G4Media, băieții ăia foarte curați din industrie, au, în ultimele zile, o apetență deosebită pentru Airbus. De undeva, din neant, total brusc, au apărut niște probleme grave la Airbus, pentru că, nu-i așa, obiectivele alea anuale trebuie atinse, pentru că, dacă nu sunt atinse, e nasol.
Ciudat e că, de fapt, piața e plină de știri despre Boeing, despre faptul că pot face maxim 30 de aeronave lunar, despre faptul că angajații au declarat că sunt sub stres continuu și dau chix la asamblarea de avioane, despre refuzul Boeing de a reduce salariile managementului, chestii de astea. Doar pe G4Media ultimul articol e de pe 19 septembrie, pentru că nu e nimic interesant de văzut.
Dar da, adevărul e că nu te joci cu ținta aia anuală de obiective, sigur.
Și v-am mai arătat puțin despre cum șantajează presa română. Sau scrie la comandă.
Airbus se confruntă cu dificultăţi în realizarea obiectivelor anuale
NOU
Hai ca il angajeaza Airbus pe Klaus si se rezolva tot !
NOU
Da, președintele CA. În prima reuniune le zice: vă rog să vă “aplicați” pe proiectul MEU: construiți un aerobuz de lucs pentru MINE și Carmen. Să aibă sală de tenis, alta de golf, bazin de înot, sală de fu… ăsta, …mat, nu, asta nu trebuie. Aveți aici toate schițele și specificațiile de la Carmen.
NOU
Pe mine m-au convins, voiam să-mi cumpăr un Maxx dar m-am răzgîndit. Să văd mai încolo de vreo Pobedă, poate or fi mai fiabile…
NOU
Bine ma, m-au convins, o sa imi iau Boeing nu Airbus. Si de restul sa imi dea niste caramele!
NOU
Inainte aveau cate un articol la fiecare parere care o debita firea : www.g4media.ro/?s=Firea
NOU
Adica Boeing a decis să își spele imaginea cumpărând presa din România și au inceput cu G4 Media?
Au luat adverotriale la pachet sau de ce ar face asta?
NOU
din acelasi motiv pentru care se face asta arhiblog.ro/cum-se-da-spaga-legala-presei/
NOU
Tapalaga si pantazii, pe vremea cand lucrau la hotnews, il ridicau in slavi pe turnatorul petrov si spuneau despre geona ca e agent al moscovei, pe langa filajul profesionist facut, of course, de ziaristi deontologi nu de servicii.
Bineinteles ca nu erau singurii, toata presa aia buna, europafm, protv, ctp, tolontan…..inainte de alegerile din 2009 ne spuneau cat de bun e turnatorul si cat de rau e geoana.
NOU
stiu, stiu, era hotznews ca avizierul de la Cotroceni. mai lipsea sa il pupe-n pula direct pe ala, prin cur, la cat l-au curățat
NOU
Acum, ca persoana care lucra în industrie, au parțial dreptate.
Airbus a scăzut livrările pentru anul ăsta.Dar la cate gherle da Boeing, nu ne facem grija in industria aeronautică europeană
NOU
sa ma ierte boeing si sa nu ma sinucida, dar prefer mai incet si mai bine decat sa imi sara usa din mers
NOU
Citesc zilnic G4. Nu cred ca sunt un bleg, cred chiar suficient de atent incat sa-mi dau seamana de continutul si beneficiarul unui articol, doar din titlul. Am sesizat un oarecare parti pris fata de USR, in rest, nu mare lucru. Sa ia G4media bani de la Airbus, sa-l mumu pe Boeing.. ceva nu se leaga. Actionari majoritari la Airbus, stiu ca sunt doua PJ-uri, Germania si Franta. Sa bage aia niste bani sa umfle USR-ul, neah.. neverosimil. Prea mare expunere pentru prea mica miza. Ca si cum s-ar duce Nutu si cu Sile sa-i crape capu la unu ca a intarziat 2 luni cu 36 de lei.
NOU
nu trebuie sa fii bleg, trebuie doar sa nu fii din domeniu si sa nu stii ce si cum lucreaza piata. companiile au agentii. o companie folosete 5-6 agentii, ptr toate nivelurile de merketing, adv, btl, otc morti raniti. agentiile au nevoie de deschidere la ziare si platesc tot felul de spagi, sub forma articolelor cu dedicatie. asa cum e si articolul ala de pe biziday, cu avioanele F35. sau rachetele sol aer de pe Gandul. and so on.