Mă gândesc cu sinceritate că băieții ăștia din companiile românești au văzut că le merge in afara, gen Disney, Netflix si s-au gândit ca e un moment minunat să decidă că vedeți că devine mai scump totul. Pentru ca, știți cum e, serviciul nostru este incredibil de singular pe piață si aia e, nu aveți ce face.
Din fericire, serviciul lor nu e singular pe piață. Singura chestie incomodă, motiv pentru care țineam numărul ăla yoxo, fix pentru a evita spam de internet, inregistrat de conturi unde stiu sigur ca mi se vinde numarul, cum ar fi la registrul comerțului, la firme, era ca Vodafone nu are un serviciu similar si, decât sa intru in contact cu un reprezentant de vanzari, mai bine imi fac singur taierea la vas deferens.
Dar o sa fac si asta, numai de-al dreq.
Si este un semnal, ca sa înțelegeți ce mizerabila este o piață de monopol sau duopol, unde cei 2 mari se vor intelege intotdeauna sa tina prețul sus, cum fac băieții aia cu cimentul, iar clientul e lasat sa foloseasca propriul unguent intim.

NOU
Acel ”Salut” din startul e-mail-ului ar trebui citit ”Ia-o in gura”.
NOU
Ini aduci aminte cum am renuntat eu la hraparetii de vodafone cand au redus “luna” la prepaid de la 30 la 28 de zile. Am zis muie, portat la tantalaii dar onestii digi si asta a fost.
Ce sa zic, in tari dinafara SEE nu trebuie sa mi vand rinichii sa platesc factura la telecom.
NOU
Poate a fost doar pt luna Februarie?
NOU
@Irod: Me too. Adică eu îmi calculez facturile lunar și vii tu Vodafone să faci o schemă, să încerci să mă faci din vorbe ca cyganul din gară. M-am portat a doua zi.