Eu ador să merg la conferințe despre online. COnferințele este viața mea. Pentru că numai acolo găsesc diverși tipi din agenții care se bat cu pumnii în pieptul dezgolit și strigă despre cum luptă ei pentru un online mai curat, pentru reguli și regulații, despre cum ar trebui lucrurile făcute ca la carte etc.
După care băieții se întorc la agenții și fac campanii de genul ăsta. La căutarea Carrefour București ai pe primul loc Cora, pe bani. Google face numai succesuri peste tot. Păcat că nu mai lucrează acolo păsărica aia care a fugit după iubițel la Londra, după ce au dat-o afară aici. Aveam și noi cui transmite mesaje.
Știe cineva care e agenția care se ocupă de Cora sau Cegis?
NOU
– Google, sună la Carrefour Orhideea!
….țrrr, țrrr.
– Bună ziua, Cora Lujerului. Cu ce vă putem ajuta?
NOU
Am auzit oamenii pe la colțuri că Google a schimbat puțin politica Adwords. Îi zice Search & Discover, nu Search and Click. Practic, cauți ceva și descoperi ceva + ceva mai mult. E ca-n Vaslui cu sexul surpriză.
În plus, în US nu este interzis să folosești numele altei companii în reclamele tale.
www.youtube.com/watch?v=FpTLn-8zCrk
NOU
s4.postimg.org/4rj008gz1/11749723_853771158003973_219956319_n.jpg
NOU
Din ce vad eu, scris frumos ca e reclama la aia cu cora. Dupa un mic experiment cautand aceasi chestie in bara de sus, vin si destanui cu smerenie ca primul rezultat este chiar ceea ce trebuie. Sugerez ca extensiile lui Arhi lasa de dorit si ca poza aia devine irelevanta in contextul in care permite reclamele in browser, respectiv Goagles au si aia o paine de castigat.
NOU
poate nu ai vazut ca e de pe iPad. pe iOS nu ai extensii. ah, si inteleg ca ti se pare ok ca agentia de la cora face campanie pe google cu cuvinte cheie carrefour bucuresti?
NOU
E foarte ok, daca e pe internet nu se pune.
NOU
Salut Arhi,
Nu stiu daca ti se spune ca e etic sau moral, dar la orice intalnire de PPC-isi (de la Google sau agentii partenere) ti se spune ca daca ai bani poti licita pe concurenta. O mica parte din baza de clienti carrefour s-ar putea sa vrea sa incerce Cora.
O metoda foarte simpla de protectie este ca si Carrefour sa liciteze pe keyword-uri cu Carrefour. In felul asta carrefour plateste 0.02 $/click iar Cora 2$ pe click (e vorba de relevanta). Si deja nu mai renteaza pentru Cora.
Cu alte cuvinte, Cora a gasit o oportunitate de a fura din clientii Carrefour, iar Carrefour are o agentie proasta care nu stie sa ii protejeze.
NOU
well, asa cum ii spuneam unui prieten pe facebook, e common sense deja ca soldatii israelieni impusca in cap fetite palestiniene, pentru ca e posibil sa fie teroristi. asta nu o face moral. sub nici o forma
NOU
@Andrei : cu siguranta cineva care cauta Carrefour pe google si vede Cora se suie repejor in masina si se duce la Cora , because fuck logic. Sper ca stii ca 70% din clientii acestor magazine sunt oameni care freaca duda si pe net cauta doar manele.
Imi si inchipui o babuta cautand pe google carrefour si dand click pe Cora.
BTW : astia de o freaca pe duda prin magazine all day long stiu preturile la fiecare produs in fiecare auchan din Bucuresti, traverseaza din Dr. Taberei la Kaufland Obor , mi-e greu sa cred ca vor ajunge vreodata in Cora unde e scump.
Nu vorbim de emag si pcgarage sau magazine online de nimicuri, vorbim de niste hypermarketuri. Cora poa` sa o suga prin batista din partea mea deoarece au preturi enorme in ultimul timp. Pe langa asta, iti alegi magazinul in functie de unde stai, nu in functie de ce gasesti pe google.
NOU
NOU
mie imi placeau pe la evenimente speech-urile pasaricii de-a fugit la Londra, era amuzanta uneori.
Dar la ciorapi&pantaloni n-avea mana buna deloc. Asa ciorapi&izmene care sa nu se potriveasca pe o femeie cu nimic din lumea reala mai rar am vazut.
Eu cred ca goagle a luat-o mai mult pentru exotism si neurodiversitate, si-or fi schimbat politica de au dat-o afara.