A realizat și Vasilescu ce înseamnă Uber în românia.
Știți de ce se duce Uber în jos, mai ales în țările lumii a 3 a, cum e românia? Pentru că, în foamea lor după bani, fiind pe pierdere tot timpul, au scos acea limită de 10 ani la mașini.
Astfel, a adus în sistem toate troacele cumpărate din nemția conduse de bivoli care nu știu să muncească. Și așa, un serviciu de ride sharing a devenit un serviciu de taximetrie ilegală, plin cu bizoni cu retard, care îl distrug din interior.
Ceea ce, ușor, mă bucură. Aștept acel seviciu de ride sharing care să se alăture Black Cab-ului, în legalitate, care să aibă șoferi îmbrăcați elegant, mașini noi și sclipitoare, aer condiționat și liniște. Pentru că Uber nu va mai fi niciodată așa. Da, o să fie mai scump, dar dacă vrei ieftin, iei taxi și încerci să te descurci printre geamurile deschise, că aerul condiționat consumă, bășini, vorbit continuu la telefon, șmechereală, treling și restul tacâmului.
NOU
Eu de cand a intrat uber pe piata merg doar cu ei. Per total am avut experiente net superioare celor avute in taxiuri. Recunosc ca din ura si ciuda fata de ce fac scursurile de la guvernare nici partea cu taxele nu ma intereseaza prea mult, corect sau nu, am mai zis ca daca as putea as insista sa fiu platita la negru ca nici un leu sa nu mearga la bugetul de stat in momentul astam. DAR, acestea fiind spuse, zilele trecute am avut un soc cand o mamica de pe grupul de mamici, my guilty pleasure, a povestit cum a comandat uber cu scaun de copil, care vine cu cost suplimentar, si cand a venit masina i s-a parut ca scaunul…nu e scaun. A intrebat soferul care a insistat ca nuuuuu e scaun de copil omologat etc, a facut o poza si dupa, din discutiile de pe grup unde a postat imaginea a reiesit ca nea caisa a pus partea sport a unui carucior pe post de scaun de masina! Pur si simplu a scos copertina si bara aia din fata copilului si a pus restul pe bancheta prinzand-o cu centura. Copilul era prins cu centurile alea subtirele cu catarama de plastic ale caruciorului! Mi s-a parut in cre di bil. Cata lipsa de…orice…poate face oricand accident cu un copil prins in mizeria aia pe care il va aduna in cel mai bun caz dintre scaune…halucinant.
NOU
Nimeni, dar nimeni, nu il poate intrece pe ultimul uber luat de mine. Un logan alb, condus de un pustan, care a oprit la peco sa alimenteze si l-a sunat pe patron ( ?? cred ca shareuiau aplicatia ) sa-i ceara datele de card ca sa poata plati benzina. Aveam de mers vreo 30 de km cu el. Si nu stiam ce sa fac. Sa ies si sa fac o alta comanda sau sa stau sa vad ce urmeaza. Patronul ii explica ca nu se poate, asta nu intelegea. Am ajuns acasa pana la urma, fara ca el sa alimenteze, insa i-am lasat vreo 30 de lei sa ajunga inapoi in civilizatie.
NOU
plusez: ultima oara cand am mers cu Uber a fost in martie, la 3 dimineata, inspre aeroport.
Miros de iarba in masina, soferul clar fumat: a dat-o in paranoia cand am tusit, ca sa trec in spate sau sa ma duc la farmacie sa iau ceva, ca el nu vrea sa se imbolnaveasca…
Cand m-am dezmeticit ca e ceva in neregula eram deja pe Petricani; comanda era data de cumnat, care probabil deja adormise la loc, asa ca am decis sa ma risc
NOU
asta cu alimentatul în timpul cursei e schemă de pe taxi-urile clasice, la mine o aplică mereu când le spun că merg la aeroport, ca să mă asigur că ajung la timp la îmbarcare îmi iau jumătate de oră în plus ca timp de rezervă și când ajungem la aeroport după ce taximetristul merge intenționat cu maxim 60 la oră îi spun că în ciuda încercărilor lui disperate știu de schemă și n-am întârziat, evident că nu-i las bacșiș, oricum cursa care în mod normal ar fi maxim 25 de lei ajunge lejer la 50-60 și în loc de 1 oră durează 1h și 15, 20, 30 de minute, în funcție de cheful tristului de șofer
NOU
Nu va mai mințiți ca e diferența între ei și taxi, ce împiedică un taximetrist să facă uber?
NOU
Sistemul de rating. Daca totata lumea ar da rating pe bune s-ar tria jegosii. Got it?
NOU
doar ca nu se dau pe bune, ase fac brigazi
NOU
asta chiar este un caz de incompatibilitate care ar trebui reglementat!
NOU
intrebare pentru grammar nazis: este treling sau trening?
NOU
Training.
NOU
Trailling.
NOU
Tenesi
NOU
trolling
NOU
Furnicular!
NOU
Trolling
NOU
las ca vine Fake taxi din urma si acolo o sa fie coada.
NOU
Șef, același principiu se aplică și la taxi. Dacă selectezi tarif minim, o să ai calitate minimă.
De când mă respingeau 4 mașini la Uber pentru că vedeau cât merg, am folosit numai taxi. Comandă pe aplicație, selectare tarif minim 1.99 și nu am mai avut nicio problemă.
NOU
Te-a refuzat Uber-ul pentru distanță prea mică, când oricum ți se iau de pe card 10 lei, și nu te-a refuzat taxi, căruia poți sa ii dai 5 lei? Unde e logica? Ce pierde un Uber dacă te ia pe o distanță de 50 m?
NOU
Exact!
Baietii dadeau accept si, cand vedeau ca merg putin, anulau cursa. Doar nu se deplasau inginerii pentru 10 lei. Urmatorul care accepta, la fel. Si tot asa, cursele erau pasate soferilor care se aflau din ce in ce mai departe de mine. Si a venit unul de la 7 km, in loc de ala care statea la doua semafoare de mine.
Deci mwie uber
NOU
Daca este o cursa scurta, uber iese in castig (mergi un kilometru cu 10 lei). La taxi nu e tarif minim, deci platesti un kilometru. De asta soferii de taxi nici nu te duc pe distante mici, de teama ca se vor alege cu o cursa de 5 lei (nestiind ca poate tu le lasi 10 lei). In plus, soferii Uber nu vad traseul tau decat cand te urci in masina si pornesc cursa, iar atunci nu te mai pot refuza. Eu merg zilnic cu uber, foarte des pe distanta Dristor – Muncii si niciodata nu m-a refuzat nimeni. La ultima cursa soferul m-a asteptat si mi-am cerut scuze ca intarzii si merg pe o distanta asa mica. A zis ca ii convine de minune, pentru ca tot 10 lei costa si ca daca ar avea numai curse mici, s-ar imbogati.
NOU
De ce sa folosim doar taxiurile sau doar Uber? Eu folosesc atat taxi cu aplicatia Clever Taxi – in general de cativa ani buni am avut un singur incident. Ok, unele masini nu sunt grozave dar ma uit si la nr. de stele de pe Clever.
Imediat cum am descoperit Uber l- am folosit mult timp Uber iar ultima aplicatie adaugata este Taxify (Bolt). Uber a scazut foarte mult calitatea masinilor, am prins una careia nu ii functiona centura in fata si o alta din categoria Select al carei sofer s-a certat cu mine pentru ca fiul meu (ningea) i-a atins cu piciorul plin cu zapada scaunul. Ok…nu vrei sa fie murdarita masina, stai acasa. Iesi doar cand e soare.
Taxify este inca ok, calitatea masinilor este buna. In plus, cand au intrat pe piata au avut luni multe pret mic.
NOU
Nu vrea sa-i fie murdarita masina pentru ca, aceeasi masina transporta ulterior si alti clienti. Inteleg ca te poate deranja atitudinea, dar poate te deranjeaza si lipsa bunului tau simt (copilul presupun ca e inca mic).
NOU
In Iasi am prins Loganuri cu 400k km in bord si vechi de 15 ani cu soferi care tineau GPS-ul pe brate, ca nu aveau 5 lei de dat pe un suport de telefon pe bord.
NOU
Eu am înțeles din prima că e ride sharing nu showroom.
NOU
Nimeni nu poate contesta geniul autohton în asimilarea invadatorilor. Pe toţi i-am făcut să arate după chipul şi asemănarea noastră, mai devreme sau mai tîrziu. A venit prinţul german Carol (devenit ulterior rege, sub numele Carol I)? Deja la a treia generaţie era Carol al II-lea. S-a restabilit regimul democratic în 1989? 30 de ani mai tîrziu, democraţia noastră e mai originală ca oricînd. Şi în general, toate formele importate au căpătat un fond nou. Doar că acesta nu mai are legătură cu intenţiile creatorilor originalului.
NOU
Blackcab e next level… din pacate, RO e zona unde ceva decent e “next level”… merg cu ei de cand aveau 5 masini si chiar daca au perioade mai bune si perioade mai proaste, tot next level sunt…
NOU
Blackcab nu e operat de baietii aia care au bagat trei companii in insolventa, lasand furnizorii cu ochii in soare si mutand activitatea pe o firma noua?
NOU
nu cunosc. detalii?
NOU
Din cate imi povestea cineva care lucreaza in domeniu, cele mai mari tepe s-au dat pe vremea cand se chemau Star Limo (www.listafirme.ro/miiles-int-srl-15417333/star-limo-services-srl/) dar si acum e o increngatura intreaga de firme in curtea Blackcab/Miiles. Incasarile de la clienti se fac pe o parte (www.blackcab.ro/contract-utilizator/ – BlackCab Systems S.R.L., cu sediul în București, Sector 3, Str. Ion Ghica, nr. 4, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/8834/2018, C.I.F. (Vat Number) 39517925, deținătoarea licenței de transport nr.1054135 din 28.05.2013 , res@miiles.com, redenumita din www.listafirme.ro/blackcab-systems-srl-39517925/miiles-auto-rental-srl/), furnizorii se platesc pe alta…
Unii i-au mai executat silit (www.jurisprudenta.com/cautare/), altii sunt cu ochii in soare, altii tac si spera ca mai recupereaza ceva amiabil.
NOU
shit
NOU
Clasicul “nu ma intreba cum am facut primele milioane”…