Știți că emag a zis să îmi livreze căruțul și pătuțul după 5 zile, pe motiv că na, pățăști.
Problema pentru mine era că azi îmi aduceam arhibebe-ul acasă și canci pat unde să îl culc. știu, existau soluții, inclusiv un geamantan, dar mi-ar fi plăcut ca în prima lui seară acasă, copilul meu să doarmă în patul său.

Așa că azi pun mâna pe telefon și sun la Doron Land, cei ce vând căruțurile astea pe emag. Sun, răspunde o voce subțirică, de secretară clasică, de mi-a venit să fug, inițial.
Bună ziua bună ziua, am o problemă, știți, am cum să trec eu pe oriunde la dumneavoastră, numai să îmi ridic produsele azi, că azi am nevoie de ele?

Vocea subțirică îmi ia numărul de telefon, îmi zice că mă sună ea, după care închide. Și pauză. 10 minute, 20 minute, nici un răspuns. Și era deja vreo 5 după masa. Deci nervi frate, nervi intenși.
În mintea mea deja se declanșase un scandal monstru. Mamă, sun la ei și mor cu ei de gât, deci mușc carne vie, e inacceptabil blabla. Ziceam eu, seren și senioral, în timp ce conduceam mașina prin traficul haotic de pe șoseaua Ștefan cel Mare.

Când țârrr, telefonul. Vocea pițigăiată.
Bună ziua, știți, ne-ați sunat în legătură cu o comandă. Am verificat și…a urmat o pauză, moment în care eu iar am început, băi, mușc carne vie din ei (desigur, mental)…și o să vi le livrăm noi în seara aceasta. Mulțumimi frumos, la revedere.

Deci am rămas așa, puțin blocat. În loc de clasica ceartă, în care clientul e nemulțumit, iar vânzătorul îi dă cu flit, eu primeam o rezolvare mai mult decât convenabilă la problema mea.
Iar pe la 20.30, a venit un tip de la Doron, cu mașina personală, cu soția și copilul în mașină și mi-a livrat comanda.

Iar pe la 21.30, îl sunam înapoi, că nu reușeam să montez pătuțul. Iar el a dat numărul meu de telefon unui tip de la importator, care a stat lângă mine la telefon, pas cu pas, până am pus mațele alea în ordine.

Asta așa, ca să vorbim de client service.
Vă spun, chestia asta aproape m-a făcut să uit că emagul nu mi-a trimis memoriile de laptop…

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

37 comentarii Adaugă comentariu

  1. Meh, emagul a fost singura firmă de la care am avut curajul să cumpăr laptop. Am comandat mereu mauşi, stickuri şi alte chestii nefragile, neavând încredere în servicii online, până când al meu bătrân şi-a comandat Asus EEEPC, şi a venit fără nici măcar o zgârietură.

    Apoi, din păcate am avut de a face cu garanţia: o imprimantă a dat ortul popii. Am împachetat-o, a venit curierul, iar după ceva timp a adus-o în stare excelentă. Bineînţeles, toate gratuit, fără întrebări suplimentare. Apăi, cum naiba să comand de pe alte site-uri, ştiind că oamenii ăştia chiar sunt profesionişti? (Mneah, aş vrea eu să fiu plătit să le fac reclamă. Pur şi simplu, chestiile bune merită orice recomandare)

    • Victor Badoiu » da, si eu doar de la emag iau

    • #3

      banuiesc ca stiai ca se va naste, nu?

      nu trebuie sa astepti pana in ultima zi cu cumparatu’… puteai sa-l iei din timp…

    • #4

      eu am luat un asus la pretul de 4000 lei de la pcgarage si a fost livrat tot la fel de bine..

  2. #5

    Arhibebe. 😀 Am schitat un zambet. 🙂
    Sa va traiasca si sa fiti fericiti!

  3. pai! esti cetatean european si ai drepturi. nu asa?

  4. Ce dracu ai luat kingmaxuri? O sa iti blestemi zilele mai incolo. For mac, mushkin all the way. Sa nu te miri daca nu o sa iti dea si un “ecran albastru” cu ele.

    • #8

      @exvpa: dupa cat timp blestemi? Am un 15” din 2008 si un 17” din 2011 care nu au probleme cu memoria de care ziceai tu.

    • #9

      Am 8GB intr-un Mac Mini. De trei luni e forjat cam 10 ore pe zi, dar n-a crapat niciodata pana acum.

  5. Arhi, poate daca-l comandai mai din timp aveai deja patutul instalat. Ti-ai asumat riscul unei livrari ceas si acum suferi consecintele. In general, cand e vorba de logistica bebelusului e bine sa te aprovizionezi din timp, pentru a nu avea surprize precum cea de care ne povestesti.
    Mai ales intr-o tara ca RO unde toate merg struna, porcii zboara si alerga cainii cu covrigi in coada. Not.

  6. #11

    Am cumparat acum vreo 5 luni de la emag o bicicleta/carut tot de la Doron Land.(prin emag)
    Nu era pentru mine, era un cadou.
    Deoarece mamica respectiva nu se pricepea la montaj iar tatal nu era acasa, a stat pe telefon cu cei de la Doron Land pana i-a dat de cap.
    Au fost absolut ok.

  7. #12

    am luat un laptop fain de la emag si alte maruntisuri si totul a fost ok dar dezamagirea a venit cand am facut precomanda pentru collector`s edition Diablo3 si a intarziat atat de mult fatza de data initiala (in prima instanta au zis ziua lansarii, apoi a devenit o luna) incat am anulat comanda.

  8. Foarte operativ emag-ul.

  9. pe mine m-au impresionat si florarii lu Frunzetti de la Floria.ro. recomand, mai ales pentru promptitudine si confidentialitate, in caz ca vrei sa faci o surpriza cuiva.

  10. Nene , pe bune ca is profi ! Te bucuri mult cand vezi ca lucrurile se pot rezolva si pe cale amiabila !

  11. Eu cumpar electronice de la emag de pe vremea cand erau la semanatoarea, nu am avut niciodata probleme cu ei. Am mai cumparat electronice de la Koyos…

  12. @maddy la faza cu precomanda la Diablo III si ei la randu lor si-au luat teapa, in mod normal ei trebuiau sa primeasca totul cu 48ore inainte de lansare ca sa poata distribui mai departe la clienti din ce stiu eu, dar au luat teapa si nu au mai primit produsele cand trebuia asa ca au patit-o si clientii la randul lor.

    Offtopic: E ciudat sa il vezi pe arhi ca scrie ceva de bine :)) esti prea bine dispus :)) mai ai putin si incepi sa lauzi piscotarii, sau, mai rau, pe badea :))

  13. arhi… sa stii ca se misca bine astia cu acareturi de bebe… eu nu am ce sa le reprosez. din fericire, nici emag-ului.

  14. Da, asa ii, ne bucuram de normalitate.

  15. Arhibebe – trademark

  16. #21

    mi-a placut mult concluzia :)))))))))))

  17. #22

    cum ma sa nu stii sa asamblezi un patut …

  18. Uneori ma surprinde si pe mine seriozitatea si bunavointa celor de la eMag. Mie mi-au schimbat un router pe care l-am stricat cu buna stiinta. Si un telefon, ca nu-mi placea cat de mult tine incarcat, chiar daca eu il formatasem aiurea. Se pare ca incet-incet incepe si pe la noi lumea sa invete cum se face treaba in sectorul vanzarilor…

  19. #24

    Emag si-a marit bugetul de publicitate, se vede…

  20. #25

    Fratilor,oamenii astia de la emag sunt BUNI in aproape tot ceea ce fac! Cati dintre voi a vizitat un showroom sa vedeti cum sunteti intampinati acolo? Adevarati profesionisti, te fac sa-ti doresti sa le mai treci pragul si cu alta ocazie! In privinta comenzilor livrate acasa…ce sa zic…lucreaza si ei cu terti curieri, care nu intotdeauna isi fac treaba asa cum s-ar spera!
    Am cumparat, cumpar si voi cumpara in continuare de la emag! Sunt seriosi si in privinta garantiilor – am avut belele cu un TV care mi-a fost reparat in cateva zile! Recomand tuturor sa cumpere de la ei! 🙂

  21. #26

    …deci se poate si la noi! Pe de alta parte, e doar o exceptie care confirma regula: customer service -ul in Romania este egal cu zero!!!

  22. #27

    Nu inteleg cum articolul asta ajuns sa genereze atatea comentarii pozitive pentru Emag!
    Un simplu click pe unul din produsele comandate si afli ca: “Acest produs este vândut de Doron Land, partener certificat în eMAG Marketplace. Comanda dumneavoastră pentru acest produs va fi facturată şi livrată direct de către acest partener.”
    A livrat ceva Emag-ul in cazul de fata? 😀

    @Arhi – da te-a cam luat prin surprindere arhibebe-ul, de ai apucat sa ii comanzi patut si carucior abia in ziua nasterii! 😀 :D. Sanatate si nopti fara colici!

  23. #28
  24. #30

    Si totusi, de ce nu era cumarat din timp? Mi se pare coudat asta, sa vina femeia acasa cu nou-nascutul si sa nu aiba macar pat…

  25. #31

    Arhi, m-ai convins cu patutul, singura problema este ca stocul s-a epuizat. Nu-i nimic, mai caut si eu. Mai vreau totusi sa te intreb un lucru… cum e? Adica… esti multumit de el, e stabil, cum e salteaua?

    • #32

      oana » fuarte misto este. vezi ca au si varianta pe maro, si una fara ursuletul ala vibrator, care nu e mare branza dealtfel

  26. #33

    Me again. L-am primit si sunt foarte multumita, doar ca…dau o bere daca imi dai numarul aluia care te-a ajutat cu montatul. E foarte funny sa-mi privesc sotul cum se chinuie la montat, dar mi-e ca nasc pana reuseste sa puna matele cap la cap. help

    • #34

      oana » deci e foarte simplu. trebuie sa il puna cu roatele in sus si sa fie strans. dupa care apasa cu piciorusul pe fiecare laterala si aia e.

    • #35

      oana » si nu ca nu vreau sa iti dau numarul, ci nu il mai am…

  27. #36

    done. ne-au ramas 2 bare mici, dintr-alea de metal in plus, dar cred ca asa raman…in plus, ca nu le dam de cap. tkx

    • #37

      oana » nu raman in plus, alea se baga in suportul de salteluta. vezi ca ti-am trimis pe mailul cu care comentezi cartea