Miercuri eram ferm hotarat sa ii cumpar nevestei un telefon nou, Samsung U600. La liber e circa 900 lei, iar la abonament l-as fi luat de la Germanos cu 580 de lei.
Asa ca ne-am dus la Germanosul de pe Stefan cel Mare, sa ne uitam dupa telefon. Ne-am belit ochii pe acolo, a venit o pasarica, ne-a aratat telefonul, in fine, frumos de tot, numai ca Nevasta a decis ca e cazul sa ne uitam si in alte parti. Asa ca am plecat sa ne plimbam si prin alte magazine, unde clar, nu am gasit nimic.
La intoarcere, in magazin era un pic mai aglomerat, iar pasarica antevorbitoare era ocupata. Ne-am dus a ea, ne-a zis sa asteptam, noi ne-am mai invartit prin magazin, pana cand mie mi-a picat fisa ca decat sa dau 600 pe un telefon, mai bine dau 800 si face iubi scoala de soferi. Si am plecat.
Ei, aici am vrut sa ajung. La lipsa de profesionalism a angajatilor din domeniu.
Toti cei care lucreaza in vanzari, cu rare exceptii, sufera de o mare durere in pix. Daca tipa respectiva, in loc sa ne puna pe hold, si sa ne lase sa asteptam ca fraierii prin magazin, ne-ar fi trimis un coleg sa ne ajute, acum am fi avut telefonul cumparat, ei comisionul de vanzare castigat si nici nu mi-ar fi trecut prin cap de scoala de soferi.
Dar, asta e problema, oamenii nu realizeaza ca ei traiesc din vanzari, ca munca lor este sa ofere un serviciu direct catre client, serviciu rasplatit prin comisionul ulterior.
Si ulterior se plang ca ei au un salariu de cacat, ca s-au saturat de firma in care lucreaza, ca sunt saraci, etc.
De aia aveti salariul de cacat mai copii, ca nu va intereseaza sa il aveti mai mare…