Reclamă pe un site de turism. Bucureşti-Oraşoarecarenemţesc, de la 170 de euro. Desigur, după ce încerci să îţi faci rezervarea pe site, afli că de fapt nimic nu costă atât, nu are cum, pentru că mai sunt nişte taxe pe care trebuie să le plăteşti.

Reclamă la un hotel în Mamaia. Camere de la 80euro pe noapte. Desigur, doar dacă cumperi în mai, timp de minim o săptămână.

Reclamă la un complex de apartamente. Apartamente de la 40 000 de euro. Suni şi te chinui să afli că nu există aşa ceva, 40 000 costă doar dacă îl iei în rate pe 15 ani, cu avans de 30%.

Reclamă la autoturism. Noul Fiat/Ford/Renault/Rahatcuroţi de la 6500 de Euro. Desigur, după ce te duci să îl cumperi ţi se spune că da, preţul ăla e doar dacă dai 3 cupoane de REMAT, 20% avans şi leasing operaţional.

Nu ar fi posibil să spuneţi ÎN MM un preţ minim REAL? Un preţ pe baza căruia cineva să îşi poată planifica CU ADEVĂRAT nişte costuri?

Înţeleg, strategii de marketing, dar totuşi, eu personal rămân cu un gust amar după ce sunt păcălit cu asemenea strategii şi renunţ pentru totdeauna la serviciilor celor ce încearcă să îmi explice că cerebelul meu nu e mai mare decât al unei râme.
Nu toată lumea gândeşte la fel?

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

37 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    eu am patit cu loganul. eram foarte entuziasmat ca o sa-mi cumpar masina noua cu bani putini (4800 euro parca zice la reclama) bun, zic eu. merg la renault si intreb si aflu ca plus 3 cupoane + leasingul de care zici etc. pana la urma am ramas la golf 4 second si aia e.

    • #2

      Zymmm » dude, loganul nu e masina noua. e o cutie de tabla noua

  2. #3

    mdeah, tell me about it, ce sa faci… inca o frumoasa strategie de marketing, in Arad, au construit Atrium mall. Au facut scari rulante la un capat si la altul de el. Si, ca sa vezi strategie minunata de marketing, cum facem sa atragem clientii? Un set de scari urca, cele din capatul alalat ( 5 minute de mers pe jos si bagat importanta piesa din zona pubiana in absolut toate magazinele pe care le vad ) apar scarile care coboara, evident, oprite, de anumiti indivizi, care nu suport chestia asta…

    Romania… tara in care si Mircea Badea are coloana vertebrala … asa ceva…

    • In mall ar trebui facut ceva cu reclamele care anunta mari reduceri, dar in realitate obiectele respective sunt mai scumpe ca niciodata. Pana la urma, in mall-uri se folosesc cele mai idioate sisteme de marketing.

  3. #5

    Stau si ma gandesc ca un prieten si-a vandut un Passat 2006(cred) cu 90.000 km cu 9000 euro, si altii cumpara Logan cu 8.000 – 10.000 euro!!! Bineinteles, Passatul nu avea piele si navi sau mai stiu eu ce, dar avea strictul necesar cu climatronic, airbag, 6 CD, lucruri din astea.

    • #6

      logica simpla…..cu passatul nu ajungi unde ajungi cu loganul…cu loganul ajungi unde ajungi cu passatul…poate intr-un timp mai lung…dar ajungi sigur

    • #7

      Asta ii o prostie mare!!!! Cica nu ajungi unde ajungi cu Loganul. Vreau sa merg de la Timisoara la Arad. Cu passatul merg mai in siguranta, mai confortabil, mai relaxat si poate si mai repede. Ai impresia ca lumea isi ia Logan doar ca sa mearga pe camp si sa o poata murdari? sau?

    • #8

      Brad » in aceeasi ordine de idei, cu caruta pot ajunge, cu pasatul nu. si tot asa

    • #9

      Asa cu un Hilux din ’95 pot ajunge unde nu pot cu dacia. 😛

    • #10

      pana la urma era vorba de reclame sau de cum considera fiecare loganul?

  4. #11

    Sincer cred directorii de marketing dar si directorii/actionarii “de sus” sunt retarzi. Cum plm sa nu vezi ca o reclama este cretina si aduce atingere inteligentei clientului, ca oferta este trasa de par si cand ajunge omul la tine isi baga toate organele familiei in compania ta. Lasand la o parte toate explicatiile, sfaturile si definitiile scoase din putul gandirii de catre cei din marcheting, ei nu au un cuvant de spus cand dau banii pe asemenea sfaturi/reclame? Ma intreb de mult chestia asta.

  5. la toate produsele mai de valoare se intampla acest lucru. Advertiseri au impresia ca astfel vor atrage mai multi clienti, intradevar atrag clienti dar cand acestia afla ca au fost trasi pe sfoara nu vor sa mai auda de firma si produsele respective

  6. expresia M.M. este aia la care ma gandesc eu ? 😀

  7. Arhi… asta e reclama… daca ai putina minte stii ca sunt numai minciuni.
    Stii ca detergentu ala nu scoate petele de rahat decat daca e moale… ca daca s-a uscat adio… Ca masina aia pe care o vezi la televizor e full si pretul pentru coaja… si asta in conditiile enumerate de tine… Reclamele TV sunt de cacat.

    Macar daca ar fi ca in USA sa putem vedea reclame comparative ne-am mai distra si noi … vezi BMW vs AUDI :))

  8. #18

    Da, face spiritism 🙂

  9. Nu stiu la apartamente cum e, insa la masini scrie in oferta. E drept ca e undeva in josul ecranului sau pe spatele pliantului, insa nu e ceva ascuns, asupra caruia nu esti informat. Si normal ca masina din reclama e full, ai vazut tu reclame cu alea cel mai slab echipate?
    In privinta ofertelor de turism, suntem de acord. 🙂

    • #20

      Ancoletta » nu e vorba de a ascunde ceva, ci de ideea de reclama stupida in sine, care prezinta niste neadevaruri. genul acela de pancarte GEACA DE PIELE 20 DE LEI, iar mai jos cu scris mic mic, doar la vanzarea engros.

    • da, esti informat cand vezi steluta la “pret de la 100 de euro pe luna*” si apuci sa citesti in secunda cat stau cele 4 randuri de conditii care zic “50% avans, pe 3-5 ani, daca-ti vinzi primul nascut, samd”.
      Sa fim seriosi, nici aia de se antreneaza cu luni de zile sa citeasca in diagonala de sus in jos atarnati de grinda nu apuca sa citeasca toata traznaia aia de text.

  10. aste e o vrajeala numai sa te faca sa ajungi la ei in showroom, dupa care, ei cred ca te pot imbarliga in vreun fel sau altul, sa-ti bage pe gat orice produs. Iar la masini, preturile alea mici de le dau pe la televizor, sunt pentru cea mai saraca varianta a unei masini (motor, optiuni etc.). Cat despre logan, sunt total de acord cu tine, aia nu e masina 🙂

  11. #23

    La fel si la toate firmele de inchirieri auto: “rahatcuroti” de la $15euro/zi. Asta doar daca il inchirieszi vreo luna doua…

  12. Nu că ar trebui să dea un preț orientativ real, ci ar trebui impus prin lege un „preț maxim” pe care îl poți plăti.

    La fel cum te duci în supermarket și o cola e 5 lei în raft, și când te duci la casă, costă 5,2 lei.

    Dar statul (și în general tot restul lumii mari) să nu câștige nimic?

    • Chiar daca ar fi posibil si s-ar intampla, impunerea unui pret maxim nu opreste pe nimeni sa afiseze, in continuare, un pret minim, mai mult sau mai putin real.

  13. Am si eu 2 cu masini :

    1. Reclama la Opel : ” Ia de aici Opel Blabla incepanand cu 8200 euro” ( nu erau incluse rable ). Intru repede pe site la Opel si dau pe configurator , reclama mare preturi de la 8200 euro . Nu stiu cum mai e acum siteul dar atunci iti arata in permanenta pretul si se modifica in functie de ce optiuni selectai . Aleg eu Opel Blabla , afiseaza pretul 8200 euro , pasul urmator sa aleg motorizarea , in momentul ala indiferent de motorizarea pe care o alegeam pretul sarea de 10.000 :)) , de aici am dedus ca motorul intra la dotari optionale .

    2.Reclama Skoda Fabia ” Ia acum noua fabia de la 7 euro pe saptamana ” ( probabil mai stiti reclama ) , intru eu pe site si incep sa citesc stelutele alea mici mici mici de tot .si mega oferta era ceva de genul :
    – inclus 3 rable
    – din ce ramanea trebuia sa platesti 50% avans
    – restul era leasing pe 10 ani
    La final ajungeai sa ai o minunata Fabia cu vreo 22.000 euro , asa da afacere .

  14. #28

    Probabil rahaturile astea functioneaza. Chiar daca te enerveaza daca ai mai mult de un neuron, cred ca nu le-ar folosi daca nu ar functiona.

  15. multe tepe iti iei cu reclamele astea, ar trebui sa dea o ordonanta, ceva, cum a fost cu preturile exprimate fara TVA…

  16. scump domne scump :))

  17. #31

    in lume singura marfa in exces (si inepuizabila) este prostia. la noi este chiar exces de asa ceva. reclamele se adreseaza majoritatii. deci tre’ sa atraga stupizi si sa le vanda rahaturi. no offence, popor roman, dar am camasi cu IQ mai mare decat media nationala (doar pentru ca au stat aproape de creierul meu :D).

  18. #32

    La masini este chiar mai interesant. De ex, la Opel, pretul propovaduit este cu 3 taloane, iar masina este cheala!!! adica are doar 4 roti si tabla (nici macar roata de rezerva nu iti dau).

  19. #33

    Bai astia trebuie bagati la parnaie pt. reclama mincioanasa, idiotii dreacului! Sa spuna omului pretul real, cu accesorii medii, nu minciuni TV!

  20. Lasand la o parte faptul ca reclamele numai corecte nu sunt, aseara auzeam la radio ceva cu numai 10500 TVA inclus si ma gandeam, oare daca ma duc acum cu 10500 euro in geanta, imi iau ceva masina sau ma dau astia afara sa le aduc jdemii de taloane si mai stiu eu ce, lasand la o parte asta zic, voi ati observat ca preturile la masini n-au scazut nici macar cu un cent de cand cu criza si scumpirea benzinei?

  21. #36

    Cele mai cretine sunt alea cu adu-ti toate creditele la noi si ai rata de la 80 de euro pe luna. Da, daca refinantezi pe 2-3 vieti.

  22. E grele cu marketingu cu comertu cu respectu …. fata de client povesti ….