aflu ce înseamnă =))”
Vezi ca e de ani buni pe spatele cartelelor Vodafone o fraza de genul “clientul achieseaza la aceasta oferta”. Sunt mobil si nu stau sa dau link dar vezi Google .
Pe cartelele FoameaFone, e scris pe hartiile alea roșii primite cu simul.
On topic: având in vedere sursa credibila a povestii, nu pot decât sa îmi para rău pt biata femeie. Din păcate viața nu e dreapta.
Mai e si varianta inversă când el munceste ca prostul corporatist câte 14 ore pe zi, ea face un copil si sta acasă. El strânge cureaua si cu ultimii bani pleacă in străinătate la munca, cu nevasta si copil cu tot. Ea profita de legea fundului si anume ca se poate întoarce in tara cu copilul fără acordul tatălui. Acum el trage sa plătească bancile din România iar ea sta acasă la mama ei cu tot cu copil, la caldura si refuza sa îl ajute cu munca pt a câștiga amândoi € sa plătească mai repede bancile. Mai are de tras îl vreo 12 luni câte 1000€/luna la bănci si scapă.
Întrebare: dacă divorțează, ghiciti cui va da statul copilul ? Mamei . Si ar lua si pensie pt copil. Deci mai sunt si femei pe interes, nu doar bărbații E porci .
NOU
Vina ei principal e ca s-a ingrasat, saraca de ea.
NOU
Facultatea ca facultatea, dar nici rezidentiatul nu e usor…
Recomand tuturor cartea asta, asa, ca idee: en.wikipedia.org/wiki/Year_of_the_Intern_(novel)
NOU
Nu pot zice nimic decât “egoist”.
NOU
Arhi, unii se consolează cu “Dumnezeu e sus şi nu doarme”. Din păcate, doarme mai mult decât Connect-R toamna.
NOU
Daca nenea respectiv isi imagineaza “ca-si va trai viata”… habar nu are cam care este viata unui chirurg (de fapt a unui medic de orice specialitate) in Franta sau in orice alta tara din vest. Da, sigur, ai salariul de mai multe ori mai mare decit cel din Romania. Da, sigur, ai conditii de lucru mult mai bune. Dar iti traiesti viata in concedii. Nici macar in week-end-uri, pentru ca acolo, tati, garzile se platesc, nu ca la noi. Adio spaga, adio o gramada de alte “beneficii”.
Referitor la aspectul moral si uman al problemei, o jigodie. Sincer, n-am ce sa spun. Din punctul meu de vedere, in momentul in care ai un copil, viata ta deja conteaza mai putin. Poate nu m-am exprimat bine si nu vreau sa fiu prost inteles. Sigur, conteaza, dar altfel. De abia m-am sculat si sunt confuz, asa ca mai bine ma opresc.
De fapt, cine sunt eu sa-l judec, daca stau si mai bine sa ma gindesc? In relativ scurta prezenta pe acest pamint, am invatat ca viata are cai nebanuite de a se razbuna.
off topic: nu te citesc (acum) de la birou, ci de acasa. Asa ca…
NOU
Din pacate multe femei se ingrasa dupa ce nasc si aici o ia repede la vale “iubirea” partenerului!
NOU
Marule, asta s-a imbolnavit in timpul sarcinii, nu a devenit obeza din comoditate.
P.S. Am sesizat ca ai pus ghilimele unde trebuie…aia nu e iubire.
NOU
plm….e greu sa judeci asa ceva sau zici ca n-o sa ti se intample niciodata. viata e total neprevazuta si toti ne schimbam de-a lungul ei.
NOU
attilla, se numeste midlife crisis… si cam toti care investesc mult in cariera si sacrifica multe in tinerete, “renasc” in momentul cand au realizat ce si-au propus (cariera profesionala, familie).
atunci cand au de toate si se uita la ei, pe acesti oameni ii apuca criza de personalitate (se manifesta prin ati dori tot ceea ce nu mai ai, pentru ca le-ai sacrificat: tinerete, libertate, lipsa de griji etc… )…
un chirurg este un specialist in tehnici de detasare emotionala, altfel nu ar putea profesa. as putea spune chiar ca au un deficit major de empatie.
prin urmare nu este de mirare si nici surprinzator ca a putut renunta la partea emotionala din viata lui, adica la familie…
si da, stiu despre ce vorbesc. am trecut prin asemenea crize de personalitate.
din fericire insa sint un tip care am ales si voi alege intotdeauna familia.
la final, cand trag o linie, pentru mine cea mai mare realizare a mea este familia…
NOU
harry…ok asta cu middle pula..o inteleg….la mine a venit mai devreme si ca atare am prins gustul tatuajelor…ca trebuia sa refulez in ceva…
dar …ma gandesc cum sta situatia la mine:
acum 10-12 ani nici nu ma imaginam insurat si cu plod…ziceam ca nu-s de mine astea…dar s-au schimbat lucrurile si le am…si se poate sa se mai schimbe iar in 10 ani..deci mi s-ar parea stupid sa zic “niciodata”
apoi mai este si nevasta-mea…care mi-a explicat….pe cel mai dragastos mod posibil…ca daca mi se pune pata la un moment dat…n-am decat sa ma duc unde vad cu ochii…..(ma rog…a folosit alte cuvinte) ca ea oricum il iubeste pe kinder si ca se va descurca si fara mine daca as fi atat de idiot
de asta spun ca e greu de judecat si ca nici corect nu ar fi. iar experienta fiecaruia e strict personala si nu se poate aplica altora
in rest…total de acord cu tine la partea cu familia…restul e fix pixul…
NOU
@Attilla: “apoi mai este si nevasta-mea…care mi-a explicat….pe cel mai dragastos mod posibil…ca daca mi se pune pata la un moment dat…n-am decat sa ma duc unde vad cu ochii…..(ma rog…a folosit alte cuvinte) ca ea oricum il iubeste pe kinder si ca se va descurca si fara mine daca as fi atat de idiot”
Nu-i asa ca nu poti sa nu le iubesti cind iti spun asa ceva?
A mea mi-a spus spus una si mai gogonata: ca pot sa ma duc, sa-mi fac de cap, si pe urma sa ma intorc la ea, ca tot asa o sa ma iubeasca si n-o sa-mi spuna nimic… Ihiii, siiiiiiigur ca daaaaaaaaaa….Asa cum dupa cite o noapte cu prietenii cind …ma rog… ma intorc cu anumite neplaceri, dupa ce ma oblojeste, are grija sa-mi scoata ochii vreo doua saptamini ca “vezi, ti-am spus sa nu mai bei, ca daca bei ti se face rau, si daca stii ca ti se face rau de ce bei ” si bla-bla-bla si bla-bla-bla, asa incat la urmatoarea intilnire cu prietenii am grija sa beau doar suc de fructe, si poate o doar o bere, doar ca sa scap de cicaleala de dupa…
Probabil insa ca ma cunoaste mai bine decit ma cunosc eu, stiind foarte bine ca, daca oportunitatea ar aparea, familia ca si in cazul vostru, fiind mai importanta decit orice altceva pentru mine, probabil ca nu se va intimpla nimic.
NOU
@dufu: pai d’aia suntem cu ele…ca le iubim…asa cum sunt 🙂
NOU
@dufu, exact asa patesc si eu. Mai putin partea cu “poti sa ma inseli cu orice parasuta. eu te primesc cu bratele deschise ” In rest, cicaleala de dupa bauta, nelipsita si nepretuita. Dar nu ma cearta. Ma ia asa pe ocolite. Adica ea nu are nimic cu mine si cu viata mea. Sunt liber sa beau cat vreau. Doar ca se simte ea foarte trista cand beau prea mult. Ce nemernic de barbat e ala care isi intristeaza consoarta doar pentru a-si satisface placerea de betiv ordinar ?
Referitor la istorisirea lui Arhi, nu e prima data cand aud cazuri de genul asta. Din ce am vazut pana acum, ( nu stiu daca e si cazul asta ) se urmeaza un tipar. Tocilarul ala ranced, care toata facultatea nu iese din camera sa bea o bere, termina intr-un final cu note bune ( sa fie mama si tata mandri ) , gaseste un job bun, se insoara ( sa fie mama si tata si mai mandri ) , toarna si vreo 2-3 copii ( deja mama si tata l-au ridicat in slavi si la cele mai indepartate rubedenii ), iar pe la un 40 de ani isi da seama ca a fost un dobitoc si a trait toata viata pentru mama si tata. Sau pentru ca asa a invatat el la scoala ca e bine . Si pe la un 40 de ani, cu nevasta si copii, il apuca cheful de preacurvie si desfatare. Ca doar, nu-i asa, doar o viata avem!
NOU
danicorban, cicaleala de genul pe care tu o descrii: “Adica ea nu are nimic cu mine si cu viata mea. Sunt liber sa beau cat vreau. Doar ca se simte ea foarte trista cand beau prea mult”
face parte din reperteriul feminin al educatiei corective vizavi de comportamentul barbatului…:-)
iti trebuie sa ai stomac pentru asa ceva, pentru ca ea nu va renunta niciodata sa incerce sa te educe sa fi asa cum ea isi doreste sa fie tratata de catre barbatul pe care ea il iubeste.
sint doar doua posibilitati, ori te vei trezii ca faci tot mai putine lucruri din cele care iti faceau placere inainte, pentru ca nu-i asa, fericirea partenerei primeaza si tu nu vrei ca ea sa sufere, ca doar o iubesti, cu reiscul sa devi cu timpul un frustrat, sau vei deveni imun la astfel de remarci, ceea ce o va face pe dansa foarte nefericita…
puteti incerca insa sa faceti cu schimbul…:-))
NOU
Cum sa facem cu schimbul? Adica sa beau mai rar? Ce solutie mai e si asta?
Uite azi , de exemplu. Nu am avut ceva important in program, deci am pus cativa carnati pe gratar. Trebuia sa bag si un litru , doi de vin de la Moldova. Cum sa fac gratar altfel? Maine ma trezesc la 6. Pe la 8 imi iau zborul cu un coleg ( moldovean din Onesti ) si mergem langa Ploiesti. Daca sta careva prin Floresti, Bolentin Deal / Vale, va dau trezirea pe la 8:15 🙂 . Sau in Urziceni. Daca avem cititori din Urziceni, pentru voi ies prin Lilieci, nu mai ies prin Bolentin. Dupa ora 8, salutam Urziceniul. Revenim…Cand terminam de frecat menta langa Ploiesti, ne intoarcem la Baneasa. Asta pe la un 11-12. Si dupa o zi de munca, nu poti sa mergi direct acasa. Imi iau colegul moldovean din Onesti si ne racorim cu 10-12 beri . Deci asta cu bautul mai rar nu e o solutie. Am o viata complicata, nu imi permit luxul asta.
NOU
Apropo, ” Bolentin ” ii zic taranii ca mine. El cred ca se numeste Bolintin , de fapt. 😉 Bolentin, Bolintin, Babak , tot ala e. Cine sta acolo stie .
NOU
danicorban, ma refeream sa faceti compromisuri.
adica odata te frustrezi tu, altadata ea… :-)))
btw, trebuie sa vi odata in Timisoara cu zburatoare aia a ta, si sa ma iei si pe mine pe unde mergi.
platesc cat trebe si am si bere buna…:-))
NOU
@ hary, am tot fost la Timisoara :p
www.facebook.com/photo.php?fbid=455824144434567&set=a.455818514435130.120845.100000209551905&type=3&theater
Oras mare… In afara de Bucuresti, mi s-a parut cel mai dezvoltat. Nu mi-au placut migurile alea lasate in camp sa rugineasca, langa aeroport. In rest, frumos. Am fost si la un chinezesc. Nu mai stiu cum se numeste. Avea o statuie destul de mare cu Buddha , la intrare. Si se auzea cum scartaie podeaua de la etajul superior. Era special construit asa, sa para cat mai vechi.
Asta cu plimbatul e destul de complicat. Trebuie dat plan de zbor, facuta lista cu pasageri. Completate si semnate formulare pentru departamentul de comercial ; nu prea merge , daca vin cu alta treaba la Timisoara, sa gasesc o fereastra intre zboruri ( de obicei mai putin de 30 de minute ) si sa dam cateva ture in jurul orasului 🙂 Desi ar fi frumos. Iar sa ma chemi special din Bucuresti, trebuie platit si drumul Bucuresti-Timisoara ( dus intors) , chiar daca sunt gol . Doua ore dus, doua la intors…deja simt ca te jupoi, nu mai calculez :))
NOU
danicorban » cat ar costa? de curiozitate
NOU
Stiu doar preturi aproximative. Nu am treaba cu negocierea, incasatul banilor, etc :p Dar ora de zbor costa aproximativ 2000 de euro pentru EC-155, 1200 pentru Ec- 120 si cateva sute pentru R-22 . 155-ul e clasa VIP, transporta 6 pasageri, sau 8 ( daca se ridica cotierele ). 120-ul transporta maxim 4 ( trei in spate si unul in fata langa pilot, daca se demonteaza comenzile din dreptul lui )
R-22, transporta o singura persoana, in fata, langa pilot ( daca se demonteaza comenzile din dreptul lui ) . Dar e motor cu piston, spre deosebire de primele 2, care au motor cu turbina. De-asta e si mai ieftin.
Bucuresti-Timisoara se face de obicei cu EC-155-ul. E bimotor si echipat IFR, deci poti sa te duci la 12-13 mii de picoare si sa o tai direct peste Muntii Parang. Cu monomotor, ocolesti muntii pe vale. Ori pe Valea Oltului, ori pe La Orsova, Herculane, Caransebes. Rezumand, Bucuresti-Timisoara-Bucuresti cu 155-ul, dureaza 4 ore ( doua la dus, doua la intors) , adica un pret aproximativ de 8000 de euro.
NOU
Daca mai gasesti 7 prieteni, vin 1000 de euro de persoana. Nu sunt putini, dar nici foarte mult pentru o plimbare de 4 ore. Facem ce vreti voi. Cautam capre negre, fugarim oi, caprioare. Gandeste-te ca din aia 1000 de eoro platesti si combustibilul ( 300kg/ora) , taxe de aeroport, chirie, taxe la stat, revizii tehnice, reparatii, salariul pentru piloti, mecanici, ingineri, contabili, secretare, soferi, femei de serviciu, directori. Te plimbi 4 ore, te distrezi , ajuti atatea si atatea familii, ajuti aviatia romana si nu in ultimul rand, statul roman 😀
Te bagi ?
NOU
danicorban » da cum pla lui, el s-a nascut sa ajute aviatia romana :))))))))))
NOU
danicorban, dar in strainatate nu zburati? adica de exemplu spre München?
tocmai m-am intors de acolo cu Lufthansa si as incerca pe viitor si un zbor cu linia voastra aeriana privata, asa numai ca sa-i fac in ciuda la Freigedank …:-)
NOU
@Hary, impresionanta noastra flota de avioane are 6 Cessna si doua Piper :)) . Cu Piperul facem si externe , normal. Nu ai fi primul. Au mai vrut cativa cu elicopterul in Grecia , sau cu avionul in Turcia. Munchen e aproape de Timisoara. Te ducem fara escala. In 3 ore esti acolo. Daca vrei sa ajungi mai tarziu si sa platesti mai mult, muie Lufthansa, noi suntem cei mai potriviti! 🙂
NOU
Ai in schimb multe alte avantaje pe care nu o sa le vezi vreodata la o companie mare de transport aerian. Daca as avea bani, eu as zbura doar cu ai mei, sau avioane mici ( maxim 20 de locuri ) , inchiriate de la companii mici, particulare. Dar cum sunt sarac, nu imi permit. Dimineata , de exemplu, plec in Torino si ma intorc marti. Sarac fiind, zbor cu Wizz-ul, normal. Pai daca eram bogat, mai calcam vreodata in avion de Wizz, de Blue, sau de Tarom ? Niciodata! Numai cu din astia mici ma plimbam.
NOU
danicorban, as zbura cu o cessna in piata rosie din moscova,.. :-))
oare ce mai face Matthias Rust ala de a reusit performanta in 1987 la doar 18 ani sa aterizeze in Moscova pe un pod…
NOU
barbatul ala merita sa se indragosteasca pana peste cap de o femeie exact opusa nevestei lui, o mega bitch care sa nu faca nici un compromis si sa`l calce in picioare. ideal sa`l si paraseasca dupa cativa ani.
NOU
De obicei, chiar asa se si intampla. 🙂 Apare o pipita, careia ii sufla in fund, si-l face aia de 3 parale, si ramane cu fundu-n drum. Sa vezi atunci ce-si mai aduce aminte de proasta de acasa si copiii lor frumosi…
NOU
àsa cum face acum brigitte aia cu nastase. sa nu ziceti ca nu si-o merita 🙂
NOU
50 de kile e mult brother, mult..
NOU
sunt sigura ca aia micii ai lui au peste 50kile impreuna.
NOU
nu se fute cu aia mici..
NOU
Bai cand va aud ca nu poti judeca sau e greu sa judeci astfel de situatii ma ia cu …. daca situatia e asa cum a fost prezentata, ba il judec frate, si il judec pana se invarte in mormant toata familia lui de curvar, las, imputit s.a.m.d.
Prostiile care la faci in viata ti le asumi… nu te dai cu curul de pamant doar pentru “realizari”.
Astfel de oameni nu merita nici un scuipat si merita judecati si la ceasul mortii.
NOU
Corect. De fiecare data cand un om bun zice “hai sa nu judecam”, un om ticalos se simte indreptatit sa continue sa faca rau. La fel e si cu neimplicarea martorilor in situatii in care i se face cuiva o nedreptate.
Da’ hai sa-i judecam, in mortii lor!
NOU
“Nu, ce faci tu la birou, acum, când citești ce scriu nu e nici muncă, nici dăruire, nu te mai plânge.” hahahahahh :)))))
NOU
oribil, absolut oribil… a cam terminat-o pe tipa.
Ea saraca a crezut in el, orbeste.
Cunosc un caz asemanator in care la fel 2 tinerei – el cam tampit, ea bunuta, blondina ochia albastri the works – s-au luat din mare patos dar el dupa cativa ani a lasat-o pt o babueta plina de bani. Blondina a devenit alcoolica, noroc ca nu aveau urmasi, el a produs un copil cu baba, ala are 7000 de probleme de sanatate iar sacii de bani pe care ii iau nu par sa ii ajute pentru ca imediat cum scapa de una da in alta. La varsta de 3-4 ani are deja vreo 3-4 interventii chirurgicale inclusiv una pe cord.
Tipul avea skoda si-un apartament, acum are S-Class si cel putin o vila… si-un copil care nu se stie cat va trai. Iar mai incolo cine stie? poate da dracu si-o tumora craniana peste el cum a patit-o nasi’miu (curvar de meserie si bataus de nevasta).
Parerea mea sincera este ca exista mereu o lege a compensatiei care se aplica fix cand iti este lumea mai draga. Domnu doftor si-o va lua ffff urat pt ce-a facut. Nu se stie ce negru turbat o sa-l futa-n cur dupa care face frigarui din el.
NOU
@vlad
exista o p*la o lege a compensatiei. Toti politicienii romani s-ar zvarcoli in chinuri daca ar exista o lege a compensatiei. In schimb, uite ce vioi sunt Iliescu, Basescu, Voiculescu….
NOU
@sabotor
si eu m-am gandit la asta, sunt si exceptii dar crede-ma nu toti sunt atat de ai dracu incat s-o dribleze. Iar nasoale se pot intampla oricand… >:)
NOU
Medic chirurg in Franta…bun bun, dar vorbeam cu cineva care mai calatoreste si e mai bine informat decit mine, cica in Franta a crescut numarul de reclamatii de malpraxis enorm de cind s-a cam deschis portita catre est. Imi zicea sotia mea care preda si la facultatea de medicina, studentii deja care ajung cu chiu cu vai in anul 6 se si vad afara sa profeseze ca in romania le pute etc. Total adevarat, afara esti platit bine, daca esti bun probabil o sa fii si apreciat. Asta daca esti cit de cit stapan pe meserie. Daca ai trecut ca gisca si nici nu reusestisa iei rezidentiatul in Romania…te bagi medic generalist – medic de familie cred ( desi nici asta nu ar trebui sa ii lase). Afara nu pleaca numai virfurile, pentru ca virfurile au recunoastere si aici ( hai interesati-va ce salarii au virfurile intr-un spital privat), pleaca si ciurucurile. Stiti cite cazuri cunosc de doctori care s-au intors din Ameriq si de prin Europa…ca le era dor de casa…ha ha.
NOU
Mno ce inteleg eu d-aci este ca lipsa belsugului te face sa vrei d-astea mai pamantene – o familie, un copil, un Sunny Beach… Cum dai cu ochii de un pic de banet iti dai seama ca viata iti ofera multiple posibilitati de a-i cheltui in afara de curu nevestei si cei doi copii blonzi cu ochi albastri….
…si eu cred ca dimensiunile nevestei n-au nimic de-a face cu toata povestea.
NOU
Daca s-au casatorit din facultate, era clar ca se va intampla asa ceva…isi gasea pe una in Romania si tot pleca…El s-a trezit ca n-a futut destul(e) la viata lui, ea nu mai era atractiva…men’s middle life crisis
NOU
ARHILuni, 1 Noiembrie 2010
@farabarbati.ro: we dont like fat farts
Comentariul tau la articolul Cat timp sa ma mai pastrez? unde comentai de modul in care a ajuns o cunostinta. Acolo erai indignat, aici gasesti scuze. He doesnt like fat farts also.
NOU
Homo homini lupus est.
Cand le spui asta la oameni se uita urat.
NOU
sentienceoverfire, long no see.
ready for fight? cu toate ca sint de-acord cu tine?
NOU
sunt cazuri si cazuri. pe mine ma uimeste faptul ca si-a parasit cei doi copii pe care EL i-a cerut de la femeie. asta este cel mai inselator aspect la un barbat, in general, si femeile au incredere, ca de, cum ” sa ma paraseasca devreme ce are copii doriti”.
NOU
@Arhi – care-i legatura cu faptul ca gogul e medic? Daca nu era medic n-ar fi facut asta sau cum? Intreb pt ca la felul in care pui tu problema se poate trage concluzia ca si-a luat talpasita pt ca era medic, nu pt ca era…nici nu stiu ce termen s-ar potrivi.
NOU
@Dan:
Arhi are un plan de porcit medicii lunar. Nu pentru ca asa e firea lui ci pentru ca asa e firea cititorilor lui.
Acu la obiect: medicul se preteaza cel mai bine la situatia in care are nevoie de suport ( si material si de alte feluri) dupa care are un moment in care realizeaza ca “merita” mai mult.
Inlocuieste medic cu sudor si vezi ca suna ca dracu: “Un sudor s-a dus in Franta la un simpozion si a gasit acolo un job mult mai bun ca acasa si vrea sa-ti traiasca si el viata…”
NOU
incredibil cum el a rezistat langa o proasta naiva atata timp.
De la un moment probabil vrea si el ceva inteligent langa el. Sau macar frumos
NOU
Eu sunt o fire mai pacifista de felul meu dar in cazul asta m-as sacrifica oleaca sa-i fac viata “usoara” aluia. As face un sacrificiu si as lasa vreo doua saptmani copiii cu cineva si m-as duce dupa el Nu se poate sa nu afle prin ce pravalie lucreaza (spital, clinica) – in ziua de azi bagi search pe google si gasesti usor neste chestii. Niste scrisori catre conducere cam ce fel de om este nu prea i-ar face viata comoda acolo. Daca lucreaza in spital privat sigur i-ar pune in vedere sa-si puna viata in ordine. Stiu ca e greu cu tiroida dar cateva minute pe saptamana pentru tine tot iti gasesti ( sa-ti iei mararul de la subrat si de pe picioare, sa iti lasi 2 felii de castaveti pe ochi inainte de culcare, sa te pensezi un pic) si mai ales sa nu uiti sa zambesti copiilor tai. Mama mea asa ne-a crescut pe mine si pe fratele meu si era pe vremea lui Ceasca cand mai pierdea saraca si vremea la cozi. Ramasese vaduva la 40 de ani. Croitoreasa si atat. Cosea cu mancarea pe foc si cand noi plecam la scoala pleca la cozi. Niciodata nu a iesit din casa nearanjata si chiar si atunci cand eram in spital venea la mine zambind chiar daca dupa ani si ani auzeam de la vecina ca dupa ce pleca de la mine se umfla de plans intr-o biserica.
Nu are ce sa faca acum decat sa aiba grija de ea iar daca voi ii sunteti prieteni puneti mana de la mana si cumparati-i un abonament undeva: la o sala de yoga, la un centru de recuperare. Un pachet de ziua ei la un centru de infrumusetare: manechiura, pedichiura, cosmetica. Trebuie sa o scoateti din starea asta. Macar o ora pe saptamana la yoga si i-ar reda pofta de viata. De starea ei de spirit depinde sanatatea si felul acelor copiii.
NOU
O afectiune tiroidiana nu se trateaza cu yoga, castraveti si cosmetica. Da, de obicei se asociaza si cu stari depresive dar tratamentul este medicamentos si de durata (de obicei pe viata) asa ca recomandarile tale (desi de bun simt si poate utile in alte cazuri) nu cred ca functioneaza in cazul ei. In plus tipa nu pare o neglijenta “cu marar la subrat” ci o persoana ambitioasa, competenta si inteligenta. Cand te loveste un dezechilibru tiroidian din asta nu stii de unde sa te mai aduni iar inca o lovitura (plecarea consortului) nu ajuta de loc. Si boul e medic, stia ce face, n-are nicio scuza.
NOU
@LoreDada: Eu nici nu am zis ca tiroida se trateaza cu yoga. Te rog citeste inca o data inainte de a da cu pietre. Am spus de starea ei psihica tanti. Daca te deranjeaza cu ceva o anumita opinie spune si ne conformam schimbarii atitudinii. In cazurile astea poate aparea o depresie anume si decat sa apeleze la alte medicamente care sa o ingrase si mai tare sau sa o adoarma mai bine incearca un anume sport. Yoga mi-a iesit asa la repezeala dar sunt multe alte activitati prin care ar putea sa iasa din starea pe care o are acum. Nu am zis ca e neglijenta ci ca te cam delasi cand ai genul asta de lovituri in viata si nu mai vezi nici o iesire sau poate zici ca nu mai este timp si pentru tine pentru ca te ocupi de copiii. Prietenii din jur daca sunt prieteni macar iti dau un sut in fund.
Tu in afara de a ma contracara pe mine ti-ai dat cu parerea ce ai face pentru ea?
NOU
@mihaela: in general pe angajator il doare la doi metri de pula de faptul ca angajatul isi lasa nevasta si copii. pai daca frantuzul a ajuns sa angajeze pe roman, atunci ori e intr-o situatie disperata, ori romanul ala chiar e un super-profesionist. nu mai e pe vremea pecereului, cand daca divortai -fie si de-o grasa… – te luau tovarasii la caricescu si te prelucrau de-ti mergeau fulgii.
sunt si nu sunt de acord cu dl doctor: adica o viata searbada si lipsita de satifactii langa o balena, in definitiv s-ar fi reflectat si asupra bietilor copii, dar nici sa-i ceri femeii copii si apoi sa o tirezi scurt, caci ai o treaba importanta, ma da-te-n pula mea de jeg uman!
omu’ a fost un caracter slab si n-a avut un “gameplan”, pur si simplu a reactionat la necesitatile momentului. din pacate, astia traiesc 100 de ani.
NOU
@aurache:
“sunt si nu sunt de acord cu dl doctor: adica o viata searbada si lipsita de satifactii langa o balena, in definitiv s-ar fi reflectat si asupra bietilor copii”
daca tot mergi pe ramura asta – o mama singura, frustrata, cu diverse dificultati financiare, un posibil parinte-vitreg – nu se reflecta asupra bietilor copii? 🙂
NOU
Nu, nu mi-am dat cu parerea ce as face pentru ea.
NOU
Concluzia: Domnisoarelor nu va ingrasati!!!
NOU
Eu raman la pararea mea, ca oamenii se schimba, motiv pentru care, cred ca intr+o relatie, trebuie sa iti asumi si ce ai mai putea face, in cazul schimbarii coordonatelor actuale. Cine se arunca cu capul inainte si nu stie cum sa se crucifice mai repede, fara sa isi pastreze o rezerva, si+o merita cu varf.