După ce m-au zăpăcit de picioare prin Ikea, căutând șifonierul și comoda perfecte, soacră-mea și fi-sa au ales un dressing fain, scump, cu crăci, cu sticlă și oglindă, evident. Pe care Ikea a trebuit să îl livreze la moldova, desigur, că era prea mare să îl duc eu la Brăila cu Honda.

Au livrat ieri băieții, fără discuții, până în casă, politicos, au salutat și au plecat.
Iar pe la finalul montării, am constatat că geamurile erau zob în cutia lor dedicată. Vă zic, mi-a crescut tensiunea instant, mă și vedeam certându-mă la telefon cu un callcenterist ardelean, care să îmi explice că e vina mea, că trebuia să desfac pachetul și alte chestii de astea simpatice de români. Plus, pentru cunoscători, știți faza cu becul…

Dar iată, totuși, Ikea rămâne Ikea. A răspuns cineva la telefon, m-a rugat să trimit niște poze cu pachetul și mi-au zis că revin ei cu noutăți. Eram, în continuare, cu tensiunea sus, că na, experiențele românești te bântuie.

Au sunat în 10 minute, pe 30 se efectuează altă livrare, cu sticla necesară.
Poți cere mai mult? Nu.
Flawless.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

27 comentarii Adaugă comentariu

  1. Poti cere pe 30 sa nu fie alta sticla sparta 😀 Pe care sa o asamblezi tu.

    • #2

      Sticla nu era spartă ! Trebuia ansamblata.
      Nota 10 pt ei ca au rezolvat problema rapid .

  2. #3

    Pai de-aia ai murit la revoluție, să aștepți până marți? Trebuia sa vina cu sticla în aceeași zi, mama lor de finlandeji

  3. #9

    Eu am comandat bucatarie de la ei, cu masuratorile lor. La montaj, un corp venea peste usa, deoarece masuratorile au fost gresite. Solutia lor: sa demontez toata bucataria, sa o pun in cutii, sa vina sa o ia, iar apoi sa livreze alta. Am mutat eu usa cativa cm mai in stanga pana la urma

  4. #10

    Sa nu faca o livrare de superglue 🙂

  5. #11

    Confirm. Într-o speță cumva similara, am trimis poze, rezolvat în 10 și în 48 de ore mi-am trimis coletul nou.

  6. #12

    S-a rezolvat frumos.
    Acum vreo 4 ani am comandat de la ei o oglinda pentru perete, am zis cu livrare la sediul curierului, sa o plimbe cat mai putin. Ma duc dupa ea, imi arata doamna coletul, cand il ridic si il misc putin, zgomot de sticla sparta.
    Am sunat la ikea, au zis ca e ok, sa le trimit poze cu ambalajul si sticla, am trimis, au zis ca imi trimit una noua si o asambleaza mai bine. Am stat 3 saptamani dupa ea, a venit curierul tot asa, cu sticlele zanganind inauntru, si zambea. Asta e, inca un telefon, le-am zis cum naiba nu sunt in stare sa ambaleze o oglinda.
    A treia oglinda, tot asa, dupa 3 saptamani, asa blindata si lipita cu scotch ca a durat mai mult despachetarea decat montarea pe perete.

  7. #13

    Daca asta e flawless atunci daca venea intreaga cum era, scoteai sampania aia scumpa?

    • #14

      ideea este despre client service si rezolvarea problemelor inerente care pot aparea la o comanda.

  8. #15

    Stiu, am vrut sa ma bag si eu in seama!

  9. #16

    Pai asta e Romania, sa iti para extraordinar ca ai avut o problema cu un furnizor si ca problema a fost rezolvata decent! Aceasta experienta iti pare atit de extraordinara incat ajungi sa o imparti cu oamenii din “jurul” tau. (sunt constient de faptul ca “jurul” tau e mult mai incapator decat “jurul” meu).
    Teoria conspiratiei: daca furnizorul a facut asta in mod intentionat? Stiind ca tu esti “usor impresionabil” si reactionezi pozitiv la evenimente rarisime pt. Romania?

    • #17

      pai…nu ma cheama ca pe soacra=mea si nu locuiesc in braila. furnizorul a facut asta pentru o femeie de 56 de ani, dintr-un cartier brailean

    • #18

      Nu stiam asta, eu am pus o fata zambitoare la sfarsitul comentariului, adica era o gluma! Chiar am editat dupa ce am postat, acele chestii nu au aparut in comentariu meu!

    • #19

      Ma uit si vad ca am luat si moace rosii, banuiesc ca din cauza ca am zis dupa, ca era o gluma faza cu “teoria conspiratiei”! Dar sa stii ca chiar nu functioneaza editarea mesajului si “salvare”! Cel putin, nu a functionat la mine!

    • #20

      Poate au vazut numele platitorului cu cardul…

    • #21

      aceeasi persoana

  10. #22

    ce s-ar face companiile fara justitiari, nu inteleg, probabil a fost o eroare, se intampla, intotdeauna cand lucrezi cu oameni. crezi ca fara pumni in masa si facut scandal nu s-ar fi rezolvat?

    am lucrat pt ei acum vreo 7 ani, si intotdeauna discutiile erau in jurul experientei clientului. dar repet, se numeste greseala/eroare si este, de cele mai multe ori, umana.

  11. #23

    Tot de Ikea, tot de bine. De Ikea Germania. Anul trecut, la mutare, casă închiriată complet goală, cum e moda aici. Am dat online comanda in primele 2 zile la Ikea, comandat diverse de vreo 4000 de euro, multe repere. Livrat in vreo 3-4 zile. M-am apucat sa le montez, ca un făcut ultima piesa rămasă la montat era o canapea mare, că mai urgent era sa montez paturi la copii și nevasta, dulapuri să băgăm haine etc, canapeaua de leisure și văzut filme a rămas ultima și i-a venit rândul la montaj după vreo o săptămână de la livrare. Când termin de montat ce aveam de la ea, canapeaua era gata cam 3/4 din ce cumpărasem și deja mi s-au terminat piesele. Mai luat toate apele, canapeaua a fost cea mai scumpă bucată de mobilier, aproape 1000 euro. M-am dus cu lacrima in ochi și cu factura la unul din magazinele fizice de aici, le-am zis problema și răspunsul a fost “Nicio problema, ziceti ce nu vi s-a livrat și va dăm acum!”. Parcă nu îmi venea să cred care e catch-ul, dar chiar nu înțelesesem greșit, in vreo jumătate de oră maxim am primit acolo bucata de canapea nelucrată. Nici macar copie la buletin nu mi-au făcut, nu am dat. nicio declarație, totul oral. Când am întrebat wtf, au asa incredere in mine? Au zis “da, am verificat online și într-adevăr apare pe comanda Dvs piesa respectivă și de adus ați zis că nu v-au adus-o, de ce ne-ați minți??!” Nu știu dacă ține de faptul că par mai arian, de Germania și de alta încredere a oamenilor de acolo și de faptul că nu au atâtea fraude, sau e politica de IKEA să nu contrazici clientul, insa mi s-a părut de-a dreptul SF cât de ușor am reușit să rezolv o problema care o credeam că mă va umple de draci.

  12. #24

    Eu aseară am comandat mai multe chestii (niște scaune, lustre, etc) și astăzi la prânz mi-au fost livrate. La Timișoara. Citisem pe net că durează zile bune livrarea, am fost șocat când m-a sunat curierul astăzi. 🙂

  13. #25

    Mie imi place despre Ikea si sistemul lor, PAX, ca mi-am facut dulap de baie si un ditamai pantofarul, in softul lor. Si am scapat cu 1100 de lei pentru amandoua, in conditiile in care gaseam dulapuri de baie la 1000 de lei doar alea. Doar pentru ca scria ca sunt “de baie”, dar erau din acelasi PAL ieftin, toate. Iaca, aproape 2 ani mai tarziu, cu baie fara geam, dulapul meu PAX facut dupa cum a vrut curu’ meu, care a costat doar 550 de lei, e tzapan, nu s-a scorojit, nu s-a umflat, nu are absolut nimic.

    Imi place si politica lor de returnare. Mereu am putut sa returnez chestii, fara batai mari de cap. Pur si simplu am dat produsul, l-au scanat, mi-au dat banii inapoi si gata.

    E bine de stiut ca livreaza si se ocupa sa rezolve problemele si celor din afara Bucurestiului, ca am niste prieteni care vor sa comande de la ei si stau la vreo 300 km departare. Si le era frica de posibile probleme cu livrarea.

  14. Se trezește sven tamplaru de la ikea, ajunge la lucru, se uită pe panou; 210 de muia și 86 de poang, 73 de gufuzus și 11 cucus.
    Face sven treaba, mere acasă.
    Sus în birouri, se dă comanda pentru 146 de sticle pentru gufuzus.

    Uite de ce.

  15. #27

    Anul trecut am livrat unui client niste mese de la Ikea, pe care nu le-au montat timp de 3 luni (nu stiu motivul). Dupa asamblare au constatat ca uneia dintre mese ii lipseau picioarele. Ne-au sunat, au trimis poze doveditoare. Am dat forward mailului si am sunat la Ikea si ne-au trimis piesele lipsa. Dupa 3 luni! Asa ca, jos palaria!