Bine, doar câteva rânduri, dar extrem de sugestive. Pentru anumite doamne, da doamnă, de aia mi se fâlfâie mie de facebook și nu îl folosesc. A, și pentru că e plin de dumbași.

Interesul pe Facebook nu dureaza mai mult de 20 de secunde. Daca poti sa pui repede, sa vada lumea sa-ti dea un like exact in 20 de secune pana ii vin urmatoarele 100 de chestii la care trebuie sa dea like, cam asta e nivelul la care poti comunica pe Facebook. Restul e vrajeala. Te uiti la poze de prin vacanta. Povestea cu brandul cutare are 30.000 de fani, brandul cutare are 50.000 de fani… Si vindeti? Nu, dar avem 30.000 de fani. Mi se pare ca e un rasfat, ne alintam cu Facebook-ul asta in business. Asta e senzatia mea.

Bine, clar, Naumovici e o varză din punctul ăsta de vedere, noi avem specialiști adevărați, reali strategi, care îi pot da lecții când e vorba de facebook, fani și vânzări. Da, știu, dacă și Novac se pricepe la bussines…