Nu există zi să nu citesc pe unul din cele 2000 de situri pe care le monitorizez, despre banii din blog. Despre cum să faci bani din blog, cum să faci bani pe net, idei de afaceri online care de care mai creţe, cum sa castigi bani cu neobux sau alte buxuri de gen.

Vreţi să aflaţi cum se fac bani din blog? E foarte simplu şi vă spune taica Arhi imediat cum se face.

Renunţaţi la porcăriile numite neobux, etcbux. Nu vă mai stresaţi cu adsense, pentru că clickul este jalnic plătit. Dacă chiar aveţi blog şi chiar scrieţi pe el, nu doar băgaţi codroşianisme, înseamnă că, la un moment dat, veţi intra în vederile uneia din agenţiile de pe piaţă. Pentru că în momentul de faţă, există 3 agenţii care au piaţa de bloguri. Deschizătoarea de drumuri numită Standout, condusă de Ionuţ Oprea, agenţia lui Andrei Roşca şi cea din urmă, dar nu neapărat ultima, Blogal Initiative, a lui Chinezu.

Iar Blogal Initiative a venit azi cu o campanie foarte mişto, adresată tuturor bloggerilor de pe piaţă. Sau na, tuturor celor suficient de deştepţi să aibă idei. O campanie ce promovează creditul de refinanțare de la BCR. Care poate fi contractat cu costuri de transfer zero (BCR suportă taxele notariale), cu comision analiză zero, asigurarea imobilului gratuit, în funcție de tipul creditului, precum și alte avantaje. Întreaga prezentare a produsului de refinanțare BCR poate fi obținută de bloggerii care se înscriu în campanie dacă dau un mail pe adresa contact at blogalinitiative.ro., campanie în care se poate înscrie orice blogger, iar plata este chiar foarte bună.

– Premiul 1: 1500 de euro
– Premiul 2: 2 iPad de 16 G
– Premiul 3: 8 telefoane destepte HTC

Cum puteţi avea un venit frumos la terminarea campaniei?
Trebuie să scrieţi pe blog părerea voastră despre produsul BCR și despre modul în care credeţi că acest produs ar putea fi promovat. După care să vă daţi pe twitter şi facebook, promovându-vă propriul articol. În funcţie de asta, juriul va decide câştigătorul.

După cum remarcaţi, nu prea contează foarte mult dacă eşti ά-lister, A-lister sau Ω-lister. E importantă implicarea voastră personală şi capacitatea de a veni cu idei bune.

Da, sunt de acord, asta înseamnă muncă. Nu trebuie doar să dai clickuri sau să ţi se afişeze pagini pe care nu vrei să le vezi, ca la sfârşitul lunii să declami am câştigat 5 dolari.
Doar că e o muncă frumoasă. Cui îi place, rămâne.
Cui nu, buxează. Buxaţi copii, buxaţi.

PS: Dacă nu aţi intrat încă în vederile unei agenţii, să ştiţi că nu doare deloc să compui un mail Salut, sunt X si am blogul Y, cum facem sa particip la campanii?