de Low Rider

Salut, am avut o patanie similara cu Vodafone in legatura cu “furat” creditului. Am reincarcat cu 5 euro si pana sa activez opriunea ma trezesc cu 3.97 euro in cont. Pt ca stiam deja ca se mai intamplase si altora, am sunat la *222 cu capsa pusa.

Ii spui primului operator patania si imi spune ca am conexiune de date in curs, moment in care deja ma pregateam sa le umplu frigiderul (aveam conexiunea de date dezactivata inainte sa incarc). Pana sa incep, ma transfera la ceva departament de internet.

Ii spun ce s-a intamplat, lejer imi spune “acum aveti in cont 5 euro”. Ca sa nu mor totusi prost l-am intrebat care-i poanta, raspuns: “daca aveti smartphone va este retinut credit pt 5 mB in momentul reincarcarii, si daca nu ii folositi va este returnat creditul. Se pare ca le place sa aiba frigideru plin de carne daca si-o fac cu mana lor.

20130107-185019.jpg

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

31 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Eu nu am patit asta nici la tableta nici la telefon. Desi am traficul de date deschis uneori.

  2. #2

    Bai cum miros astia de la vdf ca suntem posesori de smartphone si sar ei repede ca sacalii sa ne taxeze. Cu ce drept retin ei 5MB din credit? Sunt curios daca pe un 3310 mai retin credit.

  3. #3

    Eu nu înțeleg cum se gândesc ei dinainte să-ți tragă bani pentru un serviciu care nu l-ai cerut sau poate nu-l vrei. Cică îți dă banii înapoi dacă nu folosești .. să nu-i ia de prima dată și dacă vrei îți activezi tu.

  4. #4

    Si eu sunt tot pe cartela, dar nu am patit asta niciodata. Sigura chestie care mi se pare dubioasa este ca mi se duc foarte repede MB de internet inclusi in extraoptiune fara sa fac cine stie ce chestii in afara de un mail si un site de stiri…

  5. #5

    Fuck! In ce hal am scris; telefonu e de vina!!! 😀 M-am scos?:))

  6. #6

    Dupa ce am fost client mai bine de 8 ani, am reusit intr-un final sa reziliez contractul in noiembrie.Al dreq care isi mai face vre-odata abonament la Vodafone.

  7. #7

    Da’ nu mai bine imi dau ei niste bani si li-i dau eu inapoi daca nu-i folosesc?

  8. #9

    Hary, tocmai am postat la mine, pe blog, un filmulet din tineretea ta zbuciumata.
    Articolul se cheama “Prima bere a lui Hary” dar poate fi numit si “Inceputuri”.

  9. #11

    unrelated www.gandul.info/news/cum-au-primit-timisorenii-apa-sfintita-de-boboteaza-10432224 … ma intreb ce sursa de apa are hary pentru terapia, e sfintita intru tatal,fiul si sfanta fantoma? :))

  10. #14

    Da exista retea in care nu se fura ?

  11. #16

    N-am inteles logica pentru care iau bani in avans cand tot la cartela iti dau credit in avans si-l platesti tu la urmatoarea reincarcare.

  12. #17

    Mai nou sacalii astia disperati si infometati de criza de la VDF au iesit la vanatoare de batrani: au reusit sa-l abureasca pe taica-miu (81 de ani!) sa-si ia un abonament cu mai multe sms-uri si cu internet. Oferta s-a mulat perfect pe cerere: n-a dat in viata lui un sms, are un telefon de 2 lei care cred ca nici google nu poa sa-ncarce, iar despre internet cred ca auzise poate ceva vag… pe la televizor. O sa-l duc la studioul foto din coltul strazii ca sa-i fac poza pt facebook.
    Javre nesimtite!

    • #18

      Bă, eu din asta înțeleg că au oameni de vânzări bine pregătiți. Ce contează de unde vine cașu, câtă vreme vine.

      Și pun pariu că l-au aburit cu faza aia gen “Și singura condiție ca să beneficiați de această ofertă extraordinară este să rămâneți clientul nostru fidel încă doi ani de zile. Desigur, nu va fi cazul pentru că sunteți minunat și vă iubim, domnule Dinu”.

    • #19

      Si ce vina au ei ca tatal tau nu si-a dat ca nu are nevoie de asa ceva?? Pacaleala s-ar fi numit daca l-ar fi informat gresit in privinta datelor contractuale. Sau cred ca preferai sa ii zica “Domnu’, dvs aveti 81 de ani. Sunteti batran, ce nevoie aveti de telefon la varsta asta?”.

  13. #20

    @Andrei: adica admiram hotul nu pe ala fraierit. Si eu as fi un bun agent de vanzari daca m-as apuca sa vand unor copii de 10 ani ” telefoane laser cu teleportare Power Rangers”? Caci nivelul de inteligenta si puterea de discernamant sunt cam aceleasi. Admira un agent de vanzari care convinge un om educat si informat, nu un smecher care pacaleste un batran in pragul senilitatii.

    • #21

      De unde inteleg ca numai oamenii educati si informati cumpara chestii nu? Ei l-au informat pe om despre abonament in mod corect. Care e problema?

      Eu daca s-ar duce tata la 80 de ani sa isi faca abonament si aia nu i-ar face ca e batran si ne-educat si ne-informat i-as da in judecata.

  14. #22

    Cat de tare e asta! E ca si cum v-as lua eu banii voua ca poate aveti nevoie de haine. Stati linistiti, daca n-aveti, nu-i problema, ii veti primi inapoi.

  15. #24

    @Dinu – Si care-i problema? Nu i-a bagat nimeni mana in buzunar, si ma gandesc ca, daca e lasat sa umble singur pe strada, are discernamant. Beleste ochii ca daca nu belesti ****. Hotie era daca-i spunea de ex.: voteaza USL-ul (sau PDL, ARD, etc) ca o sa-ti marim pensia. Dar pot pune pariu ca a crezut-o si pe asta de fiecare data cand i-a fost servita.

  16. #25

    eu platesc 42 de lei pe abonament, dar parca totusi ma simt ca nu am destule minute, ca nu-i asa, la cartela e mai bine.
    Oricum, explicatia e de vis 😀

  17. #26

    Probabil acesta e motivul pentru care stau bine la profituri chiar daca au mai putini clienti 😉

  18. #27

    Eu as baga operatorul in p*** ma-sii preventiv iar la finalul discutiei, daca a fost dragut, mi-as cere scuze

    • #28

      Ha!!! Genial! Acus le dau si eu telefon, dar la ailalti, portocalii!

  19. #29

    Multumesc pt toate comentariile laudative ce denota solidaritate de breasla – sa-i pacalim pe fraieri si pe ignoranti.
    Ceea ce m-a ofticat a fost faptul ca au reusit sa-i bage pe gat optiuni inutile, e clar ca au in sistem faptul ca n-a dat in viata lui un sms. Ce sa mai zic de net…
    In fine, a dus si ala/aia de la call center o vodka acasa, la copilas.
    @bezmetique: scuze ca te dezamagesc – ai pierdut pariul: numai voteaza de vreo 8 ani (in cazul asta pot spune ca are discernamant)

    • #30

      Nu exista aboanamente la vodafone cu sms-uri(ca extraoptiune)care sa aiba perioada contractuala. Cel mult i-au dat un abonament in care minutele sunt si mesaje.
      Nu vodafone-ul iti propune un abonament ci un angajat. Ei sunt(teoretic) invatati sa se plieze pe nevoile clientului. Daca iti dau ceva scump nu e pentru ca vrea vodaofne-ul ci pentru ca sunt comisionati mai mult.
      Aveai 10 zile in care puteai sa renunti la oferta fara a se percepe taxa de reziliere.
      On topic, nu exista optiuni de 5Mb pe care sa ti se ia credit by default.
      Creditul “dispare” din varii motive, credit luat in avans, consexiuni de date pornite, extraopt. instalate si uitate de ele.
      Nu va fura nimeni minutele sau banii in mod voit. Se mai intampla greseli,daca sunt sesizate sunt reparate.
      HINT: nu mai umpleti frigiderele ca mai rau faceti. Nu pierdeti nimeni daca vorbiti frumos si incercati sa rezolvati problema intr-un mod civilizat. Amenintarile si injuriile nu sperie pe nimeni.
      Daca nu se rezolva pe cale amiabiala aveti la dispozitie OPC-ul

  20. #31

    Tocmai ce am patit-o si eu. De vreo 4 luni tot imi fura cate un euro la reincarcare. Azi am reincarcat iar cu 6 euro sperand sa-mi ramana 5, dar surpriza, aveam doar 4,97 in cont. Tot butonand si injurand am ajuns pe blog si-am inteles cum dispare creditul… Cam dupa aproximativ juma de ora mi-a revenit creditul dar nu chiar tot 5,99 euro… Am dezactivat tot ce putea avea legatura cu transferul de date, poate a contat si asta.