Cateva ore mai tarziu si 5500 lei mai puțin, multumita sfaturilor voastre, am fost la Autosoft Dudesti si mi-am pus niste Nokiane decente.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

49 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Au inima!

  2. #3

    Iooooi cum zboara banii :)))

  3. nu găseai niște JianLiang în vitan cu 300 lei bucata?

    • #5

      Ai scris gresit “setul”. Eventual sa fie si putin rulate, 60k ish 😀

  4. #6

    pare mai degraba epilog la ”Ce preturi ati observat ca s-au marit in mod obscen?”!

  5. #7

    Sunt curios unde sunt fabricate

    • #8

      nu am idee

    • #9

      Nokian-urile pe care le-am avut, WR D4, erau facute in mother Russia.

    • #10

      @Ionut din berceni @230v sunt 2 variante CCCP sau Finlanda.
      Eu am cerut express “Made in Finland”. Si am primit. Pentru ca doar din astea aveau.

      La iarna le inlocuiesc cu PA5/870P

    • #11

      Nu cred ca e asa mare diferenta la brandurile mari, indiferent de tara de fabricatie. Eu ma uitam cu mai mult interes la dot sa fie din acelasi an cu cel in care faceam achizitia.

    • #12

      @Fuzz au fost niste probleme acum niste ani cu WRD4. Dupa vreo doua ierni incepeau sa se intareasca si sa sara bucati din ele.Cele mai multe era facute in CCCP.
      Nokian sunt cumva in gama medie. De pret si performante.
      Cumva de nisa (friction/thermal tyres), foarte bune pe zapada si gheata (am tras niste plimbari prin Bucegi si pe la Paltinis si imprejurimi iarna trecuta), medii pe ud si cam inutile la iarna din Bucuresti.
      Cred ca pe 20 februarie trec iar la rotile de vara ca la 10-15 grade afara devin periculoase (aderenta negativa).

    • #13

      @Fuzz, la Nokian facute in Rusia chiar au fost probleme, nu tineau mai mult de 2 ani. Sunt multe situatii documentate inclusiv cu poze. Eu am avut in trecut modelul WR D3 care erau facute in Finlanda si au rezistat foarte bine.

      @zidanne, ce-i aia aderenta negativa? Nu am mai auzit termenul asta pana acum.

    • #14

      perna magnetica

    • #15

      @Andrei G @cetin definitia aderentei negative:
      Anu trecut, pe la sfarsit de noiembrie, undeva pe la 2-3pm, strada Apusului (asta e undeva prin Militauri), 14 grade in bord… probabil 20 in asfalt, mergeam in paralel cu un X4… probabil 28i dupa diametrul discurilor.
      Eu pe PS4 el pe (aveam sa aflu mai tarziu) pe HAKKAPELIITTA… cu 3-4 lungimi de masina inainte de o trecere (ca peste tot masini parcate pana… pe trecere) o tanti incearca sa traverseze (cu capul in asfalt).
      LowCostul meu da in frane, ma opresc instant. N-am apucat sa ating frana. Eram pe B1 (voiam sa il devansez dupa trecere)
      X4-ul da si el in frane, se aude ScaaaaaaaaaartZzzzzzz!!!!!!!! si se opreste mult dupa trecere.
      Am patit acelasi lucru, 24 februarie 2020. 20 de grade afara. Bd Timisoara, sensul spre Valea Cascadelor, trecerea aia dublata pana in Valea Oltului/OMW.
      30 la ora (am vazut multi sinucigasi la viata mea) ca abia lasasem pe cineva, pietonul se arunca… SccccccaaaaaaaartzzzzzzzzZzzzz! M-am oprit la a doua trecere… A doua oprire a fost la service-ul de cartier sa imi pun rotile de vara. Cu 20km/h.
      Cand ai 20 de grade afara si treadwear 420… obtii aderenta negativa…

    • Nu era mai simplu sa spui ca, pe asfalt cald, caucioacele de iarna fac precum radiera?

    • #17

      Ce enciclopedie umana zidanne, de la data, ora, modelul exact de masina derivat din diametrul discurilor de frana al participantului la trafic (!), sa ma dau dracu’ daca mai stiu ce am mancat alaltaieri… 🙁

    • #18

      @unsirb stai linistit ca pana acum cateva zile eram sigur ca era seria3/3GT… Am facut programare sa schimb bujiile ieri… ca depasisem 60.000 Am comandar bujii, m-am urcat in masina… 52.0000 in bord. Do not ask…
      Nu stiu cine mi-a cablat creierul dar daca dau de el… nu pot retine numele unei persoane sau ce scrie pe o placuta cu numele unei strazi dar imi amintesc ani de zile cate pete de licheni erau pe gard langa tablita sau cate alunite avea persoana respectiva cand am cunoscut-o.
      Inca o data, crede si nu cerceta.

      @7 nu… ca daca ar face “ca mamica prostilor” pe hartie era bine… cumva tot te opresti. In cazul asta… accelerezi =))

    • #19

      @zidanne, stai putin, ca abia acum am inteles ce spui.
      Deci sa spunem ca mergi cu 20 km/h, iar in momentul cand pui frana (din cauza faptului ca pierzi aderenta si aluneci) iti creste viteza la 25 km/h? O astfel de situatie incalca legile fizicii.

    • #20

      @Andrei G exact asa se simte cand toate sistemele trosnesc, pocnesc, tiuituri peste tiuituri…. tu nu te opresti, pietontul e tot cu ochii in telefon, timpul se dilata, deja incepi sa scrii declaratia… deja te gandesti ca e nevoie sa extinzi alea personala din cimitir…
      Iar declaratii, iar ma cheama astia din doua in doua zile sa mai dau o data cu subsemnatul, iar experitze si contraexpertize… iar…

    • #21

      “Iar declaratii, iar ma cheama…”
      Dar de cate ori ti s-a intamplat sa accidentezi un pieton de ai ramas deja cu sechele in legatura cu tot procesul de cercetare?

    • #22

      @Andrei G conduc de cand am reusit sa apas ambreiajul de la U445 DT. Si sa bag in viteza fara sa caraie (asta la U650M).
      Din vina mea, am o singura bara de Clio facuta muci. Anu trecut. Ca sunt B6… asa e cand toate masinile sunt pe numele meu.

      Sa-ti raspund la intrebare, nu pot. Stii ce ramane dintr-un copil cand trece prin CSU? Eu stiu.

  6. #23

    Afli rapid din codul ăla de pe anvelopă, ăla cu litere. Una sau două dintre ele sunt codul țării de fabricație.

  7. Eu am primit o pereche de casti pe bluetooth cand am schimbat anvelopele (se aude auuu viata mea perfect).

    Putea sa fie un articol super tare, interesant, haios … etc daca lasai comentariile nefiltrate.

  8. #29

    ce masina ti-au dat bonus la anvelopele alea? focus 2005 full fara piele?

  9. 5500??? Nu avea și reșapate?
    :))

  10. La cauciucuri și cadouri pentru soție să nu te zgârcești niciodată!

    • #32

      e si mottoul meu. pun ce piesă facuta pe vapor vrei, dar la pneuri always the best. lectii learned the hard way

    • #33

      Si daca faci cadou nevestei un set de anvelope dai minim un rinichi 😀

      @arhi – same here. Mereu citeam topurile de pe adac.de si altele similare si alegeam din cele 3 care erau cele mai bune. Felicitari pt achizitie si la cat mai multi km fara probleme !

  11. #34

    Poza 1: alo, pai ce facem aici? Buttdance lunea?!

  12. #35

    Hai că mi-am revenit din supărare. Nu mi se mai pare așa mult 2800 lei pe niște Bridgestone AllWheater 215/45 R16 🙂

  13. #36

    Foarte frumoasa culoarea, drumuri bune cu ea!

  14. #38

    2700 lei setul de Dunlop Winter Sport 5 SUV XL 235/60R18 pentru Honda. Cică made in Germany. Alese, ca toate de până acum, pentru coeficientul la frânare.

    • #39

      Și mie mi s-au părut un pic cam scumpe după ce m-am uitat pe net. Dar probabil le-a cumpărat la fata locului și băieții au și ei adaosul lor.

    • #40

      Are 265 45 R20 108V XL. Pretul mediu e de 1000 de lei/anvelopa. Online.
      Sau 999 la ei www.auto-soft.ro/anvelope-iarna-nokian-wr-suv-4-2019-265-45-r20-108v/cp/rt81552
      Tinand seama de experientele seniorului cu Continental Made in Romania (eu, cand am zis ia, ca e bun, am avut doar Made in Germany) mi se pare o alegere corecta.
      Il mai duce vreo 250 de lei schimbatul anvelopelor si pana la 4400 spaga baiatului ;))
      Restu… habar n-am ce reprezinta. Dar nu e treaba noastra sa ii numaram banii, nu?
      Eu imi dau shutdown.

    • #41

      @zarax: Nu poți face o comparație like pe like. Alte dimensiuni la anvelope, altă categorie de preț, altă marcă și alt model, alte obiceiuri de consum…

  15. #42

    Mașina e diesel?
    De fiecare dată când laud un diesel, îmi sar benzinarii in cap, iar mai noi electricii.

    • #43

      diesel all the way

    • #44

      Count me in!
      M-as fi dat pe benzina dar pe OLX, diesel-urile au ajuns sa fie mai ieftine la dotari/an/km echivalente.
      Iar la SUV de 2 tone, eu unul cred ca diesel-ul se potriveste cel mai bine. Asta daca nu ai bani de un benzinar de 3l cel putin.

    • #45

      chiar daca as avea, ideea de a plati 1000 de euro la stat impozit ma face sa ma abtin

    • #46

      @Cetin il iei mildHybrid (aka alternatorul e si electromotor si ai un acumulator sub scaun) si in CIV/COC scrie “Hybrid” -> 5% impozit ;))
      De ce crezi ca sunt pline parcarile de 50 si 55-uri TDI?

    • #47

      @zidanne cat crezi că mai fine manevra asta?

    • #48

      @zarax tinand seama ca in B e plin de masini euro 3-4, in special BKD-uri&co fara DPF cu doar 144.444km pe o roata… si ca mHibridele au parcare gratis in centru… pana nu devin minoritar-majoritare… nu prea prevad schimbari.
      Cand cazanele pe carbuni vor deveni “rara avis”.. mai vedem :))
      Ma uit si eu dupa un 55 TDI 34xCP mildHybrid…

  16. #49

    Anvelopele sint unu din semnele care-ti arata daca iti permiti sau ba masina pe care o ai.
    Am destui tovarasi care se zgarie pe ochi cand vine vorba de cauciuce. Cel mai recent caz, var-miu. 18000 pe audi sh. S line sau ceva gen. Cu gume late. A luat niste resapate in final. Mai mare rîsu’. Fudulie cu audiu, ca la banii aia avea optiuni destule de masini noi.
    P. S s-o stapanesti sanatos.