După multiple peripeţii, a ajuns in sfârşit şi la mine pachetul de test pentru noua gamă Nivea Extreme Comfort.
Deh, şi pachetele astea de test se dau după valoare. Unii au in teste Audi A4 şi Fiat 500, alţii spumă de bărbierit. Are şi viaţa asta umor, nu?

Cam asta conţinea pachetul. Un comunicat de presă, o spumă de ras şi un balsam după ras. A, şi un CD pe care incă nu am apucat să îl urmăresc.
Desigur, după deschiderea comunicatului de presă, am zăbovit puţin, pentru a mă linişti dupa râs. De ce am râs? Pentru că sloganul gamei Extreme Comfort este

“Pentru bărbaţii care nu acceptă sub nici o formă iritaţia”.

Deci sunt în stare să pun capul pe şina de tramvai la oră de trafic intens că acest slogan a fost gândit de o femeie. Orice bărbat cu o relativă urmă de umor ar fi râs până şi-ar fi scrântit maxilarul la auzul “iritaţiei”. Dom’le, cuvântul ăsta merge băgat intr-o reclamă la pamperşi, la tampoane autoadezive pe chiloţei cu parfum de levănţică, la talc pentru iritaţii interpulpare, dar nu la un tip bine făcut, in jur de 30 de ani, plin de muşchi şi vitamine. Îl vedeţi pe tipul ăsta plângând că s-a iritat? Hai că iar am început să râd.

Prima impresie? Balsamul ăla miroase prea mişto şi sunt foarte curios cum o să dea pe pielea-mi fină. Plus că are un ţâşti foarte interesant în vârf, care nu permite să curgă decât dacă apeşi pe sticlă, lucru foarte important pentru mine, care sunt neîndemânatic şi dezordonat.
După primul bărbierit revin cu impresii proaspete.
Doamne fereşte, sper să nu mă atingă blestemul iritaţiei…

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.