Stați liniștiți, sunt bine în căsnicie, despre Glovo e vorba.
Frunzăream ieri aplicația și văd un restaurant nou adăugat, cu mâncare la oală. Ceva absolut nou pentru Pantelimon, unde am maxim 10-12 dughene care livrează mâncare. Iubiii, ne luăm mâncare pentru 2 zile! Fac comanda și îmi văd de treabă, că mai facem și chestii. După vreo câteva ore, îmi aduc aminte că nu s-a întâmplat nimic, deschid aplicația.

Deci da, mi-au anulat comanda pentru că sunt niște iregularities în contul meu. Adică e din vina mea, înțelegi? Eu având cont premium la glovo, plătind taxa lunară și, probabil, câteva zeci de comenzi unde nu au existat iregularities. Nu m-a căutat nimeni, nu m-a anunțat nimeni, stai prostea și așteaptă. Noroc, de fapt, nu e noroc, e skill obținut prin învățare la toate aplicațiile de food delivery, că nu am plătit înainte, că după aia aveam o conversația suavă cu o zdă care să îmi explice ce noroc am că o să îmi dea înapoi un voucher de sumă, că doar tot o să mai comandați de la noi, nu??

Well, uite, pentru mizeria asta pe care eu o consider umilitoare, multă Uniunea Europeană, Glovo, am închis contul premium, am șters aplicația. Un pas mic pentru om, un pas mic și pentru voi.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

62 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    #irregularities

  2. eu mi am luat tefal cook4me si am terminat cu comandatul automat.

    • #5

      Nici Tefal nu mai e ce-a fost. În ultimii câțiva ani produsele lor par de calitate mai îndoielnică (nu chiar de chinesium, dar nici departe).

    • @Balaurul
      nici mancarea nu mai e ce-a fost, dar ce sa faci :))

  3. #7

    Nu am comandat niciodată prin glovo, am citit numai de rău de ei. Deocamdată sunt mulțumit de Tazz și de Bringo. Ce-o mai fi om mai vedea.

    • #8

      Tazz nu mai folosesc, pe langa faptul ca incerc sa gatesc mai mult in loc sa cumpar mizerii de la restaurante (mizerii delicioase, desigur, dar asa creste si burta), mi se pare ca au avut o strategie de atras lumea si acum sunt la faza de capitalizare: adica la inceput promotii multe, livrare gratuita, apoi au bagat livrare de 3 lei si acum au facut-o 5. cat timp mai exista alte aplicatii cu livrarea mai ieftina, le folosesc pe alea.

    • #9

      @Perkele, daca ai cumva cont Genius la Emag si il legi de contul Tazz, ai transportul gratuit.

    • #10

      din cate stiu am transport gratuit daca se depaseste o anumita suma in comanda (initial era 75 lei, acum naiba stie ca de ce ar zice clar aia de la eMag care e? nu e ca si cum vor clienti), comenzile mele sunt de obicei in intervalul 30-60 lei, nu ma ajuta cu nimic. e posibil intre timp sa fi scapat de limita de 75, dar sa scrie in plm clar pe emag.ro ce avantaje dau pe tazz

    • #11

      Am dat chiar azi comanda la Tazz si este gratuita livrarea pt. Genius la comenzi peste 30 lei. Eu folosesc serviciul care merge bine in acel moment, nu am preferinte, dar oricum Glovo nu mai este ce a fost.

    • #12

      De vreo 2 saptamani este livrarea gratuita indiferent de valoarea comenzii. Cel putin in contul meu. Dar nu scrie daca este pentru o perioada promotionala sau asa va ramane mereu.

  4. #13

    pai si ce mai mananci??

  5. #15

    Am anulat și eu prime-ul de la Glovo acum o luna. Plăteam cam degeaba. Tazz dau livrare gratuita dacă ai genius, mai am și 10% discount cu un card de libra, am făcut curat în aplicatii și abonamente, plăteam același lucru la mai mulți inși, la unii chiar pentru servicii proaste.

  6. #19

    There were some irregularities with your account: weight limit exceeded.

  7. #21

    Asta cu “banii dupa” (livrare sau orice alta prestatie) e LITERA DE LEGE. Si NU, nu conteaza suma,e vorba de principiu – cu/fara serviciul sa produsul commandat parca-parca mai pot traiesc dar, dupa o frumoasa tzeapa in stil romanesc, sa mai si alerg dupa banii mei … never-ever. Daca nu se paote cu “banii dupa”, te pupa tata, nici nu mai comand. Principiul asta l-am invatat si mi-a devenit a doua natura dupa primele 2-3 comenzi de “orice” facute in viata mea si, de FIECARE data cand am incalcat regula asta … TZEAPA, scurt si la obiect.
    In alta ordine de idei, am mai scris-o pe aici, stau “la tara” asa ca mancare exlusiv de la furnizori “locali” (gen 3-5 km in jurul casei), testati in repetate randuri si care au delivery propriu si garanteaza in mod natural ca mancarea vine in <30 min. si ajunge calda/mancabila. Plus ca producatorul ala care livreaza in 3-4 localitati din jurul pravaliei are TOT interesul sa faca treaba buna deoarece isi poate pierde clientii O SINGURA DATA.
    In rest pot trai la 12 noaptea si fara mancare de la clovn sau colonel. Sau, daca nu pot, ma sui frumusel in masina mea pentru ca am in raza de 20 de minute drive-in la cam tot ce m-ar putea interesa. D.p.m.d.v. mizeriile astea de aplicatii care iau cu japca 30-40% de la producatorul care isi asuma toate investitiile si riscurile … poa' sa-mi suga o ceapa!

    • #22

      🙂 Producatorul ala, cum ii spui tu, a supravietuit pe timpul cat a fost inchis de pandemie, fix datorita livratorilor. Producatorul ala este fix acela care in cutiile de livrare baga maxim trei sferturi din portia pe care ti-o aduc la masa in restaurant. Producatorul ala nu este obligat la comision de 30-40%, daca nu vrea nu plateste si isi livreaza singur. Piata regleaza comisioanele astea.
      Asa ca, hai sa nu mai murim de grija Producatorului aka Horeca.

    • #23

      Ce-mi place cum opinia generala s-a schimbat la 180 de grade in ultimii 2-3 ani. De la recomandari de plata in avans cu cardul, am ajuns sa spunem ca refuzam sa mai comandam de la un magazin daca nu ofera posibilitatea de plata ramburs. Si asta pentru ca asa sunt toate firmele, te tepuiesc si apoi tot tu trebuie sa alergi sa iti recuperezi banii pentru un serviciu neprestat.
      Cel mai amuzant a fost cand de Black Friday am primit in maxim 2 zile toate coletele care erau cu plata ramburs, iar cele platite in avans cu cardul au ajuns chiar si dupa 6-7 zile.
      Si acum mai am un colet de la Emag care nu a sosit si in cont apare in curs de livrarea la curier (Sameday).

  8. #24

    La fel am facut si eu cu bolt food, mi-am bagat picioarele in voucherul de 20 de lei oferiti si am sters contul.

  9. #25

    Ca un roman sadea, o sa iti spun ca am comandat de Oala lui Vio si mancarea e ff buna. Comanda direct la ei pe site, pt ca nu vreau sa le ia aplicatia vietii comision. Plus ca evit iregularitati .

  10. #27

    Poate ca sunt din ce in ce mai multi baietasi in Pantelimon cu conturi super premium, aia e, treci pe frugal!

  11. #28

    Noroc, de fapt, nu e noroc, e skill obținut prin învățare la toate aplicațiile de food delivery, că nu am plătit înainte, că după aia aveam o conversația suavă cu o zdă care să îmi explice ce noroc am că o să îmi dea înapoi un voucher de sumă, că doar tot o să mai comandați de la noi, nu??

    As zice ca un chargeback (care ii costa bani pe ei) produce o convesatie si mai suava intre zda si seful ei, dar nu stiu cat de bine merge asta in ro.

    • #29

      Merge foarte bine, dar nu stie lumea. Culmea, nici macar aia de la banca nu stiu/stiau procedurile.

      E amuzant sa te sune un dobitoc care isi batea pula de tine sa te roage in genunchi sa rezolvam amiabil. Ca ii costa ceva extra pentru chargeback nu e nimic (60 euro parca pe dosar), problema e ca ii blocheaza mastercard/visa, si tolerenta la astia nu e prea mare pentru cazurile intemeiate de chargeback.

  12. #30

    Cumva off topic.
    Eu azi am stat vreo doua ore la discutii cu aia de la Flanco. Ca tot a fost rabla pentru electrocasnice, mi-am luat un voucher si zic sa ne schimbam si noi combina frigorifica, Zis si facut: comand pe 26.11 combina de la Flanco (care avea pretul cu vreo 400 de lei sub Emag si Altex), adaug voucherul – toate bune si frumoase. Imi cam faceam griji, ca noi plecam in concediu pe 29 si ne-am intors abia pe 6 decembrie, dar am vorbit cu o vecina sa deschida ea usa curierului sa bage combina noua si sa o ia pe cea veche (am dat si o fuga la tara sa aduc de acolo combina mai veche, ca sa o pastrez pe cea de acasa care era cu o generatie mai noua ca aia – m-am chinuit eu cu nevasta sa caram combina pe scari). In sfarsit, cam pe 3 decembrie, vazand ca nu se aude nimic de la curier, sun la Flanco sa vad care e treaba (ca voucherul figura in continuare la AFM ca nefolosit si e valabil doar pana pe 13). Raspunde o fata si imi spune ca nu e nici o problema, doar ca nu s-a facut inca AWB-ul pentru curier, dar sa stau linistit ca vine. Ne intoarcem din concediu pe 6, se face 8 decembrie si nimic de la astia (nici in contul meu la urmarire comanda nu figura nici macar comanda preluata, desi eu platisem integral din 26). Zic hai sa ii sun din nou, pun mana pe telefon si ….. surprizaaaaa – imi comunica un nene ca ei nu au combina pe stoc si aia e, poate vreau altceva (mi-a si propus o combina de la alt producator si cu vreo 50 l mai mica), Iii spun ca nu vreau si sa faca bine sa imi trimita combina mai iute, ca imi expira naibii voucherul (cel mai rau era ca nu ma sunase nimeni pana atunci sa imi spuna – ba nu avem combina pe care ai platit-o). Pana la urma m-a sunat o alta fata care si-a cerut scuze de parca imi luase ea combina din casa si pana la urma mi-au dat alta pe care am gasit-o eu in site-ul lor si care era cu vreo 380 de lei mai scumpa, dar spre lauda lor, nu mi-au mai cerut bani in plus. Acum astept sa vina asta si sper sa nu fie lovita sau alte cele. Mi-am facut un car de nervi si deja ma gandeam ca iau iar combina veche in masina si o duc inapoi la tara.

    • #31

      Acum daca au acceptat sa iti dea o combina mai scumpa cu 380 de lei la acelasi pret, nu stiu daca mai este cazul sa ii critici prea tare. Au gresit oamenii, dar au fost de acord cu o solutie avantajoasa pentru tine.

    • #32

      Orice ar fi, tot e de cacat ca Flanco au pe site produse care nu sunt pe stoc. Am pățit și eu asta vara același lucru, ne-am prins ca nu ajunsese comanda cu plita electrica în ziua când au venit oamenii sa o monteze. Am comandat altceva de pe emag care a venit în aceeași zi. Flanco anulase de la sine putere comanda si am primit după vreo 2 săptămâni și banii înapoi în cont. Not ok

    • #33

      Combina mai scumpa este la aceeasi valoare (aproximativ) cu cea pe care o comandasem eu si care era la oferta (si pe Emag si pe Altex se gaseste mai scumpa decat cea pe care mi-au dat-o). Mai ales ca este acelasi model (difera doar o litera in cod iar in documentatiile celor doua nu am gasit nici o diferenta). Nu ii critic pentru cum au rezolvat pana la urma problema ci pentru ca, daca nu ii sunam eu, probabil ma trezeam pe 13 dec ca am pierdut voucherul de 400 de lei, ca ei nu aveau vreun gand sa ma anunte. Asta e problema. Daca stii ca nu ai obiectul respectiv si vezi ca nu ai cum sa il aduci, suna-l pe om si spune-i din timp, sa stie ce are de facut.
      Eu nu am castigat si nu am pierdut nimic din rezolvarea lor. Doar m-am ales cu niste nervi de care nu aveam nevoie. Combina e tot aia dar cu o litera in plus la cod, fara vreo facilitate diferita si de la acelasi producator. A, si e neagra in loc de argintie, dar am zis ca nu e un capat de tara. Si prima lor oferta era o combina la acelasi pret, dar cu 50 l mai mica si de la alt producator.

    • #34

      aia e litera de cod diferita, culoarea. probabil e B

    • #35

      La Flanco am vrut data trecuta sa iau cu un voucher rabla o masina de spalat, pe care o urmaream si avea pret bun. Dupa ce s-a “activat” programul rabla, brusc s-a scumpit cu vreo 450 de lei.

      Am sunat la ei, au zis ca pot lua doar din magazin, ca trebuie sa duc eu echipamentul vechi. Deci iau din magazin si nu pot beneficia de 14 zile pentru retur, nice. Si car eu pana la ei masina veche.

      Am luat de la Altex, care o aveau mai ieftina si mi-au si adus-o rapid.

    • #36

      Naiba sa le ia. Cea pe care nu mi-au putut-o da avea codul RCNE560E40ZXBN iar cealalta pe care mi-au dat-o are codul RCNE560E40ZXBRN. E vorba de o litera in plus – R (am gresit eu cand am spus ca difera o litera). Am descarcat de pe site-ul producatorului fisele de produs si sunt identice. Probabil ca aveti dreptate – e vorba de culoare.

    • #37

      @Laurra, nu ai ce sa faci.
      Daca Stanciu implementeaza la Emag anumite protocoale, dar de Flanco nu ii pasa…

    • #38

      @Laurra
      La partea cu produsele de pe site care nu sunt pe stoc am unele indoieli. Mai degraba cred ca a fost vanduta la vreo pila sau luata de vreun angajat (ca peste tot era cu minim 380 lei mai scumpa) si or fi zis: “da-l ba incolo pe fraierul care deja a platit-o. Il pacalim noi cumva”. Doar ca fraierul i-a amenintat cu reclamatie la ANPC (deja completasem reclamatia pe site si asteptam doar raspunsul lor ca sa ii dau drumul) si au preferat sa imi dea alta la fel (cu oferta aferenta) ca nu isi ia vreo amenda cat vreo 20 de combine.

  13. #39

    ”deschide ding dong. GLOOOO!”
    Nu suport reclama aia. Va dati seama, cineva a fost platit mii de euro sau 1000, in orice caz mai mult decat iau eu , sa conceapa reclama asta. Si a mai si fost aprobata

  14. #41

    > Frunzăream ieri aplicația și văd un restaurant nou adăugat, cu mâncare la oală.

    Eu pentru “la oala” am luat de la OalaCuBunatati, FoodEvolution… oameni care chiar vin in Pantelimon. Nu am luat niciodata “la oala” de pe Glovo…

    • #42

      nu vin, bro. ce trece de sfantu gheorghe sa spre selgros e nomans land

    • #43

      Ohhh.. pa bune?! E drept ca eu stau pe o strada care da din Sf. Gheo, dar spre oras nu spre Selgros.

      Vara trecuta m-am plimbat pe bicicleta pana spre Rascoala 1907 si dincolo (am ocolit practic Selgros) si da, cam no man’s land.

    • #44

      da, ma usuca de nervi faza asta. efectiv livrarile majoritatii se opresc la primarie, aia e granita.

  15. #45

    Pe seara asteptam un episod nou din serialul “Tati gateste”.

  16. #47

    Poveste cu Glovo de acum ~ un an.

    Ma suna unu’:
    – Buna ziua, sunt cu comanda de a Glovo…
    – Salut, imi pare rau, dar nu am facut nicio comanda la Glovo.
    – Ma scuzati, buna ziua!
    Dupa 10 minute:
    – Buna ziua, sunt comanda de a Glovo…
    – Amice, nu am nicio comanda la Glovo. Nici macar nu am cont la Glovo.
    – Ma scuzati, buna ziua!
    Dupa inca 10 minute:
    – Buna ziua, sunt &*@#$ Manager la Glovo. Aveti o comanda la noi, iar curierul imi spune ca nu vreti sa o primiti.
    – Domnule, haideti sa lamurim cateva chestii de baza: in ce oras e comanda?
    – Cluj Napoca…
    – Pai eu locuiesc in Brasov.
    – Inseamna ca ca cineva v-a folosit numarul de telefon…
    – Bun, daca tot esti manager, si m-ai sunat, sterge-mi, te rog, numarul de telefon din baza de date ca sa nu mai patiti din astea.
    – Pai stiti, trebuie sa sunati dumneavoastra la Bucuresti, sa va stearga numarul de telefon din baza de date. Daca nu faceti asta, cand o sa va inscrieti cu numarul asta de telefon, o sa platiti si comanda asta neonorata.
    – Multumesc, nu o sa am niciodata Glovo.

  17. #48

    Mdeah, momentan am băgat de voie pe Tazz. Chiar mă gândeam să le șterg pe celelalte, sunt pe acolo, am conturi dar nu mai știu când am comandat ultima oară cu ele. Plus că am câteva restaurante în cartier de la care comand direct. Combinat cu Bringo și probabil cu Freshful (o să dau o comandă să văd cum se mișcă și dacă e bine ne facem tovarăși) consider că este suficient.

  18. #49

    Placinta cu branza dulce la ciolan si porc?
    Pai de-aia te-au flaguit man…

    Branza sarata si bere FTW!

  19. #51

    In ultimele 3 luni am avut vreo 6-7 reclamatii la ei : 2 comenzi confirmate si anulate dupa o ora pentru ca era inchisa locatia, cafea/suc varsate in punga peste mancare de a iesit o ciorba superba ; alte produse livrate decat cele comandate. Iar interactiunea cu serviciul clienti a fost priceless de fiecare data .. Mi-a placut cand mi-au cerut poze cu mancarea rece si am intrebat foarte serios daca vrea sa pun un termometru in ea ca sa vada ca nu mint.

  20. #52

    Când mănânci fasole, nu există “irregularities”, totul devine “regular”.

  21. #53

    Si eu am cont glovo premium si il tin pt 2 “mizerii”: kfc si Mac. Pt ca altfel am scandal in casa sau mai grav, trebuie sa merg dupa ele la mall. In fine, o data pe saptamana e ziua de porceala. Deschid aplicatia si ce sa vezi ? De multe ori daca e rush hour KFC si MC Donalds pur si simplu dispar din selectie, apar destule restul dar astea nu. WTF ?

  22. #54

    Te rog eu spune ca nu ti-ai lasat adresa reala la vedere in screenshotul ala. Nu dupa ce ti s-a intamplat acum cativa ani.

    • #55

      confunzi blogurile, probabil, mie nu mi s-a întâmplat nimic

    • #56

      si eu parca am vaga idee ca ti s-a spart la un moment dat un apartament, dar nu locuiai acolo, dar nu-s asa de curios si nu e treaba mea incat sa fac search pe blog

    • #57

      aia nu “mi s-a întâmplat” și nu are legătură cu site ul

  23. #59

    Si eu am patit-o cu Glovo (eram in carantina) dar am descoperit elabistro.ro – livrare gratuita, mancare sanatoasa, mancare gustoasa si mai ales proaspata.

  24. #60

    Nu va suparati dar lasati-o mai usor cu mancarea la pachet, uno: e mancare bre, trebuie manipulata cat mai putin si consumata numai din surse de incredere, nu-mi place sa fie plimbata de tot felul de dubiosi in rucsacele alea imputite si eventual gustata de barbosi, politai, pisici, vrabii, furnici si cine s-o mai potrivi Secundo: comisionul e minim 30% pla mea la e deja taxa pe prost aia. Stiu ca aitistii au bani dar totusi e abject apropae sa dublez pretul unei marfi deja scumpe (ca doar restaurantele alea nu au adoas sub 2 cifre va garantez) doar ptr ca imi e lene sa bag ceva la cuptor sau in tigaie …haiodata din cand in cand cand nu e timp fizic si atunci apelez la ei cu mare -mare MARE GRIJa dar in reset incercati si voi sa bucatariti, e f usor si ramaneti cu bani gramada in buzunar.

  25. #61

    Parca glovo a luat food panda… distractie pe paine o sa fie din ianuarie.

  26. Când am vorbit la telefon cu domnul Viorel Poroineanu (de la oala lui Vio) i-am spus de articolul acesta., părea foarte încântat.