Vă rog să citiți cu atenție acest interviu, până la momentul când i se pune întrebarea De ce tarifele RCA au crescut atât de mult.
Observați vă rog cum această hienă, această suină artilodactilată, răspunde într-un text de exact 1003 cuvinte (o mie trei) ca să nu spună absolut nimic, decât că asiguratorii trebuie să își recupereze pierderile pe care le-au avut când dădeau prime nesustenabile doar ca să prindă clienți. Adică să le dea dreptate celor ce cer chiar și 40 000 de lei pe un RCA de TIR. Pentru cei ce încă lucrează în milioane, asta înseamnă 400 de milioane de lei vechi.
Da, el este Mișu Negrițoiu, fost ministru prin diverse cabinete, care, după ce și-a făcut datoria față de țară și popor, a primit un post călduț, unde nu face nimic, DAR ABSOLUT NIMIC și câștigă 51 600 de lei pe lună. Pentru ardelenii de mai sus, înseamnă 516 milioane de lei.
NOU
Ce jeg penal.
NOU
Mişu Negriţoiu şi Mugur Isărescu sunt vechi amici, dacă nu prieteni.
Ce părerea ai [avut] despre cazul Adamescu, că tot veni vorba de asigurări?
NOU
Bani acum inca se fac din remorcile TIR-urilor si cisterne, nu neaparat TIR-ul in sine, gen daca e cu un cap cu 2, serie, heh.
Recomand un internship la Asirom viitorul Astra.
NOU
Nenea asta a fost amanta lui Basescu?
NOU
Numa-n gura as bate natia asta de miorite
NOU
ce berbec
NOU
Legile care guverneaza asigurarile si ASF-ul au niste intorsaturi subtile care prevad ca ass-iguratorii pot face cam ce vrea muschiul lor cu stabilirea primelor si cu despagubirile iar ASF-ul poate sa nu faca nimic. Deci tot parlamentarii ar trebui sa faca ceva, ceea ce nu e cazul…
NOU
www.youtube.com/watch?v=M2VBmHOYpV8
NOU
In a 1946 U.S. legal case, Commonwealth v. Malone, 47 A.2d 445 (1946), a Pennsylvania teenager’s conviction for manslaughter as a result of shooting a friend during a game of Russian roulette, was upheld by the Pennsylvania Supreme Court. The court ruled that “When an individual commits an act of gross recklessness without regard to the probability that death to another is likely to result, that individual exhibits the state of mind required to uphold a conviction of manslaughter even if the individual did not intend for death to ensue.”
sa pun un cablu!
NOU
Fara a lua apararea ASF/asiguratori, sa ne gandim doar la doua chestii:
– practica romaneasca destul de intalnita in care se insceneaza accidente si se repara pe RCA in serviceuri prietene cu preturi masiv umflate, cu complicitatea agentilor si celor care fac constatarile in baza amiabilelor
– istoricul mizerabil de plata al janghinelor gen Astra/Euroins/Carpatica, de iti blestemai zilele daca te lovea unul cu RCA din-asta ieftin. Casco cu regres musai.
Puse cap la cap, e clar ca tarifele RCA extrem de joase nu erau sustenabile, de-asta au si pocnit mizeriile alea de companii. Insa pana la 40k lei RCA pentru un camion mai e mult, devine absurd…
NOU
Domnul este o biomasa inutila, si suntem plini de asemenea exemplare incompetente platite regeste .
NOU
Este platit pe masura ingrijorarii cu care priveste domnia sa asupra dezechilibrelor si neregulilor si…:)))) peste 10000E compensare pentru stres si ingrijorare. Unde ma inscriu si eu pentru postul de adjunct? Mentionez ca ma pot ingrijora suplimentar daca e nevoie pentru jumatate din aceasta suma. Am zis!
NOU
Sa-i fut. Acum 1 an rca pe 6 luni 350
Acum 6 luni 680. Acum 700. Am masina pe numele meu de 1 an șI 5 luni fără nici o dauna. Minunea se face ca la alta masina tot pe numele meu, de vreo 7 ani, am aceeași capacitate cilindrica și plătesc 300 pe 6 luni. Dacă ar fi un sistem modern și transparent s-ar lua după istoricul șoferului și nu după cnp-serie șasiu cum se face acum. Sistemul bonus malul e idiotic pus la punct. Dacă după 5 ani fără nu ai nici o dauna cu o mașină și ai adunat reducere îti iei alta, pac iar preț mare și o iei de la capăt. 100 de lei pe luna rca la un șofer care nu a avut nici o dauna ever mi se pare aberanta.
NOU
poti transfera bonus malus, din ce stiam. nu sunt 100% sigur
NOU
Da, se transfera doar ca proprietar, nu ca sofer (se stie, accidentele le fac masinile, nu soferii…) numai daca-ti schimbi masina si daca vrea muschiul asiguratorului.
Si nu prea vrea, ca e mai interesant pentru el sa te ia din nou de la B0. Daca nu-ti place, asta e – fie iti faci masina cotet, fie faci o vizita in Bulgaria.
NOU
Se transferă doar dacă ai o singură mașină, o vinzi și-ți iei alta. Dacă ai două mașini deja nu se mai transferă nimic.
NOU
@Mihai Garibaldi, corect si trebuie facute in EXACT ordinea asta: vandut, radiat, cumparat, inmatriculat/preluat clasa. Nu prea are rost dar mentionez ca daca ai malus nu soliciti pur si simplu ca nu verifica nimeni.
NOU
asigurarea auto ar trebui sa creasca doar daca ai un “istoric” de accidente
(baza de date sa fie comuna intre toti asiguratorii)
altfel conduci cand platesti asigurarea dubla fata de anul anterior
NOU
asa si functioneaza, daca ai avut accident, iti creste malusul si ai asigurarea mai mare.
NOU
e mai mare oricum :))))
NOU
Eu am ajuns la B12 sau B14, ceva pe-acolo, și crește de fiecare dată. Creșterea prețului de la un an la altul este mai mare decât reducerea dată de bonus, iar după ce ajung la B14 bonusul se oprește acolo.
NOU
2010: rca pe masinuta de 1,2 benzen, an fabricatie 2009 => tarif 250 lei
2016: aceeasi masina, zero accidente in 7 ani => tarif decat 600 lei
la anul presimt un 7-800 minimum
NOU
*decat 800? man, cred ca la tine o sa ajunga la cel putin 1000
NOU
poti sa spui multe despre domnul Misu Negritoiu, ca a furat, ca fura, ca primeste bani nemeritat, ca ajuta hotii din asigurari sa fure, ca face rau prin simpla existenta DAR a si facut domnule !
NOU
Parca s-a anunțat ceva cum ca de la 1 august se ieftinesc.
NOU
cu +25%
NOU
Salariul ala este completat si de bonusuri de performanta. Si nu doar al lui, toti angajatii ASF sunt, se pare, extrem de performanti: economie.hotnews.ro/stiri-pensii_private-21122141-exclusiv-toti-cei-480-angajati-asf-primit-anul-trecut-prime-anuale-performanta-valoare-totala-circa-4-5-milioane-lei-alte-drepturi-cadouri-destinate-copiilor-angajatilor-tichete-gradinita.htm
NOU
Hai ca m-ai saturat deja cu ardelenii. De fiecare data cand vin pe blog, citesc o gluma proasta de genul asta si apoi revin abia peste vreo 2 saptamani, ca ma enervez.
Sunt ardelean, da, in Bucuresti, da.
NOU
hai ma nene…