În general, sunt un tip suspicios, nu am încredere în nimeni, iar românia mi-a demonstrat justețea comportamentului meu nu doar o dată. Așa că atunci când aud vești așa zis bune, încerc să mă uit, de fapt, despre ce e vorba.

Cei de la Prăvălescu, oamenii care au închis în aprilie, cu regretele eterne ale lor și ale lumii care nu le trecuseră pragul, dar sigur le-ar fi trecut, au anunțat că deschid o altă șandrama, cu o altă denumire, Porcii Comozi.

Eu, care mai cochetez și cu businessul și am reușit să supraviețuiesc diverselor șmenării din piață, am fost ușor încruntat de o sprânceană. Deci insolvență în aprilie iar în noiembrie deja suntem pe cai mari, lansăm un nou business, care face același lucru cu cel vechi, dar sub altă denumire? Efectiv mi-a urlat în ureche șmenăria lui Liviu Mihaiu, cu radio Guerilla, când a băgat insolvență, nu a plătit nicio datorie nimănui și, după o perioadă, a plătit pe unde trebuie, a recuperat numele Guerilla și acum sunt același radio plin de ruble.

Așa că am căutat puțin activitatea publică a firmei La Prăvălescu SRL.
Întâi m-am asigurat că vorbim de aceeași firmă cu denumirea magazinului.

După care am căutat puțin în litigiile domnilor de La Prăvălescu.

Oamenii aceștia, ce dețin businessul Prăvălescu, nu și-au plătit chiria la căsuța aia din Romană de prin 2019, din ce văd eu aici. Zeci de mii de euro pentru care sunt emise decizii definitive ale instanței, dar știm toți că, în românia, capitalul social e 100 de lei și dacă nu ai nimic pe numele tău, ghinion.

După care avem diverși creditori păgubiți prin neplata datoriilor, care au, evident, și ei, titluri executorii. Plus procese în desfășurare, care încă nu au luat startul.
Prin urmare, da. Cam asta se întâmplă. Prăvălescu a fost în litigii cu toți, a închis magazinul și acum pornește proaspăt, curat și uscat, într-un business nou care, întâmplător, e același cu cel vechi. Desigur, cu datorii la ANAF

Dar raportând profituri, probabil prin neînregistrarea contabilă a facturilor.

Așa că da, e mișto, cu drag și mult fuflet, businessuri de inimă, trup tihnă meșteșug și alte mizerii caracteristice epocii, dar adevărul e mult mai mucegăit și mai urât, cam ca o vitrină Kaufland.