Absolut peste tot unde a aparut stirea, a aparut de forma Metrorex propune cresterea preturilor. Nu, nu mai e Metrorex aproape dubleaza prețul călătoriei, nu. Ei doar propun creșterea, vedem.

Primul foc al razboiului din 2025.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

40 comentarii Adaugă comentariu

  1. Ei lasă c-or sa meargă bucureștenii mai mult pe jos (pe trotuarele unde NU se parchează aiurea) si / sau cu bicicleta (pe pistele de biciclete amenajate de municipalitățile sectoarelor, respectiv de primăria generala). In ambele cazuri trăgând adânc in piept noxele mașinilor care stau pe străzi, in aglomerație.

    14
    • #2

      e funny ca aerul din statiile Metrorex e de o calitate mai proasta decat cel de pe trotuar pe Magheru sau Iuliu Maniu. Pe masurate.

      2
    • No amu’ nici cum nu-i bine. Nu mai știu care președinte zbura cu elicopteru’.

      2
  2. #4

    Lol deja suntem la a doua salvă in Constanța unde Chițac a majorat toate taxele si impozitele, a introdus altele noi, a desființat singura pistă de biciclete mai de Doamne-ajută, iar acum cu ajutorul si al Consiliului Județean vrea să mute gara din Constanța….. undeva lângă autostradă ca să facă loc unui dezvolatator imobiliar. Că așa e logic vii de pe autostradă din țară ca să pleci cu trenul din Constanța. Iar factura pentru relocare să o plătească Ministerul Transporturilor.

    22
    • #5

      voi l ati ales/reales, el fiind un criminal jegos

    • #6

      Și nu doar atît… După ce Moș Teacă a cumpărat coșuri de gunoi cu 580 euro bucata în primul mandat, acum vrea să scoată din ele sub motivul că sîntem înfrățiți cu Tokyo iar acolo nu sînt coșuri de gunoi pe străzi, de fapt vor să reducă costurile cu salubrizarea (deși vor crește taxa lunara pe gunoi) primăria fiind în faliment din cauza căpușelor de partid. Vor introduce si taxa pe autoturism pentru toți locuitorii. Să-i văd acum pe votacii lui geamirache cum înghit în sec, futu-l ín gurà de politruc. Nu, eu l-am votat pe Stelicà….

      16
    • #7

      Lol poți spune “Constănțenii l-au votat!” Eu doar respect în mod democratic alegerea seimenilor mei.
      La fel de simplu putem spune că noi am votat PSD dat fiind ca au câștigat alegerile parlamentare.

      9
    • #8

      da, glumeam, scuze

    • #9

      o gramada de papagali ”de dreapta”, inclusiv constanteni, au votat la parlamentare ”cu bolojan – 300 de parlamentari”, n-au avut suficient discernamant sa citeasca mai intai listele.

      11
  3. #10

    Pai acum suntem membri Schengen cu drepturi depline, deci preturi de Schengen 😀
    Ce-i corect e corect! ca la reclama cu copiii si sandviciurile…

    8
    • #11

      De la Rotterdam până la Constanța, sau viceversa, singura extra-taxă de drum în afară de vignetele pe care le plătesc în fostele pașalâcuri (Ungaria, Austria) este taxa de pod de la Cernavodă. În Germania, între Wurzburg și Passau, traversez Dunărea de 4 ori și nu plătesc nici o taxă.

      6
    • #12

      @Dan: íți dai seama că dacă băgau și ungurii taxā pe Dunăre trebuia sā plătim de 7 ori dacă voiam sā trecem pe fiecare pod din Budapesta ca så ne uităm și noi mai bine?:)))))))))))))))))))))))

      5
  4. #13

    Aveam impresia ca 5 lei platesc, era 3?? Habar n-aveam :)) oricum si 5 mi se pare pomana, ar trebui macar 4-5 euro sa fie intrarea la metrou, ca doar te poti plimba peste tot, toata ziua. Pana nu se face 25 de lei intrarea tot pomana pare. Plus trenul de la aeroport la gara de nord, 5 lei si ala, unde mai vezi in UE asa pomanageala? 3 lei sau 5 lei, nici nu mai stiu, autobuzul de la aeroport la Romana. 25 de lei minimum ar trebui sa coste toate astea. Pai dai 2 euro sau 3 euro pe o apa in centrul vechi si pe urma mai dai 1 euro si te plimbi cu metroul toata ziua, ce batjocura e asta?

    67
    • #14

      Ce-mi plac mie javrele care dacă ele își permit, pe restul poate să-i ia dracu’…
      Hai Crăciun fericit!

      30
    • #15

      ba Zarax, dacă nu îți permiți, stai acasă frate, nu să plătim toți sa mergi tu cu metroul. Că nici tu nu îmi plătești mie motorina să merg eu cu mașina. 25 de lei e într-adevăr exagerat, dar 10 lei își permite oricine, ce mai sunt 10 lei azi?!

      9
    • #16

      Huooo, comunistu’ dracului :)))
      Sărbători fericite!

      9
    • #17

      @Ion in toată lumea transportul public e subventionat pentru a avea un cost al biletelor pe care să și-l permită toți.
      Nu-ți convine, muta-te la țară.

      10
    • #18

      nu chiar toata lumea. de exemplu munchen, un bilet, intr o directie, 3.90 euro. liverpool, din speke pana in centru, 5 euro.

  5. #19

    Cartela de metrou nu este 5 lei? 3 lei nu mai e de mult timp.

    1
  6. #23

    Hai să nu fim așa de prăpăstioși!
    Românul e dat naibii!…de bine de rău o ducem bine!

    8
  7. #24

    Si Metrorex si STB au nenumărate moduri prin care să-și suplimenteze veniturile. Amintesc doar publicitate, parteneriate cu posturi de radio, curse speciale, tururi dedicate. E nevoie și de un pic de viziune și ceva mai mult decât durutul in cur, întins mana la guvern si mărirea tarifelor.

    18
    • #25

      Cea mai bună variantă, închiriază ieftin către sindicate și apoi știu ăia cum să se descurce cu parandărătul…

      19
    • #26

      cand 60% din posturi sunt pile si șpăgi, la ce sa te aștepți?

    • #27

      Cineva s-a angajat sofer la stb. A trebuit sa dea spaga. Si pentru ca spagarul era ginerele, a dat doar vreo 10k euro.
      Asta pe langa alte ifose de rahat.

      22
  8. #28

    Eu merg destul de des cu metroul – asta nu inseamna ca merg zilnic. sincer, nici nu ma obosesc sa cartela, platesc cu cardul. si la ratb la fel. ce sa zic? sa imi dea cu 20 de bani pe cursa? nu mi se pare ok. e costistor acest serviciu. iar ca faza: nu e TAXA, e un cost operational. nu il putem acoperi altfel decat prin a plati costul, nu sa plateasca Gicu pentru mine care merg rar. aia e. Craciuniti fericitzi!

    PS: si votati-l pe ala care i se opune pulei de CG11 (de la ce cuaili mele o veni asta) ca altfel o sa belitz pula si o sa mergetz pe scara la bus. PWP!

    6
  9. #31

    Cum sunt măririle astea justificate? De la 3 la 5 lei e o mărire de 67% dar la abonament, de la 80 la 100 e marire de 20%. Cum e justificat?

    7
  10. #33

    Un prieten a fost la un interviu de angajare pt un post de lăcătuș mecanic . La interviu a fost întrebat dacă are vreo ruda sau cunoștință care lucrează la ei . Nu avea . I-au spus ca o sa îl contacteze . Au trecut vreo 3 ani de atunci.

    33
    • #34

      Romania feudala at its best !

      13
    • #35

      Asta imi aduce aminte de un proaspat absolvent care a mers cu cv-ul la el la o institutie publica si l-a intrebat un sef de birou de acolo: din partea cui vii, cine te-a trimis?
      Continuarea o stiti cu totii…

      3
  11. #36

    Au zis 5, va fi 4. Toată lumea fericită..

    12
  12. #37

    Mergem mana-n mana cu ungurii. Si la aia s-a scumpit anu asta pe la inceput. Un belet simplu era 300 sau 350 forinti, acu e 450. Un bloc de 10 belete era 3000 forinti, acu e 4000. Bine, la aia mergi cu acelasi belet peste tot (metrou sau pe sus) si la aia chiar functioneaza transportu public. Dar ca pret, au scumpit si ei.
    Iar aia care măcăne ca sa se faca 25 euro beletu, nu va retine nimeni bosultanilor sa faceti donatii catre metrorex si stb.

    6
    • #38

      Ala de suprafata, da, e aproape impecabil. Cel de subsol meh, metroul nostru acopera mai bine zonele. Sa nu zic si de trenuri, ale noastre pana si Bombardierele sunt mai noi decat ce au ei.

  13. #39

    Oare la Cluj cat o sa coste o calatorie cu metroul…

    Trebuia sa pui si asta in postare:
    “Prețul cartelelor de metrou urmează să crească de la 1 ianuarie 2025, exact ziua în care intră în vigoare noul contract colectiv de muncă, care prevede majorarea salariilor cu 1.050 lei pentru fiecare angajat Metrorex”

    4
  14. #40

    Pe vremuri biletele se compostau la un singur capăt și se vindeau la set de 5 cu talon. Talonul era un al șaselea bilet, negru, care nu se composta, dar scria pe el că biletul e valabil doar împreună cu talonul. După ce coborai rupeai un bilet, mai rămâneau 4, 3 și tot așa. E, biletul ăla rupt nu mai era valabil, că nu mai era lipit de talon. Probabil ca să nu dai biletul folosit altcuiva la coborâre. Au renunțat la asta când au inventat biletul cu două capete, nu aveai cum să-l compostezi la al doilea capăt fără să-l desprinzi de pe talon. Talonul a mai rămas un timp, până s-au prins că nu mai folosește la nimic și au renunțat la el. Pe el rămăseseră doar instrucțiunile, scria să compostezi biletele la ambele capete.

    Biletele aveau prețuri și culori diferite în funcție de mijlocul de transport folosit. Biletul de tramvai era roșu și consta 1 leu călătoria, cel de troleu era verde și costa 1.25, iar cel de autobuz era albastru și costa 1.75. Dacă nu aveai bilet de autobuz puteai să compostezi două de tramvai, te costa 2 lei în loc de 1.75 dar era ok, însemna că ai plătit călătoria.

    Metroul costa 1 leu călătoria. Apoi au deschis magistrala 2 și s-a făcut 2 lei de la orice stație în afară de Unirii, la Unirii a rămas 1 leu. Ideea era că de oriunde altundeva te urcai puteai să schimbi la Unirii, așa că plăteai direct 2 călătorii, chit că nu le făceai neapărat.

    2

Adaugă comentariu

Dacă ești la primele comentarii aici, nu încerca să faci pe deșteptul

  • Comentacii pesedisti nu sunt bineveniti
  • Nu incerca sa fii mai arogant decat mine, la mine in casa
  • Linkurile sunt foarte utile, daca nu sunt spam




This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.