fun

Acum câțiva ani, unul din sfaturile sfătoase și de mare angajament care se dădea la orice conferință unde se discuta problema publicațiilor de jurnalism cetățenesc (a se remarca că nu folosesc cuvântul blog, pentru că lucrurile evoluează) era că omul din agenție trebuie să se împrietenească cu bloggerul cetățean, să dezvolte o relație.

Pe moment a fost ok și a fost bine, erau niște relații cât de cât umane, lucrurile mergea, totul era ok. După aceea, însă, as usual, se duse naibii totul. Pentru că s-a pierdut măsura în relații. Nu mai poți, ca om activ în social media, să dai o bășină, că se va găsi automat cineva să o analizeze cantitativ și calitativ și să îți ofere ceva în locul gazului pierdut. Gen dacă ai făcut cumva greșeala să scrii undeva că ți-e foame, toate șaormăriile și hamburgăriile se înghesuie repede să îți trimită un mic pachețel cu de-ale gurii. Nu nu, e de drag, nu e nici o obligație, mă-nțelegi.

Problema nu ar fi mare, dacă s-ar limita aici. Problema e că oamenii aceia, pentru că trimit câte un pișcot cu țintă, au impresia că au cumpărat dreptul la opinie a celui ce scrie.
Ascultam cu tristețe și mă minunam, zilele trecute, povestea unui prieten care s-a trezit tras de urechi de către un tip dintr-o agenție, tip cu o reputație dealtfel destul de slăbuță, ca să fiu eufemistic, pentru că își exprimase o părere despre ceva din piață. Argumentul suprem Nu trebuie să îți fie ciudă că nu ești luat în campanie.

Pentru că, nu-i așa, în mintea lor blondă, nu poți scrie decât dacă ai un interes. Da, dragilor, asta o fac amărâții ăia pe care îi plimbați moka pe la toate evenimentele unde mai câștigați și voi bani de un moet. Cei care mai ciupesc un feminelle de ici, un beculeț de colo sau o invitație la film de dincolo. Noi, ceilalți, ne păstrăm în continuare verticalitatea și dreptul de a ne spune părerea sinceră despre orice.

Știm că nu vă place. E normal. Dar nici nouă nu ne place de voi și nu ne place genul acesta de abordări. Și, după cum bine ați văzut, putem trăi foarte bine fără voi.
Există oameni care apreciază și verticalitatea, nu doar șobolanii.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

26 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    La ce te referi?!

  2. Da’ ce, nu se poate comanda verticalitate la Emag?!

    • #3

      De comandat se poate comanda verticalitate, da nu incape vertical in duba la Fan Curier si trebuie orizontalizata. Si odata ce se intampla asta… eh… sa zicem doar ca nu mai revine niciodata 100% la stadiul initial.

    • Pfff … credeam că în România verticalitatea se dă la peturi de 2 litri jumate.

    • #5

      2.5 MIsu.si chiar 3 la noroc parca

    • #6

      Se poate comanda verticalitate, da numai partiala, sub forma de pastile. Tot vine pe mail spam pentru treaba asta.

    • #7

      nu mie, unui prieten.

  3. #8

    Să vorbeşti de verticalitate în România este ca şi cum ai vorbi de funie în casa spânzuratului.
    PS. Fără nici o legătură directă cu evenimentele recente. 🙂

    • #9

      Cine s-a spanzurat recent, bre? Hai nu ne lasa asa. Ceva mosier de la Nana, de durerea sechestrului?

  4. #10

    Poți dezvolta sau a fost un fel de râgâit de tastatură? 🙁

  5. #13

    Normal ca n-are, uitati-va cand merge pe role.

    • #14

      Era un raspuns pt un anume comentariu d’aci care acum nu mai e. 🙂

  6. #15

    Eu citisem “ovalitate”.

  7. #16

    mergea lucrurile bine pe vremuri

  8. Cam da…strica!

  9. #18

    Decât sarac si vertical mai bine satul si liniștit.

  10. Temă pentru acasă: cum poți să pupi vertical pe cineva în cur?

    • #20

      daca esti Mircea Badea Chiar El si poti sa faci spagatul perfect, da se poate.

      Adica ramane perfect verticala coloana vertebrala si ajungi cu büzele exact in pozitia corecta.

  11. Pe aia cu becu o știu :)) celelalte mi-au scăpat.

    Deși mic la sfat, rețin că prin 2010 se băteau niște unii cu genunchiul în scrob că ei fac blogging și că nu se milogesc de agenții.

    Acum blogurile lor au 95% “advertoriale”

  12. Unul a fost Brâncuşi, cioplind prima piatră de la baza coloanei infinitului.

  13. #23

    ” pentru că își exprimase o părere despre ceva din piață. Argumentul suprem Nu trebuie să îți fie ciudă că nu ești luat în campanie.”
    Te referi la vasile manu? :v

  14. #24

    Era fun acu 3-4 ani cand agentiile erau disperate sa isi faca fiecare depatamet de “web” si angajau tot ce le pica la mana. Mergea prosteala la maxim si pe multi bani. Acum s-au emancipat nu le mai ajungi cu prajina la nas dar oamenii tot la nivelul de acum 3-4 ani au ramas. Nu au cum sa evolueze pentu ca trasul pe cur si delasarea sunt la cote maxime in agentii.

  15. #25

    le-ai spus asta face-to-face? vertical?
    sau ai probleme cu coloana.tre’ sa bagi un baggy?
    hmmm, uitasem ca discutiile nu se mai poarta din poarta-n poarta.
    mai putin fizic prezent -acest paaaaaradigm- se pare ca-i un leac. te simti bine in pielea ta si nu are nimeni nimic de spus, mai putin aia care chiar se plictisesc.

  16. #26

    sa ma linga, dar nu sa ma detina!:_)_