După aproximativ 17 000 de kilometri, am fost azi la serviceul meu din târg de la Vitan și am făcut schimbul de ulei, filtre de aer și polen, la săraca FoFo. Interesant a fost că uleiul arăta chiar binișor, deloc negru sau petrol.
Am schimbat și bujiile, care aveau vreo 2 mm distanță la scânteie, în loc de 0.8. Cost total, cu tot cu 20 de lei șpagă lăsată mecanicului, 500 de lei. Nu râdeți, trebuia să îi las șpagă, dacă nu știați, la ford, ca să schimbi filtrul de polen, trebuie să demontezi pedala de accelerație
Prin urmare, am redus consumul. DRASTIC.
NOU
Nici o poza fara deget pe post watermark! Se stieeee!
NOU
butoanele si camera sunt teribil de tampit amplasate la sgn2. de exemplu, daca vrei sa blochezi telefonul, apesi si pe volum. daca vrei sa dai volumul mai incet, ai sanse sa inchizi telefonul de tot
NOU
Si la SGS4 la fel. Mor cand sunt in joc, tensionat si vreau sa dau mai incet si BAF! inchid ecranul :/
NOU
da, e total porcarios
NOU
ăsta e consmul de la bentley, nu ne păcălești!
NOU
bentleyul e in garaj, nu am rca la el
NOU
Nu ti-au mai ramas bani dupa ce i-ai pus instalatia de gaz?
NOU
serios, schimbat bujii 480 lei (fara spaga)?
Ca la mine atat e revizia, sau sch de placute + 1 disc. 500 am dat pe kit de ambreaj, ce naiba.
NOU
bujii? practic alea cu uleiul si toate filtrele ti-a sarit la citit, datorita dislexiei, este?
NOU
de la bere 🙂
NOU
Citim si noi articolul ?
“am făcut schimbul de ulei, filtre de aer și polen”
NOU
da, gata recunosc, a fost ok, am citit aiurea. nu dati cu bolovani ca mine-n mine
NOU
@luci : cum plm schimbi tu placute si un disc ? UN disc? Alea se schimba numai in set in puii mei ..
NOU
Cum plm sa schimbi doar un disc
NOU
spaga sau bacsis?
NOU
La 17k cred ca te-njura FoFo… Cam la 10k in Bucuresti….
NOU
Schimbind filtrul de polen ai redus eventual consumul de odorizant 🙂
NOU
Dupa 17k schimbul?? Eu te sfatuiesc sa nu mai treci de 15k ca sa ai o masina cu adevarat ingrijita!
NOU
*nu la ford, la focus.la mondeo are 2 suruburi sub stergator si il pui cu mana.
NOU
la Mk3. La Mk4 e ca la Focus.
NOU
corect la focus dai pedala de acceleratie jos
am un ” fofo” la fel ca al lui Arhi, cred ca e aceeasi culoare, dar e 1.6 diesel
cand ma duc la service pentru schimb de filtru de polen se cam fofileaza mecanicii de pe acolo 🙂
se zice ca masina a fost proiectata special pentru UK , in consecinta filtrul se schimba foarte usor, la englezi volanul si pedalele fiind pe cealalta parte
oricum, focusul mai are cateva aberatii de priectare, una ar fi capota care se deschide cu cheia prina fata
NOU
da, tembelism feroce faza cu cheia.
NOU
De aia cu cheia s-au prins si ei si au rezolvat-o la modelul nou (aparut in 2011)
NOU
Noi stim ca ala e termometru si arata grade celsius!:)
Nu poti sa ne pacalesti 🙂
NOU
=))) as vrea eu
NOU
Filtrul de combustibil nu trebuia să fie pe listă? Eu am programare la Opel Pitesti vineri pt filtre si il am si pe ala de schimbat. Nu de alta, dar e cel mai scump dintre filtre.
NOU
nu am filtru de benzina la al meu
NOU
Deh, eu sunt “tractorist” convins de pe vremea cand pretul la motorina era aproape la jumate fata de benzina 🙂
NOU
crede-ma, as da-o si maine pe una pe motorina. a doua zi ma duc la ruse si imi iau un palet de ulei de floarea soarelui si reduc costurile la jumatate
NOU
Eu am luat-o pe asta care o am acum tot diesel, am spus mai sus, dar sincer, puse cap la cap, ies mult în pierdere fata daca alegeam benzinar. Fac drumuri scurte, km putini pe an (sub 15k). Doar ca nu prea ma pot dezlipi de cuplul unui rozelor. Pai uite de exemplu, am un consum mixt de 7,5. %. Majoritatea pensionarilor noi au atât sau chiar mai puțin. Reviziile costa dublu fata de benzinare. Unde te pui ca mai stai și cu grija DPF-ului să îl regenerezi la timp.
NOU
cat e un ulei si filtre, fara filtru de combustibil?
NOU
Cuplul *rozelor? :))) La dracu cu autocorectia pe Xperia.
Cuplul diesel.
Fuck :)))
NOU
450. Mai pui filtrul de motorina obligatoriu si ala vreo 200.
NOU
cu tot cu manopera? la mine, fara bujii, a fost 320, din care manopera 60 de lei.
NOU
Da, cu manoperă.
NOU
ah, e decentel, nu e chiar asa de rau, ma asteptam la mai mult. ai incercat faza cu uleiul de floarea soarelui? 1 parte motorina, 2 ulei
NOU
Și asta ca am cumparat eu filtrele si uleiul de la Unix. Daca luăm de la ei ma ridicam la banii aia dar fara manoperă
NOU
“majoritatea pensionarilor”??? :)) ‘ga-mi-aș ceva in el de telefon. Eu si Freige ce ne prindem urechile în tehnologii
Deci “majoritatea benzinarelor”
NOU
Dude, eu plătesc rate la masina, tu ma pui să fac teste cu așa ceva? :)))
NOU
aaaaa, lizingar. ma scuzati, eu termin leasingul pe 25:D
NOU
Nu e lizing, credit nevoi personale virat în investitie auto. Nu ma țepuiesc eu cu listingul’
NOU
pfff:)) acum termin leasing. in 4 ani, am platit in plus fix 1233 de euro. nu ma simt deloc tepuit.
NOU
Eu mi-am configurat tot felul de variante de lizing si credite si am ales ceea ce ma avantaja la ce am vrut sa iau și la capacitatea mea de a susține o investitie de gen. Pe lizing ieseam mai sus cu valoarea reziduala si asigurare.
NOU
eu am avut casco inclusiv la nova. nu concep sa conduc in orasele romanesti fara asa ceva. daca nu aveam casco la ford, eram urcat in copaci. deci asigurarea oricum o faceam, dar da, mai platesc si 1000 reziduala
NOU
Ai lămurit cu ei cu taxa de mediu sper, sa nu ai surprize cum am mai auzit. Cu toate ca a ta e dupa 2008 daca nu ma înșel, deci nu ar trebui sa ai surprize. Intereseaza-te oricum.
NOU
m-am interesat din timp. e platita si nerecuperata
NOU
Cica treaba aia cu uleiul de floarea-soarelui merge diesel-urile mai vechi, gen Euro3.
NOU
merge pe mult mai multe. eu personal am văzut pe un bmw. cred ca 320, dar nu sunt sigur
NOU
Dude, la euro 5 cum am eu cu DPF nu ai idee cat de pretentios poate fi motorul. Daca nu ii dai turatia corespunzatoare, daca nu o scoti la drum lung si mai ales daca nu ii bagi carburant conform cu datele tehnice ale motorului infunzi DPF-ul de dracul il ia, chiar si cu sisteml de autoregenerare. Ai idee cam cat e un DPF nou? In jur de 2000 de euro. Deci, NU, nu am tupeu sa testez combinatii pe post de carburant.
NOU
Poti sa il anulezi cu 200 de euro. Eu asa am facut dupa ce s-a infundat de 2 ori si mi-a bulit turbina o data.
Ma omora, cand aveam nevoie de masina ea se regenera, consuma mai mult mergea aiurea.
Si l-am scos din schema, acum nu mai am treaba.
NOU
Ai fost sa mananci mici, lasa vrajeala 😀
NOU
din targ, da, visul meu…
NOU
Din cate imi aduc eu aminte uleiul ar trebui sa fie cat mai inchis la culoare altfel nu ar fi ajutat deooc motorul (curatarea la frictiune )
NOU
Asta o stii de la vreun “mester”, nu?
NOU
Bre, nu văd prea bine în poză, sau nu înţeleg, recunosc. Consum mediu de 21.9 litri la 100 km?!
NOU
Cetin, nici nu mai trebuie sa semnezi fotografiile, sunt de neconfundat, ar trebui sa inregistrezi marca la osim….
NOU
multumesc, e cel mai frumos lucru ce mi s-a spus azi:))))
NOU
asa,bun, si?
ce pasta de dinti ai folosit astazi?
NOU
deci mi-ai dat rusine la consum. Si eu am 16 (4 * 4) de 1.5tone
NOU
Sa vii sa iti dau o bricheta mai buna , are si flash 😛
Serios acum, mai terminati cu prostiile astea cu schimb de ulei la 10 – 15 k . Eu la astra h ii fac acum cam la 20k si nu are nimic, m-am uitat in cartea service din germania si aia faceau la 35-40 k revizia si masina merge brici, motorul este perfect curat, nu consuma ulei, toarce foarte frumos ., are acum aproape 200k .
Daca ai masina prin vreun leasing operational sau ceva nici nu te primesc aia la service pana nu faci 30k km, asa scrie in carte, ura si la gara .
O revizie de diesel ma duce la 450 lei, cam asa , cu ulei castrol edge, 5L , si 4 filtre + manopera.
NOU
Și eu zic că ăia 20 lei au fost bacșiș, nu șpagă.
Șpagă era dacă începea să se plângă că vai, nu se poate, dar nu e timp, dar știți că trebuie demontată pedala și tocmai ce mi s-a rupt șurubelnița.
NOU
true
NOU
tu circuli doar de la luni pana vineri, de la 8 la 9 si de la 5 la 7 pe stefan cel mare?
NOU
Baga aditiv Metabond la ulei, ajuta enorm!