misu-negritoiu

Știți ce face ASF-ul în general?
Nimic, practic ia bani de la companiile pe care le “supraveghează”. Gen urmărește reclamațiile din piață, când se strâng câteva milioane, pentru că, până atunci, sunt irelevante, face o cercetare care durează între 2 și 7 ani, după care dă o amendă respectivei companii.

Partea interesantă este că angajații ASF primesc bonificații, la sfârșit de an, în funcție de amenzile date. Iar oamenii încasează sute de mii de euro anual, bonificații din amenzi care nu sunt plătite de nimeni, pentru că sunt automat contestate și, de cele mai multe ori, anulate. Dar oamenii și-au tras deja banii, nu îi interesează, și-au făcut treaba.

Acum mizerabilul din fruntea ASF, ar trebui să înceapă să își miște anusul anchilozat și să facă treabă. Gen să stabilească un preț de referință maximal. Ba chiar mai mult, va trebui să supervizeze crearea unui asigurator român de stat, care să fie competiție la giganții străini care încasează miliarde anual.

Ca idee, voi vă gândiți câți bani dați aiurea pe asigurare de carte verde?

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

22 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Nu te entuziasma prea tare ca mai tb sa treaca si de camera deputatilor. Si depinde cat de ciuntita trece. Si daca trece, sa fie si constitutionala ca sigur o sa fie contestata de marii asogiratori de pe piata. Mie imi miroase a pomana electorala …eventual o trece PSD-ul inainte de alegeri ca sa se laude cu ce fac ei pt popor… si dupa.alegeri doamne ajuta sa fie constitutionala si nu facuta cu curul cum ne-a obisnuit Parlamentul in general. Poate aberez… imi.doresc sa nu fie cum zic eu acum 🙂

    • #2

      Contează că o trece PSD,PDL sau USB-ul lui Shordan?
      Primul lucru pe care trebuiau să-l ceară transportatorii e dispariția lui conu Mișu din peisaj
      Are o anumită formație care nu-i permite să facă bine ,oricât ar vrea
      Ca moșul ăla din timpul războiului care lucra la fabrica de armament si fura piese să-i facă babei un pat.Când le asambla,la final ,tot mitralieră ieșea

    • #3

      daca batranul era evreu vindea mitraliera si-si lua un pat si un fotoliu

    • #4

      @Clonc: Se impun citeva corecturi:

      1.) Nu era in timpul razboiului ci in timpul “Epocii de Aur”
      2.) Nu era fabrica de armament ci de biciclete (la Gugir, pentru cunoscatori…), ergo
      3.) nu era pat, era bicicleta si tot mitraliera iesea.
      4.) nu era baba era copil.

    • #5

      Boss, nu contează că a fost in Epoca de aur sau in Epoca de câcat. Contează principiul :
      Ei au fost stăpânii noștri, iar copii lor vor fi stăpânii copiilor nostri
      Atât

  2. Ar mai trebui sa rezolve pierderea bonusului ala la a 2-a masina, cand ar trebui sa fie facuta inregistrarea pe CNP. Si criteriul de varsta ar trebui sa fie aplicat in continuare, dar invers. Stiu o gramada de accidente in ultima vreme, provocate tocmai de fosile. Toti bosorogii se cred Benjamin Button cand merg cu masina.

    • Eu as considera clopotul lui gaus (intors invers); incepi cu tarif mare, incepe sa scada, ai peek minim in functie de evenimente la ~45 de ani si apoi incepe sa creasca iar. Capeti reflexe, se pierd reflexele…

    • #8

      Ref. ca varsta soferului, cu statisticile ce facem? Le aruncam la cos?

  3. #9

    După ce toată presa a clămpănit pe subiectul ‘rca cu decontare directă’, acum nu mai zice nici unul nimic 🙁

    Toți se bucură că ‘îngheață’ prețurile rca pe 6 luni.

    Despre asigurare pe șofer, nu pe mașină – nimic. Despre asigurare RCA pe care să o faci știind că te prezinți la ei în caz de accident în care ești nevinovat – iar nimic. ‘ra mamii lor!

  4. #10

    @Cetin, nu știu în câtă măsură interesează pe ai noștri faza cu Wells Fargo, dar e de notat: peste 2 milioane de conturi false, 5300 de angajați dați afară, pierderi de 1,4 miliarde în 3 zile, audieri în Senat, Warren Buffett căcat la cur… Și noi ne plângem de 4 ore de blocal ING-ul.

    • #11

      nu cunosc

    • #12

      @nea ilie: link?

    • #13

      Cica niste directori in cardasie cu angajati ar fi deschis multe conturi false ca sa incaseze bonusuri de performanta. s-a descoperit magaria dupa un audit si acum banca e anchetata si se cer niste despagubiri uriase. Sunt curios sa vad desfasurarea evenimentelor.

    • #15

      N-au fost 4 ore ,cred că 11
      Li se reproșează ca timp de cinci ore n-au fost in stare să anunțe clienții ca nu-și pot folosi cardurile
      La o oră de la problemă nu poți să ieși pe tv ,pe agenții de presa,să inviți 30 de ziariști la o cafea să le explici nasulia?
      Rata de profit a băncilor e cam cea mai mare in Romanica ,nu in Olanda,sau Austria ,sau Germania (mulțumim domnu Isărescu) si tu te piși cu jet pe toți clienții ,asta enervează lumea,nu accidentele

  5. Eu stiu ca am bonus maxim si in fiecare an mi-a crescut RCA-ul dar ei isi iau salariile babane.

  6. #17

    eu sunt de acord cu pastrarea cartii verzi. in primul rand e ecologica si in al doilea rand e vorba de bani care se duc la uniunea scriitorilor sa sprijine tinerele talente

  7. #18

    Daca stabilesti un pret de referinta maximal la incasarile de RCA atunci ar trebui si pret maximal la despagubirile platite ptr. reparatii calculat ptr. fiecare caz in parte. Eventual si un pret maximal platit de service-uri catre producatorii de piese. Mai adaugam si un pret maximal platit de producatorii de piese catre … bla, bla, bla.

    Chiar nu se intelege impactul fixarii unui singur pret dintr-un lant? Daca e asa simplu fixam la RCA la 1 RON pe an si circulam fericiti.

  8. #20

    E prea multă sălbăticie ca să se fixeze preţ maximal. E fix pix, se numeşte doar socialism pur, să plafonezi asigurările, atunci se vor plafona şi plăţile către service-uri şi gata: “Să se revizuiască primesc…dar să nu se schimbe nimic”.

    Românii trebuie să înţeleagă că motivul pentru care multe lucruri sunt mai scumpe ca în vest sunt literalmente corupţia.

    Corporaţiile văd în general Europa de est ca un vest sălbatic, plin de consumatori fără pretenţii şi ne-educaţi, cu politicieni care pot fi rezolvaţi rapid pe sume derizorii.

    Nu e nici o conspiraţie să distrugă firmele de transport româneşti şi din alea, e o conspiraţie să se facă profit pe seama celor care se poate, cât încă se poate, cât de mult şi să arate bine la sfârşit de an fiscal când se dau bonusurile.

    Subtilităţi de genul: băncile au cele mai mari profituri în românia, şi nu la ei în ţară, Petrom, profituri istorice, firme de asigurări austriece, profituri cele mai mari în românia, faptul că Lidl are preţuri mai mari în românia pentru aceleaşi produse, faţă de Polonia sau Ungaria, asta ar trebui să contureze realitatea corupţiei.

    Cât timp vom vota aceleaşi personaje mistice, şi aceiaşi trandafiri, fie ei roşii sau portocalii, tot o piaţă de ţărani ne-educaţi şi impotenţi ai europei vom fi.

    • #21

      voi stiti, sper, ca exista un pret maximal pentru despagubiri, nu?

    • #22

      @manu144x

      Î: Cine este [cel mai] corupt, cel care acceptă mita sau cel care oferă mita?

      Dacă e s-o luăm după efectul domino, corupţia nu ar exista dacă nu ar exista iniţiatorul acesteia, cu efectul aferent (`corupţii`); că d-aia i se spune “efect”, a avut o “cauză”, mai întâi şi mai întâi. Deci, care-i buba, cauza sau efectul cauzei? Care dintre ăstea două, dacă nu exista, nu rezulta pe cealaltă.

      Hai, că ţi-am dat răspunsul mură-n gură.
      Deci, mai uşor cu xenofilia. Or fi străinii minunaţi, dar nu sunt dacă ei sunt… nu mă mai repet…