Stăteam eu și cugetam, zilele trecute, că parcă mi-aș schimba mașinuța. Nu de alta, dar deja o am de 2 ani, parcă m-ar tenta să mai schimb și cu altceva. De preferință un Pathfinder.
Și uitându-mă la ce răspuns de specialist am primit ieri la postul cu Enel (mulțumesc, Sorin), mă gândesc că poate sunt specialiști auto printre voi. So.
Cu cât s-ar vinde, obiectiv, un Renault Megane diesel, 1.9, full options, din 2008, cu motorul nou, schimbat în 2014 în reprezentanță, dar cu taxa auto neachitată? Taxa fiind, din ce văd eu pe net, cam 800 de euro, ceea ce e inadmisibil de mult.
Întreb de prețul obiectiv pentru că pe siturile auto prețurile alea mi se par aberante și bănuiesc că atâta visează proprietarii să primească. Plus că pretul e tras in jos de modelele 1.5dci, fără dotări, care se vând ieftine ca braga.
NOU
daca taxa e 800 de euro, mai dai 1000 si ti-o iau eu
NOU
Nu ai gusturi rele, dar un Subaru ce are?
NOU
tacane de la 180 in sus
NOU
vezi ca s-ar putea sa jignesti pe cineva cu v
NOU
Adevarul e ca un Pathfinder e silentios de la 180 in sus, se aude doar urletul de groaza al pasagerilor care se gasesc in masina aruncata de la 20.000m…
NOU
Minim 5000 euro, e ca noua; putin folosita, fostii proprietari mergeau pana la piata in week-end si atat.
NOU
Erata: primul proprietar mergea pana la Mr. Bricolaj.
NOU
Si erau pensionari si masina a fost tinuta in garaj, e foarte important sa faci si aceste precizari. Plus nu bate, nu troncane si km reali 🙂
NOU
Cam troncane, ca sunt futute bieletele
NOU
Ce gusturi ciudate ai și tu, fuți bieletele!
NOU
Daca iti ofera careva mai mult de 3000 pe ea, ai grija sa nu-i razi in fata de cat e de prost. Pe mobile gasesti incepand cu 2500. Si neaccidentate (asta nu era aia cu care varul din BV s-a dus in sant?)
NOU
Parcă era un clio ăla
NOU
Un megane de 2500 eur pe.mobile ajunge in tara la pretul de 3500 in cel mai fericit caz !
NOU
Eu calculatorul asta l-am gasit extrem de util cand am cautat masina.
www.vezicatface.ro/masina-second-hand/Renault-Megane/399/2008/1594-80000
Da o estimare a pretului corect in functie de model/vechime/rulaj.
Mai scazi aproximativ timbrul de mediu din pretul estimat si zic eu ca da un pret corect.
Acuma mai depinde si de istoricul mașinii, cumparata de la un samsar, rulata prin Brașov, accidente la activ, motor calat…
NOU
Pai normal. A folosit-o o batrana sa mearga la piață? :))
NOU
Ce-ntelegem prin full options?
NOU
Full fără piele boss
NOU
ba e piele, ce ai? si volanul e piele.
sean, adica are toate optiunile valabile pe model la momentul respectiv. a costat 19 500 nou. 18 airbaguri, comenzi pe volan, clima, sensori de parcare, plm…
NOU
Are semnalizare…
NOU
Proiectoare si clima :D.
NOU
da si proiectoare fata/spate
NOU
Full fara piele, ce dracu!
NOU
Are tot ce are mai bun de oferit Renault-ul – frana, geamuri automate, radiocasetofon cu CD…
NOU
300 de airbaguri, vezi ca ai maxim 6, daca s-au pus 6 pe megane.
Ai putea sa-i schimbi bieletele alea ca nusunt mia mult de 100 de lei, si daca e intetinuta cam 2500E-2700, ca nu are taxa platita, si daca nu are probleme, are anvelope etc…
Eu am dat pe al meu, 1.5 de altfel 2008 taxa platita, 2400E, anvelope noi michelin vara iarna, compresor nou de AC, ambreiaj nou, 165000km, deci mult ca numar de km, daca avea mai putin probabil facea in jur de 3000-3200-3500 cu toate alea schimbate
NOU
exact
NOU
exact 🙂 🙂 🙂
NOU
“mă gândesc că poate sunt specialiști auto printre voi”
Poate? POATE? Toti suntem specialisti auto! Vali iti poate confirma, cand si-a luat rabla aia de Subaru cred ca a avut vreo 200 de comentarii gen “mai bine iti luai Logan/Duster”
🙂
Revin dupa-amiaza sa vad ce preturi gasesc scrise pe aici.
NOU
pai si-ar fi luat duster dar nu gasea automat. =))
NOU
Nu vad de ce s-o vinzi.
Motorul ala te mai duce lejer inca 150k (dupa aia o sa-ti mai tacane cate un injector).
Este o masina buna si cu un confort foarte ok.
Consumul este mai mult decat bun (vorbesc de motor 1.5 unde eu scoteam pe exterior 3.7% cu nevsta langa mine si 5.1% cand eram singur).
Parerea mea este sa n-o dai. Nu inca.
NOU
Asta cu nevasta langa si consum mai mic…priceless…
Motiv sa-ti iei nevasta pe timp de criza!!!
NOU
Accepti variante?
Tata are o Solentza, am fi chit.
NOU
Scuze bah Midante , era pt Cetin 🙂
NOU
te scuz, bre!
NOU
io zic sa io DAI (nu vinzi) vechiului proprietar. legat de achizitie, am un amic care vinde Nissan X-trail de prin 2011 parca.
NOU
Dragut…cat mai ajunge un x-trail??
NOU
îți dă proprietarul 2.000€ să îl iei, că e modelul ăla reușit, care abia se ține in șuruburi.
NOU
Da, cam nimeni nu recomanda x trail si pathfinder…ramane juke ul :)). Avut un juke de la.firma, 20k , intr un drum pana la.bacau cu caldura la maxim pe toate zoonele.mi au inghetat picioarele in timp ce mi ardea fata. La 100 la ora.in depasire masin e barca, parc. Se rastoarna.
NOU
Mno…inseamna ca mai tin Primera 1 an….
NOU
@ursule – iti trebuia masina de urs (Pathfinder) nu masina de scarpinat (“joke”) – nu compara ce nu ai avut.
In plus, trebuia sa pui comutatorul ala in pozitie sa iti bage caldura si la picioare, nu doar dezaburirea parbrizului.
NOU
Poți să adaugi la anunț că o dai cu roată și portieră de rezervă :))).
NOU
doar cu portiera, roata nu are:)))))))))))))))))
NOU
Well, ar ieși un anunț original oricum. :)))
NOU
exagerat de original:))
NOU
Daca nu are defecte, in jurul a 3500 de euro e un pret fair play dar s-ar putea sa nu iei atat pentru ca Renault.
Iti spun pretul asta pentru ca recent am cumparat doua masini in jurul a ~4000 euro, multe din masinile alea pe care le-am vazut la 3000-3500 de euro necesitau cel putin 500-800 de euro investitii, pe langa 3-400 de euro taxa. Am plecat cu gandul la Opel Astra ~2008 s-am luat cu 3800 un Mondeo TDCI 2006 full cu piele (peste tot), tot 130 de cai si 6 viteze.
NOU
well, bun fordul:)
NOU
Da, am inteles ca motorul tdci rupe la fiabilitate…
NOU
sau parca doar ala de 1.6. Mondeo 130cp cred ca e… cat 1.8 sau 2.0?
NOU
@Eugen: TDCI 2 litri. Legat de fiabilitate cred ca multe sunt basme, oameni care cumpara masini orbeste cu 130k km in bord dar vreo 430 in realitate, etc, oameni care nu stiu sa conduca un motor diesel, etc.
Ce-i drept mai am un Focus de 2 litri benzina si te-ai putea intreba ce s-ar putea strica la asta … ei, doar nimicuri dinastea ieftine dar vitale (aka nimicuri dinalea de la care ramai in drum): pompa de benzina, furtune de la pompa de ambreiaj, etc.
Fix Or Repair Daily are un sambure de adevar dar pe mine care ma intereseaza in primul rand dinamica masinii iar cu motoarele corecte Ford e no* 1, mai bine de atat doar un BMW m-ar putea rezolva dar pretul de achizitie si intretinerea ar fi duble. E absurd totusi sa cumperi masina de 10 ani si sa te plangi ca se mai strica din cand in cand.
NOU
Bun TDCI-ul. Numai că e cam stricăcios. Al naibii de stricăcios.
NOU
PS: Cand spun chestii ieftine ma refer la pompa de benzina care costa 250 de lei Bosch. Cand am avut probleme la primul Megane cu un senzor mi-a spus ca s-ar putea sa fie pompa de benzina, cand am cautat-o pe net s-am vazut ca-i vreo 700 de lei mi-a stat inima in loc (masina din ’96 fmm).
NOU
Ba uite ca eu nu-s deloc de acord cu Fix Or Repair Daily. Am 1.6 benzina produs in 2006, eu il posed(ez) 😀 din 09.14. In afara de distributie si de consumabile, n-am nici o problema cu el. Daca ar fi sa iau, tot Ford as lua. Ford Mondeo Vignale…
De cel de 1.6 tdci nu vorbesc doar de pe net, am cunostinta care mai mult il tine in parcare. Mai degraba nașul meu cu tddi-ul lui vechi de prin 98-99 nu are probleme 🙂
NOU
ford focus din 2007, merge de rupe, zilnic intre 50 si 100 de km. ulei si filtre si cam atat.
NOU
Cred că toată lumea știe pe cineva căruia i-a murit motorul pe Forduri 2000+. Nu știu cum, dar tot aud cazuri de avarii grave 🙂
NOU
Am auzit de tipul asta( nu-l cunosc) dar unii il recomanda ca fiind de incredere:
masinapotrivita.wordpress.com
NOU
Boss nu schimbi cu un 520 din ’98?
Full fara piele, fara cutie automata, fara geamuri electrice, fara clima.
Da e full,full.
Il folosea Tim inainte, iesea pe 16 si pe 17 ale lunii,ca pe 15 platea netul.
NOU
Pe 16 si 17 ale lunii urmatoare, probabil. Daca-si platea netul, doar luna urmatoare mai putea merge cu masina. Asta e motivul pentru care lipseste doua luni de aici si apoi revine 1-2 zile.
NOU
Cam 3000 de euro, zic. Poate si mai mult, ca am inteles ca e un model mai deosebit.
NOU
In jur de 3000, dar nu te opreste nimeni sa ceri mai mult.
NOU
Realist masiina face 3500 Eur !
Pathfinder amm.vrut sa mi iau si eu, toti cei intrebati.si oarecum in cauza cu masini, nu au recomandat. Ba fiabilitaate, ba consum prea mare din cauza motoarellor “nereusite si.subdimensionate pentru ea”. Am ajuns la c class 220. 2006, automata, 2.2 diesel, sunt foarte mulltumit. Masiina nu simte ei 10 ani pe care. Ii are ca butoane, plastice, caroserie, interior, exterior. Consum bucuresti maxim 12 bara la bara. Pe ploaie si 9-10 regim normal. Modelul este oarecum clasic si inca frumos.
NOU
Am un prieten care a primit cadou un pathfinder.
Îl costa 200 -300 lei pe luna fără ca sa o scoată din garaj
NOU
well, in bransa dumneavoastra, parinte, se intampla des…:)))
NOU
În breasla mea e la moda loganul.
Prietenul e medic veterinar.
NOU
imi place enorm la tine faptul ca ai simtul umorului:))))))
NOU
Nu mai zic iarăși ca scrii fără sa te documentezi ca te superi.
Vino într-o zi de ședință și vezi ce se parchează în fata protopopiatul. Iti plătesc eu deplasarea și cazarea.
La fel cum nu toți blogării sunt talentați nu toți popii sunt hoți.
NOU
jur ca vorbeam serios si nu eram ironic:)
NOU
Foarte multa lume practica generalizarea.
Dacă în București și în orașe, mai ales în regat , e o afacere extrem de rentabilă sa fii popă de se dau prietenii în BMW -uri și mertane , sunt multe sate, în special în Ardeal, unde multi nu își permit nici măcar un Logan.
NOU
deci, ca sa înțelegi relatia mea cu tagma voastra. eu nu dispretuiesc apriori orice preot si le respect credintele si deziluziile. problema mea cu ei apare atunci cand sunt eu afectat. in rest, cunosc si eu preoti, oameni misto. unii fac asta din credinta, altii, mai putini, o fac strict pentru ca iese banul. ca in viata
NOU
@ion La protopopiat nu se vine cu masina cea mai buna ca se incrunta protopopul si creste norma la lumanari si alte cele. Nu generalizez, dar nici prost nu sunt – printre popi traiesc si stiu ce vorbesc.
NOU
probabil se vine cu masina slujnicei
NOU
Pathfinder? Sper ca ai vorbit cu partenera daca iti imprumuta masina prin Bucuresti…
NOU
da di ci?
NOU
Mai…am balit dupa masina aia multi ani pana am mers cu ea… pe afara arata bine, tank style…inauntru cari cartofi cu ea la cat de rigida si tzapana e…
NOU
@ Cetin: daca tie iti place sa mergi cu “tirul” prin oras, iti urez multa bafta… si multi bani 🙂
NOU
imi plac masinile masive, adevarat. pe de alta parte, e posibil sa fie criza de 40 de ani, ca vreau masina mare…
NOU
“e posibil sa fie criza de 40 de ani” e criza de 40 garantat, asa e si la mine, daca scapi doar cu un pathfinder sa zici saru’mana.
NOU
E misto cu pathfinderul prin Bucuresti. Iti gasesti loc de parcare pe toate bordurile. Si te mai feresc si ceilalti
NOU
e unul din motivele pentru care m-am gandit la el
NOU
Am un prieten foarte linistit de felul lui. Sta la Brancoveanu langa metrou, lucreaza la Pipera, langa metrou. La munca merge, bineinteles, cu metroul. Sau cu bicicleta (MTB), dupa chef. In weekend baga 80-100 km lejer, prin jurul judetului, pe cursiera.
De vreo 3 ani si-a luat un Suzuki Swift, nou, cu de toate. Il foloseste sambata, cand se duce sa-si ia un bax de apa minerala, ca e greu de adus cu metroul. Va veni, inevitabil, la un moment dat, vremea sa-l vanda si eu ma intreb de pe acum cata lume va crede toate astea. El nu-si face grijile astea.
Cred ca o sa traiasca 100 de ani in timp ce eu voi muri de grija altora.
Loganul diesel al lui tac-su, luat de nou in 2005, are aproape 50.000 km. Mereu curat, primenit, in fatza blocului, se duc ai lui pe la munte sau la mare cand ii mai apuca.
Am vrut doar sa dau niste exemple de batranele auto proverbiale.
NOU
True, eu am un citroen C3 din 2005 cu 60.000 de km la bord. Daca l-oi vinde vreodata, o sa ma creada dracu ca n-am dat km inapoi
NOU
Logan 1.6 MPI din 2004 cu 40k KM.
Cine ma crede ? Evident, nimeni.
NOU
l-ai plimbat doar prin parcare?:)))
NOU
Taica-miu Kia ceed 2008, 38k, facuti in special de frati-miu ca-i consuma bmw-u mult…
NOU
Până anu` trecut un vecin a avut o Skoda Octavia, luată de nouă în 2003, cu care a parcurs vreo 28.000Km. Mașina stătea tot timpul în garaj, o scotea de obicei când mergea duminica la biserică. Deci există excepții.
NOU
Ford Mondeo din 2006 cu 60.oookm la bord.
De fapt 59.oookm, da’ ma dau mare.
La fel taica, logan din 2006 cu 38.oookm.
NOU
WTF? Voi traiti in comunitati inchise?
C220 din 2005 – 330k
V50 din 2006 – 195k
Si asta in conditiile in care in vacante sau in deplasarile mai lungi merg cu avionul.
@Cetin poti cere un 3500€ dar orice 3000€ e bine venit.
NOU
@boglous
C3-ul e diesel? Daca da, cu cat il dai?
NOU
E o masina buna mai ales in starea in care este acum, n-are rost sa o vinzi. Pune banii deoparte pentru copii la facultate, dar ai grija la tiganci sa nu ti-i fure.
NOU
Cum ai reusit sa o inmatriculezi fara sa achiti taxa ? Ca m-ar interesa si pe mine, pentru o masina noua, luata din reprezentanta.
NOU
simplu, nu am inmatriculat-o, o tin pe numele samsarului care mi-a vandut-o
NOU
Ah… deci amenzile…..
NOU
now you know my darkest secret:))))
NOU
Am zis pe blogul samsarului, zic si aici: motorul ala nu e nou. Chiar daca blocul si chiulasa sunt noi (desi cel mai probabil e motor remanufacturat) auxiliarele nu sunt. Prin auxiliare inteleg turbina, injectoare, pompa de inalta presiune, electronice, senzori, adica chestiile care de obicei se strica si costa.
NOU
sigur, cel mai probabil e remanufacturat, stii tu bine, daca avem garantia ta, practic discutia e inchisa. ce daca noi stim de unde vine motorul, i-am urmarit traseul de la comanda pana la livrare, unde a fost fabricat si cum, noi fiind cei ce am dat o caruta de bani pe el. important e ca radu de pe blog stie perfect ca e remanufacturat si ca restul nu sunt schimbate.
mane, serios, tu te citesti cand scrii, atata timp cat eu am facturi si garantii de la reprezentanta reno?
NOU
Eram sigur ca o sa sari 🙂
Stiu pentru ca asa se practica de obicei. Adica ar fi extrem de neobisnuit ca ei sa schimbe tot motorul si auxiliarele cand pot schimba doar esentialul, adica bloc+chiulasa.
NOU
mi se pare normal sa sar cand emiti pareri publice despre un bun al meu, pe baza faptului ca asa stii tu.
NOU
Parcă am citit la vremea aia pe siteul samsarului ca Renault i-au oferit motorul chiar dacă nu mai era în garanție. Parcă așa suna textul ala, dacă nu se lauda cumva. Asta înseamnă că nu ar fi trebuit să plătească el, sau tu niciun ban. Sau poate am citit eu altundeva de alt reno și le încurc.
NOU
a oferit motorul, e corect. pe langa asta, au mai fost o tona de alte chestii, iar manopera nu ti-o da nimeni moka
NOU
Poti sa ma contrazici punctual, nu am nici o problema sa recunosc daca gresesc. De exemplu turbina e noua sau luata de pe motorul vechi?
Cu nou vs. remanufacturat sunt pregatit sa admit ca e posibil sa gresesc, dar de fapt nici nu prea conteaza, daca e remanufacturat de ei e fix la fel ca nou.
Iar daca ai probleme cu electrica, in special cu geamurile electrice, pot sa te ajut cu sfaturi, am avut si eu megane 2. Asa, ca sa nu ramai suparat pe mine 🙂
NOU
nu am probleme de niciun fel cu ea. nu sunt suparat pe tine.
NOU
Bada unteti exagerati, chiar daca e nou sau nu, unu sh e 500E. Eu zic ca e putin important avand invedere ca poti schimba cateva motoare la banii aia pana casezi caruta, asta daca cad bineinteles…
NOU
motorul vechi l-a dat inapoi la reno? sau era prea departe pe camp si nu s-a mai dus dupa el?
NOU
Nu ma asteptam la Renault.. sincer, ma asteptam sa ai ceva mai bun. 🙂
NOU
Tocmai de asta vrea Pathfinder. Sa te impresioneze si pe tine 🙂
NOU
you kno it
NOU
Deci! Cu cît o dai pînă la urmă? :))
NOU
sa vedem, probabil un 3500 discutabil
NOU
Radu are dreptate. Lucrez in domeniu iar acel motor “nou” e 30 la suta nou. Injectoarele se reconditioneaza, toata partea electronica vine din transplant deci e second, daca nu chiar third. Ca sa te convingi fa un test de P Maxim si ai sa ai surprize cand valorile nu se vor compara cu ale unui motor nou. Parerea mea este ca daca vei obtine 2500 e bine, tinand cont de faza cu taxa, dar sub 2000 nu se merita sa o dai. Este totusi o masina buna. Mult succes la vanzare.
NOU
facut testul la ridicarea masinii. P Maxim fix acolo unde trebuie
NOU
Wtf is P Maxim?
NOU
Adica un P mai mare nu se poate.
NOU
Corect! Dar poate trebuia sa zica ‘o P’, nu ‘un P’. 🙂
NOU
@ big0ne: Corect! Dar poate trebuia sa zica ‘o P’, nu ‘un P’. 🙂
NOU
Dan,
Corekt, o P max e de 12 cum stie pana si Lore.
NOU
12.5
NOU
Atunci imi cer scuze. DIn experienta vorbeam. Inseamna ca masina este chiar ok.Daca a fost condusa specific masinilor diesel, cred ca vei scoate 3000 euro . Pacat de nenorocirea aia de taxa.
NOU
Salut Baros.Am avut Pathfinder doi ani si iata concluziile mele:
-la momentul respectiv, prin 2007, erau doar doua motoare disponibile, 4.4 benzina, 250 de cai (consuma enorm, unde la 17-18 in oras, ca am facut drive test) si 2.5 diesel 174 de cai, foarte zgomotos.Am optat pentru a doua varianta.In oras n-am avut consum sub 14, iar masina tragea foarte foarte greu.Viteza maxima 180 (si crede-ma ca am testat chestia asta over and over)
-am avut varianta full, piele, cutie automata, navigatie color,trapa panoramica, xenon, parking, al treilea rand de scaune, etc, si totusi cumva masina “se simtea” rudimentara, depasita.Plasticele de la interior pareau a fi ieftine.Xenonul de pe masina nu era cu “bila” din aia, cum erau xenoanele, ci era un xenon “difuz”, cu bec normal.Si ala parea ieftin.Scaune tari, de la Cta la Pitesti trebuia sa fac doua opriri ca sa ma dezmortesc.
-in schimb, da!, am mers cu masina aia numai in interes de serviciu, pe santiere, prin hartoape, gropi, ba am trecut chiar si un rau cu ea, undeva prin Mures, cu apa pana la jumatatea portierei.Daca puneam o mitraliera pe masina aia, puteam sa merg si la razboi cu ea.Tanc.Nu s-a stricat nimic niciodata pe ea, 2 ani de zile doar revizii si atat.4×4-le isi facea treaba exemplar.
-Daca o iei pentru oras, mai bine nu !Daca citesti expunere.com sau caplimpede.com si crezi ca intra rusii peste noi, nu sta pe ganduri si ia-o!
NOU
absolut corecta descrierea, am un prieten cu Pathfinder 2008 2.5 diesel manual luat de nou, am mers destul de mult si eu cu ea in sensul ca am condus-o, nu doar ca pasager. masina e tanc dar e extrem de rudimentara, nu are nici un fel de rafinament, plasticele si butoanele, bordul zici ca sunt de combina Gloria, iar motorul e direct de tractor,cel putin asa se aude. in Bucuresti ziua niciodata nu a vazut sub 14-15, ceea ce ar fi pana la urma un consum normal pentru masa masinii, dar senzatia aia ca te afli intr-un tractor te face sa te gandesti de 50 ori inainte sa dai banii pe ea.
NOU
3000 cel putin si 3500 cel mult.mai pui 1000 si iei un pathfinder de la fratii moldoveni chiar daca are niscaiva probleme cu actele si seria putin stearsa
NOU
Scuze de indiscretie.Nu stiu cati bani faci, asa ca posibil sa comentez aiurea.
Dar esti sigur ca nu-i doar o toana?
Adica ce-are masina asta? Nu te duce unde ai treaba?
A, daca ti-ai facut toate calculele, si ai bani si pentru educatia copiilor, si pentru casa/facturi/intretinere, eventuale rate,cosul zilnic, etc si desigur si pentru distractie ( si aici nu ma refer la 2 weekenduri la Therme ci binemeritatele 2 concedii de minim 7-8 zile, ) si tot iti mai raman bani pentru a pompa cateva mii de euro pe an in tancul ala, pe langa cele 10 k de achizitie, da.. atunci te felicit, esti unul dintre norocosi.
Observi ca am pus copiii pe primul loc.
Intotdeauna cand iei o decizie in viata, trebuie sa fii sincer cu tine si sa iti pui o intrebare : DE CE vreau asta? Daca raspunsul complet si sincer te satisface.. atunci fa-o.
NOU
cu atitudinea asta, baiatul ala din Bv ramane pe cap cu Subaru ala ruginit pe sub saune
NOU
3655 euro cu tot cu Tva. ce primesti mai mult e cadoooo
NOU
Chiar caut de cateva saptamani o masina…am ratat la mustata un Peugeot 308 SW din 2013 la doar 4000 de iepuroi.
Cat despre Megane, calculez asa: 805 euro taxa, plus 100 euro RAR (transcriere), plus 100 euro bieletele cu montaj si unghi de fuga. Probabil si ulei, filtre samd. Nu pun si distributia, ca nu cred ca ai facut 60k de cand ai schimbat motorul. Deci, lejer 1000 de euro.
Ca sa nu mai lungesc povestea, pretul de piata il vad undeva la 2800-3000 de euro maxim. Dar, fiind a unui A-lister, poate obtii mai mult :p
Bafta!
NOU
ce transcriere RAR 100 EUR ca acu 2 saptamani am facut autenticitate la un megane cu 135 de lei. Apoi 900 faru’ca era spart la semnalizare si a zis ala de la RAR ca nu da certificat. Astepta sa pice ceva probabil, fraierul nu sita ca nu e a mea, asa ca dus la firma, ps far nou si asta e….
NOU
la prima inmatriculare atat e
NOU
100 de euro costa cand faci “primul rar”, cand iti elibereaza cartea si ceferticatul.
NOU
N-ai ratat nimic, poti considera ca ai avut noroc, probabil era o dauna total refacuta. Cel mai ieftin pe mobile este 6900 www.mobile.de/ro/categorie/automobil/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:19300_32_,frn:2013,dmg:false,vcg:estatecar
NOU
4k si zi mersi
NOU
O recomandare in locul Pathfinderului: Kia Sorento 2.2 crdi, de la 2010 in sus (in functie de buget).
Am judecat si eu mult pana sa iau o masina mare si pana la urma harita mi-a dat Sorento. Nu regret nici o secunda. 197 de cai si cuplu de peste 430 Nm se simt la orice turatie. Cutia automata e mai mult decat OK si service-ul este peste medie (pret mic/calitate OK). Plus de asta, e masiva si arata si foarte bine (subiectiv). Arunca un ochi, poate poate 🙂
NOU
ce dimensiuni au jantele/anvelopele?
NOU
205
NOU
cu mâna pe pipotă mă bag și io în seamă: vrei 4×4, foarte bine. am avut parc auto de mitsubishi, inclusiv pajero la o firma cu scoică siglă 😉 și am fost foarte mulțumit.
2.5 diesel. am mai lucrat și altele dar mai “altfel” – j cherokee, t hilux, l rover, n pathfinder, iveco massif (cea mai nașpa dintre toate), r rover, vw tiguan, a q7, m gl, s forrester (ca a lu’ colega)
io am mers mult pajero, forrester, hilux și tiguan (cu ultimele 3 am bătut frontiera pentru un proiect mișto) dar pajero mi-a rămas la inimă. tiguanul e al 2 lea, dar e mic pt familie.
succes la vânzare și la noua achiziție.
NOU
criza varstei mijlocii???
NOU
Tu ai mers vreodată la drum lung cu suv mare? Sau ce e Pathfinder? Dacă nu.. Sa încerci. Sa vezi ce prost frânează, ce prost sta pe drum.. Cum se simte masa mare a mașinii.
NOU
adevarat, nu. ma atrage ideea, dar nu sunt neaparat convins de ea.
NOU
Bo$$, te bagi la un schimb? Trabant din ’85 facelift, nu bate, nu troncăne, nu trebuie ținut în ploaie.
NOU
Resuscitez discutia pentru a-i contrazice pe cei care spun ca SIGUR e vorba despre criza varstei de mijloc. Curios, eu de la criza aia ma asteptam sa-mi… ceara masini sport, motociclete etc, nu camioane. In fine… Odata cu stabilirea targetului auto pe acest an (si anume inramarea si pusul pe birou al unei poze cu Volvo XC90, varianta anterioara), doresc sa expun si motivele: in cazul meu este vorba despre siguranta, a familiei si a mea. Daca in cazul criminalului huidu masinile erau invers, adica sa fi mers criminalul cu logan si nevinovatii cu ML, azi facea gainusa oua pe mormantul lui huidu, nu nenorocea animalul asta niste familii.
La mine, desi masina pe care o am acum are 5 stele EuroNCAP pt. adulti si 4 pt. copii, tot nu sunt multumit. Vreau ceva mai mare, in care sa ma simt SI mai in siguranta.
Bine, cochetez cu ideea unui Pajero de fapt, pentru ca pe ala pot sa-l umplu de bull-baruri si sa produc zilnic material pentru trafictube, pe cand un XC90 arata mai finut, parca nu-ti vine sa-i strici aspectul punandu-i inoxuri si fieratanii in bot. Dar XC90 se comporta precum un tanc la testele de siguranta.
…hmm, ma uit cat am scris pentru a-mi sustine decizia. Oare o fi totusi vorba despre criza varstei de mijloc?
NOU
nu-i asa ca rosu ar fi o culoare foarte misto pentru ea? un rosu aprins, rapitor…
NOU
Pentru Porschele programat peste vreo 2 ani , da 😀
XC90-ul asta il vad mai degraba negru.
NOU
Eu am luat în toamnă un scenic 1.9 dci de 131 cai, din 2006, cruise control, încălzire în scaune, climatronic, vreo 180.000 km, interior ca nou, cu 2500E. Am schimbat la el o bieleta de direcție, tampon motor și o bara antiruliu (total vreo 500 lei) pe lângă consumabile și mașina merge perfect. Sper să te ajute
NOU
“vreo” 180.000 km? Daca e adus din Franta sau din Olanda, mai baga “vreo” 100.000 km si vei afla rulajul real. Mai ales la pretul pe care-l spui…
NOU
E din Olanda, unde locuiesc. Am hârtie cu data și kilometrajul reviziilor, de la RAR-u lor, au logica. Dacă lumea își ia țeapă, nu înseamnă că toți ne luam țeapă. Cat despre preț, fiind mașină înmatriculată după octombrie vânzătorul și-a dedus BPM-u (taxa lor de primă înmatriculare) și a ieșit prețul ăsta.
NOU
Na bine, sa presupunem ca olandezul si-a luat diesel 1.9 ca sa faca mai putin de 20.000km / an cu el. Nu stiu, i-or fi iesit bine calculele cu economia, nu mai bine lua benzina?
NOU
Parerea mea? Nu o vinde, prea mica suma. Pathfinder-ul ala… nu te sfatuiesc sa l iei la plimbare in Bucuresti, daca o faci, s-ar putea sa ne umpli de bannere cu reclame 🙂
Am trecut si eu prin dilema asta cu Civicul meu; mai de graba o las alor mei, nu raman ei datori niciodata.