Probabil că și pe voi vă scoate din sărite chestia asta. Cumpărați ceva de pe net sau dați click pe o reclamă și ZBANG!!! prin toate bannere pe care le vedeți din acel moment înainte, apare produsul pe care ați dat click. Chestie care ține inclusiv dacă ați cumpărat acel produs. Remarketing, retargeting și alte chestii funny pentru advertiseri.

Așa că am luat cu nesimțire de pe net o listă cu setări pe care ar trebui să le faceți ca să scăpați de chestia asta. Din păcate, nu știu cum să o fac la profitshare, pentru că a ajuns să îmi fie frică să dau click pe vreun link de la ei. Ca idee, am scris de Chromecast acum nuștiucâte zile și până și acum primesc reclame, inclusiv aici, cu Chromecast…

1. Google – google.com/ads/preferences “Ads based on your interests” turned off.

google

2. Microsoft – choice.microsoft.com turn off “Personalized ads in this browser”

micro$hit

3. Amazon – amazon.com/gp/dra/info “Do Not Personalize Ads from Amazon for this Internet Browser.” Din păcate, e bazat pe cookie, dacă ați șters cookieul, se pierde setarea/

amazon

4. Yahoo –privacy.yahoo.com/aim

yahoo

5. iOS – iPhone sau iPad, Settings > Privacy > Advertising turn on Limit Ad Track

6. Android – Google Settings, Ads enable Opt out of interest based ads.

7. Twitter – Twitter Settings debifat “Tailor ads based on information shared by ad partners”

twitter

8. Facebook – Facebook Settings, Edit ‘Ads based on my use of websites and apps’ selectezi ‘Off’ la Show online interest-based ads.

facebook

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.