renault-megane

Stăteam eu și cugetam, zilele trecute, că parcă mi-aș schimba mașinuța. Nu de alta, dar deja o am de 2 ani, parcă m-ar tenta să mai schimb și cu altceva. De preferință un Pathfinder.

Și uitându-mă la ce răspuns de specialist am primit ieri la postul cu Enel (mulțumesc, Sorin), mă gândesc că poate sunt specialiști auto printre voi. So.

Cu cât s-ar vinde, obiectiv, un Renault Megane diesel, 1.9, full options, din 2008, cu motorul nou, schimbat în 2014 în reprezentanță, dar cu taxa auto neachitată? Taxa fiind, din ce văd eu pe net, cam 800 de euro, ceea ce e inadmisibil de mult.

Întreb de prețul obiectiv pentru că pe siturile auto prețurile alea mi se par aberante și bănuiesc că atâta visează proprietarii să primească. Plus că pretul e tras in jos de modelele 1.5dci, fără dotări, care se vând ieftine ca braga.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

143 comentarii Adaugă comentariu

  1. daca taxa e 800 de euro, mai dai 1000 si ti-o iau eu

  2. Nu ai gusturi rele, dar un Subaru ce are?

    • tacane de la 180 in sus

    • vezi ca s-ar putea sa jignesti pe cineva cu v

    • #5

      Adevarul e ca un Pathfinder e silentios de la 180 in sus, se aude doar urletul de groaza al pasagerilor care se gasesc in masina aruncata de la 20.000m…

  3. #6

    Minim 5000 euro, e ca noua; putin folosita, fostii proprietari mergeau pana la piata in week-end si atat.

    • #7

      Erata: primul proprietar mergea pana la Mr. Bricolaj.

    • #8

      Si erau pensionari si masina a fost tinuta in garaj, e foarte important sa faci si aceste precizari. Plus nu bate, nu troncane si km reali 🙂

    • #9

      Cam troncane, ca sunt futute bieletele

    • #10

      Ce gusturi ciudate ai și tu, fuți bieletele!

  4. #11

    Daca iti ofera careva mai mult de 3000 pe ea, ai grija sa nu-i razi in fata de cat e de prost. Pe mobile gasesti incepand cu 2500. Si neaccidentate (asta nu era aia cu care varul din BV s-a dus in sant?)

  5. #14

    Eu calculatorul asta l-am gasit extrem de util cand am cautat masina.
    www.vezicatface.ro/masina-second-hand/Renault-Megane/399/2008/1594-80000
    Da o estimare a pretului corect in functie de model/vechime/rulaj.
    Mai scazi aproximativ timbrul de mediu din pretul estimat si zic eu ca da un pret corect.
    Acuma mai depinde si de istoricul mașinii, cumparata de la un samsar, rulata prin Brașov, accidente la activ, motor calat…

    • #15

      Pai normal. A folosit-o o batrana sa mearga la piață? :))

  6. #16

    Ce-ntelegem prin full options?

    • #17

      Full fără piele boss

    • #18

      ba e piele, ce ai? si volanul e piele.
      sean, adica are toate optiunile valabile pe model la momentul respectiv. a costat 19 500 nou. 18 airbaguri, comenzi pe volan, clima, sensori de parcare, plm…

    • #19

      Are semnalizare…

    • #20

      Proiectoare si clima :D.

    • #21

      da si proiectoare fata/spate

    • #22

      Full fara piele, ce dracu!

    • #23

      Are tot ce are mai bun de oferit Renault-ul – frana, geamuri automate, radiocasetofon cu CD…

    • #24

      300 de airbaguri, vezi ca ai maxim 6, daca s-au pus 6 pe megane.
      Ai putea sa-i schimbi bieletele alea ca nusunt mia mult de 100 de lei, si daca e intetinuta cam 2500E-2700, ca nu are taxa platita, si daca nu are probleme, are anvelope etc…
      Eu am dat pe al meu, 1.5 de altfel 2008 taxa platita, 2400E, anvelope noi michelin vara iarna, compresor nou de AC, ambreiaj nou, 165000km, deci mult ca numar de km, daca avea mai putin probabil facea in jur de 3000-3200-3500 cu toate alea schimbate

    • #25

      exact

    • #26

      exact 🙂 🙂 🙂

  7. #27

    “mă gândesc că poate sunt specialiști auto printre voi”

    Poate? POATE? Toti suntem specialisti auto! Vali iti poate confirma, cand si-a luat rabla aia de Subaru cred ca a avut vreo 200 de comentarii gen “mai bine iti luai Logan/Duster”

    🙂

    Revin dupa-amiaza sa vad ce preturi gasesc scrise pe aici.

    • #28

      pai si-ar fi luat duster dar nu gasea automat. =))

  8. Nu vad de ce s-o vinzi.
    Motorul ala te mai duce lejer inca 150k (dupa aia o sa-ti mai tacane cate un injector).
    Este o masina buna si cu un confort foarte ok.
    Consumul este mai mult decat bun (vorbesc de motor 1.5 unde eu scoteam pe exterior 3.7% cu nevsta langa mine si 5.1% cand eram singur).
    Parerea mea este sa n-o dai. Nu inca.

  9. io zic sa io DAI (nu vinzi) vechiului proprietar. legat de achizitie, am un amic care vinde Nissan X-trail de prin 2011 parca.

    • #35

      Dragut…cat mai ajunge un x-trail??

    • îți dă proprietarul 2.000€ să îl iei, că e modelul ăla reușit, care abia se ține in șuruburi.

    • #37

      Da, cam nimeni nu recomanda x trail si pathfinder…ramane juke ul :)). Avut un juke de la.firma, 20k , intr un drum pana la.bacau cu caldura la maxim pe toate zoonele.mi au inghetat picioarele in timp ce mi ardea fata. La 100 la ora.in depasire masin e barca, parc. Se rastoarna.

    • #38

      Mno…inseamna ca mai tin Primera 1 an….

    • #39

      @ursule – iti trebuia masina de urs (Pathfinder) nu masina de scarpinat (“joke”) – nu compara ce nu ai avut.
      In plus, trebuia sa pui comutatorul ala in pozitie sa iti bage caldura si la picioare, nu doar dezaburirea parbrizului.

  10. Poți să adaugi la anunț că o dai cu roată și portieră de rezervă :))).

  11. #44

    Daca nu are defecte, in jurul a 3500 de euro e un pret fair play dar s-ar putea sa nu iei atat pentru ca Renault.

    Iti spun pretul asta pentru ca recent am cumparat doua masini in jurul a ~4000 euro, multe din masinile alea pe care le-am vazut la 3000-3500 de euro necesitau cel putin 500-800 de euro investitii, pe langa 3-400 de euro taxa. Am plecat cu gandul la Opel Astra ~2008 s-am luat cu 3800 un Mondeo TDCI 2006 full cu piele (peste tot), tot 130 de cai si 6 viteze.

    • #45

      well, bun fordul:)

    • #46

      Da, am inteles ca motorul tdci rupe la fiabilitate…

    • #47

      sau parca doar ala de 1.6. Mondeo 130cp cred ca e… cat 1.8 sau 2.0?

    • #48

      @Eugen: TDCI 2 litri. Legat de fiabilitate cred ca multe sunt basme, oameni care cumpara masini orbeste cu 130k km in bord dar vreo 430 in realitate, etc, oameni care nu stiu sa conduca un motor diesel, etc.

      Ce-i drept mai am un Focus de 2 litri benzina si te-ai putea intreba ce s-ar putea strica la asta … ei, doar nimicuri dinastea ieftine dar vitale (aka nimicuri dinalea de la care ramai in drum): pompa de benzina, furtune de la pompa de ambreiaj, etc.

      Fix Or Repair Daily are un sambure de adevar dar pe mine care ma intereseaza in primul rand dinamica masinii iar cu motoarele corecte Ford e no* 1, mai bine de atat doar un BMW m-ar putea rezolva dar pretul de achizitie si intretinerea ar fi duble. E absurd totusi sa cumperi masina de 10 ani si sa te plangi ca se mai strica din cand in cand.

    • #49

      Bun TDCI-ul. Numai că e cam stricăcios. Al naibii de stricăcios.

    • #50

      PS: Cand spun chestii ieftine ma refer la pompa de benzina care costa 250 de lei Bosch. Cand am avut probleme la primul Megane cu un senzor mi-a spus ca s-ar putea sa fie pompa de benzina, cand am cautat-o pe net s-am vazut ca-i vreo 700 de lei mi-a stat inima in loc (masina din ’96 fmm).

    • #51

      Ba uite ca eu nu-s deloc de acord cu Fix Or Repair Daily. Am 1.6 benzina produs in 2006, eu il posed(ez) 😀 din 09.14. In afara de distributie si de consumabile, n-am nici o problema cu el. Daca ar fi sa iau, tot Ford as lua. Ford Mondeo Vignale…

      De cel de 1.6 tdci nu vorbesc doar de pe net, am cunostinta care mai mult il tine in parcare. Mai degraba nașul meu cu tddi-ul lui vechi de prin 98-99 nu are probleme 🙂

    • #52

      ford focus din 2007, merge de rupe, zilnic intre 50 si 100 de km. ulei si filtre si cam atat.

    • Cred că toată lumea știe pe cineva căruia i-a murit motorul pe Forduri 2000+. Nu știu cum, dar tot aud cazuri de avarii grave 🙂

  12. #54

    Am auzit de tipul asta( nu-l cunosc) dar unii il recomanda ca fiind de incredere:

    masinapotrivita.wordpress.com

  13. Boss nu schimbi cu un 520 din ’98?
    Full fara piele, fara cutie automata, fara geamuri electrice, fara clima.
    Da e full,full.
    Il folosea Tim inainte, iesea pe 16 si pe 17 ale lunii,ca pe 15 platea netul.

    • #56

      Pe 16 si 17 ale lunii urmatoare, probabil. Daca-si platea netul, doar luna urmatoare mai putea merge cu masina. Asta e motivul pentru care lipseste doua luni de aici si apoi revine 1-2 zile.

  14. #57

    Cam 3000 de euro, zic. Poate si mai mult, ca am inteles ca e un model mai deosebit.

  15. #58

    In jur de 3000, dar nu te opreste nimeni sa ceri mai mult.

  16. #59

    Realist masiina face 3500 Eur !
    Pathfinder amm.vrut sa mi iau si eu, toti cei intrebati.si oarecum in cauza cu masini, nu au recomandat. Ba fiabilitaate, ba consum prea mare din cauza motoarellor “nereusite si.subdimensionate pentru ea”. Am ajuns la c class 220. 2006, automata, 2.2 diesel, sunt foarte mulltumit. Masiina nu simte ei 10 ani pe care. Ii are ca butoane, plastice, caroserie, interior, exterior. Consum bucuresti maxim 12 bara la bara. Pe ploaie si 9-10 regim normal. Modelul este oarecum clasic si inca frumos.

    • #60

      Am un prieten care a primit cadou un pathfinder.
      Îl costa 200 -300 lei pe luna fără ca sa o scoată din garaj

    • #61

      well, in bransa dumneavoastra, parinte, se intampla des…:)))

    • #62

      În breasla mea e la moda loganul.
      Prietenul e medic veterinar.

    • #63

      imi place enorm la tine faptul ca ai simtul umorului:))))))

    • #64

      Nu mai zic iarăși ca scrii fără sa te documentezi ca te superi.
      Vino într-o zi de ședință și vezi ce se parchează în fata protopopiatul. Iti plătesc eu deplasarea și cazarea.
      La fel cum nu toți blogării sunt talentați nu toți popii sunt hoți.

    • #65

      jur ca vorbeam serios si nu eram ironic:)

    • #66

      Foarte multa lume practica generalizarea.
      Dacă în București și în orașe, mai ales în regat , e o afacere extrem de rentabilă sa fii popă de se dau prietenii în BMW -uri și mertane , sunt multe sate, în special în Ardeal, unde multi nu își permit nici măcar un Logan.

    • #67

      deci, ca sa înțelegi relatia mea cu tagma voastra. eu nu dispretuiesc apriori orice preot si le respect credintele si deziluziile. problema mea cu ei apare atunci cand sunt eu afectat. in rest, cunosc si eu preoti, oameni misto. unii fac asta din credinta, altii, mai putini, o fac strict pentru ca iese banul. ca in viata

    • #68

      @ion La protopopiat nu se vine cu masina cea mai buna ca se incrunta protopopul si creste norma la lumanari si alte cele. Nu generalizez, dar nici prost nu sunt – printre popi traiesc si stiu ce vorbesc.

    • #69

      probabil se vine cu masina slujnicei

  17. #70

    Pathfinder? Sper ca ai vorbit cu partenera daca iti imprumuta masina prin Bucuresti…

    • #71

      da di ci?

    • #72

      Mai…am balit dupa masina aia multi ani pana am mers cu ea… pe afara arata bine, tank style…inauntru cari cartofi cu ea la cat de rigida si tzapana e…

    • #73

      @ Cetin: daca tie iti place sa mergi cu “tirul” prin oras, iti urez multa bafta… si multi bani 🙂

    • #74

      imi plac masinile masive, adevarat. pe de alta parte, e posibil sa fie criza de 40 de ani, ca vreau masina mare…

    • #75

      “e posibil sa fie criza de 40 de ani” e criza de 40 garantat, asa e si la mine, daca scapi doar cu un pathfinder sa zici saru’mana.

    • #76

      E misto cu pathfinderul prin Bucuresti. Iti gasesti loc de parcare pe toate bordurile. Si te mai feresc si ceilalti

    • #77

      e unul din motivele pentru care m-am gandit la el

  18. #78

    Am un prieten foarte linistit de felul lui. Sta la Brancoveanu langa metrou, lucreaza la Pipera, langa metrou. La munca merge, bineinteles, cu metroul. Sau cu bicicleta (MTB), dupa chef. In weekend baga 80-100 km lejer, prin jurul judetului, pe cursiera.
    De vreo 3 ani si-a luat un Suzuki Swift, nou, cu de toate. Il foloseste sambata, cand se duce sa-si ia un bax de apa minerala, ca e greu de adus cu metroul. Va veni, inevitabil, la un moment dat, vremea sa-l vanda si eu ma intreb de pe acum cata lume va crede toate astea. El nu-si face grijile astea.
    Cred ca o sa traiasca 100 de ani in timp ce eu voi muri de grija altora.
    Loganul diesel al lui tac-su, luat de nou in 2005, are aproape 50.000 km. Mereu curat, primenit, in fatza blocului, se duc ai lui pe la munte sau la mare cand ii mai apuca.
    Am vrut doar sa dau niste exemple de batranele auto proverbiale.

    • #79

      True, eu am un citroen C3 din 2005 cu 60.000 de km la bord. Daca l-oi vinde vreodata, o sa ma creada dracu ca n-am dat km inapoi

    • #80

      Logan 1.6 MPI din 2004 cu 40k KM.

      Cine ma crede ? Evident, nimeni.

    • #81

      l-ai plimbat doar prin parcare?:)))

    • #82

      Taica-miu Kia ceed 2008, 38k, facuti in special de frati-miu ca-i consuma bmw-u mult…

    • #83

      Până anu` trecut un vecin a avut o Skoda Octavia, luată de nouă în 2003, cu care a parcurs vreo 28.000Km. Mașina stătea tot timpul în garaj, o scotea de obicei când mergea duminica la biserică. Deci există excepții.

    • #84

      Ford Mondeo din 2006 cu 60.oookm la bord.
      De fapt 59.oookm, da’ ma dau mare.

      La fel taica, logan din 2006 cu 38.oookm.

    • #85

      WTF? Voi traiti in comunitati inchise?
      C220 din 2005 – 330k
      V50 din 2006 – 195k
      Si asta in conditiile in care in vacante sau in deplasarile mai lungi merg cu avionul.

      @Cetin poti cere un 3500€ dar orice 3000€ e bine venit.

    • #86

      @boglous
      C3-ul e diesel? Daca da, cu cat il dai?

  19. #87

    E o masina buna mai ales in starea in care este acum, n-are rost sa o vinzi. Pune banii deoparte pentru copii la facultate, dar ai grija la tiganci sa nu ti-i fure.

  20. #88

    Cum ai reusit sa o inmatriculezi fara sa achiti taxa ? Ca m-ar interesa si pe mine, pentru o masina noua, luata din reprezentanta.

    • #89

      simplu, nu am inmatriculat-o, o tin pe numele samsarului care mi-a vandut-o

    • #90

      Ah… deci amenzile…..

    • #91

      now you know my darkest secret:))))

  21. #92

    Am zis pe blogul samsarului, zic si aici: motorul ala nu e nou. Chiar daca blocul si chiulasa sunt noi (desi cel mai probabil e motor remanufacturat) auxiliarele nu sunt. Prin auxiliare inteleg turbina, injectoare, pompa de inalta presiune, electronice, senzori, adica chestiile care de obicei se strica si costa.

    • #93

      sigur, cel mai probabil e remanufacturat, stii tu bine, daca avem garantia ta, practic discutia e inchisa. ce daca noi stim de unde vine motorul, i-am urmarit traseul de la comanda pana la livrare, unde a fost fabricat si cum, noi fiind cei ce am dat o caruta de bani pe el. important e ca radu de pe blog stie perfect ca e remanufacturat si ca restul nu sunt schimbate.

      mane, serios, tu te citesti cand scrii, atata timp cat eu am facturi si garantii de la reprezentanta reno?

    • #94

      Eram sigur ca o sa sari 🙂
      Stiu pentru ca asa se practica de obicei. Adica ar fi extrem de neobisnuit ca ei sa schimbe tot motorul si auxiliarele cand pot schimba doar esentialul, adica bloc+chiulasa.

    • #95

      mi se pare normal sa sar cand emiti pareri publice despre un bun al meu, pe baza faptului ca asa stii tu.

    • #96

      Parcă am citit la vremea aia pe siteul samsarului ca Renault i-au oferit motorul chiar dacă nu mai era în garanție. Parcă așa suna textul ala, dacă nu se lauda cumva. Asta înseamnă că nu ar fi trebuit să plătească el, sau tu niciun ban. Sau poate am citit eu altundeva de alt reno și le încurc.

    • #97

      a oferit motorul, e corect. pe langa asta, au mai fost o tona de alte chestii, iar manopera nu ti-o da nimeni moka

    • #98

      Poti sa ma contrazici punctual, nu am nici o problema sa recunosc daca gresesc. De exemplu turbina e noua sau luata de pe motorul vechi?
      Cu nou vs. remanufacturat sunt pregatit sa admit ca e posibil sa gresesc, dar de fapt nici nu prea conteaza, daca e remanufacturat de ei e fix la fel ca nou.
      Iar daca ai probleme cu electrica, in special cu geamurile electrice, pot sa te ajut cu sfaturi, am avut si eu megane 2. Asa, ca sa nu ramai suparat pe mine 🙂

    • #99

      nu am probleme de niciun fel cu ea. nu sunt suparat pe tine.

    • #100

      Bada unteti exagerati, chiar daca e nou sau nu, unu sh e 500E. Eu zic ca e putin important avand invedere ca poti schimba cateva motoare la banii aia pana casezi caruta, asta daca cad bineinteles…

    • #101

      motorul vechi l-a dat inapoi la reno? sau era prea departe pe camp si nu s-a mai dus dupa el?

  22. Nu ma asteptam la Renault.. sincer, ma asteptam sa ai ceva mai bun. 🙂

  23. #105

    Deci! Cu cît o dai pînă la urmă? :))

    • #106

      sa vedem, probabil un 3500 discutabil

  24. #107

    Radu are dreptate. Lucrez in domeniu iar acel motor “nou” e 30 la suta nou. Injectoarele se reconditioneaza, toata partea electronica vine din transplant deci e second, daca nu chiar third. Ca sa te convingi fa un test de P Maxim si ai sa ai surprize cand valorile nu se vor compara cu ale unui motor nou. Parerea mea este ca daca vei obtine 2500 e bine, tinand cont de faza cu taxa, dar sub 2000 nu se merita sa o dai. Este totusi o masina buna. Mult succes la vanzare.

  25. #115

    Atunci imi cer scuze. DIn experienta vorbeam. Inseamna ca masina este chiar ok.Daca a fost condusa specific masinilor diesel, cred ca vei scoate 3000 euro . Pacat de nenorocirea aia de taxa.

  26. #116

    Salut Baros.Am avut Pathfinder doi ani si iata concluziile mele:
    -la momentul respectiv, prin 2007, erau doar doua motoare disponibile, 4.4 benzina, 250 de cai (consuma enorm, unde la 17-18 in oras, ca am facut drive test) si 2.5 diesel 174 de cai, foarte zgomotos.Am optat pentru a doua varianta.In oras n-am avut consum sub 14, iar masina tragea foarte foarte greu.Viteza maxima 180 (si crede-ma ca am testat chestia asta over and over)
    -am avut varianta full, piele, cutie automata, navigatie color,trapa panoramica, xenon, parking, al treilea rand de scaune, etc, si totusi cumva masina “se simtea” rudimentara, depasita.Plasticele de la interior pareau a fi ieftine.Xenonul de pe masina nu era cu “bila” din aia, cum erau xenoanele, ci era un xenon “difuz”, cu bec normal.Si ala parea ieftin.Scaune tari, de la Cta la Pitesti trebuia sa fac doua opriri ca sa ma dezmortesc.
    -in schimb, da!, am mers cu masina aia numai in interes de serviciu, pe santiere, prin hartoape, gropi, ba am trecut chiar si un rau cu ea, undeva prin Mures, cu apa pana la jumatatea portierei.Daca puneam o mitraliera pe masina aia, puteam sa merg si la razboi cu ea.Tanc.Nu s-a stricat nimic niciodata pe ea, 2 ani de zile doar revizii si atat.4×4-le isi facea treaba exemplar.
    -Daca o iei pentru oras, mai bine nu !Daca citesti expunere.com sau caplimpede.com si crezi ca intra rusii peste noi, nu sta pe ganduri si ia-o!

    • #117

      absolut corecta descrierea, am un prieten cu Pathfinder 2008 2.5 diesel manual luat de nou, am mers destul de mult si eu cu ea in sensul ca am condus-o, nu doar ca pasager. masina e tanc dar e extrem de rudimentara, nu are nici un fel de rafinament, plasticele si butoanele, bordul zici ca sunt de combina Gloria, iar motorul e direct de tractor,cel putin asa se aude. in Bucuresti ziua niciodata nu a vazut sub 14-15, ceea ce ar fi pana la urma un consum normal pentru masa masinii, dar senzatia aia ca te afli intr-un tractor te face sa te gandesti de 50 ori inainte sa dai banii pe ea.

  27. #118

    3000 cel putin si 3500 cel mult.mai pui 1000 si iei un pathfinder de la fratii moldoveni chiar daca are niscaiva probleme cu actele si seria putin stearsa

  28. #119

    Scuze de indiscretie.Nu stiu cati bani faci, asa ca posibil sa comentez aiurea.
    Dar esti sigur ca nu-i doar o toana?
    Adica ce-are masina asta? Nu te duce unde ai treaba?
    A, daca ti-ai facut toate calculele, si ai bani si pentru educatia copiilor, si pentru casa/facturi/intretinere, eventuale rate,cosul zilnic, etc si desigur si pentru distractie ( si aici nu ma refer la 2 weekenduri la Therme ci binemeritatele 2 concedii de minim 7-8 zile, ) si tot iti mai raman bani pentru a pompa cateva mii de euro pe an in tancul ala, pe langa cele 10 k de achizitie, da.. atunci te felicit, esti unul dintre norocosi.
    Observi ca am pus copiii pe primul loc.
    Intotdeauna cand iei o decizie in viata, trebuie sa fii sincer cu tine si sa iti pui o intrebare : DE CE vreau asta? Daca raspunsul complet si sincer te satisface.. atunci fa-o.

    • #120

      cu atitudinea asta, baiatul ala din Bv ramane pe cap cu Subaru ala ruginit pe sub saune

  29. 3655 euro cu tot cu Tva. ce primesti mai mult e cadoooo

  30. #122

    Chiar caut de cateva saptamani o masina…am ratat la mustata un Peugeot 308 SW din 2013 la doar 4000 de iepuroi.
    Cat despre Megane, calculez asa: 805 euro taxa, plus 100 euro RAR (transcriere), plus 100 euro bieletele cu montaj si unghi de fuga. Probabil si ulei, filtre samd. Nu pun si distributia, ca nu cred ca ai facut 60k de cand ai schimbat motorul. Deci, lejer 1000 de euro.
    Ca sa nu mai lungesc povestea, pretul de piata il vad undeva la 2800-3000 de euro maxim. Dar, fiind a unui A-lister, poate obtii mai mult :p
    Bafta!

  31. #127

    4k si zi mersi

  32. #128

    O recomandare in locul Pathfinderului: Kia Sorento 2.2 crdi, de la 2010 in sus (in functie de buget).

    Am judecat si eu mult pana sa iau o masina mare si pana la urma harita mi-a dat Sorento. Nu regret nici o secunda. 197 de cai si cuplu de peste 430 Nm se simt la orice turatie. Cutia automata e mai mult decat OK si service-ul este peste medie (pret mic/calitate OK). Plus de asta, e masiva si arata si foarte bine (subiectiv). Arunca un ochi, poate poate 🙂

  33. #129

    ce dimensiuni au jantele/anvelopele?

  34. #131

    cu mâna pe pipotă mă bag și io în seamă: vrei 4×4, foarte bine. am avut parc auto de mitsubishi, inclusiv pajero la o firma cu scoică siglă 😉 și am fost foarte mulțumit.
    2.5 diesel. am mai lucrat și altele dar mai “altfel” – j cherokee, t hilux, l rover, n pathfinder, iveco massif (cea mai nașpa dintre toate), r rover, vw tiguan, a q7, m gl, s forrester (ca a lu’ colega)
    io am mers mult pajero, forrester, hilux și tiguan (cu ultimele 3 am bătut frontiera pentru un proiect mișto) dar pajero mi-a rămas la inimă. tiguanul e al 2 lea, dar e mic pt familie.
    succes la vânzare și la noua achiziție.

  35. #132

    criza varstei mijlocii???

  36. #133

    Tu ai mers vreodată la drum lung cu suv mare? Sau ce e Pathfinder? Dacă nu.. Sa încerci. Sa vezi ce prost frânează, ce prost sta pe drum.. Cum se simte masa mare a mașinii.

    • #134

      adevarat, nu. ma atrage ideea, dar nu sunt neaparat convins de ea.

  37. #135

    Bo$$, te bagi la un schimb? Trabant din ’85 facelift, nu bate, nu troncăne, nu trebuie ținut în ploaie.

  38. #136

    Resuscitez discutia pentru a-i contrazice pe cei care spun ca SIGUR e vorba despre criza varstei de mijloc. Curios, eu de la criza aia ma asteptam sa-mi… ceara masini sport, motociclete etc, nu camioane. In fine… Odata cu stabilirea targetului auto pe acest an (si anume inramarea si pusul pe birou al unei poze cu Volvo XC90, varianta anterioara), doresc sa expun si motivele: in cazul meu este vorba despre siguranta, a familiei si a mea. Daca in cazul criminalului huidu masinile erau invers, adica sa fi mers criminalul cu logan si nevinovatii cu ML, azi facea gainusa oua pe mormantul lui huidu, nu nenorocea animalul asta niste familii.
    La mine, desi masina pe care o am acum are 5 stele EuroNCAP pt. adulti si 4 pt. copii, tot nu sunt multumit. Vreau ceva mai mare, in care sa ma simt SI mai in siguranta.
    Bine, cochetez cu ideea unui Pajero de fapt, pentru ca pe ala pot sa-l umplu de bull-baruri si sa produc zilnic material pentru trafictube, pe cand un XC90 arata mai finut, parca nu-ti vine sa-i strici aspectul punandu-i inoxuri si fieratanii in bot. Dar XC90 se comporta precum un tanc la testele de siguranta.
    …hmm, ma uit cat am scris pentru a-mi sustine decizia. Oare o fi totusi vorba despre criza varstei de mijloc?

    • #137

      nu-i asa ca rosu ar fi o culoare foarte misto pentru ea? un rosu aprins, rapitor…

    • #138

      Pentru Porschele programat peste vreo 2 ani , da 😀

      XC90-ul asta il vad mai degraba negru.

  39. #139

    Eu am luat în toamnă un scenic 1.9 dci de 131 cai, din 2006, cruise control, încălzire în scaune, climatronic, vreo 180.000 km, interior ca nou, cu 2500E. Am schimbat la el o bieleta de direcție, tampon motor și o bara antiruliu (total vreo 500 lei) pe lângă consumabile și mașina merge perfect. Sper să te ajute

    • #140

      “vreo” 180.000 km? Daca e adus din Franta sau din Olanda, mai baga “vreo” 100.000 km si vei afla rulajul real. Mai ales la pretul pe care-l spui…

    • #141

      E din Olanda, unde locuiesc. Am hârtie cu data și kilometrajul reviziilor, de la RAR-u lor, au logica. Dacă lumea își ia țeapă, nu înseamnă că toți ne luam țeapă. Cat despre preț, fiind mașină înmatriculată după octombrie vânzătorul și-a dedus BPM-u (taxa lor de primă înmatriculare) și a ieșit prețul ăsta.

    • #142

      Na bine, sa presupunem ca olandezul si-a luat diesel 1.9 ca sa faca mai putin de 20.000km / an cu el. Nu stiu, i-or fi iesit bine calculele cu economia, nu mai bine lua benzina?

  40. #143

    Parerea mea? Nu o vinde, prea mica suma. Pathfinder-ul ala… nu te sfatuiesc sa l iei la plimbare in Bucuresti, daca o faci, s-ar putea sa ne umpli de bannere cu reclame 🙂

    Am trecut si eu prin dilema asta cu Civicul meu; mai de graba o las alor mei, nu raman ei datori niciodata.