Am fost pe 3 decembrie sa anulez extra optiunea de 7 lei la cablu tv care imi permitea sa prind Discovery TLC … si restul de canale, RDS au scos canalele deci normal am hotarat sa nu platesc degeaba, au scos canalele fara sa anunte pe nimeni !!!

daca voiai sa renunti la extraoptiunea de 7 lei trebuia sa faci cerere in primele zile ale lunii NOIEMBRIE, atunci cand nu stia nimeni de planul RDS RCS, astfel respectiva la biroul RDS RCS imi spune ca voi plati si DECEMBRIE pt extraoptiunea de care NU mai beneficiez

de asemenea le-am dat in cap si decodorul HD … la fel acelasi lucru desi l-am predat pe 3 decembrie, mi s-a spus ca voi plati abonamentul lunar de 10 lei pe intreaga luna DECEMBRIE , asta e cadoul meu pt RDS RCS 27 de zile pt ceva de care nici macar nu beneficiez, doar din IANUARIE va fi scos din factura

de asemenea respectiva de la ghiseu a zis ca nu da nici macar un click pana ce nu platesc factura scadenta in 31 DECEMBRIE, adica desi pot plati pana in 31 DEC , eu trebuie sa platesc pe 3 DECEMBRIE altfel nu poate aia la ghiseu sa isi miste degetele la calculator

DECI! Deși au scos opțiunea Discovery, tu, client reetard, o vei plăti în continuare. De aia, uite așa! Și-ncă pe o lună în avans.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

55 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    tbh, asa e softul de contabilitate facut. (clientul de la casierii).
    nici daca ar fi vrut, nu ar fi putut. este imposibil din punct de vedere software.

    situatia se rezolva cu audienta/reclamatie la sediu central (cel putin in brasov), stornarea platii si returnarea banilor. in rare cazuri se refuza, mai ales ca acuma este vorba chiar de inceputul lunii.

    • Deci pe motivul ca asa e clientul de contabilitate din casierii cei de la RDS sunt niste ingerasi, nu?
      Sau e pe ideea aia cum ca oricum n-am timp sa umblu cu cereri pentru 10 lei?

      Ca 10 lei de ici, 10 lei de colo eu zic ca se aduna la sfarsitul anului.

      Ca veni vorba, ai idee cat dureaza o stornare? Iti zic eu: e in functie de cat de mare e suma. Daca ai pe o luna, iti storneaza factura dupa 2 luni. Si cu ocazia asta nu mai iei nici un ban.

      Deci da, asa e softul de contabilitate 🙂

    • #3

      eu ti-am zis ca asa e clientul. tu ce zici, ar fi o idee buna sa le dea la casiere, femei care de abia nimeresc enter drept de anulare ale facturilor ?
      daca vrei sa reziliezi, trebuie sa platesti pana la ultima factura emisa.
      nici casieriile nici comercialul nu au dreptul sa anuleze facturi. pentru orice motiv.
      anularea facturilor se fac cu cerere aprobata de un departament care se ocupa cu asta.
      nu sunt niste ingereasi, dar stiu cum lucreaza rds, upc, romtelecom si cum lucrau orange si vodaphone.

      e acelasi drac.
      nu imi spune ca iti anuleaza casierita la unul din astea facturi emise, ca eu nu cred.

    • Eu nu am zis nimic de nici o reziliere.

      E normal sa faci cerere pentru asa ceva, sa primesti acordul lor si da, sa platesti ultima factura emisa.

      Iti povesteam doar ca simpla chestie de-a storna o suma de 7 lei in baza unui serviciu de care nu beneficiezi nu are nici o legatura cu faptul ca asa e softul de contabilitate. Care suma a fost emisa cu o luna inainte (ca asa factureaza RDS-ul) si pe care RDS-ul ar fi putut sa nu o mai taxeze in momentul in care au luat decizia de-a anula contractul cu Discovery.
      Consider ca sunt parsivi la faza asta mergand pe ideea ca oricum nu o sa ceara toti banii inapoi, oricum nu conteaza etc.

      Mergand pe aceeasi idee, nu ar fi fost simplu sa zica:

      “Dragii nostri clienti, platitori de facturi, va stornam noi facturile pentru ca ati platit in avans pentru un serviciu de care nu beneficiati. Nu din vina noastra dar noi suntem baieti de baieti si facem lucrul asta.” Era o formalitate, o sortare in Excell sa vezi care si cine plateste pentru Discovery.

      Pe de alta parte, am lucrat mult cu RDS-ul si cu casieritele de acolo si sincer nu le-as incadra pe toate in categoria de care ziceai tu. Da, nah, fiecare cu parerile lui.

    • #5

      @user, nu storneaza factura, storneaza bon fiscal. Daca casierele din mega image sau carrefour pot storna de pe bonul fiscal un produs pe care l-au trecut de 2 ori in cititorul de coduri, de ce n-ar putea sa faca asta si casierele de la rds?

      In alta ordine de idei, un soft de contabilitate ar trebui sa respecte intai legea, iar in al doilea rand bunul simt. E ilegal sa incasezi bani pentru un serviciu/ produs pe care nu mi-l vinzi

    • #6

      Ovidiu Militaru » din ce stiu eu, e ilegal sa facturezi in avans

    • #7

      @Ovidiu Militaru, orice soft de conta care respecta legea, are vanzare zero sau sau cativa d-aia care au impresia ca revolutioneaza corectitudinea

      @all
      doi la mana…hai sa dam vina pe contabili

      trei la mana si cel mai important, la rcs daca mergi la 3 casierii diferite nu iti pot raspunde ce platestesti, pentru ce platesti si ce receptionezi defapt. Dovada o am de la prieteni…trei cartele separate, acelasi reciever, aceleasi servicii platite…diferite optiuni.

    • #8

      total de acord. nu ii saracea sa dea o factura la cei care au pachetul discovery cu -7 lei, si un comunicat ca poti renunta la el pana la data de xx, iar daca nu comunica ca anunta, se considera o acceptare implicita.
      ar pierde niste bani, dar ar iesi bine in fata. nici acu nu e prea tarziu.

      cat priveste casieritele, eu am lucrat cu ele vreo 3 ani de zile (it). se descurca foarte bine la incasari facturi. si atat. s-a schimbat clientul odata, si desi ordinea si interfata era practic cam aceeasi, vreo 2 saptamani le lua cel putin dublu ca timp/ client. general vorbind, si limitat la bv.

      stornarea respectiva, daca se face la cererea clientului in casierie/comercial, are legatura cu softul, sau db-ul. pentru ca oamenii nu au dreptul sa faca asa ceva. nu au optiunea respectiva. nu au cum sa preia cererile astea. ca si cum te-ai duce la portar si ai cere sa iti faca un contract de net.

      cererile de stornari/rezilieri/reduceri abonament pe baza de nefunctionalite intra in competenta altor departamente. (nu prea mai am legaturi stranse cu ei, dar nu cred ca s-a schimbat asta).

    • #9

      @Ovidiu Militaru singura data cand o casierita anuleaza bonul, e atunci cand se constata ca a incasat clientul pentru o factura deja platita.

      casierita suna la centru la bucuresti parca, oamenii de acolo anuleaza bonul, se dau banii ianpoi, iar la finalul programului alea se pun separat pentru verificare, sa se gaseasca hiba in sistem.

      nu poti compara cu situatia de la supermarket.
      nu stiu cat de legal e plata in avans, dar banui ca de aici apar problemele.

      factura la net tv se incaseaza in avans parca, la telefon cu 2 luni in urma.

    • #10

      hai sa mai dau un reply, verificat in digicare.
      factura emisa 2012-11-19 scadenta 2012-12-31

      Servicii – Dec.2012 70.25

      Alte servicii – Oct.2012 2.2
      – Convorbiri Oct.2012

      cum am zis, in facura emisa pe data de 19.11 se factureaza serviciile tv/net pe decembrie, si telefonul pe octombrie.

      banui ca au vreo portita legala, daca e interzisa facturarea in avans.

    • #11

      La Orange se face o sesizare in soft care ajunge la un departament special facut pentru asta. Cu exceptia cazurilor complicate se primeste un raspuns cam in trei zile, iar la urmatoarea factura suma respectiva vine pe minus. Se poate face o treaba buna care sa nu afecteze clientul…important este sa se vrea lucrul asta.

      Este cat se poate de legal sa facturezi in avans. Sunt multe domenii in care se practica asta si pe buna dreptate.

    • #12

      Sagi » nu e deloc legal. in 2009 s-a bagat in lege fix chestia asta. rds-ul se foloseste de o mizerie, emite factura pe 1 si o lasa exigibila pana pe 31.

    • #13

      @Arhi – si eu emit facturi in avans pentru anumite servicii. Si am vorbit cu contabila de lucrul asta si este cat se poate de legal si logic. E anormal sa iti ofer un serviciu si/sau un produs si sa ti-l facturez dupa ce beneficiezi de el. Poti foarte usor sa-mi tragi teapa, chiar daca avem un contract. Pana te dau in judecata, pana se termina procesul trece extraordinar de mult timp si de multe ori, ca in cazul rds-ului, sumele sunt destul de mici si nu se merita. Asa ca, da, ca la curve, imi platesti si-ti dau ce vrei.

    • #14

      PS: stiu ca se poate si invers, sa-mi platesti si sa nu-ti ofer serviciul pentru care ai platit, dar riscul este mult mai mic sa se intample asta atunci cand lucrezi cu milioane de oameni.

    • #15

      @Sagi: contract de comanda? daca tot vrei sa nu dea teapa.

  2. #16

    Ce se întâmplă dacă refuzi să plătești ? Uite asa, nu vrei sa plătești ceva de care nu beneficiezi ?

  3. #18

    Nu stiu de ce se basica lumea.
    Teoretic se factureaza o luna de la 1 pana la 30 (31). Din moment ce a inceput luna si eu am emis factura asta e, platesti factura si gata.

    legat de 7 lei pentru optiunea “discovery” – e putin tras de par, dar daca stiai cum se emite factura iti asumai riscul sa mai platesti o luna sau pe 30 erai la ghiseu si scoteai optiunea (bine ca mi-am adus aminte, sa ma duc si eu sa o scot).

    Pe mine ma enerveaza rau discovery -plm de ce nu fac un pachet separat si gata? Le este frica lor de ceva!

    • #19

      Le este frica de in medie 11 milioane de romani care se vor plange ca au prea multe reclame si niste emisiuni de doi bani. In reluare.

    • #20

      StefanM nu poti anula o optiune, sau rezilia ceva la RDS RCS DIGI GIGI decat in primele 5 zile ale lunii, daca ma duceam la ei pe 30 noiembrie, ma trimiteau acasa si imi spuneau sa revin in prima zi lucratoare din decembrie, astfel ca cei de la RDS sa poata cere si sa incaseze bani pentru inca o luna de zile … uite asa moca

      dar pentru a indulci situatia in care se afla, RDS ofera premii celor care continua sa ramana clientii lor www.rcs-rds.ro/tombola
      astfel clientii rds pot castiga tricouri, jucarii stickuri pt net, decodoare, televizoare, telefoane … binenteles platite de toti clientii RDS

      dupa tombola cu premii vor urma alte surprize de la RDS, toata lumea stie de voyo a lui pro tv cum incearca sa inchida toate siturile concurente, sa nu mai existe nimic liber in Romania

      OK

      RDS au anuntat pe 22 Octombrie 2012 un parteneriat pentru distributia voyo.ro
      www.rcs-rds.ro/comunicat?id=267

      astfel in curand RDS va bloca sau va pune limita la viteza de download, de exemplu 2 kb/sec asa cum au facut in trecut cu vplay.ro , dar acum la absolut toate siturile concurente voyo.ro, inchizandu-le practic obligand pe toata lumea sa vizioneze “plateasca” doar pe partenerul lor voyo.ro

    • #21

      azi e inca 5 deci se poate scoate optiunea.
      Vplay si restul site-urilor de streaming nu sunt concurenta pt voyo. Le-as numi mai degraba alternativa.

  4. #22

    Cedez drepturile de autor pe poza doar acestui blog 🙂
    Noua politica rds-rcs: autoservire.

  5. #23

    Cedez drepturile de autor pe poza doar acestui blog 🙂
    Noua politica rds-rcs: autoservire.
    img838.imageshack.us/img838/4827/20121204181346.jpg

  6. #24

    @stefanM mie de ce nu imi scade tariful la canale daca au scos alea…ma frec pe canalele lor care le-au bagat, daca mi-ar fi scazut 7 lei din abonament si ar fi bagat pachete extra da…dar asa sa mai platesc EXTRA pentru ceva ce deja plateam. e normal? sa imi scoata alea de le-au bagat acu, sa scada cu 7 lei si dupa imi pot baga si spice xtreme cu banii aia sau orice vreau eu

  7. #25

    Trebuie sa mergi la Receseu pina la data de 15 ale fiecarei luni.Si de abia de luna urmatoarea de la data de 1 se face schimbarea.O mare magarie.

  8. #26

    cum Spice Extreme?

    Eu plates extra pentru SuperOne HD

  9. #27

    magaria asta cu intai anunti si abia la urmatoarea factura te deconecteaza e peste tot si in unele cazuri lumea s-a trezit cu recuperatorii pentru facturi din astea!

  10. #28

    NUmai proştii se uită la televizor.

  11. Haide, nu e chiar asa. Sau o fi Bucurestiul sursa de mai multi fraieri si aveti tratament special. Eu am fost in Baia Mare in 2x (26, parca) noiembrie, si am renuntat la Digi cu totul. Am platit 3 lei, cred, care ii aveam restant de ceva vreme, ca noiembrie era platit (stiati ca RDS emite factura pe noiembrie in noiembrie, da? ca na, asa e, platesti inainte ca la curve). Am semnat hirtiile si am reziliat ambele abonamente, pe amblele aveam doua decodoare duble. Nu a comentat nimeni, mi-au zis ca pot sa ma mai uit pina la sf. lunii, doar sa aduc cele 4 carduri pina in 7 dec, altfel o sa platesc 20 euro+tva pe fiecare.

    Asa ca daca are cineva nevoie de decodor Digi Satelit, dublu (doua tunere, deserveste doua tvuri simultan, pe fiecare schimbi canalele independent), am doua. le dau ieftin 🙂

  12. #30

    Acum un an si jumatate am renuntat definitiv la abonamentul de cablu rds si pentru ca m-am prezentat cu cererea dupa data de 1 a lunii am fost nevoit sa platesc acea luna abonamentul ca si cum as mai fi beneficiat in continuare de acel serviciu. Desi predasem decodorul… Am inteles ca nu vine nimeni sa taie cablul de la usa de a doua zi, ci dureaza cam 15 zile…sau 15 ani, dracu stie!

  13. #31

    Hai sa-ti mai zic si eu una.
    Aveam de la RDS RCS tot ce se putea avea: cablu tv, net, stick de net mobil, tel fix si tel mobil. Conform ofertei, stick-ul si telefoanele, gratuite (pana intr-un anume trafic, dar cum eu nu-l depaseam niciodata, le consideram ca si gratuite). Ma rog. Plec din tara cateva luni, si aflu din timp ca pot sa fac suspendare de servicii, maxim 3 luni. Ma duc regulamentar pana in 5 ale lunii, fac cererea, totul bine si frumos… beneficiez luna aceea de servicii, apoi spre sfarsit plec.
    Cand ma intorc, gasesc facturi restante din perioada aceea, chipurile suspendata, in care aparea stickul mobil si telefonul mobil. Sun la ei, cer explicatii… ca sa mi se zica asa: “doamnaaaa, pai normal ca le platiti, ca dumneavoastra ati suspendat serviciile, iar stickul si mobilul sunt gratuite numai daca aveti si net si tel. fix. Daca nu, ele intra pe plata”. Pai cum sa intre pe plata, zic eu, daca TOATE serviciile trebuiau suspendate, ca urma sa fiu plecata, deci nu beneficia nimeni…
    Au inceput sa-mi explice ca nu se poate tehnic. Evident nu am crezut nimic. In concluzie nu am platit nimic. Dupa 3 luni evident ca au inchis serviciile, am restanta vreo 200 de lei. Sa ma caute. De abia astept.
    Intreb si io ca proasta. Daca nu se pot suspenda temporar din cauze tehnice, de ce definitiv se pot suspenda? Ca doar nu crezi ca stickul sau mobilul functioneaza acum. Sunt oprite de ei. Deci le puteau opri si in alea 3 luni cat am fost eu plecata. Nu?

    • #32

      Mai bine te duceai la OPC, asa cei 200 de lei or sa te bantuie ceva vreme.

  14. #33

    1 la mana, arhi. facturarea in avans e legala, mai nou. sunt niste portite care ingaduie unora sa faca asta.( gen, ai contract pe perioada nedeterminata, daca nu vii pana la sfarsitul lunii care tocmai a trecut sau cel tarziu pana in data de 3-5-10 ale lunii in curs sa zici ca nu mai vrei, in 11 ti se factureaza deja luna in curs. ceva de genul, ca nu-mi mai amintesc exact toate kktrile astea).
    2 la mana, da e de porc.dar daca n-ai citit ce scrie in contract, asta e, o iei in mana. io, acu` tzaspe ani, m-am trezit ca vreau sa renunt la vodafone. ghici ce scria cu litere mici mici mici? exact- pt reziliere boul tre` sa plateasca 200 euro. ca asa-i in rromania. nu, n-aveam telefon la oferta, aveam doar abonament.ca eram smecher, puteam sa sun, nu doar sa dau bipuri. dupa faza aia, am dat doar bipuri vreo 2 luni
    3 la mana, poate ar trebui sa asteptati pana in ianuarie sa vedeti daca nu cumva aveti un – la plata si un anunt pe factura.
    4 la mana. aia care aveti si net de la ei, poate va verificati casuta aia de mail misto primita cadou cu contractul. aia cu 50 mb, sau cat era. ca daca ei te-au informat prin aia, sunt scutiti.
    5 la mana, informare se cheama si ca te uiti si tu la tv, mai asculti un radio, mai dai din dejte pe smartfon si mai intri si pe site-ul lor intre 2 pauze de arhiblog. eventual si intre pauza de tigara si aia de cafea.
    cine stie, daca de luna viitoare costa abonamentul 100euro? paza buna….
    6 la mana. nu va zic, ca nu e treaba voastra ce fac eu cu mana mea, da?

    • #34

      ASdfix » nu e legal.iti factureaza la 1, valabil pana la 31, si de aia te lasa cu ea 40 de zile. tu, daca stii legea, platesti dupa 30. doar ca ii ajuta fix in situatii de astea, care la o firma de talia rds, sunt probabil sute sau mii lunar.

    • #35

      asa, stiam eu ceva, dar nu stiam bine. legal, nelegal,ilegal, cine mai tine cont?
      portita este.

    • #36

      ASdfix » este, tu-le muma-n cur

  15. pe 1 trebuia sa platesc. nu am platit.
    ma duc poimaine sa inchid abonamentul la net si cablu. si bag romtelecom ca antena.
    sa vedem ce-or sa-mi zica…

  16. #38

    Eu inca sunt in suspans – ce scrie in contract despre rezilierea unei optiuni?

  17. #39

    Si eu mi-am inchis saptamana trecuta tot ce aveam de la RDS (internet, telefon, TV). M-am saturat de mizeriile si de nesimtirea lor. Asta cu Discovery e numai ultima picatura. Mizeriile au inceput de ani buni de cand dadea telefon mobil gratis, telefon care s-a stricat dupa o saptamana, stick internet gratis dar pentru care trebuia sa astepti 3 luni si sa fii la casierie in maxim 10 minute de cand te sunau ei sa-ti spuna ca au stickuri. Internetul pica macar de 3 ori pe saptamana, asa, de control. Mai nou daca aveau o defectiune pe o strada/zona, blocau toate numerele RDS de pe zona aia ca sa nu poti suna sa faci reclamatie. Nu iti punea un mesaj sa-ti spuna ca este o defectiune si se rezolva, pur si simplu iti dadea tot de ocupat.

  18. #40

    Sunt destul de convins ca factura emisa pentru un serviciu ne-prestat intra pe undeva printre fals, uz de fals, furt, delapidare, inselaciune, excrocherie si altele.
    Deci nu mai e de OPC, e de politie si infractiune economica.

  19. #41

    Va fac 7 lei???

    • #42

      ca sa`l citez pe Joker, “it’s not about money it’s about sending a message”.

    • #43

      Mama, cat de romaneasca e intrebarea asta!

  20. #44

    De cand nu mai este Discovery ma uit mai putin la televizor si ma joc mai mult pe PS3! Win-Win situation!

  21. #45

    Rezilierea nu e un act unilateral? Nu trebuie sa te duci la casierie in nu stiu ce zile, trimiti o recomandata prin posta la sediul central cu cererea, prin hartii oficiale se rezolva orice problema* nu prin caciulitul la cozi in fata unor operatoare cu 4 clase

    * daca nu se rezolva, anpc

  22. #46

    Nu mai bine aruncăm televizoarele pe fereastră și ne apucăm de citit? Cu banii de abonament facem una mică cu băieții și lucrurile devin nu tridimensionale ci infinitdimensionale. Gândurile ne circulă cu viteza materiei negre și atunci să vezi discovery hd urmat de o poftă extremă de hrană. Spor la citit!

  23. #47

    Pana una alta eu din ianuarie voi avea alt furnizor de cablu. Si daca tot veni vorba de RDS de vre-o luna ama IP nou care incepe cu 5… si mi se pare ca se misca mult mai greu netul.

  24. #48

    ANPC punct

  25. #49

    asta e muie pe fata

  26. #50

    Sa nu mai zic de angajatele de la RDS cu care trebuie sa ma cert de ficare data cand ma duc sa platesc….

  27. #51

    Ce bine ca nu am tv atunci.. 🙂 Raman sa ma frece la creier numai providerii de telefonie mobila si net. (Destul cat sa ma faca sa am un atac de furie in toata regula uneori.. )

  28. #52

    In cazul in care nu au o clauza ascunsa in contract, poti sa te duci la OPC, dar OPC-ul nu prea face ce fac institutiile echivalente din alte tari civilizate, adica sa-i arda la buzunar rau de tot.

  29. #53

    Se rezolva cu plangere la OPC.

  30. #54

    Si daca pur si simplu nu le mai platesc cei 7 lei? Ce o sa imi faca? O sa ma aresteze? 🙂
    Eu platesc online asa ca imi e foarte usor sa scad din factura cei 7 Ron. Ei imi scot singurele programe care ma interesau, ca de aia plateam in plus, asa ca eu imi rezerv dreptul de a nu mai plati extraoptiunea pe care oricum nu o primesc.
    As renunta de tot la cablu dar mai am contract vreo 5 luni.
    Cu toate ca, daca ma enerveaza renunt la ei si ma duc si la OPC.
    Sa inceapa distractia 🙂

  31. #55

    Salut, sunt multe comentarii sper sa nu ma repet: tot ce ai descris la relatia contractuala, este prevazut in contractul cu RDS-RCS. Sincer, romaniii trebuie sa devina consumatori-care-citesc-contractele-pe-care-le-semneaza. Pentru ca astfel vor judeca de 3 ori cand contracteaza servicii. Pretul indiferentei este acesta, un pic de sicanare si inca un rest de plata.