Un prieten cauta sa inchirieze o casa nemobilata in imprejurimile bucurestiului. Constructie din mileniul asta, nu mostenire de pe vremea regelui. Mail sau comentarii.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

37 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    🙂 Se intoarce the king?

  2. #2

    familie sau firma, cam ce necesar de suprafata sa aiba rezidenta, cat vrea sa stea, d-astea…

    • #3

      Familie, minim 100 de metri utili, nu am idee cat vrea sa stea, bănuiesc ca mult

  3. Prin agentie sau particular?

  4. #8

    Neata. Stiu o casa noua, nemobilata, foarte ok, insa este in centru, langa Parcul Carol. Daca este interesat, astept mesaj pentru a-ti da numarul prietenului meu care o inchiriaza.

    • #9

      M-ar interesa pe mine o casa in centru de inchiriat. Ne ajuta Arhi sa schimb adresele de email?

  5. #10

    Astfel de discutii ma duc cu gandul la inexistenta unei sistematizari bune a transportului, fapt esential in dezvoltarea unei tari, in 2014.
    In Franta eu stau in sud, la 580 de km de Paris. Si am vecini care lucreaza la Paris si fac naveta. Cu TGV-ul. Fac 2 ore. 580 de km in 2 ore. Cam cat faci in Bucuresti de la periferie pana in centru.

    • #11

      Cu transportul in comun, daca nu folosesti metroul. E un pic overrated chestia asta cu timpul petrecut in trafic in bucuresti. In cele mai aglomerate zile, mai mult de o ora dintr-un capat in altul nu am facut.

    • #12

      580 de km dus 2 ore, intors 2 ore ?

      chiar daca sunt 2 ore combinat dus-intors, asta inseamna 10 minim ore pierdute pe zi. dar mai e si drumul la tgv, asteptarea dupa el. nu vad de ce as face asa naveta.
      bine, nici nu stau in bucuresti. fac 20 de minute pe jos pana la locul de munca. 10 cu bicicleta.

    • avand in vedere cat costa tgv-ul, ma apuca rasul.
      Sau poate naveta = “merg din cand in cand la paris”. Pentru ca “naveta” adica zilnic, inseamna 20 de drumuri foarte scumpe (macar 100e/zi) care inseamna 2000E, care da cat o chirie destul de decenta in paris sau o chirie decenta in afara parisului.

      Bulshitometru dat peste capat, I sense

    • #14

      Irelevant exemplu.si din centrul parisului pana in banlieu poti faci 2-3 ore cu masina .

    • #15

      @Arhi: din Domnesti/Teghes unde vrem noi sa ne mutam curand, si pana in Pipera la serviciu, dimineata la ora 8.30 se fac cam 1h 20min, ceea ce ma sperie putin, dar nu senzational de tare. Nu mi se pare asa important sa iti faci casa pentru o viata dupa locul unde ai serviciul, ca serviciul se poate schimba oricand.

    • #16

      user (ti-a scapat un l) si animal00: exact tipul de comentarii “care este”. si total pe langa subiect. auzi, doua ore in tren plud 8 la munca fac tamaan cat 10 ore pierdute. in plus, ce stii tu ce deal are ala de-i convine faza cu naveta?? poate i se plateste drumul, so who gives a fuck? se face “naveta” inclusiv cu avionul, desi, e drept, e mai populara printre cei care lucreaza la o companie aeriana.

      n-ai cu cine…

    • #17

      O job bun in Paris e platit cu 4-5000 de euro. Naveta e platita. Pe TGV ai net si 220, deci poti lucra. In sudul Frantei se traieste mai linistit decat la Paris.
      @Flavius: de ce sa mergi cu masina cand faci 5 minute cu metroul?

    • “as putea sa platesc pe cineva 5000E sau 5000E + naveta din pula cu satelitul”

      “pot lucra de acasa, dar prefer sa fac 4 ore pe tren, mai vad o pizda, mai ma bucur la mancarea de la vagonu restaurant si in nici un caz nu ma gandesc sa iau mai mult de 5000E, ca imi ajunge sa mearga banii la CFRu francez”

      Aha. Face sens.

      “In restu Frantei se traieste mai linistit decat la Paris.”
      fixxed

      Der: pe bune?

    • bah…da-s prost. Vecinu e mecanic pe TGV-u de paris.

    • #20

      Am spus sudul Frantei, nu restul Frantei. E o mare diferenta. La fel cum sudul Frantei nu inseamna doar Marseille.

    • #21

      @Animaloo: incerci sa demonstrezi ca nu e bine sa faci 580 de km in 2 ore si ca nu exista slujbe platite bine in Paris?
      Am spus sudul Frantei, nu restul Frantei, e o diferenta. Si apoi, sudul Frantei nu inseamna numai Marseille.

    • #22

      foarte subtile ironiile astea animal00, aici insa se daduse o problema serioasa, care se putea rezolva simplu cu putina logica.

      omul asta care a pornit threadul, raul, exemplifica un punct de vedere, in timp ce tu, scuza-ma ca ti-o zic, incerci sa faci pe desteptul dand niste exemple care sunt realmente aiurea.

      de exemplu, fara sa stiu cu ce te ocupi tu, presupunand ca stai in bucuresti si ca esti “the bestest”, eu iti dau un job in alexandria pentru de trei ori mai mult decat faci tu acum (salariu/venituri), fiindca, deh, esti cel mai bun pentru organizatia mea – ce ai face? 200km/zi naveta sau amor propriu forevar ca ai stat pe fundul tau acasa??

      in locul tau as studia un pic tema inainte sa opinez.

    • #23

      Daca d8ferenta ar fi doar de 3 ori, nu mi-as pierde din timpul liber, daca castig deja OK. Daca e mai mult, ma mut acolo si am si timpul liber necesar.

    • #24

      der, eu nu mi-as phute timpul liber pe care il petrec cu familia pentru bani. dar deh, sunt unii oameni pentru care numai banii conteaza.

    • #25

      user: augmenteaza un pic perspectiva. ex: cum ar fi ca familia sa depinda invers proportional de timpul tau liber?

      extrem de multa lume pierde enorm de mult timp zilnic numai din cauza traficului urban, 1-2 ore in plus ca sa ia un tren nici nu se mai simt. ia in considerare, fie si doar asa, de amorul artei, ce beneficii economice aduce commuting-ul, vei vedea ca nu tine totul doar de cele 5 minute pana la serviciu.

    • bai nene. avem asa.

      1. restul frantei uraste parisul. Asa cum restul romaniei uraste bucurestiul.
      2. nu stiu cat costa un TGV pentru distanta de 580km. Stiu ca Paris-Lille costa 55E dus-intors. Nu in aceeasi zi. Sunt 100km. Faci socoteala.
      3. Daca cineva este atat de bun incat sa lucreze pe o palarie de bani 3 ore nu are decat respectul meu. Pentru ca un om care primeste mii de euro sa lucreze pe TGV nu are nici un interes sa isi futa toata ziua pe conceptul “mie imi place doar aici in pula cu satelitul fata de paris”.
      4. Sa zice ca raul are dreptate. Si chiar exista acesti gigei dispusi sa piarda 4 ore efective pe drum, sa mearga la munca. Nu ma intereseaza cat castiga. SUNT NISTE DOBITOCI

    • #27

      nu stiu din care catun indepartat ai venit in bucuresti, dar daca pentru tine periferie = constanta, da, faci 2 ore pana in bucuresti in “centru”.

    • #28

      der, pai ce vrei sa iti argumentez ?
      uite situatia actuala.
      lucrez de 14 ani in aceeasi firma, salariu ok. e lejer in sensul in care pot sa plec de la birou fara sa fiu intrebat unde, cata vreme in caz ca apare o problema o pot rezolva in maxim 10 minute. nu abuzez de libertatea asta dar conteaza. mai ales ca de ceva timp ne chinuim sa ridicam o casa in regie proprie, si mai umblu teleleu.
      de vreo cativa ani incoace am ajuns pe o lista de headhunting (sa ii ia dracu pe aia de la neogen) si cam la fiecare 3-4 luni ma suna cu oferte de munca de la siemens (local, in brasov, salariu aproape dublu) si ibm bucuresti. salariu de aproape 4 ori mai mare. si altele dar cam pe acelasi salariu sau mai putin.
      nici macar nu sunt tentat. libertatea si placerea de a lucra la locul de munca actual conteaza mai mult ca banii oferiti. realistic vorbind nu ipotetic nu exista o suma pentru care sa ma mut de la locul actual de munca sau din oras. realistic in sensul in care din cate stiu eu nu exista in brasov acelasi model de lucru pe specialitatea mea.

    • #29

      Ma dau pe mine exemplu de navetist inrait (si asta, in RO) nu in tari cu sisteme “exotice” ptr. noi gen TGV & co…

      Stau langa Medgidia si fac naveta cu masina de luni pana vineri in Bucuresti de anul trecut din aprilie. Nu vreau sa ma mut sau sa inchiriez o locuinta in Bucuresti, deoarece am o super casa cu livada de ~1000 pomi fructiferi, liniste si pace si o familie frumoasa pe care n-as vrea sa o vad doar in weekend.

      Castig pe undeva pe la 5000E/luna, din care ~1500E se duc pe masina. Raman cu o suma (frumusica, zic eu) de 3500E, bani pe care efectiv nu ai cum sa-i faci daca ai lucra in Medgidia sau imprejurimi (in domeniul meu, cel putin).

      Iar, vizavi de timpul pierdut, e doar cu putin mai mare decat cel pierdut de un sofer care traverseaza Bucurestiul din Pipera in Berceni, tinand cont ca firma la care lucrez are sediul pe bd. Th. Pallady, chiar unde se “varsa” A2-ul (deci ptr. mine, trafic prin Bucuresti = 0).

      Din punctul meu de vedere, daca ai un salariu bun, merita sa-ti faci un colt de rai cat mai departe de aglomeratia si gri-ul din marile orase…

    • #30

      alo, domnu, unde lucrati???

    • #31

      In domeniul energetic (proiectare parcuri eoliene/fotovoltaice)…

      As câştiga uşor dublu în țările civilizate, dar m-aș întoarce într-o casă goală, fără copii care să -mi sară de gât când ajung acasă, fără liniştea și bucuria pe care o ai când te știi la tine în curte… Poate părea stupid şi aberant pentru cei mai tineri, dar de la 35+ încolo nu mai contează doar banii, începi să pui accent şi pe alte lucruri…

  6. #32

    nu-i mai place prietenului zona Dristor? 🙂

  7. #34

    In atentia prietenului tau care cauta o casa nemobilata.
    Pentru pasul urmator ii recomand sa citeasca www.arhiblog.ro/intrebare-generalista/
    sau desigur sa te intrebe pe tine 🙂

    • #35

      sugerezi ca arhi vrea sa revina in bucale si a apelat la “un prieten” pentru a-si gasi un loc unde sa stea? oO
      nu m-as fi gandit la asa ceva…

  8. #36

    stiti de ce SABINA e tratata atat de josnicacacios?pt ca e aroganta,e inaccesibila,iegzact ca adi nastase.speram sa nu aiba soarta lui.