Scris de Cosmin

Salut Cetin,

Am scris un comentariu acum aprox. 1.5 luni la un articol de-al tau legat de o problema pe care am avut-o cu FAN Courier.
Nu mai gasesc comentariul, dar tu probabil poti sa afli repede pentru ca e postat cu aceeasi adresa de e-mail.
A raspuns cineva la comentariul meu si ma ruga sa fac public si verdictul situatiei, asa ca iti trimit mailul acesta.

Am trimis un colet in data de 06.02.2017 cu ‘Deschidere la livrare’ ce continea un Iphone 7 – ramburs colet/valoare declarata 2520 lei.
Cineva, nu pot sa spun ca destinatarul, dar cel mai probabil e el, a deschis coletul si a inlocuit telefonul cu o replica identica, dupa care a refuzat primirea coletului.

Norocul meu a fost sa ridic coletul retur in sediul FAN Courier si chiar sa il verific la primire.
Am facut un proces verbal de constatare diferente cu angajatul care mi-a predat coletul, am scris acolo toate diferentele dintre telefonul trimis si cel primit retur + poze din anuntul de pe olx.

De asemenea, am facut si o reclamatie in care ceream despagubire valoarea declarata de 2520 lei.
A doua zi am facut o reclamatie ‘in avans’ la ANPC, asa m-a sfatuit doamna de acolo pentru ca poti reclama la ANPC in maximum 30 de zile dupa ce s-a intamplat cumpararea/serviciul, iar termenul maxim de solutionare a reclamatiilor la FAN este de 3 luni de zile.

Astazi, 16.03.2017 am primit de la FAN Courier despagubire de 2520 lei + transportul platit de mine.
E bine de stiut ca esti protejat si ca vanzator, mai ales ca nu m-a verificat nimeni cand am trimis pachetul daca chiar era telefonul original in el. Nici macar nu am scris IMEI-ul complet, era limita de spatiu in campul ‘Numar Serie’.

Daca vrei sa faci un articol din ce am scris eu aici e foarte bine, daca nu, macar sa-l anunti pe baiatul care era interesat.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

16 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Mi s-a intamplat ceva similar cu Cargus, doar ca la livrare mi-au spart display-ul (sau cumparatorul sau curierul). As fi vrut sa zic ca s-a rezolvat ca si in cazul de fata, dar nu este cazul. Cargus sunt naspa rau.

  2. #2

    Multumesc ! … si bravo ! Nu vreau sa dramatizez, fiecare stie cat isi permite sa piarda, dar Euro 500, +, e o gaura grea pentru multi.

    Caz intamplat mie: receptionat pachet gol prin amazon.de, unica data cand mi s-a intamplat. Sunat in max. 30 min.de la receptionare la amazon, ei vad cand ai primit pachetul, mi s-au returnat banii aproape instant. Era vorba de un obiect usor, set surubelnite pentru dispozitive electronice, nu am avut cum sa constat lipsa in momentul receptionarii de la postas.

    • #3

      eu fac scandal pentru orice leu care mi se fura. sunt banii mei si nimeni nu ti-i da moka. da, pot sa las eu cuiva si haina de pe mine, dar sa fie optiunea mea. daca ma furi, nu iti las nici 1 ban

    • #4

      ce rai sunteti daca te duci la cules de struguri nu mananci si tu asa si curierul nu mai dati cu parul daca nati facut nici macar o zi de curierat nu stiti cat de greu e sa vi acasa cu doar 100 de lei pe zi

  3. #5

    Mie imi pare ca si-a revenit Fan Courier de la inceputul anului. Daca anul trecut nu veneau sa ridice, intarziau cu livrarile, acum totul pare dubios de bine.

    • Si-or fi trecut agentii la salariul minim si-s bucurosi de marire.

    • La cati clienți au pierdut, acum sunt relaxați.. .stai sa clacheze ceilalti si iar măresc portofoliul….si tot asa.

  4. #8

    Ciudat ca nu au verificat continutul pachetului cand ai trimis. Am trimis de 3 ori anul asta prin Fan cu ramburs si de fiecare data au verificat in amanunt produsul trimis.

    Prima data era totul ambalat, tiplat, lipit, chiar incepusem sa fac spume ca ma pune sa desfac totul, dar tipul mi-a explicat de ce si cum si am inteles. Iar urmatoarele dati, am asteptat si am ambalat produsele cu curierul de fata.

  5. #9

    Second.. daca ai toate datele destinatarului, nu faci si o plangere la politie?

    • #10

      probabil a facut fan curier sau societatea de asigurari care a platit.

    • #11

      Am fost si la politie.
      Datele destinatarului…alea de pe olx? de parca n-as putea sa spun ca ma numesc Mitica Surubel si sa iau o cartela de vodafone moka.

    • #12

      @Cosmin – teoretic coletul se da dupa ce s-au verificat datele de pe CI fata de cele de pe AWB.

      Oricum, tare ca s-a rezolvat.

  6. #13

    Filmez fiecare desfacere de colet, să nu avem discuții după 🙂

  7. #14

    Eu nu am sa zic de bine.M-au taxat cu 16 lei pt ca am ridicat coletul decla sediul firmei si nu de la curier.

  8. #15

    Nu si-au revenit, mi-au pierdut un colet in valoare de 800 lei si ei vor sa-mi platesca 200 lei. Buna afacere pt. ei.

  9. #16

    Un coleg a primit o caramida de telefon in loc de un procesor. S’a ajuns pe la politie, dosare etc. Ca sa se afle ca ceva idiot de pustan se apucase de tunuri. Ca in final sa sune mama pustanului sa ne roage sa retragem plangerea ca ne da totii banii inapoi + deranjul inca odata valoarea procesorului numai sa scape copilul.