Citeam cum vrea minunatul stat român să facă noduri rutiere noi pe autostradă, întru mărinimia sa și spre satisfacția poporului care rămâne îndatorat. După care am citit și motivația.

Nodurile rutiere amenajate inclusiv la cererea comunităţilor locale şi în zonele dezvoltate ulterior deschiderii tronsoanelor de autostradă sunt utile pentru reducerea consumului de carburant, implicit a poluării şi prevenirea accidentelor de circulaţie pe fondul pătrunderii pe contrasens. Şoferii care ratează breteaua de ieşire de pe autostradă, pentru a nu mai parcurge 20 – 30 de kilometri până la următorul EXIT, circulă pe contrasens, situaţie foarte periculoasă pentru participanţii la trafic.

Deci da? În loc ca poliția să își facă treaba, în loc ca legislația să fie actualizată și circulația pe contrasens pe autostradă să intre la categoria infracțiune gravă, în loc să îi aresteze și să le confiște mașinile pentru că pun în pericol viața participanților la trafic, statul le mai face niște noduri.

Efectiv pentru orice chestie se găsește o modalitate de a fura niște bani și a trimite parandărături unde trebuie. Trebuie doar niște studii și aia e.

Iar poliția stă, în continuare, bine mersi, ascunsă în boscheți, la șpagă.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

16 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Pa A2, la un moment dat, ca să faci la dreapta sunt construite 2 (două) (DOUĂ) poduri peste autostradă, pe cel de-al doilea te duci în stânga, mergi câteva sute de metri până întorci, apoi revii pe primul pod şi te duci în dreapta.

    • #2

      Poate ca primul pod trece peste calea ferata si ar fi prea abrupta coborarea pentru incadrarea spre viraj dreapta ( daca te referi la Fundulea)

  2. #3

    Why not both? Retardatii nu mai sunt tentati sa mearga pe contrasens, si eu, cetatean corect, nu mai injur in timp ce fac un ocol de 20-30km.
    Saaaau… o idee revolutionara! Marcaje mult mai clare, cu panouri deasupra fiecarei benzi care sa indice unde duce, banda de pre-selectie de 2-3 km, nu de 100 de metri cum e acum. Ar face minuni si lumea nu ar mai rata iesirile de pe autostrada.

    • #4

      Preselectie, incadrare pe banda corespunzatoare directiei in care vrei sa mergi … hai ca ai fost haios.
      Tu crezi, dar sincer-sincer, ca la aia de mergeau pe contrasens pe autostrada este vorba despre “ratat” iesirea pentru ca nu au vazut indicatorul? Sau, daca am avea benzi mai lungi de preselectie, ar folosi cineva sau s-ar baga din scurt, fara semnal, direct in fata coloanei?
      Asta e tara in care REGULA e ca se fenteaza coloana pe banda intai (aia de obligatoriu dreapta pe galben intermitent+cedeaza trecera care e de obicei mai goala) dupa care se pozitioneaza bizonul in diagonala pe trecerea de pietoni pana se face verde ca el vrea sa mearga la stanga.
      Aia e problema. Eu cred ca ar merge mai bine cu bice pe spinare.

  3. #5

    Niste camere ar face minuni.
    Zuper idee (blink blink) – camere la fiecare intrare si iesire de pe autostrada -> inregistrare numar de inmatriculare -> verificare RCA, vigneta -> verificare timp intrare – iesire -> calculare viteza medie, daca viteza medie > 135km/h, pac, amenda.
    si da, benzinariile sunt incadrate la intrari/iesiri si au camere.
    cum ar fi? lasati-ma sa visez frumos
    ah, sa mai zic si de radare aleatorii? pe poduri, pe un stalp etc?

    • #6

      Poate Jenel face cateva devansari periculoase avand viteza de peste 200 km/h apoi se opreste in OMV cu Jenica sa isi bea cafeaua alaturi de o briosa din benzinarie.
      La final i se calculeaza viteza medie si iese ca fiind sofer potolit.

    • #7

      gandeste-te ca s-ar aplica amenda pt ca ai intrat la 10 pe autostrada, si al 11 ai iesit desi erau 200 km de parcurs…ar fi nedrept, poate tu de fapt ai gasit o scurtatura! :))

    • Mihai, doar teoretic, cum ar face sa ii scada viteza medie intre momentul intrarii pe autostrada (camera) si momentul iesirii catre benzinarie (alta camera)?

    • #9

      Las si io aici un comment: cum ar fi politia in masini neinscriptionate?
      Cand stii ca ala pe care il calci pe cap poate fi un politist cu chitantierul la el… Poate esti mai atent!

  4. #10

    Doar declaratii. N-o sa se schimbe nimic.
    Ca experienta personala, apropo de vajnicii militieni, acu’ o saptamana revenind din concediu, taman ce iesisem dintr-un orasel, limita 90 ca pe orice drum national, stanga-dreapta camp, drumul urca usor cat sa nu vezi dincolo de panta. Si aia care veneau din fata dadeau flashuri. Mergeam legal oricum, dar mi-au starnit curiozitatea asa c-am belit ochii. Dupa ce drumul urca usor, era o coborare lina de vreo 500 m, apoi un podet peste….nimic. Ca nu era apa, nu era sant. Plm era un podet in dreptul caruia era limita 30 la ora. Drum drept, fara curbe. La 50 dupa podet, un logan albastru, neinscriptionat, cu geamuri fumurii (inclusiv parbrizul avea o tenta fumurie). Radaru. Strategic dupa un boschețel lesinat, ca nici vegetatie nu prea era in zona. Avea si 2 clienti deja. Cum sa nu te scarbeasca astfel de faze?

  5. #11

    Sunt 3-4 iesiri pe A2. Cum plm poti sa le ratezi ?

    • #12

      daca nu ar exista iesiri intermediare, problema ar disparea de tot. Ma rog, ar ramane doar aia care vad pe autostrada 2 iesiri si nici o intrare

  6. #13

    Compania de drumuri …. noduri rutiere… CONSTRUIESTE… hhhahahahahahaha, opriti-va ca nu mai pot! Huh, buna asta! Mai ziceti una, sa mai radem!

  7. #15

    sa zicem ca ai gresit si ai intrat pe contrasens, dar chiar sa nu te duca mintea sa circuli pe banda de urgenta si nu pe banda 2 de viteza?!!! sau sa mergi marsarier tot pe banda de urgenta 0.5km sau 1 km pana unde ai intrat gresit?

  8. #16

    Asta cu nodurile rutiere asa se face: faci autostrada cu cateva noduri importante prima data ca sa termini mai repede si abia apoi mai pui cateva secundare in functie de trafic/cerere/”oferta”. Explicatia lor insa e talamba, puteau argumenta mai bine.