Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.
Cea mai mare problema sunt sirurile de zeci de biciclisti care se formeaza pe dn-uri.
Sunt cumva foarte mandri de ce fac ei si merg unul dupa altul, astfel incat sa nu ii poti depasi decat pe toti odata, mai ceva ca un TIR.
Acum eu sunt om civilizat, nu ma pun la mintea lor, dar cred ca o sa gaseasca vreun cocalar care, la nervi, o sa intre in plin intr-un sir din asta de biciclisti.
25
#2 NOU
Doru Vlad
Da mă că la fiecare 5 minute dai de un grup de 10 bicicliști ce merg doar pe mijlocul drumului. Că e plină România de bicicliști amatori, se vede după burțile românilor că toată ziua dau la pedale!
Nene pe DN-uri in cel mai bun caz o problemă sunt si grupurile de bicicliști! Până la ei te încurcă dacă nu te și omoară alte lucruri de obicei sub formă de corpuri metalice
87
#3 NOU
scipio
Da, e cea mai mare si ultima problema de rezolvat in Romania. Milioanele de biciclisti siruri siruri pe dn.
53
#4 NOU
Georgian
Bicicliștii sunt cea mai mare problema în România. Mașini abia dacă vezi pe străzi, nu sunt aproape deloc…. Șosele pustii domnule!
D-aia e România printre ultimele țări la speranța de viață, ca fac foarte multă mișcare și dau mult la pedale. Săracii români, n-au și ei bani de-o mașină.
Măcar un cazan de golf 5 din 2008 DPF off.
36
#5 NOU
Zarax
Faptul ca nu e cea mai mare problema nu inseamna ca nu e o problema. Daca vad un gunoi pe strada ce fac? Il iau de pe jos si-l pun in cos sau spun sarcastic “Eee, asta e cea mai mare problema acum in Romania…” si imi vad de drum?
11
#6 NOU
Ion Marius Ionut
Vaiiii, aceste voturi ne doare.
Doru Vlad, eu stau in Ilfov – bine, am buletin de Bucuresti, asa ca nu ma face taran – si in fiecare weekend prind cel putin 2-3 grupuri de astfel de biciclisti, cate 15-20 unul dupa altul, deabia reusesti sa ii depasesti.
E cumva la moda sa colinzi cu bicicleta in weekend comunele de pe langa Bucuresti, se fac grupuri pe retelele de socializare si impanzesc Ilfovul.
Acum eu nu o zic cu rautate, si eu merg cu bicicleta impreuna cu baietii mei, dar atitudinea acestor grupuri e sfidatoare, pe principiu sunt biciclist si am drepturi. Deasta zic ca o sa vedem la stiri un cocalar care si-a pierdut cumpatul si i-a luat pe capota.
Ca or fi amatori, ca or fi profesionisti, nu cred ca mai conteaza cand il ia smurdul.
7
#7 NOU
Jordan
Ca sa intelegem si noi, CE AR TREBUI SA FACA? Sa umble singuri? Sa umble pe marginea drumului? In cucuruz? Pe DN1, nu in comune? Inteleg ca problema ta e ca oamenii astia au biciclete si vor sa mearga cu bicicleta. Care e solutia ta? Si btw, daca e greu sa depasesti 15 ciclisti, ai o problema, sunt mult mai usor de depasit decat un camion, fiindca viteza lor maxima e 40kmh. Maxima.
8
#8 NOU
Horus
Unde-i Pascu Vladut cand avem nevoie de el? La modul serios: daca au treaba pe acolo trebuie sa convietuim. Daca fac ciclism recreativ in zone aglomerate nu zic nimic ca nu vreau sa ma indepartez si mai mult de D-zeu.
10
#9 NOU
Peredhil
Unde să fie?
„Avocații lui Vlad Pascu, autorul accidentului de la 2 Mai în care au fost uciși doi studenți, dau vina pe victime și susțin că acestea consumaseră cantități mari de alcool înainte de accident”
„Aflat în arest preventiv, Vlad Pascu a primit acceptul judecătorilor de a fi dus la un spital din Constanța pentru investigații la inimă și rinichi, după termenul de judecată în fond din 20 septembrie. ” (via hoțnews)
Bolnăvior, stresat, așa-i când niște bețivani ordinari îți încurcă socotelile. Lasă că timpul trece, banul curge, mortul de la groapă oricum nu se mai întoarce, se rezolvă încetișor toate, poporul are memorie scurtă și justiția buzunare adânci.
15
#10 NOU
Ender
esti deja hater la faza asta cu grupurile de biciclisti. nu e ok si nu inteleg de ce esti asa pornit pe grupurile de biciclisti. de ce un biciclist care merge singur pe mijlocul drumului nu e asshole? cu ce a gresit?
37
#11 NOU
Georgian
Nu e hater. Omul vrea doar sa-și genereze trafic pe blog.
Biciclistii…acesti moldoveni nespalati ai soselelor.Nici macar 10% din acesti cretinoizi infecti nu respecta regulile de circulatie.Sa merga pe pistele lor sau daca nu sa stea acasa.Drumurile sunt pentru masini nu pentru gay pe doua roti.
9
#14 NOU
Peredhil
Are RobertD o iubire de moldoveni, de zici că-i născut în Vaslui.
8
#15 NOU
Dufu
@Perendhil: stai liniștit. La fel de tare îi iubește și pe ardeleni. Și cred ca pe oricine altcineva.
5
#16 NOU
un om
Sunt biciclist si in general ma consider o persoana rezonabila si care respecta legea.
Inteleg idea ca biciclistii nu ar trebui sa ocupe mijlocul drumului atat timp cat legea le cere sa circule cat mai aproape de marginea din dreapta a drumului.
In acleasi timp legea le cere soferilor sa depaseasca un biciclist trecand cu cel putin doua roti dincolo de axul drumului pentru viteze sub 60 km/h si cu toate rotile pentru viteze mai mari de 60 km/h.
Acum spuneti-mi mie ca biciclist ce trebuie sa fac ca sa nu ma arunce in sant vreo masina (sau autobuz/autocar sau tir) care incearca sa se inghesuie simultan cu mine pe o banda in timp ce din contrasens vine alta masina.
Singura solutie pe care am gasit-o este sa merg cu bicicleta cam la 30-40 de cm de la margine mai catre centrul benzii astfel incat sa fortez soferul din spate sa depaseasca sarind de axul drumului.
Si da, vorbim de drumuri judetene sau comunale nu de drumuri nationale pe care evit sa intru.
Problema este clar la noi (soferii – am si permis de conducere) si tine de educatie. Am urmarit situatia pe bicicleta si in alte state si soferii de acolo forteaza extrem de rar spre deloc sa se strecoare simultan cu un biciclist pe o banda.
50
#17 NOU
Marinel
Sincer nu inteleg de ce la viteză mica poate fi trecut doar cu 2 roti de mijlocul drumului sau banda despartitoare daca-s mai multe benzi. Inteleg ca efectul de suctiune e mai mic, dar daca se dezechilibreaza din alt motiv si cade sub roți? Eu știam așa, pe vechi, că distanta de siguranta e cel puțin echivalentă cu înălțimea biciclistului…
#18 NOU
Arhi
daca nu pot lasa macar 1.5 metri intre mine si el, nu ma risc nici batut. am cazut din senin cu bicicleta de atatea ori incat stiu exact ce e necesar ca sa mori intr o secunda
#19 NOU
Dufu
Știi ce fac eu? Aștept în spatele tău până când te pot depăși in siguranță. Cu toate claxoanele și muile pe care mi le iau. Când pot depăși o fac după cum îmi spune legea.
6
#20 NOU
anukoi
“sa depaseasca un biciclist trecand cu cel putin doua roti dincolo de axul drumului pentru viteze sub 60 km/h si cu toate rotile pentru viteze mai mari de 60 km/h.” Doar că viteza e 50 km/h, iar pentru zonele cu viteză mai mare, trebuie trecut cu jumătate din lățimea mașinii.
#21 NOU
Jordan
Eh, sa vezi grupuri pe facebook cu camionagii care explica ei cum bat biciclisti daca-i prind pe serpentine, ca-i tin in loc. Idioti peste tot.
Solutia e, intr-adevar, sa mergi la 40-50 cm de margine, ca sa mai ai o marja in caz de idiot care trece razant cu tine.
3
#22 NOU
Doberman
Las’ că vine frigul și dispar cele două categorii principale de dăunători: insectele și babuinii pe două roți.
Care-s cele mai tari două chestii pe două roți? Asfaltul și tirul/stîlpul/capul de pod.
Curentul de rahat actual cu eco, bio și bicicleala sa și-l bage în toate orificiile loazele wokiste în frunte cu femela de pitecantrop Greta. Cînd veți plăti aceleași taxe și impozite ca cei pe patru roți, cînd veți fi hăituiți la fel de capetele de cretă, cînd veți respecta aceleași legi ca și șoferii, abia atunci aveți voie să deschideți pliscul la cereri și discriminare pozitivă.
Iar cei care se vor găsi să mă facă în fel și chip se știe ce-s mamele lor. Atacul la persoană în loc de contrazicerea în idei nu are scuză, chiar dacă IQ-ul atacatorului este subunitar iar inteligența asimptomatică.
6
#23 NOU
Liviul
Contrazicere in idei? Care idei? Ca e doar o lista de injuraturi si cacaturi.
Toti biciclistii pe care ii stiu sunt si soferi, deci stai linistit ca platim fix aceleasi taxe si impozite ca si tine.
20
#24 NOU
w
Am masina cu motor de 3L. Aia cu motoare de sub 2L sa imi faca prioritate si sa aiba pareri cand vor plati aceleasi taxe ca mine. Pana atunci mucles.
22
#25 NOU
Cris
Doberman, ai scris aici că un adevărat babuin pe patru roți
9
#26 NOU
Jordan
@Doberman – babuini pe doua roti. Misto, argument pe idei, nu pe persoana.
Aceleasi taxe si impozite? Pentru ce? Nu pun benzina la bicicleta – pun la AMG, daca te incalzeste – si cu toata greutatea mea, efectul biclelor mele asupra asfaltului e 0. Nu pentru / din cauza mea repara astia drumurile, stii ce zic?
Hartuit de capetele de creta? Nu sunt, nici ca sofer, nici ca biciclist, si stau in Bucuresti, deci avem cativa politisti prin zona.
Respectat aceleasi legi? Ah, si sa vezi CUM le respect ca si biciclist, opresc si la cedeaza trecerea, opresc si cand am prioritate, opresc si cand pare ca e cineva intr-o masina parcata care vrea sa iasa… le respect de le ia naiba.
Sigur, poti ramane idiot, e dreptul tau.
5
#27 NOU
Dani Corban
“Care-s cele mai tari două chestii pe două roți? Asfaltul…” Hă? “stîlpul/capul de pod” Hăăă?!?!
Sper că ăsta este neuronul de purtare și ți-l pui pe cel de ocazie când conduci mașina.
@JOrdan – cred ca ce a dorit sa spuna autorul este faptul ca de fapt strazile pe care circula biciclistii sunt facute din banii incasati pe rovigneta si accizele din pretul combustibilului!
Dar o mica problema, din punctul meu de vedere ar fi, ce fac eu ca sofer cand am masina lovita de un biciclist (ca-mi loveste su tufe oglinda -ca pentru el nu se aplica sa stea in coada) sau intra ca prostul in spatele masinii si imi zgarie / crapa bara. Eu raman cu paguba ca biciclistul nu are RCA, corect?
1
#29 NOU
Liviul
@Adib: a dorit sa spuna un cacat. Soselele nu sunt construite exclusiv din banii de rovinieta si accize. Pe logica asta ar trebui ca pietonii sa nu poata trece pe trecerea de pietoni ca e construita din banii soferilor.
Toti platim accize la combustibil, fie direct la pompa, fie indirect prin produsele pe care le cumparam ca si alea sunt transportate tot cu combustibil.
Eu sunt de acord cu RCA si pentru biciclisti, nu m-ar deranja sa platesc o suma proportionala cu dezastrul pe care il pot cauza cu cele 10 kile de bicicleta. Da un mail la parlamentarul tau sa bage lege pentru asa ceva.
1
#30 NOU
w
“cred ca ce a dorit sa spuna autorul este faptul ca de fapt strazile pe care circula biciclistii sunt facute din banii incasati pe rovigneta si accizele din pretul combustibilului!”
Asta e putin ca aia cu “sa faca parcari subterane (fara plata), ca noi platim impozit pe masini” :)))).
1
#31 NOU
sora13
Azi dimineata la 1 mai unde s-a inchis intersectia mi-am luat pule in gat de la un babuin pe 2 roti care se simtea ofensat ca am trecut cu masina de semnul interzis numai ca retardu nu a vazut k scrie sub el cu exceptia stb si a celor care alimenteaza la benzinarie…
Cand am oprit la pompa se oprise si el pe trotuar si zbiera la mine…Culmea nu am avut treaba cu el doar ca considera ca fac eu o manevra ilegala…
Nu mai zic ca atunci cand se face calea victoriei pietonala nu exista nici macar un singur biciclist sa respecte legea ma credeti?
Majoritatea biciclistilor sunt extrem de perversi au pretentia k soferii sa ii respecte si se dau cu curu de pamant in aceelasi timp in care ei sunt smecheri si nu respecta nici un fel de indicatoare, semafoare, reguli de circulatie si reguli de bun simt.
Ma mai luase unu in balon ca nu ma incadrasem corect sa fac stanga da dupa ce si-a varsat frustrarea omu a trecut pe rosu la semafor mai departe ca deh el a stat la rosu cat sa ma ameninte pe mine…
6
#32 NOU
jakomino
Cand Calea Victoriei e pietonala, e interzisa si pt biciclete (desi e pista ).
In principiu trebuie mers cu bicicleta pe drumuri secundare unde nu e trafic, nu pe DN -uri cu camioane si nicidecum in grupuri mari.
2
#33 NOU
sora13
La asta ma refeream si eu ca nu respecta legea… ca pentru biciclisti nu e pietonala… tasnesc printre politisti si fac pe prostii sau nu inteleg de ce nu au voie pe bicicleta daca sunt opriti….
NOU
Cea mai mare problema sunt sirurile de zeci de biciclisti care se formeaza pe dn-uri.
Sunt cumva foarte mandri de ce fac ei si merg unul dupa altul, astfel incat sa nu ii poti depasi decat pe toti odata, mai ceva ca un TIR.
Acum eu sunt om civilizat, nu ma pun la mintea lor, dar cred ca o sa gaseasca vreun cocalar care, la nervi, o sa intre in plin intr-un sir din asta de biciclisti.
NOU
Da mă că la fiecare 5 minute dai de un grup de 10 bicicliști ce merg doar pe mijlocul drumului. Că e plină România de bicicliști amatori, se vede după burțile românilor că toată ziua dau la pedale!
Nene pe DN-uri in cel mai bun caz o problemă sunt si grupurile de bicicliști! Până la ei te încurcă dacă nu te și omoară alte lucruri de obicei sub formă de corpuri metalice
NOU
Da, e cea mai mare si ultima problema de rezolvat in Romania. Milioanele de biciclisti siruri siruri pe dn.
NOU
Bicicliștii sunt cea mai mare problema în România. Mașini abia dacă vezi pe străzi, nu sunt aproape deloc…. Șosele pustii domnule!
D-aia e România printre ultimele țări la speranța de viață, ca fac foarte multă mișcare și dau mult la pedale. Săracii români, n-au și ei bani de-o mașină.
Măcar un cazan de golf 5 din 2008 DPF off.
NOU
Faptul ca nu e cea mai mare problema nu inseamna ca nu e o problema. Daca vad un gunoi pe strada ce fac? Il iau de pe jos si-l pun in cos sau spun sarcastic “Eee, asta e cea mai mare problema acum in Romania…” si imi vad de drum?
NOU
Vaiiii, aceste voturi ne doare.
Doru Vlad, eu stau in Ilfov – bine, am buletin de Bucuresti, asa ca nu ma face taran – si in fiecare weekend prind cel putin 2-3 grupuri de astfel de biciclisti, cate 15-20 unul dupa altul, deabia reusesti sa ii depasesti.
E cumva la moda sa colinzi cu bicicleta in weekend comunele de pe langa Bucuresti, se fac grupuri pe retelele de socializare si impanzesc Ilfovul.
Acum eu nu o zic cu rautate, si eu merg cu bicicleta impreuna cu baietii mei, dar atitudinea acestor grupuri e sfidatoare, pe principiu sunt biciclist si am drepturi. Deasta zic ca o sa vedem la stiri un cocalar care si-a pierdut cumpatul si i-a luat pe capota.
Ca or fi amatori, ca or fi profesionisti, nu cred ca mai conteaza cand il ia smurdul.
NOU
Ca sa intelegem si noi, CE AR TREBUI SA FACA? Sa umble singuri? Sa umble pe marginea drumului? In cucuruz? Pe DN1, nu in comune? Inteleg ca problema ta e ca oamenii astia au biciclete si vor sa mearga cu bicicleta. Care e solutia ta? Si btw, daca e greu sa depasesti 15 ciclisti, ai o problema, sunt mult mai usor de depasit decat un camion, fiindca viteza lor maxima e 40kmh. Maxima.
NOU
Unde-i Pascu Vladut cand avem nevoie de el? La modul serios: daca au treaba pe acolo trebuie sa convietuim. Daca fac ciclism recreativ in zone aglomerate nu zic nimic ca nu vreau sa ma indepartez si mai mult de D-zeu.
NOU
Unde să fie?
„Avocații lui Vlad Pascu, autorul accidentului de la 2 Mai în care au fost uciși doi studenți, dau vina pe victime și susțin că acestea consumaseră cantități mari de alcool înainte de accident”
„Aflat în arest preventiv, Vlad Pascu a primit acceptul judecătorilor de a fi dus la un spital din Constanța pentru investigații la inimă și rinichi, după termenul de judecată în fond din 20 septembrie. ” (via hoțnews)
Bolnăvior, stresat, așa-i când niște bețivani ordinari îți încurcă socotelile. Lasă că timpul trece, banul curge, mortul de la groapă oricum nu se mai întoarce, se rezolvă încetișor toate, poporul are memorie scurtă și justiția buzunare adânci.
NOU
esti deja hater la faza asta cu grupurile de biciclisti. nu e ok si nu inteleg de ce esti asa pornit pe grupurile de biciclisti. de ce un biciclist care merge singur pe mijlocul drumului nu e asshole? cu ce a gresit?
NOU
Nu e hater. Omul vrea doar sa-și genereze trafic pe blog.
NOU
tenor.com/view/trucks-ford-rolling-coal-diesel-gif-7391563
NOU
Biciclistii…acesti moldoveni nespalati ai soselelor.Nici macar 10% din acesti cretinoizi infecti nu respecta regulile de circulatie.Sa merga pe pistele lor sau daca nu sa stea acasa.Drumurile sunt pentru masini nu pentru gay pe doua roti.
NOU
Are RobertD o iubire de moldoveni, de zici că-i născut în Vaslui.
NOU
@Perendhil: stai liniștit. La fel de tare îi iubește și pe ardeleni. Și cred ca pe oricine altcineva.
NOU
Sunt biciclist si in general ma consider o persoana rezonabila si care respecta legea.
Inteleg idea ca biciclistii nu ar trebui sa ocupe mijlocul drumului atat timp cat legea le cere sa circule cat mai aproape de marginea din dreapta a drumului.
In acleasi timp legea le cere soferilor sa depaseasca un biciclist trecand cu cel putin doua roti dincolo de axul drumului pentru viteze sub 60 km/h si cu toate rotile pentru viteze mai mari de 60 km/h.
Acum spuneti-mi mie ca biciclist ce trebuie sa fac ca sa nu ma arunce in sant vreo masina (sau autobuz/autocar sau tir) care incearca sa se inghesuie simultan cu mine pe o banda in timp ce din contrasens vine alta masina.
Singura solutie pe care am gasit-o este sa merg cu bicicleta cam la 30-40 de cm de la margine mai catre centrul benzii astfel incat sa fortez soferul din spate sa depaseasca sarind de axul drumului.
Si da, vorbim de drumuri judetene sau comunale nu de drumuri nationale pe care evit sa intru.
Problema este clar la noi (soferii – am si permis de conducere) si tine de educatie. Am urmarit situatia pe bicicleta si in alte state si soferii de acolo forteaza extrem de rar spre deloc sa se strecoare simultan cu un biciclist pe o banda.
NOU
Sincer nu inteleg de ce la viteză mica poate fi trecut doar cu 2 roti de mijlocul drumului sau banda despartitoare daca-s mai multe benzi. Inteleg ca efectul de suctiune e mai mic, dar daca se dezechilibreaza din alt motiv si cade sub roți? Eu știam așa, pe vechi, că distanta de siguranta e cel puțin echivalentă cu înălțimea biciclistului…
NOU
daca nu pot lasa macar 1.5 metri intre mine si el, nu ma risc nici batut. am cazut din senin cu bicicleta de atatea ori incat stiu exact ce e necesar ca sa mori intr o secunda
NOU
Știi ce fac eu? Aștept în spatele tău până când te pot depăși in siguranță. Cu toate claxoanele și muile pe care mi le iau. Când pot depăși o fac după cum îmi spune legea.
NOU
“sa depaseasca un biciclist trecand cu cel putin doua roti dincolo de axul drumului pentru viteze sub 60 km/h si cu toate rotile pentru viteze mai mari de 60 km/h.” Doar că viteza e 50 km/h, iar pentru zonele cu viteză mai mare, trebuie trecut cu jumătate din lățimea mașinii.
NOU
Eh, sa vezi grupuri pe facebook cu camionagii care explica ei cum bat biciclisti daca-i prind pe serpentine, ca-i tin in loc. Idioti peste tot.
Solutia e, intr-adevar, sa mergi la 40-50 cm de margine, ca sa mai ai o marja in caz de idiot care trece razant cu tine.
NOU
Las’ că vine frigul și dispar cele două categorii principale de dăunători: insectele și babuinii pe două roți.
Care-s cele mai tari două chestii pe două roți? Asfaltul și tirul/stîlpul/capul de pod.
Curentul de rahat actual cu eco, bio și bicicleala sa și-l bage în toate orificiile loazele wokiste în frunte cu femela de pitecantrop Greta. Cînd veți plăti aceleași taxe și impozite ca cei pe patru roți, cînd veți fi hăituiți la fel de capetele de cretă, cînd veți respecta aceleași legi ca și șoferii, abia atunci aveți voie să deschideți pliscul la cereri și discriminare pozitivă.
Iar cei care se vor găsi să mă facă în fel și chip se știe ce-s mamele lor. Atacul la persoană în loc de contrazicerea în idei nu are scuză, chiar dacă IQ-ul atacatorului este subunitar iar inteligența asimptomatică.
NOU
Contrazicere in idei? Care idei? Ca e doar o lista de injuraturi si cacaturi.
Toti biciclistii pe care ii stiu sunt si soferi, deci stai linistit ca platim fix aceleasi taxe si impozite ca si tine.
NOU
Am masina cu motor de 3L. Aia cu motoare de sub 2L sa imi faca prioritate si sa aiba pareri cand vor plati aceleasi taxe ca mine. Pana atunci mucles.
NOU
Doberman, ai scris aici că un adevărat babuin pe patru roți
NOU
@Doberman – babuini pe doua roti. Misto, argument pe idei, nu pe persoana.
Aceleasi taxe si impozite? Pentru ce? Nu pun benzina la bicicleta – pun la AMG, daca te incalzeste – si cu toata greutatea mea, efectul biclelor mele asupra asfaltului e 0. Nu pentru / din cauza mea repara astia drumurile, stii ce zic?
Hartuit de capetele de creta? Nu sunt, nici ca sofer, nici ca biciclist, si stau in Bucuresti, deci avem cativa politisti prin zona.
Respectat aceleasi legi? Ah, si sa vezi CUM le respect ca si biciclist, opresc si la cedeaza trecerea, opresc si cand am prioritate, opresc si cand pare ca e cineva intr-o masina parcata care vrea sa iasa… le respect de le ia naiba.
Sigur, poti ramane idiot, e dreptul tau.
NOU
“Care-s cele mai tari două chestii pe două roți? Asfaltul…” Hă? “stîlpul/capul de pod” Hăăă?!?!
Sper că ăsta este neuronul de purtare și ți-l pui pe cel de ocazie când conduci mașina.
NOU
@JOrdan – cred ca ce a dorit sa spuna autorul este faptul ca de fapt strazile pe care circula biciclistii sunt facute din banii incasati pe rovigneta si accizele din pretul combustibilului!
Dar o mica problema, din punctul meu de vedere ar fi, ce fac eu ca sofer cand am masina lovita de un biciclist (ca-mi loveste su tufe oglinda -ca pentru el nu se aplica sa stea in coada) sau intra ca prostul in spatele masinii si imi zgarie / crapa bara. Eu raman cu paguba ca biciclistul nu are RCA, corect?
NOU
@Adib: a dorit sa spuna un cacat. Soselele nu sunt construite exclusiv din banii de rovinieta si accize. Pe logica asta ar trebui ca pietonii sa nu poata trece pe trecerea de pietoni ca e construita din banii soferilor.
Toti platim accize la combustibil, fie direct la pompa, fie indirect prin produsele pe care le cumparam ca si alea sunt transportate tot cu combustibil.
Eu sunt de acord cu RCA si pentru biciclisti, nu m-ar deranja sa platesc o suma proportionala cu dezastrul pe care il pot cauza cu cele 10 kile de bicicleta. Da un mail la parlamentarul tau sa bage lege pentru asa ceva.
NOU
“cred ca ce a dorit sa spuna autorul este faptul ca de fapt strazile pe care circula biciclistii sunt facute din banii incasati pe rovigneta si accizele din pretul combustibilului!”
Asta e putin ca aia cu “sa faca parcari subterane (fara plata), ca noi platim impozit pe masini” :)))).
NOU
Azi dimineata la 1 mai unde s-a inchis intersectia mi-am luat pule in gat de la un babuin pe 2 roti care se simtea ofensat ca am trecut cu masina de semnul interzis numai ca retardu nu a vazut k scrie sub el cu exceptia stb si a celor care alimenteaza la benzinarie…
Cand am oprit la pompa se oprise si el pe trotuar si zbiera la mine…Culmea nu am avut treaba cu el doar ca considera ca fac eu o manevra ilegala…
Nu mai zic ca atunci cand se face calea victoriei pietonala nu exista nici macar un singur biciclist sa respecte legea ma credeti?
Majoritatea biciclistilor sunt extrem de perversi au pretentia k soferii sa ii respecte si se dau cu curu de pamant in aceelasi timp in care ei sunt smecheri si nu respecta nici un fel de indicatoare, semafoare, reguli de circulatie si reguli de bun simt.
Ma mai luase unu in balon ca nu ma incadrasem corect sa fac stanga da dupa ce si-a varsat frustrarea omu a trecut pe rosu la semafor mai departe ca deh el a stat la rosu cat sa ma ameninte pe mine…
NOU
Cand Calea Victoriei e pietonala, e interzisa si pt biciclete (desi e pista ).
In principiu trebuie mers cu bicicleta pe drumuri secundare unde nu e trafic, nu pe DN -uri cu camioane si nicidecum in grupuri mari.
NOU
La asta ma refeream si eu ca nu respecta legea… ca pentru biciclisti nu e pietonala… tasnesc printre politisti si fac pe prostii sau nu inteleg de ce nu au voie pe bicicleta daca sunt opriti….