Am cumpărat de pe Amazon walkerul acesta pentru copii. Preț decent, pare decent ca utilitate, m-a atras, l-am luat. Vorba analfabeților de pe tiktok, l-am vrut, l-am avut.

Încă nu a venit, deci nu știu cum se prezintă. Dar, între timp, Amazon s-a gândit să îmi facă o ofertă de nerefuzat. Un walker identic, dar mai scump, că poate, cine știe, poate mai am nevoie de unul, în caz de ceva.

Mă scoate din sărite îngrozitor prostia asta a magazinelor online. Retargeting ca la cartea de proști, aicumpărat asta, păihai să te bombardez cu mailuri despre ea, că sigur mai ai nevoie de un walker sau de trei, patru, perechi de adidași identice.

Asta în timp ce piața geme de AI-uri care mai au un pic până la inteligență proprie, care pot urmări funneluri de vânzare cât de granular dorești, care pot asambla, pe baza cumpărăturilor și a browsingului, nevoi reale de cumpărături, nevoie de care nici targetul analizei încă nu știe.

Dar nu, nouă încă ne curge o băluță din colțul gurii. Ne-am gândit că te-ar interesă hîîîî hîîîî.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

21 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Lasa Amazon, ca avem exemplu aici local. eMag face asta de cand il stiu eu…
    Cumpar TV de pe eMag, a doua zi reclame pe facebook cu televizoare de la eMag…

    • #2

      Evident, reclama de pe FB e mereu la acelasi produs pe care abia l-ai cumparat.

    • #3

      Da, exact asa face si eMAG. Cumpar un produs, exact acelasi produs mi-l recomanda in 20 de emails ulterioare.

    • #4

      Cumpar un Mi8… După 5 minute mail de la emag cu “nu vrei un telefon?”.
      Ma uit in mail, același telefon era cu 350 de lei mai ieftin. Dau alta comandă, o anulez pe prima si… Aia e ;))
      Ambele telefoane erau vândute de emag.

  2. #5

    Booking incearca in fiecare saptamana, de 3 ani, sa ma trimita inapoi la Veliko Tarnovo. Ce-i drept ca mi-a placut acolo.

  3. #6

    Pentru mine cei mai tari pe retargeting sunt Cora. Dupa 9 ani inca mai primesc de la ei oferte pentru pampersi, ca poate se mai caca pe el copilul si la 9 ani.

    • #7

      la cora deja cred ca e retarcreeping

    • #8

      Partea buna e ca peste 40-50 ani s-ar putea sa ai tu nevoie.

    • #9

      Pai Cora adopta principiul “gura lumii: “Cand vine si al doilea? Uite aici oferta la pampersi, poate mai vine si al doilea. Da, apropo, nu vine si al doilea? Ca uite, mai faceti un fratior, o surioara, sa nu creasca saracu’ singur” :)))

  4. #10

    Era gluma aia ca iti cauti/cumperi un capac de veceu.
    Si Amazon considera ca ti-ai descoperit o pasiune noua pentru capace de veceu si iti mai recomanda vreo 10 timp de 10 luni

    • #11

      Poate participi la un concurs, ceva…
      Trimite trei colace prin posta la adresa… Si poti castiga un bideu sh

  5. #12

    Pe mine mă face să zâmbesc googlemaps. Vreau sa mă deplasez de la A la B, îmi aleg cel mai rapid și ok traseu, și pe parcurs se încăpățânează să îmi spună că în următoarea intersecția pot vira și la stânga și să aleg un traseu cu 2.30 ore mai lent! 🙂

  6. #14

    Okazii avea la un moment dat retargeting pe baza cuvintelor cautate. Si caut eu pe google “vibrator de beton”, click pe un link de seo spam de la okazii. Ce a urmat va dati seama, la sectiunea “te-ar putea interesa si…” erau numai dildo-uri.

    • #15

      Ia da o geana prin “history”, poate ca jumatatea mai buna o fi cautat “vibrator tare ca betonu'”, mai stii?

    • #16

      Nea_zăpadă, din cauza asta zic, chiar de-ar fi fost asa, sau sa fi cautat eu dildo-uri înainte parca nu e ok profilul ala care apare apoi pe toate siturile unde pun ei reclama.

  7. #17

    In cazul de fata logica nu lipseste. Este vorba de o strategie. —–>> Nu-i asa ca nu te intereseaza sa returnezi produsul cand vezi cat s-a scumpit?
    Pe cealalta parte returnarea produselor umfla pretul intrucat nimeni nu vrea pierderi ….toti vor numai castig.

  8. #18

    E un mesaj subtil sa iti gandul de ala mai ieftin, ori s-a dat la vreo pila / relatie sau s-a pierdut printr-un depozit pe undeva!

  9. Eu nu inteleg o treaba… nimeni nu se gandeste ca daca clientul a achizitionat un produs folosit de toddlers, sa-i recomande alte produse din aceeasi categorie ? Ii chiar asa de greu ?

    Adica, da , am cumparat un TV. Baga reclame cu home theatre, cu comode, cu boxe.
    Am cumparat un tzarc la copil ? Ia de aici haine, biberoane, pampersi.

    Ai cumparat flori la nevasta ? Eehh… aici deja da kernel panic.

  10. #20

    emag face asta de ani buni
    cineva acolo sus, o minta stralucita si lina ca un patinoar, s-a gandit că te-ar interesă hîîîî hîîîî.
    iar developmentul a pus in practica

  11. #21

    Parca la unele reclame de pe FB, puteai bifa “am cumparat deja”, mi se pare o chestie utila de implementat si la acest tip de sugestii la magazine mai mari si iti retine preferintele.