Am fost să îmi fac analizele de diabet, la început de an. Pentru că am schimbat medicul, doamna la care m-am dus a scris vreo 30 de minute la tot felul de trimiteri, pentru că așa e sistemul în românia, medicul trebuie să facă scribologie maximă, 10 minute consultația, 30 hârțogăraia, altfel nu e valabil. Știți, de aia se face totul electronic, râdea-s-ar curcile de UTI. Așa că m-a rugat, din respect pentru cât a scris, să fac în așa fel încât să le fac pe rețetă compensată, altfel e bătaie de joc de munca ei.

Am găsit la Regina Maria, am fost, am recoltat, am fost mulțumit de tot, foarte profi și rapid, scriu aproape cu durere în suflet despre experiență, pentru că știu că data viitoare o să fie omor acolo, că au citit pe net ce bine e. După care am primit acasă formularul de mai sus, pentru feedback.
Mulțumit fiind, am intrat, am completat toate bifele, lăsând necompletat câmpul cu Sugestii

Nu am sugestii, dau send, nu merge, TREBUIE să am sugestii, altfel nu se poate. Pun un punct, nu e suficient, TREBUIE sugestii.
Așa că am închis și nu am mai dat niciun feedback.
Și nu e ceva ce se găsește doar aici. Cred că în absolut toate formularele de feedback e tâmpenia asta. Dai send, îți dă negativ TREBUIE SĂ COMPLETEZI ȘI ÎN URMĂTOARELE LOCURI!!.

Oamenilor care vă ocupați de UX, degeaba vă chinuiți să faceți user experience, dacă îl condiționați pe user să vă facă vouă toți pașii, că așa trebuie. Aceeași tâmpenie e la Bringo, eu vreau să dau evaluare curierului, nu ppot să îi dau 5 stele, trebuie NEAPĂRAT să scriu ceva în câmpul de evaluare, că așa l-a gândit băiatul ăla care a făcut interfața, nu completezi tot, nu evaluezi.

Trebuie să înțelegeți că feedback este exclusiv bunăvoința clientului. Din simplă bunăvoință își rupe din timpul său ca să vă completeze acel formular. Obligându-l să completeze tot ce vreți voi, nu faceți decât să îl îndepărtați pe cei ce au de scris lucruri bune și să țineți doar pe cei motivați de nemulțumiri să vă scrie, pentru că ei chiar au motiv și nervi să scrie peste tot și să dea rating cât mai mic.

Alegerea e doar la voi

11 comentarii Adaugă comentariu

  1. Scuze de offtopic, insa sunt curios de o chestie.

    Am gasit un ssd pe un site, la un pret foarte bun. Dau sa completez datele comenzii, insa inainte de a finaliza, citesc termenii si conditiile. Le-am citit, nu am fost de acord si nu am mai finalizat comanda. Imediat primesc mail ca am produse in cos, desi eu nu mi-am facut cont, am completat toate campurile acelea, insa nu am dat finalizare.

    GDPR ce spune in acest caz? Nu m-am abonat la newsletter, nu mi-am facut cont, nu am dat finalizare etc.. E ca si cum as completa in formularul de comentariu cu adresa de mail, insa nu trimit mai departe, dar primesc in schimb mail de la cetin.

    13

    • Da, e urât, poți face plângere la www.dataprotection.ro, ai grijă să completezi detaliat toate câmpurile

      44

  2. #3

    Puteai sa scrii asa :”sugestia mea este sa scoateti in plm rubrica sugestii. Sau sa faceti sa mearga trimiterea kktului de formular si fara a completa kktul ala de rubrica”. Mai puteia adauga dupa gust diverse expresii licentioase.

    83

    • #4

      o idee minunata, imi pare rau ca nu a fost a mea:))

  3. #5

    imi vin in minte 2 chestii:
    – examenele psihologice ar trebui introduse si pentru it-isti;
    – majoritatea celor intervievatiasupra alternativei, ar fi preferat un robot in locul sefului lor!

    11

    • #6

      Sigur sigur examenele psihologice ajută! Uită-te în alte domenii. De exemplu, câți profesori sau educatoare apar în știri că maltratează copiii (iar astea sunt doar cazurile de care se află public!).

      14

  4. #7

    Cetin, astea intră în zona dark patterns. Mesajul care ți se transmite este „am pus formularul să te simți băgat în seamă, dar nu dăm doi bani pe sugestiile tale!”.

    21

  5. #8

    In Germania e Mai multa hârțogarie. 10-15 Minute consultatia e lux, că apoi mai scrii, faci contabilitate bazată pe niște cifre create de niste schizofrenici (sunt carti de sute de pagini doar despre asta).

    7

  6. #9

    Ceva interesant despre un formular de feedback la un hotel – voiam sa le zic ca usile lor sunt facute sa se deschida cu umarul, nu cu mana, si dupa vreo 2 pagini (in care am mentionat si asta), mai erau inca vreo 10, si am inchis pagina. Dar sa vezi, au prevazut asta, si tot ce completasem deja era trimis la ei.

    2

  7. #10

    NAH, N-ai csf, asa sunt oamenii tunzi k oaia,
    sunt o gramada de lucruri de care ma lovesc zilnic si ma gandesc cum pzd masii are ala job platit bine cand baga in productie asemenea abominatie, dar se pare ca asa functioneaza lumea, daca am avea tot ce ne trebuie n-ar mai munci nimeni hohoho

    0

  8. #11

    Voiam doar sa spun că

    0