Salut!

Îți scriu pentru că știu că ai mai avut articole unde ai scris despre diverse companii care își bat joc de clienții lor.

Zilele astea am cumpărat bilet pentru stand-up:

www.facebook.com/events/123281766063812/?post_id=123282759397046&view=permalink

Vine ziua când trebuie să mă uit la el. Azi, mai exact. (mailul e primit pe 28 noiembrie) Chiar acum ar trebui să mă uit la el. Problema? Intru ca boul și tot aștept să înceapă. Trebuia să înceapă la 9 seara. Nu merge (vezi poza atașată). Printre timp mă uit și văd că au schimbat timpul și zice că începe la 10 seara. OK. Trece ora, tot nimic. Mă uit pe pagina de Facebook mai atent și văd că o mulțime de alți oameni au aceeași problemă și zic că merge doar de pe telefon. Intru, și da, merge. DOAR DE PE TELEFON. Spectacolul s-a dus printre timp, oricum. Așa că cel mai probabil o să mă aleg cu banii luați și iabilet.ro o să se scuze că nu știm noi să folosim calculatoare.

P.S. Sunt programator și din primul moment când am văzut că site-ul ăsta e făcut de iabilet.ro am bănuit din prima că nu o să meargă ceva. Dar am refuzat să cred că pot fi atât de incompetenți. Recunosc, îți scriu din frustrare. Eu nu pot să-i fac singur de rușine, că n-am audiență. Dar nu cred că greșesc când zic că o merită. Măcar avertizați și alți oameni înainte să le dea bani șarlatanilor.

P.P.S. Poți verifica pagina evenimentului. Sunt zeci de alți oameni cu exact aceeași problemă. Câți dintre noi o să primim banii înapoi oare?

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

34 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Salut
    Stiu de problema. E de la serverul/playerul de wowza pe care il folosim si noi contra cost. Discutam deja cu ei de o saptamana. Au facut ceva updates pe player si nu sunt compatibile cu toate browserele. Toti clientii care au avut probleme primesc un voucher de contravaloarea biletului. Scuze inca o data dar ce tine de noi, am rezolvat mereu.

    • #2

      waw. deci cineva poate veni si raspunde profi si la obiect, fara victimizari? deci am devenit fan iabilet:)

    • #3

      bla bla bla… voucher de contravaloarea biletului

      :))))))

    • #4

      stai putin, ce e în neregula cu voucherul? mie mi se pare o solutie foarte decenta

    • #5

      foarte frumos raspunsul lor – exista si varianta sa o dea din topor si sa zica ca nu isi asuma nimic si nu se dau bani inapoi.

      @emil: va recomand vimeo – API-ul lor e chiar reusit

    • #6

      Oferim voucher pentru ca il va suporta iabilet.ro din cuferele proprii. Daca dam refund, il suporta organizatorul si nu e ok pentru ca el nu are nicio vina pentru problemele tehnice. Scuze inca o data. Working on it. O sa ne facem server propriu de streaming cel mai probabil sa nu mai depindem de un third party. Mihai, am lucrat si cu vimeo, nu are tot ce are wowza si e mult mai scump iar client service-ul lor raspunde foarte greu.

    • Cum adică ce e în neregula cu voucher? Nu erai tu Arhi mare luptător pentru clienți? Oamenii au cumpărat un produs, au luat țeapă iar acum sunt forțați să cumpere altceva. Asta mi se pare una din cele mai mari țepe posibile.

      Iar răspunsul ăstora ca “nu e organizatorul de vină săracul asa ca hai sa fraierim clienții” e pur și simplu batjocura la adresa clienților.

      Dezamăgitor Arhi

    • #8

      da, si eu ma uit si nu imi vine sa cred ce dezamăgitor ca niste artisti isi vor primi banii pe munca lor iar spectatorii nemultumiti vor putea sa ii vada si alta data. grav

    • PS: cei care ați plătit cu cardul faceți chargeback/refuz la plată la bancă pe motiv de “n-am primit produsul comandat”. Banca vă va returna banii iar comerciantul va fi luat la p**a când banca vede ca sunt zeci/sute de plângeri similare

    • #10

      Bun emil inteleg problema era de la player întrebarea era alta voi de cand știați de problema ? Sau nu faceți teste inainte..?

    • @Arhi
      Dar daca artistii nu-si primesc toti banii, oare nu e mai bine?
      Adica prin folosirea voucherului (si incasarea de catre artisti a sumei integrale) nu se ascunde problema in fata artistului?

      Ma gandesc ca daca artistul ar avea de suferit din cauza unei defectiuni tehnice, poate data viitoare vor folosi pentru bilete/platforma un partener mai capabil

    • #12

      nu, nu cred ca e mai bine, in perioada cand actorii au ajuns sa cerseascapentru a putea avea ce sa manance

    • #13

      Cum adică nu e Ok sa îl suporte organizatorul ? Adică un client plătește, voi care aveți contract cu organizatorul nu puteți presta serviciul dar ați Decis ca mai bine sa dati voi un voucher decât sa plătească organizatorul pentru ca vina a cui e ? A clientului ???? Când învățam și noi basic client service ? Oferiți clientului posibilitatea de a Alege între refund sau voucher ( dacă ii mai pui și 10% extra l-ai udat tot ). Cu posibilitatea in fata clientul merge de cele mai multe ori pe voucher gandidu-se ca dacă se mai intampla asta știe ca are și posibilitatea sa își recupereze banii.

    • #14

      Ideal ar fi fost sa fie specificatiile tehnice incluse undeva, vizibile pentru cumparator, inainte de a efectua tranzactia. Ex: compatibil cu: edge, chrome, firefox, opera, sa aiba flash/ html5 versiunile din 2010 incoace, windows 10+/ mac/ linux/ android de la 5 in sus, etc. Simplu si clar.

  2. #15

    Ce dracu inseamna “printre timp”? Nu exista asa ceva in limba romana….

  3. #16

    asta cu browserele e tare.
    pfffffttttiiiuuuuu…..
    de ce n-aveti bah si neste brausere cum trebe?
    ctrl/cmd+/ …macar

    • Well, nu e chiar asa, ca mai depinde si de alte variabile, de la versiunea de Chrome, de exemplu, si pina la hosturile care servesc JS-urile si extensiile pe care le ai instalate etc. De exemplu, eu nu pot sa platesc cu cardul pe toate site-urile din cauza de uBlock, care detecteaza un script de la mama dracu’, un CDN folosit de aia care-ti livreaza ad-uri, si refuza din start toate conexiunile via… iframe-uri, inclusiv pe aia cu banca, pen’ ca o confunda cu o reclama. Am patit asta, de exemplu, pe site-ul RCS, ca voiam sa platesc factura din Romania, unde refuza sa dea datele cardului catre API-ul de la ING. Sau pe site-ul primariei de-aici, cind voiam sa platesc council tax-u’. Plus ca Google a tot facut update-uri la Chrome si incepe sa blocheze by default unele conexiuni pe ideea de privacy – vezi basicarile alora din industria publicitara, ca nu mai pot profila utilizatorii.

    • @Alex Mihaileanu
      Poate te-ai dus un pic prea mult pe panta de geek.
      Adica si eu am firefox-ul nou care blocheaza facebook fara sa-mi spuna, dar mai intru pe site-uri de stiri unde video- embeded e din facebook, inclusiv aici la senior, si trebuie sa imi aduc aminte ca blochez prea multe chestii.
      TL;DR: Daca blocheaza prea multe lucruri iar nu-i bine

  4. #19

    Salut!

    Eu sunt cel care a trimis emailul. Simt nevoia să clarific niște aspecte.

    T.L.D.R. Organizatorii nu sunt de vină. Ei și-au făcut treaba. VStage (și prin extensie iabilet.ro) sunt niște papagali neprofesioniști, iar din pricipiu, îmi vreau banii înapoi.

    LONG VERSION:

    1. Nu dau vina pe organizatori. Cei de la ComicsClub și-au făcut treaba. Stream-ul era live. Mergea. Oamenii s-au străduit să țină un spectacol în timp de pandemie cu ce unelte au avut la îndemână. Nu e vina lor că uneltele sunt făcute de niște papagali. Dacă ar fi să le repoșez ceva, ar fi schimbarea în ultimul moment al orei, ce a dus la confuzie, și faptul că n-au monitorizat pagina de eveniment și să anunțe cumva oamenii să intre de pe telefoane sau tablete. Un pinned post ar fi rezolvat toată problema. Dar, acestea fiind spuse, nu consider că vina este la ei.

    2. Asta cu voucher e frecție la picior de lemn. Nu vreau voucher. Vreau banii înapoi. Nu e vorba de bani. E vorba de principiu. Nu vreau ca iabilet.ro să păstreze niște bani la care nu pot avea nicio pretenție. În calitate de furnizor au eșuat lamentabil. Treaba lor era să se asigure că stream-ul organizatorilor ajunge pe dispozitivul meu, oricare ar fi acela (pentru că nu erau specificate limitări pe site). Nu mi-au livrat nici mie, și nu au livrat nici organizatorului. În această situație, eu consider că ar fi corect ca organizatorii să-și primească banii, pentru că ei au livrat, iar eu, să-mi primesc și eu banii înapoi pentru că NU mi s-a livrat. De vină n-au fost organizatorii, ci intermediarii. Țin să mentionez aici că cei de la VStage ne-au răspuns la email și au zis că or să ne trimită banii înapoi. Încă nu i-am primit, mai așteptăm. Dacă asta înseamnă că organizatorii nu-și vor primii banii aceia, nu asta am intenționat. Eu mi-aș dori să-i primească.

    3. „E de la serverul/playerul de wowza pe care il folosim si noi contra cost”. Cum ar veni, vechea vorbă din IT: „e de la ei”. Nu e vina voastră, e vina altora. Săracii de voi. Voi doar ați lipit cu scuipat niște componente prefabricate de alții și când alea eșuează lamentabil, nu e vina voastră. Bine, accept. Dar, ESTE VINA VOSTRĂ că n-ați testat naibii ca să stiți de treaba asta. Ah, stai: „Stiu de problema”. Păi, cum? Știți de problemă și n-ați făcut nimic? Cel mai de bun simț ar fi fost să nu pretindeți că aveți un produs și să încercați să îl vindeți, pentru că ghici ce? NU AVEȚI! Oricum, nu unul funcțional. Dar asta ar fi redus veniturile, ce-i drept. Asta nu se poate. OK, înțeleg și asta. Dar dacă tot știați, cât de greu era să puneți un mesaj de avertizare în pagina de play și să spuneți că merge doar de pe dispozitivele mobile? Pentru că, să ne lămurim, nu era de la browser. Le-am încercat pe majoritatea. Mergea doar de pe dispozitivele mobile. Și cât timp lucrul ăsta nu e specificat nicăieri ( SPOILER ALERT: nici acum nu este), asta nu e OK. Și nu poți pretinde bani pe treaba asta.

  5. #20

    Off-topic: încercați sa returnați ceva l Jumbo! My bad, știu. Îmi promisesem acum câțiva ani că nu mai calc acolo, dar kiddo e mai greu de convins.
    So, dacă vrei să returnezi ceva la ei, primești un voucher utilizabil în max 24h (pe voucher scrie ca e valabil doar în ziua curentă), ori posibilitatea de a face o reclamație scrisă, cu nr. de înregistrare, la care vei primi răspuns în 30 zile.
    Angajații lor îți explică politicos că asta e legea și nu sunt obligați sa îți returneze banii. Așa o fi?
    PS: Pare și că îi doare în peex de pandemie, au făcut culoare fff înguste și lasă prea multe persoane în magazin, e aglomerat indiferent unde te miști. Deci nema distanțare… Mi-am propus din nou să îi banez și sper să mă țină mai mult decât câțiva ani.

    • #21

      Asa este, magazinele fizice nu sunt obligate sa iti dea banii inapoi ori sa iti ofere voucher si nici sa iti inlocuiasca produsul, daca nu are defect. L-ai luat dupa ce l-ai putut vedea la fata locului.
      Legea obliga vanzatorul sa accepte returul fara explicatii numai in cazul cumparaturilor la distanta, doar in termenul legal si cu anumite conditii (ambalaj original, sa fie integru, nefolosit etc).

  6. #22

    Sunt cel care a trimis emailul. Update din partea VStage. Nu mai anulează tranzacția, ci ne dau un voucher de 25 RON. Noi am platit 31. Îmi imaginez că și-au păstrat fix comisionul lor. Magic.

    • #23

      Plângere la ANPC și refuz la plată la bancă (dacă ai plătit cu cardul). Nu-ți mai bate capul

    • Și pe ce baza ceri tu refuz de plata la banca? Le zici ălora că nu ți-a mers streamul iar ei o să îți zică “bine coa’ îți trimitem banii înapoi?”. Cred că trebuie mai mult de atât. Eu am pățit cu Orange. Am plătit factura, doar că ei au luat factura de n ori până s-a golit contul. Sunat la BCR, văzut că așa e, doar că ei nu au putut face nimic, că ei nu știu relația mea cu Orange și ce am de plătit la ei. Sunat la Orange, mi-au transmis că a fost o eroare de la procesatorul de plăți, dar nu pot face refund până nu intra toți banii. Am stat o săptămână fără nici un leu in cont, asta a fost, așa sunt procedurile. Și am învățat o chestie, in momentul in care faci o plata, cică îți pleacă banii din cont și dacă nu e o plata către o firmă din Zimbabwe, banca nu prea are ce face, pentru că ei nu știu ce ai făcut tu și nu sunt nici organ de anchetă.

    • #25

      @Eu nu înțelegi cum se face un refuz la plată probabil. Banca e trebuie sa înceapă demersurile chiar dacă “nu înțelege ce relație ai tu cu Orange”. Ei încep procesul apoi vine Orange sa ii lămurească care e relația cu ei și de ce au luat, iar dacă băncii nu ii convine răspunsul le zice “s-o crezi tu, banii înapoi sau mergem mai departe la visa/Mastercard”. In cazul de față refuzul la plată e întemeiat, ai plătit un produs și nu ai primit ce ai plătit. Nu e așa? Sa vina comerciantul sa dovedească ca de fapt ți-a furnizat produsul, dar după cum vezi comerciantul a recunoscut ca “a fost o eroare tehnica”, deci șansele de câștig sunt 100%.

      Mai mult decât atât, permite-mi să-ți spun ca BCR s-a pisat pe tine. Nu trebuia sa stai la discuții cu agenți randomi ci sa deschizi direct refuz la plată. Te-au prostit

    • Nu m-au prostit. Banca nu e organ de poliție să facă anchetă. Te duci la politie/ANPC/tribunal etc. Și banca nu se ocupa nici de mediere și nu e nici Sile Cămătaru să ii strângă pe aia cu ușa să îți de banii înapoi. Pe ce baza să îți facă refund? Că le transmiți tu verbal că streamul a funcționat doar de pe telefon? Iar tu ca fraierul ai incercat sa te uiți de pe laptop? Am fost și am discutat cu directorul sucursalei județene, nu cu un agent random. Că în astfel de situații nu te certi la telefon.

    • #27

      @Eu continui sa îți dai cu părerea spre deosebire de mine care vorbește în cunoștință de cauza. Pe lângă faptul că am făcut o groaza de refuzuri la plată la diverse bănci și toate încheiate în favoarea mea (2 chiar și la BCR), am mai și fost de partea cealaltă ca comerciant și am avut de-a face cu SUTE de refuzuri la plată. Știu tot procesul cap coada, inclusiv când intervine peocesatorul final (Visa / Mastercard / etc). Nu contează cum ți se pre ție că sună a politie sau nu.

    • #28

      Treaba românească pana la capăt. Au încercat puțin PR, au dat cu bâta in balta și acum s-au ascuns. E greu cu e-commerce asta la noi. Va așteptam data viitoare.

  7. #29

    Bă, una si cu una fac doua. Foarte frumos ca oamenii vin si raspund prompt si explica ce s-a intamplat si de ce. Dar eu cand am platit biletul, cu ce am platit? Cu voucere? Cu un dublu de porumb? Cu blana ursului din padure? Pai trebuie sa imi dai inapoi exact ce ai primit de la mine. Da, poti sa-mi oferi un voucer si eu o sa-l accept (ca-s prost sau ca mi-e mila de tine) sau nu. Dar nu imi indisponibilizezi banii la care oricum nu ai dreptul.

  8. #30

    Salutare
    Serviciile externe fac mereu updateuri, zilnice si la fel si browserele si apar incompatibilitati. Uneori dureaza o saptamana, doua, pana reusim macar sa comunicam cu ei si apoi pana sa verificam daca functioneaza modificarile facute. Uite un timeline:
    0. 30 noiembrie – s-a pus eventul in vanzare care are loc pe 3 decembrie
    1. 1 decembrie – chrome face update. blocheaza anumite protocoale
    2. 2 dec – observam ca apar probleme le clientii care folosesc chrome pe alte showuri care au loc pe 2 decembrie. le spunem sa foloseasca alt browser. o parte din ei nu vor (nu intelegem de ce). invesrtigam problema si vedem ca e facut update pe chrome. dam mail la wowza si sunam – raspunde client service- face ticket pe it
    3. 3 dec – dam iar mail la wowza si sunam …si tot asa pana raspunde cineva. atentie, e ziua showuului azi. si incepe in jumatate de ora.
    4. 4 decembrie, 5, 6 etc– in sfarsit raspunde wowza ca a facut modificarile etc.. testam si totul merge.
    5. 5 decembrie – showul de pe 3 a avut loc deja si cativa clienti pe buna dreptate sunt furiosi, desi le explicam despre ce e vorba, tot papagali ramanem

    Asa ca Vlad, eu ca papagal / tepar / pacalici sef te intreb, zi-mi tu mie cum pot rezola eu problema de mai sus? ca vad ca te pricepi destul de bine. Anulam evenimentul cu sute de bilete vandute ca nu poti tu sa folosesti alt browser? 🙂 Daca era simplu ce facem noi, facea toata lumea, totul e greu. Take it easy. Lucram cu software nu cu saci de cartofi si depindem si de altii, uneori de peste hotare cu alte fusuri orare si alt program. Am vorbit cu colegii mei sa-ti mai dea inca 6 lei voucher si pt comision, aici chiar a fost o eroare de comunicare, scuze. O sa-ti lasam si voucherul si iti dam si refund. Ma abtin de la alte comentariica pot fi rautacios si eu, dar fac asta de 20 de ani si am vazut multe si in plus esti clientul meu, imi platesti salariu, incerc sa comunic ca un om matur nu ca acum 20 de ani pe mirc. Bafta.

    • #31

      Salut!

      În primul rând să clarific: nu vreau extra față de ce am plătit. Nu vreau să rămân nici eu dator la voi, dar nici voi la mine. În rest, sunt multe aspecte de abordat, așa că să le luăm ușor:

      – Nu ai clarificat foarte bine ce relație ai cu cei de la VStage. Plec de la presupunerea că ești nefericitul care trebuie să ducă muncă de lămurire pe social media. Ce-am scris până acum nu are legătură directă cu tine, ci cu cei pentru care lucrezi, deși atitudinea cu care tratezi situația acum nu ajută (detalii mai jos). Dacă totuși ești vreun fel de șef sau chiar proprietar pe acolo… nasol.

      – Tot plusați pe treaba asta cu diferențele de browser. Problema nu a fost browser-ul. Am încercat cu toate cele mari: Firefox, Chrome și Edge (tot Chrome, dar să zicem). Pe niciunul nu a mers, pe laptop și desktop, cel puțin. A mers după mai mult de o oră când am urmat comentariul unui băiat de pe pagina de eveniment și am intrat de pe mobil. Tot cu Firefox. Ceea ce mă face să bănuiesc că băiatul respectiv are dreptate și era o problemă de networking acolo, pentru că el a zis „intrați de pe 4G”. Dar până la urmă, este irelevant. Probleme de networking SAU de compatibilitate, este treaba voastră să le rezolvați, că de-aia percepeți comision în calitate de intermediar: pentru simplificarea unui proces. Dacă eu și organizatorul trebuie să cunoaștem toate probleme și dimensiunile procesului ca să putem să ajungem unul la celălalt, pentru ce mai percepeți voi bani exact?

      – Timeline-ul ăsta e din viitor? Că abia suntem pe 2 decembrie. Una din două. Ori este închipuit, în care caz nu prea mă atinge, imaginație am și eu destulă. Ori asta este o situație de acum fix un an, în care caz tocmai ai recunoscut că produsul vostru e la fel de nefuncțional de un an întreg de zile, timp în care ați continuat să pretindeți bani pentru ceva care nu funcționează. Pardon, funcționează, dar numai în anumite condiții. Condiții care continuă să nu fie specificate pe site-ul VStage. Și nici n-au fost vreodată, am curajul să presupun.

      – Ești foarte fixat pe ăia 31 de RON. Nu-i vorba de bani. E vorba de merit. Nu meritați banii ăia, pentru că nu ați livrat. Și nici nu ați specificat clar că există condiții pentru livrare. Nu stau în ei, dar nici n-o să vii dau degeaba. Problema cu voucher-ul e că pleacă de la presupunerea că eu mai vreau să lucrez cu voi în viitor. Aia e decizia mea, nu o impuneți voi.

      Și ajungem, într-un final, la miezul problemei: atitudinea. De o perioadă de timp (care ar putea fi un an întreg, după cele ilustrate) tot încasați bani pentru un produs care știți sigur că are probleme, fără să le documentați sincer înainte clientului, probabil cu speranța că n-o să se prindă nimeni. Fake it ’till you make it, gen. Și dacă asta nu e reprehensibil destul, când aceți probleme și oamenii se plâng, vrându-și banii înapoi, le aruncați praf în ochi cu vouchere, nici măcar de valoarea corectă, că erori de comunicare. Mai apoi vii tu și-mi explici cum sunt lucrurile complicate cu soft-urile și cu diferențele de fus orar. Nu-mi sunt străine, sunt în domeniu, de ceva vreme chiar. (și înțeleg, dar să pretinzi înțelegere pe banii mei e cam mult) Și te oferi să-mi dai extra, ca la săraki, că ești tu băiat bun, care defapt n-a greșit, dar face tot posibilul să împăciuiască un scelerat pe net care nu știe cum e cu sistemele astea complexe. Și continui să-mi explici cum ești băiat bun, că mi-ai zice tu două, dar te abții că ești finuț. Și închei apoteotic dându-mi baftă. La pește probabil…

      Dacă nu s-a înțeles nici acum care-i problema, mai departe n-am ce să explic.

      Închei totuși făcându-mi mea culpa. Văd că te-a supărat cuvântul „pagagal”. Află totuși, că și eu am fost. Recent, când am ales să vă dau vouă bani, știind dinainte exact care va fi rezultatul. Cred că asta e cel mai supărător: să știi dinainte ce te așteaptă, să speri totuși că nu, că n-are cum, și totuși să fie exact așa cum ai anticipat. Amatorism, urmat de evitare și praf în ochi, urmat de aroganță.

      O să am grijă să nu mai repet greșeala.

      Baftă și ție!

    • #32

      Mai Emil, ia-o asa de la Emil la tine, Emil scriptkiddie, luand timeline-ul tau:

      0. Ok pana aici
      1. Chrome face update-uri in permanenta. Exista conceptul de future changelog, sa nu mai zic de faptul ca acele modificari pe canalul stable sunt deja de o buna vreme pe canalul dev sau si mai bine, pe canary. Dar cand e vorba de scriptkiddies ca tine e de inteles, ca nu va duce mintea prea mult sa vedeti ce se intampla pe viitor si cum sa va pregatiti pentru posibilele incompatibilitati.
      2. Ati observat ca sunteti pe langa si faceti cea mai jegoasa chestie posibila, le ziceti utilizatorilor sa foloseasca altceva ca voi sunteti inapti. Si nu intelegeti de ce nu vor sa switchuie browserul? Bravo ma!
      3. Da, hai sa ii contactam (din nou) cu 30 de minute inainte de eveniment pe aia, ca la fel ca voi, nu au fost in stare sa faca niste hotfixuri de compatibilitate pana acum si prin minune, vor face fix acum, pe ultima suta. Minunata logica.
      4. De aici e deja indiferent, end userul a fost tepuit de catre voi, orice altceva e prostia voastra.
      5. Da, tot papagali ramaneti fiindca asta sunteti. E ceva facut cu propria mana, mai ceva ca laba.fix asta a fost, o labareala trista sa luati bani dupa altii cu minimum de efort posibil.

      Nu e nici o scuza carpeala de 2 bani pe care o faceti acolo. Schimbati serviciul cu ceva mai competent, dar vaaai, am vazut mai sus, ca alea costa mai mult. Atata dai, atata face, nu cumva sa va inghete curul in altceva decat noul Q8.

      3.

  9. #33

    Revin cu vești bune!

    Cei de la iaBilet au fost băieți, au făcut un efort și au rezolvat problema.

    i.ibb.co/pzV76BX/129414459-437222100603756-4808695495909916025-n.png

    După cum vedeți, soluția a fost să-ți explice clar, dinainte să plătești, că ei nu sunt responsabili decât de emiterea unui cod generat aleatoriu. După ce l-au emis și ți l-au trimis ție, datoria lor este împlinită, comisionul e al lor. Dacă de acel cod depinde și posibilitatea ta de a viziona ceva printr-o platformă, care poate fi chiar a lor, și tu nu poți, asta nu mai e problema lor. Ura și la gară. Te cerți cu organizatorul. Care-ți va returna maxim prețul biletului, comisionul rămâne la iaBilet. Dar, oricum, e responsabilitatea organizatorului asta.

    Interesant rămâne cazul când nu poți vedea spectacolul, nu din cauza organizatorului, ci din cauza VStage, care este tot IA BILET SRL, aceeași entitate care a vândut și biletele și a luat comision pe ele. Probabil că va trebui să te rogi de organizatori, care trebuie să se roage de VStage (IA BILET SRL) să le dea banii pentru că stream-ul n-a mers. Presupunând că asta se întâmplă și nu se merge pe voucher, primești înapoi doar prețul biletului. Comisionul rămâne la iaBilet (IA BILET SRL), pentru că ei și-au respectat obligațiile și au emis și livrat biletul. Legal vorbind, probabil că-i corect, dar nu chiar. Oricum, ideea e că luați labele de pe comisionul lor.

    Iată, iaBilet nu sunt papagali. Singurii papagali sunt ăia care după toate astea mai au curajul să le dea bani, în general, dar MAI ALES pentru un bilet VStage, unde pot să-ți dea muie direct, și după cum am văzut, sunt perfect dispuși să o și facă.

    Spor la vizionat spectacole online!

    P.S. Las aici datele financiare (publice) ale IA BILET SRL în cazul în care vă faceți cumva griji că sunt muritori de foame și se descurcă și ei cum pot.

    www.listafirme.ro/ia-bilet-srl-30394071/

  10. #34

    Vlad, ai o problema, men. Lasa-te de internet. Ti-a explicat omul frumos despre ce e vorba, ti-a desenat si dat exemple dar tu continui sa aberezi acolo pe langa subiect si deja esti nesimtit si ataci la persoana un om care si-a rupt din timpul personal sa iti explice tie cum merge internetul. Lasa-ne…