Piata publicitara din Moldova si-a intalnit zeii pe departamentul de creative content.

Vrei un credit?

Colectionezi brelocuri?

( Nu, oamenii normali sanatosi din Moldova nu vorbesc așa. Și vă reamintesc că de oamenii bolnavi nu se râde.)

Bonus funny fact – oamenii au reacționat atat de sensibil si frumos la reclama incat Bemol Cost Production a sters clipul de pe youtube in cateva ore.  Urmeaza clasica îmbărbătare cu „ei las’ ca piaru’ negru-i tot piar.

*Bemol sustine ca ei de fapt au refuzat spotul facut de Cost Production ( care intre timp au inchis situl si au golit canalul de youtube), si acum vor sa-i dea in judecata pentru postarea unui spot neaprobat. O sa trec peste felul in care s-a facut clarificarea, pentru ca reprezentantii Bemol sunt vedete si isi permit sa fie sarcastici si sa dea comunicate din topor.

Timeline-ul meu este in continuare plin de verde crud, brelocuri si termosuri.

 

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.