emag

Niciodată nu am fost un tip norocos. Tot ce am făcut, mi-a ieșit doar prin muncă proprie și după îndelungi zbateri.
Mă gândeam la asta văzând că de astăzi începe Summer Fest la eMAG, cu reduceri de până la 40% la televizoare, tablete și telefoane, asta când eu deja mi-am cumpărat telefon. Nu e așa că e dureros?

Pentru că, dacă aș mai fi așteptat puțin, îmi cumpăram un Samsung Galaxy S4 cu doar 1599 lei. Sau o grămadă de alte telefoane, care acum sunt la reducere.

De aia vă zic, sunt un tip ghinionist…

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

29 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    daca imi permiti 🙂 zic si eu una cu emag patita saptamana trecuta. Dau comanda de o masina de tocat rosii, ca tot e sezon. Ajunge coletul la parinti acasa, seara cand il desfac o piesa dintr-un accesoriu era crapata. Intreb daca au cum sa o foloseasca asa si zic ca merge dar ca in timp o sa cada de tot. Sun la emag dupa 30 de ore , explic situatia , o tipa cica imi schimba accesoriul ala dar sa platesc eu transportul, cand sa intru in detalii ..pac..inchide telefonul. Astept 10 minute – nu ma suna inapoi . Intru pe site sa citesc conditiile. Gasesc ca toate produsele cu certificat Servskills beneficiaza de pick-up and return gratis . Bun. Sun iar , raspunde un gagiu. Explic the same situation – trebuie sa ne trimiteti poze . Ii zic ca nu mi se pare fair, am platit un produs, vreau sa il folosesc sau sa il returnez, nu sa astept sa despice firul in patru pe niste poze facute cu nokia 1100. Cica nu se poate . Ii zic ca am certificat garantie servskills si daca pot trimite produsul sau accesoriul in service pentru inlocuire/verificare – nu se poate . Desi scrie negru pe alb pe site la relatii clienti nu se poate . De fiecare data mi-o baga p-asta “stati sa vorbesc cu colegii” , la fel imi zicea si tipa. Am nimerit eu cei mai prosti cascagii sau e o strategie de 2 lei? Ca am lucrat si eu in call center si ceream sfat la team leader o data la 100 de apeluri . Ii explic ca nu mi se pare normala atitudinea si ca o sa trimit produsul inapoi ,sa-mi returneze banii , replica “faceti ce vreti, eu v-am zis cum pot sa va ajut” . Deci tipa putea sa ma ajute contra platii curierului, asta nu ma poate ajuta deloc. Intru pe site, completez cerere de pickup and return si ieri ma suna curierul ca vine sa ridice produsul sa il duca la service, gratis . EMAG , eu ce sa inteleg ?

    • #2

      Eu zic ca prea te-ai agitat, am patit o chestie similara, luat casti profesionale, masina de tuns, tv, nu ciurucuri ci cu bani multi fiecare, la masina de tuns agata capul ala ( era ajustabil), castile nu mi-au placut in cap, ma jenau oarecum, tv-ul avea crapata talpa de sustinere, mici inconveniente de altfel, dar nu trebuie sa te lasi si nici sa te stresezi cu returnarea lor. Am scris formularul pe site la ei, am lasat nr. si m-au sunat ei, au trimis curierul totul a mers bine, o sugestie ar fi sa scrieti pe mail.
      Reducerile agresive sunt doar la electronicele nevandute, asa ca prefer sa imi cumpar ceva cand am nevoie nu doar atunci cand e rudecere, ce naiba sa fac sa tot astept ? in general omul isi cumpara ceva ca are nevoie ( omul normal).

    • #3

      De la primul apel nereuşit cu don`şoara apelam la facilitatea “30 zile retur” apoi făceam comandă de alt produs identic.
      A doua zi aveai produsul nou iar curierul venea să-ţi ridice produsul vechi.
      Singura parte proasta este că blochezi banii pe un produs cca 7-10 zile până îţi făceau ăştia retur.

    • #4

      @silviu : tu nu auzi ca nu se putea ? asta mi-a zis 🙂 Eram curios daca pickup and returnul ala functioneaza , si functioneaza, daca faci cerere online . La telefon nu se poate pentru ca romani si pentru ca ne doare-n pix de clienti .
      @raducu : ma scuzati ca ma agit la niste ciurucuri luate pe bani munciti de mine/de parintii mei .

  2. #5

    Acum 2 zile, combina aia frigorifică Whirlpool de 390 de litri era 1600 lei.
    Acum e 1700+, redusa 11% adica 1549. Halal reducere.

    • #6

      si masina comandata de mine saptamana trecuta era 161 lei, acum e 169 lei.

  3. #7

    @comentatorul Dudea: ai o vaga idee despre cum functioneaza blogurile, dar nu completa. ti-am sters comentariul, multumesc.

    • #8

      Sorry. N-am vazut [P].
      E bun cu emagul. Ceva AK47 gasim? 🙂

  4. Și ție ți-au băgat mâna în buzunar să-ți ia cu forța, nu?

  5. #10

    ANUNT UMANITAR : ajutati-l pe arhi sa-si cumpere telefon, cumparati cat mai multe prin profitshare

    • #11

      Asta nu e profitshare, e campanie publicitara de la emag

  6. #12

    N-ai si tu vreo cunostinta pe la emag sa te anunte cand sunt promotii?

  7. #13

    cu “doar” 1599 de lei? tu uiti in ce tara traiesti?

  8. #14

    aptamil 1+ si pampers 4 n-au la reducere? 😀

  9. #16

    Urasc reducerile astea practicate de emag… Acum cateva zile m-am uitat la un tv smart Philips, care era 1600 lei, iar acum este redus la 1699, de la 1999…
    E adevarat, marea masa a cumparatorilor nu vad asta, probabil nici nu-i intereseaza cele cateva pareri de aici, dar e urat. Stiu, nu am print screen-uri sa arat, ca nu m-a taiat capu` sa stiu ca vor veni reduceri, plm!

    • #17

      ei se acopera doar la black friday, ca atunci stie lumea de reduceri . Ar fi fost ok daca il comandai, aveai comanda cu pretul respectiv, aveai dovada magariei .

    • #18

      maniak, te cred, eram in “prospectare” nu stiam ca vin “reduceri”. ca as fi comandat pentru a le arata.

  10. #19

    urmaresc de ceva vreme un telefon si stiu si prturile de la emag.
    Azi de buna credinta am intrat din nou ca sa verific (doar e promotie). Pretul este mai mare si cu redurerea promotionala este cam pe unde era inainte de promotie.
    Nu multumesc EMAG. ASA NU!

  11. off, multe lume cu ghinion,…sau nu!!! altii am avut “ghinionul” sa cumpere inainte de summer fest la pret mai bun. 😉

  12. #21

    reduceri o laie, cam aceleasi preturi sunt si pe alte magazine, maxim 100ron reduceri; merita daca iti iei mai multe altfel 100ron nu e motiv sa te arunci la cumparaturi. in aceeasi idee ma amuza oamenii de pe siteurile de anunturi care vand electronice la pret de magazin sau oarecum aproapiat.

  13. lasa, ca-ti da emag ceva pe moca, ca le esti pufii

  14. #23

    Eu zic sa facem o potera sa intram peste Emag cu topoare si furci

  15. #24

    ca sa sarbatoresc ca tot rumanul noul job, am dat si eu comanda de un led samsung ieftinache, ca lcd-ul din 2008 face fite. cu click pe link ca am vazut ca te plange lumea mai sus ca o duci rau si sa ne facem mila =))
    Si asa se face socru-meu cu un Panasonic LCD cu probleme la pornire + media player egreat.

  16. #27

    Am avut noroc azi . Unchiul meu trebuia sa se duca pe seara sa-si ia un televizor lg de 139 cm la 4999 de la Domo . Azi TV e redus la 3500 ron la EMAG ! Sper ca da si el o bere ca l-am anuntat !

  17. #28

    Ce rost are sa dai bani telefon celular daca tot ajunge in ciorba in mai putin de un an?

  18. #29

    bre,io cumpar ocazional de l;a emag de vreo 6 anisori.Stiti voi,domnia si prostia se plateste.Eu am platit domnia.Prin aprilie mi se f.ute multifunctionala…caut acte prin cutie,gasesc un nr de telefon.Google-lesc si gasesc Criss Professional Bucuresti,reprezentant national Canon…plm,la ce conditii ziceau aia( chitatanta originala,factura originala,etc.),m-am lasat la mana mea in ideea ca o sa merg in beci cand am timp si arunc troaca la container. Zilele trecute fiind beat ii scriu emag-ului ca nu e corect…si-mi raspunde un nene, adrian.andreiS@emag.ro,care-mi spune toate variantel;e sfarsitului lumii dar nu-mi zice esential;u`.Ideea e ca nush cum am aju8ns in contul de la emag si am vazut ca am garantie servskills…de aici a fost simplu,in 2 zile am primit confirmare ca e multifunctionala in service. Concluzii bazate pe experienta : comunicare emag—->client nota 5; Servicii emag nota 10.
    Pun e-mail-u` de la consultant,daca e bai sa-l stergi mai nenea Arhi!
    ========================================
    Buna ziua,
    Multumim pentru utilizarea serviciilor eMAG. Serviciul Pick-Up & Return este oferit gratuit de catre Dante International.
    Produsul defect va fi preluat gratuit chiar de la tine de acasa si iti va fi returnat imediat dupa repararea produsului in service-ul propriu sau in service-urile autorizate de producatori.
    Serviciul Pick-Up & Return in 3 pasi simpli:
    1. Completezi FORMULARUL DE SERVICE.
    2. Produsul defect poate intra in posesia noastra, astfel:
    a. Prin curier – in baza solicitarii tale, un curier va prelua in maximum 36 ore produsul defect;
    b. Prin expediere – in acest caz, te rugam ca in momentul expedierii, sa ai grija la:
    – Mentionarea pe documentul de transport a numarului RMA (numarul comunicat in momentul completarii formularului);
    – Atasarea certificatului de garantie al produsului;
    3. Dupa reparare, returnarea produsului se va realiza in mod gratuit, prin curier.
    Pentru informatii suplimentare, te rugam sa accesezi rubrica Info – Garantii si servicii.
    Va multumesc pentru timpul acordat.
    O zi excelenta!
    ====================================
    Acum stiu cum am realizat ca am garantie serviskills,am intrat la Garantii si servicii.Plm,daca umblu beat pe net mai uit …