Nu e prima oară când se întâmplă așa ceva, în general, când comand lucruri de la Decathlon, îmi ajung după minim o săptămână. Ultima oară am comandat șireturi și au ajuns după 1 lună jumătate, cică am fost informat că nu erau în stoc și am așteptat importul de China. Le-am refuzat, nu le-am mai luat, nici acum nu am șireturi, dar măcar mi-am satisfăcut o nevoie.

Dar nu asta este, de fapt, problema mea.
Ci faptul că, indiferent de produse sau nivelul comenzii, dacă comanzi de la Decathlon, ai de așteptat. Punct. Măcar vreo săptămână, cum e acum.

Adică, ffs, sunt ditamai rețeaua, cu sute de angajați. Avem pretenția ca cel mai mizerabil magazin online, cel mai mic posibil, să ne trimită produsele a 2 a zi maxim, da? Deși știm că sunt câțiva oameni, care muncesc la limita posibilităților. De ce se tace vehement când e vorba de giganți de aceștia care, dimpotrivă, ar trebui să lucreze aproape la nivelul emagului, nu la nivelul unui butic sătesc de pe olx, care îmi trimite produsul când ajunge și el la poșta comunală.

La fel se întâmplă dacă iei ceva de la Dedeman, de exemplu. Plus livrarea aia cu flota Dedeman, 75 de lei, pentru că de ce nu, dacă iei un scaun de 70 de lei, de ce să nu dai 75 pe transport, deși ai magazinul la 3 km distanță. Probabil mai sunt, nu am chef să stau la amintiri acum.

Rămâne întrebarea asta. De ce magazinele mari, care au magazine fizice mari, au politica aceasta stupidă față de cumpărăturile online? Pentru că eu nu o înțeleg, în afară de încercarea de a aduce clientul în magazin, unde să își mai ia niște târșpirige ceva, nu văd. Și m-aș fi dus, dar portbagajul de bicicletă pe care îl cumpăr nu e disponibil în magazin, evident.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.