Mie îmi plac ad-urile neconvenționale. Ba chiar le ador, urăsc limbajul de lemn ceaușit, sunt în stare să accept și furtuol de delfini sau pen’că ești al meu amor, ți-am luat rotopercutor.
Dar totuși, să pui în fața pisoarului chestia asta e un pic deplasat.
NOU
Este pusă strategic :)) Ne-au invadat până şi ultimul loc de relaxare.
NOU
Asta e rromania noastra…da un search pe youtube si vei gasi multe astfel de imagini :))
NOU
Așa defocusat mă uit și eu la afișele de deasupra pisoarelor după 4-5 beri…
NOU
Atrage atentia garantat. Le-a reusit combinatia…
NOU
Este acolo sa te pisi pe el de “reminder”
NOU
Cati dintre cei ce au folosit respectivul pisoar nu o sa priveasca cu alti ochi florile de magnolii? Aceste minunatii care le-au facut viata mai usoara consumatorilor de bere si le-a permis continuarea sportului lor preferat, sticlismul?:))))))))))
NOU
Ma-ntreb fotomodeaua din reclama, cum se simte ca-i deasupra pisoarelor pentru barbati? Si-a realizat scopul in viata? Se simte, implinita?
NOU
adica sa te scuturi, sa n-o surprinzi neplacut.
NOU
matthers » mai bine o storci, sa nu o stropesti
NOU
Sa tintim sus, tot mai sus, ca sa creasca florile maaari 🙂
NOU
Nu stiu ce scrie acolo dar eu as fi scris ceva de genul :,, Cand ti-ai satisfacut ultima data sotia/iubita?”
NOU
Vezi ce greu le e barbatilor in Cluj?Nici la baie nu pot sta linistiti:)))
NOU
gaura aia neagra e oleaca scary…acolo ti-o ascuti? 🙂
NOU
nah, ca si-a marcat arhi teritoriul in IuliusMall 🙂
Binenteles, dupa ce a bagat un KFC.
NOU
brosky » nu, era la polus si mancasem de la chineji
NOU
Pe aici prin Olanda am văzut QR codes deasupra pisoarului. Că de, tot ai o mână liberă…
NOU
Macar sa fie un print de calitate , sa reziste la urina :))