Lăsând la o parte faptul că Yamaha are 299 kmph iar mercedesul se duce vizibil cu ochiul liber de parcă motoreta ar sta pe loc, oamenii ăștia sunt nesănătoși? Ce control mai poți avea asupra mașinii la 300 kmph?

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

56 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Bine ca n-a depasit 300 la ora.
    Atunci chiar ca era riscant.

    • am vaga impresie ca nu poate mai mult motoreta

    • #3

      Din cate stiu nu exista cauciucuri “domestice” (pentru uzul normal) care sa fie garantate peste 300 km/h si atunci toate vehiculele sunt limitate la maxim aceasta viteza (protectie din fabrica care poate fi deblocata in “particular”). Diferenta intre Mercedes si Yamaha au facut-o curbele unde masina este superioara motocicletei.
      Control ai si la 299 km/h. Problema este unde mergi cu viteza asta. Pe circuit (“Nordschleife” de exemplu) sau pe autostrazile germane este OK, dar pe un drum normal, cu o singura banda pe sens, este crima. Probabil nici unul din cei doi nu este la prima “fapta” de acest gen.

    • #4

      Kilometrajul afiseaza viteza pana la 299, motorul propriuzis nu e limitat.Tind sa cred dupa modul in care accelereaza ca are 1-2 dinti in minus la pinion si astfel kilometrajul “minte”….oricum merge de jar mananca AMG-ul

  2. #5

    Eu imu fac griji pentru donator la 300. Masina aia are jde sisteme de control al tractiunii si alte gadgeturi. Plus ca dupa ce mergi destul cu viteza aia adrenalina face ca simturile tale sa fie mai ascutite si ti se pare ca mergi cu 200.

    In alta ordine de idei, mercedes sl63…bleah:))

    • #6

      Tu glumesti sau…?

    • #7

      @Alexandru C
      Ai mers vreodata cu 200-250 ?
      Personal am mers odata cu 270, dar asta pe un circuit (din alea cu taxa, platesti si-ti faci damblaua)
      Sa mergi cu 180-200 pe o sosea cu un singur fir, dovedeste cretinism.

    • crestinism la 299. pentru ca esti in mainile lui iisus

    • @Arhi > :))))

      si totusi, ala mergea pe motor cu 300 la ora, pe un drum cu o singura banda

      nu stiu daca sa il admir sau sa il scuip

    • scuipa-l in timp ce il admiri

    • scuipa-l sa nu-l deochi si admiratia o sa fie subinteleasa

    • #12

      Jerome: da, am mers

      Horia: e chestie de gust, singurul merc care imi place e cls-ul nou

      O masina care imi da fiori e nissan gtr(am condus una). E masina completa pentru mine, o masina cu caracter si putere mare( daca mai e si modificata bate la fund sl63)
      Am gusturi mai ciudate la masini si femei:))

    • #13

      @Alexandru C
      Nissan GTR ? Nu stiu, nu am condus.
      Ce am condus in coasta si a fost absolut fabulos, o Subaru Impreza.
      Masina aia iti dadea o senzatie de forta si rautate….

    • #14

      Jerome: GTR e o masina de 120k(noua) care bate la cur veyronu’. Stock ia suta in ~2,9s :)))

      youtu.be/8-3yQ9EdD9A?t=1m1s

      Am mers cu majoritatea masinilor(de la low cost la lux) si mi-am format o parere despre ce imi place

  3. Numa’ cretini… da cred ca e senzatie la 300…
    Clar esti pe mana lu’ iisus … :)) .

  4. #16

    Cea mai tare experienta apropo de mersul cu viteza: eram in Italia,acolo unde am dat cu sapa vreo 2 ani din viata. Locuiam intr-un bloc cu 3 etaje,ocupat 99% de romani,in tot blocul exista o singura familie de italieni.Din masa de romanasi care imi erau vecini,doi se distingeau si aveau un loc aparte,eu le spuneam sosonii(de la felul in care mergeau-un fel de swag,asa).long story short,intr-o sambata seara eram cu inca un prieten,ne intorceam de la o plimbare si ne intalnim cu oamenii. Frate,hai cu noi in seara asta,s-a deschis o discoteca noua in Roma,e super tare. Mmmbine,parca suna mai bine decat statul acasa. Urcam in masina lor-un BMW 525 de prin 2003 daca nu ma insel si da-i batai. Pe autostrada,noaptea,aproape pustiu, a inceput omul sa-i dea talpa si o tinea cam in 220/h. Flashuri,cei din fata ne faceau loc,masina se tinea bine ,numai ca la un moment dat vad ca soferul cand vroia sa schimbe banda se intorcea si se uita in spate. Cand il intreb ce si cum,imi arata motivul: oglinzile laterale erau sparte,cica asa le gasise Chiar in seara aia,iar plafoniera nu mai avea de vreo 2 luni,asa,ca n-a gasit inca una mai ieftina…

  5. #18

    a cam plouat cu virgule 😀

  6. #19

    Probabil ca-i limitata electronic yamaha.

    • #20

      Nu stiu ce sa zic. Era cam pe rosu acul ala de la turometru…

  7. vrem sa vedem si contra uney Hayabusa nelimitata electronic

    • #22

      de limitata nici yamaha asta nu e limitata….o hayabusa turbo charged ar rupe pe genunchi aproape orice

  8. #23

    e drumul drept si liber, stiau baietii ce faceau. e pacat sa ai asa motor/masina si sa n`o calci sa vezi ce stie.

  9. Desi nu-s mare fan al conspiratiilor, in calitate de motociclist si automobilist am un oarecare dubiu legat de vitezometrul ala. Stiu cum se vede de pe motor la 200kmh, deci imi inchipui ce tunnel-view e la 300. A facut si niste manevre de depasire f. din scurt la aproape 300 la ora… greu de crezut. In plus parca prea repede mergeau toti, inseamna ca si motociclistul depasit avea peste 200, ceea ce la un drum cu 2 benzi e un fel de harakiri mai spectaculor.

    • #30

      acelasi lucru vroiam sa spun si eu… nu-s motociclist, dar stiu cum se vede la 200 kmh… Kilometrajul ala nu prea indica corect…

    • #31

      Are “maimuță” la kilometraj.

    • Asta am vrut sa zic si eu. La 200 pe motor aveam impresia ca sunt mai mult in aer si ca drumul e foarte foarte ingust.

    • #33

      my2c – la ‘tv’ apare altfel. mai sunt niste filmulete pe iutub cu niste viteji care au facut jucarele d’astea si se cam vede la fel.

      btw – am mersi si cu 200+ pe o banda de mers si nu-i mare fas.

    • #34

      I-auzi comentariu pe LL:

      “The speedometer is showing the correct speed, at least in speeds lower than 299 kph (seems to be a speedo cap at 299 – the bike is obviously a lot faster than that).

      In the beginning of the clip I timed him as he was passing two houses 800 meters apart (measured using Google Maps and Street View).

      Traveling 800 meters took him almost exactly 10 seconds, which gives him an average speed of 80 meters per second, which is ~288 kph, and that’s very close to what the speedometer was showing (270-299) in the video.”

  10. #35

    E la fel de controlabilă ca 100km/h prin localitate, dacă înţelegi ce zic.

  11. Nici nu aveti idee ce repede sare R1 peste 200 la ora. Desi de la 230 in sus se cam schimba total lucrurile pe sosea, inca nu inteleg cum poate merge ala cu 299 pe o sosea cu 2 benzi.

    Nu stiu cum sa explic exact, dar peste 240 nu prea mai te intereseaza ce se intampla pe langa tine, ca oricum nu ai timp sa faci nimic si mori, te uiti la ce se intampla la linia orizontului ca daca se intampla ceva acolo, poate poate reusesti sa opresti.

    R1 prinde mai mult dar 1 e limitata, 2 nu mai indica peste 299 pe bord. Cea de am avut eu prindea 310 pe stand desi indicatorul se oprea la 299.

  12. #37

    La ce ai nevoie de control, ca doar era o localitate nu prea aglomerata…

  13. #38

    Imi place cind trece cu motorul pe linga semnul de restrictie 90 cu 279km/h….

  14. #39

    beautiful… 😀

  15. #40

    Am ceva dubii… depasirile alea trebuiau sa arate mult mai prapastios la 300 pe un drum cu o banda pe sens. + masinile depasite nu par ca ar fi depasite cu 200km/h in plus

  16. Asta îmi aduce aminte de o tură mai tare pe ruta Braşov-Predeal prin 2011.
    208 km/h. La 02:45 moartea în faţă. Crazy and stupid times but they’re gone. 🙂
    www.youtube.com/watch?v=kaickkYg088

  17. #43

    1. nu exista limitare a motocicletei, exista limitare a vitezei afisate. din fabricatie, nicio japoneza cu bord electronic nu arata mai mult de 299, indiferent daca poate sau nu.
    2. marginea de eroare a kilometrajului electronic este de pana la 7% (declarata de producatori)
    3. motocileta respectiva e posibil sa aiba “calcatura schimbata” (pinion mai mic sau mai mare care ajuta la demaraj sau viteza maxima, dupa caz) pentru ca aia nu e 300 la ora sub nicio forma. e 200 si putin. intamplator am motocicleta, am avut toate miarele japoneze (toate 4), m-am dat cu ele pe cateva circuite de afara, stiu cam ce insemna viteza. nu sunt profesionist dar pot estima grosier dupa cum ruleaza. de asemenea, daca vrea cineva cu adevarat, poate numara cat de repede se deruleaza stalpisorii de pe marginea soselei (au distanta fixa de 25 sau 50m intre ei) si apoi poate calculca viteza in km/h

    • #44

      un comentariu de pe youtube confirma o parte din ce am scris anterior si ma contrazice putin la viteza

      [i]About the speed: they drive from Vackelsang to Ingelstad (Sweden). From 0:42.8 to 0:57 the speedo is almost all the time on 299. At 0:42.8 he passes a roadsign and at 0:57 he passes another roadsign, just as he throttles down. The roadsigns are located at coordinates (56.656202,14.915374) and (56.666205,14.915502) and are give or take 1.13 km apart. So he travels 1.13 km in 14.2 seconds, making around 286 km/h, being the measured real top speed of an R1[/i]

  18. Mertu` a oprit dupa inca un km sa alimenteze..

  19. #46

    Only in Deutschland. Si daca pici la viteza aia zici Adios!

  20. #47

    Am mers şi eu cu 200km/h într-un M6. Dar am o sursă proastă şi mi s-a restartat PC-ul.

  21. #49

    dar daca erau mile ? joke..joooke

    • neah, n-au americanii sange in trotineta si strazi cu o singura banda pe sens, mai ales cu curbe 😀

  22. 260 km/h cu honda cbr f3 600 ’98 spre Jimbolia , merita senzatia dar si riscul e pe masura

  23. My thought exactly

  24. La 300 km/h daca iti arunca o masina o piatra in vizor iese prin partea cealalta…

  25. #54

    Astia-s “copii” 🙂
    Uite aici: www.youtube.com/watch?v=eXn7CIK5bWM

  26. #55

    Dintr-un moment în altul mă aşteptam să iasă o căruţă de pe dumurile alea laterale. 🙂
    Neah, n-a fost să fie. Data viitoare probabil.

  27. bemve, 220, flash…plm. daca nu ii injurati nu erati destul de romani.