După ce, în ultimii 5 ani, au folosit aceeași platformă, cel mai bun magazin de băuturi din România (și cel mai îndrăgit, zic colegii de aici), Finestore și-a schimbat hainele cu unele noi, adică a schimbat platforma, mergând spre un design fresh și aerisit, cu produse organizate mai bine și mai vizibil.
Și dacă tot e sus, proaspăt și frumos, mă gândeam că specialiștii arhiblog ar putea să îl folosească și să ofere niște feedback legat de site, funcționalități, ușurința de achiziționare și satisfacția de client overall. Fiți duri, dar dârji și faceți-vă datoria de fani, nu uitați câte revelioane, zile de naștere, paște și crăciun v-au fost facilitate de acest loc de contemplare interioară
Anyway, pentru efort, Finestore vă va răsplăti cu 5 vouchere a 200 de lei, pentru achiziții din magazin. Voucherele vor fi acordate de mine, în funcție de cât de interesant feebackul.
Ce mi-aș lua eu, dacă aș câștiga voucherul:
Dictador – De când l-am descoperit, tot pe finestore, am rămas cu el în suflet, unul din cele mai bune romuri încercate de mine, onctuos și bogat în arome puternice.
June Din masculinitate dură aș fi vrut să spun că l-aș lua exclusiv pentru Luna, dar, după ce l-am mai avut în casă, am remarcat că îmi place ca, din când în când, să îmi pun niște gheață, tonic, plus June.
Crystal Head Îmi plac chestiile cu cranii. Am acasă un craniu de ceramică, luat din Germania, pe care l-am purtat prin toată europa, după mine. Toate tricourile mele au un craniu stilizat, pe undeva. Din fericire, încă nu mi-am tatuat unul, sper să mă țină. Așa că pasul normal e să am și un craniu cu vodkă.
Masi – Nu sunt vreun fan vinuri, în general, vin dintr-un background dă cartier, eu mai mult cu vodcă și bere am trăit, dar Masi a reușit să mă facă să îl aleg și cumpăr la fiecare comandă.
Gosset – Legat de BRUT-ul de la Gosset, mă gândeam că, la noi, șampania este, cumva, secundar aleasă. Să avem ce ciocni la miezul nopții de revelion, ce turna în pahare la zile de naștere, cât timp e bubbly și fizzy, e ok, hai să bem o bere. De câte ori v-ați luat șampanie pentru acasă pur și simplu ca să beți, nu pentru că e o ocazie specială? Gosset este un brut care merită savurat în tihnă, nu cu Laaaa muuuuulți aaaaaaani.
A.H. Riise – Romul acesta ne-a cucerit pe amândoi, și pe mine, și pe Luna. Mie îmi place cel cu arome de portocală, care este incredibil de bun și fin, delicat și diafan, iar nevesti-mii îi place butoiașul, care mie mi se pare cam dur, dar ea zice că este perfect.
Desigur, ce scriu este complet orientativ și reprezintă gusturile mele. Gusturile sunt diverse și variate și vă îndemn să vă luați ce vă place. Important e să fie de calitate, să îl savurați, să aveți niște limite prestabilite și să vă bucurați de micile plăceri ale vieții.
NOU
Io ma pricep doar la feedback din ala nasol, cand restaurantele isi bat joc de mancarea si banii mei.
In ceea ce priveste Fine Store rand ma bucur ca nu trebuie sa mai dau 3 click-uri ca sa vad categoriile de produse si ca nu ma mai intreaba daca am 18 ani (aveam acum 12 ani). A, sa nu uitam. Fiind saraca imi place cand vad highlight “OFERTE SPECIALE”. Sper ca a ajutat sau nu. Atat s-a putut.
Si daca o sa castig, ca na, am ajuns si la castig o sa achizitionez un June Wild Peach & Summer Fruits si un Metaxa pentru tata.
NOU
Mi-as permite sa recomand, ca rom, si Bumbu, pentru savurare in familie. Este, cred, cel mai fin rom din categoria affordable pe care l-am gustat. In acelasi price range cu Diplomatico, dar mai fin. E plin de aromele caracteristice unui rom, insa lovitura aia de la final aproape lipseste cu totul. Nevasta s-a declarat fan convins din cauza asta. Referitor la finestore.ro, trebuie sa recunosc, nu sunt vreun fin tester de interfete, m-am uitat, produsele favorite sunt tot acolo cand dau search…sunt un tip simplu, pun alcoolul in cos, dau banu si astept cuminte curierul. Zero probleme inainte, zero probleme si acum. Ce pot spune insa, e ca finestore, de vreo 4 ani de zile, e unul din prietenii mei cei mai buni cand vin acasa de sarbatori. Imi salveaza si bani, dar cel mai important, timp. Cand stai acasa cu cei dragi doar 2-3 saptamani, timpul e cea mai pretioasa resursa, incerci sa optimizezi fiecare minut, pe cat posibil.
NOU
Bumbu rules.
NOU
Salut.
– butonul de oferte speciale, navigheaza spre www.finestore.ro/recomandari – te-ai astepta cumva sa fie o lista de produse care sunt la reducere, nu pur si simplu cele mai votate ( presupun ) produse.
– produsul zilei deschide o pagina fara niciun produs al zilei, ma gandesc ca aici era fain sa fie produsul cu reducerea cea mai mare sau, poate, cel mai votat produs sau produsul care e la oferta prima oara dupa X timp, dar nu o pagina goala.
– la zona de cosuri cadou nu sunt filtre; ar ajuta sa fie ceva filtru de whiskey, ca exemplu, sa iti afiseze doar cosurile cadou care contin whiskey, etc.
– taburile alea cu Spirits, Vinuri, etc – m-as astepta ca atunci cand apas definitiv pe unul dintre ele ( apas pe Vin – Vin Rose – Toate Vinurile ) sa ramana selectat sus tab-ul de vin sa ramana selectat, pentru ca acum ramane selectat cel de Spirits desi eu sunt pe pagina de vinuri.
NOU
Da, acum ca citesc mai bine ce ai scris observ ca intradevar e o problema mai larga asta cu ofertele speciale. Avem sectiune de oferte speciale marcata cu emoticon de “foc foc, iese fum” care de fapt nu contine oferte speciale, apoi sectiunea de Lichidari de stoc care cumva tot un fel de oferte speciale sunt dar nu tin de sectiunea oferte speciale ca acolo sunt recomandari si oricum nici aici nu e marcata vreo diferenta de pret or smth (poate nu o fi sunt doar ultimele aparitii in stoc si atat). Realitatea este ca clientul este atras de promotii/oferte si mi se pare o ocazie ratata sa fie atat de neclara tocmai partea asta.
NOU
Am eu un feedback, tocmai ce imi fac comanda pentru ziua mea si observ ca au disparut adresele salvate in cont 🙁 Nu ma supar pe ei, ca n-am cum sa fac asta acum, cand altfel navigheaza micul pitic alcoolic din mine cu asa meniu detaliat.
Ah, si inainte mi se intampla sa ma loghez si sa gasesc in cos produsele cumparate in ultima comanda, acum nu mai am aceasta problema.
NOU
Acelasi feedback il am si eu legat de adresa…nu e mare bai, am pus-o la loc.
De asemenea ma bucur ca au pus 2 butoane mari pt produsul zilei si oferte speciale sus la vedere si nu ascunse cu aceeasi culoare in meniu ca nu prea se vedeau…mai ales ca am luat de cateva ori produsul zilei cand era vreun rom sau wisky mai dichisit…si nu-mi pare rau….
Tot din cauza finestore a inceput sa-mi placa gin-ul…bine doar ala de gutui momentan:))) Vara merge de minune cand e cald stand in leagan la umbra:).Trebuie sa fac restock oricum acu de sarbatori asa ca sa vedem ce recomandari mai aveti (pana acum am notat AH RISE, Bumbu, June…si Drambuie de la colega)
NOU
Pe homepage (mobil), click pe poza produs din zona de recomandari… ma duce pe pagina produs (adica e ok).
Daca dau click pe poza categoriilor (sub recomandari), nu mai deschide pagina. Merge doar la click pe “descopera/vezi pachete/etc”
Cu placere
NOU
Mă îndârjesc și io cu o recomandare privind funcționalitatea saitului lor. Mai exact a câmpului de search.
Când ai la vânzare zeci de branduri de lichide bahice majoritatea cu denumiri în altă limbă vă rog returnați-mi ceva rezultate dacă greșesc denumirea.
Tocmai am vrut să văd prețul la Sheridan’s pentru nevastă-mea. Am scris Sherydan iar rezultatul a fost zero.
P.S. Nu vreau să-mi mai aduc aminte literele pe care le-am înșiruit acolo (fără rezultat desigur) vara trecută când un prieten mi-a recomandat prin viu grai “Laphroaig”. Dar începusem cu “La”. Și nu, prietenul nu era din Ardeal.
NOU
Pe sectiunea oferte speciale nu apare discount-ul sau oferta in sine. La unele vad ca este trecut pretul initial de referinta dar nu la toate. Mno, inafara de cazul in care stii pe derost lista de preturi a Finestore nu prea te ajuta sa stii doar pretul actual. O oferta speciala ar trebui sa ma minta frumos acolo cu un procent ceva trecut sa stiu si eu cata economie am facut la bugetul pentru asasinarea ficatului. Not sexy enough pt o sectiune de oferte speciale.
Cand sunt intr-o categorie anume gen, vin – vin rose – sec, desi breadcrumbs de sus imi arata corect calea, in meniu sunt inca in pozitia initiala, tabul highlighted este inca primul Spirits cu submeniul aferent. Mie asta mi se pare confusing. Daca vreau alt vin tre sa ma duc iar in tabul vin ca sa ajung la submeniul de vinuri. Tabul ar trebui sa se schimbe odata cu navigarea. Nu sunt mare fan la cum arata submeniul ala alb pe fondul gri deschis.
Asta asa la o prima vedere si cu mentiunea ca sunt chitibuseli :))) Site-ul pare curatel si destul de clar chiar si pentru alcoolici.
Rom. Orice. Oricum il stric cu pepsi si lamaie.
NOU
Pe mine ma interesa bautura dar sa fie primit si site-ul!
NOU
La meniu când dau click open in new tab nu merge (ar putea să funcționeze deschizând o fereastra cu vezi toate tonurile de exemplu folosesc tab-uri pentru navigat și deschid întâi 3 – 4 tab-uri cu diverse tipuri de băuturi și de acolo îmi selectez ce vreau). Trebuie câteva clickuri până ajung la categoria dorită
Butonul de “oferte speciale” e relativ inutil
Unele produse au descrierea greșită: “Zacapa 23 ani” oficial este Zacapa No. 23 și la vechime este greșit doar 23 de ani pentru că Solera.(dar asta e o problemă întâlnită la mai toate siteurile…). In rest filtrele sunt foarte bune.
Separat de partea “online” poate nu ar fi o idee rea magazine fizice in diverse orașe.
NOU
Tot nu au reușit să scrie anii la vinuri..
NOU
1. a disparut adresa salvata in cont
2. uitandu-ma la comenzile trecute, acum produsele sunt nitel mai scumpe. noroc ca am primit un cod cu 18% reducere ca am mai ajuns la niste preturi acceptabile
NOU
Păcătoșilor! Iar mă învățați să-mi cumpăr băutură?
În loc de posturi și rugăciuni, eu cumpăr băutură? 🙂
NOU
Din punctul meu de vedere filtrele sunt element cheie pentru un magazin online și pare că mai este ceva de lucru, fie la modul în care interoghează filtrele baza de date, fie la detaliile fiecărui produs in parte, posibil să fie câmpuri goale la anumite produse si atunci nu sunt incluse in filtrare. Eu am intrat chitit să mă uit la un spumant de la Cricova pe care îl iau periodic de la ei, am selectat Spumant și mai departe filtrul tara de origine Republica Moldova și nu mi-a returnat niciun produs. Căutând produsul manual l-am găsit și în descriere are Republica Moldova.
NOU
Aveam impresia ca dau comenzi de pe FineStore de mai multi ani , dar se pare ca doar din martie 2020 :)) Un feed-back prea constructiv nu am pt site , mi se pare aerisit – mi-ar placea totusi un butonel pt produsele in stoc cand aleg o categorie ca ma bucur ca nesatula cand vad poza unui produs cautat si hop “stoc epuizat ” . In caz ca citeste cineva de la magazin , felicitari – 20 de comenzi n-am avut nici o problema si ma pregatesc pt urmatoarea 😉
p.s da, A.H. Riise e senzational, reactia prietenilor care nu sunt cu romul cand il gusta este priceless 🙂
NOU
O singura problema:
Atunci cand accesez Sumar Cont –> Cupoane si Vouchere nu regasesc voucherul de care vorbesti mai sus 😀
In rest traiasca Dictador ca tare bun.
NOU
sunt in faza autohtona si am deja in cosul de la Finestore zghihara, francusa, negru de dragasani si o tamaiasa romaneasca sec. Tamaioasa Romaneasca Sec, ca pe vremuri toate erau dulci, chiar si vinurile nascute seci. Atat, ca Dictador-ul e de mult in casa si pe masa
NOU
Le iau cu liniuta:
– header-ul este extrem de aglomerat, logo-ul e inghesuit, nu are loc sa respire, e redus la valoare de buton sau simplu text, nu e pus in valoare, pentru a personaliza mai bine designul, ceea ce ma duce la…
– … exceptand logo-ul, lipsesc elemente de branding (fonturi, texturi, icoane personalizate) care sa marcheze comunicarea vizuala a marcii. Privind paginile de produs, poate fi oricare alt magazin.
– in imaginea din header, sticlele au capetele taiate, trebuie optimizat acel banner si pentru desktops.
– tot in header, designul are un layout centrat, pecand layout-ul general al paginilor este pe stanga
– in zona Recomandari / Pachete ar trebui sa existe o ierarhizare mai clara a produselor promovate pe homepage. Stiu ca toate ofertele si reducerile sint importante, dar as vedea aici o impartire ierarhica pe module de 2, apoi de 3 sau 4, marcat ca atare dpdv grafic, incheind cu linia de 6 recomandari.
– banda pentru newsletter as vedea-o putin mai dezvoltata, e o zona buna de branduit, imagine, self-promotion, dialog cu clientul
– paginile interioare de produse: as merge pe linii de 4 produse, permitand astfel imagini mai mari. Aici vorbim de sticle in marea majoritate a cazurilor, cu forme si design al etichetelor care merita puse in valoare, unele sint adevarate bijuterii. As renunta si la designul casetat cu colturi rotunjite, e din anii 2000. Stiu ca e mare tentatia de a arunca in pagina cat mai multe produse, dar nu totdeauna e solutia cea mai buna, mai ales cand vorbim de produse deosebine, fine products, nu bormasini la emag. Mai aerisit, mai clar, mai elegant, cu produsul in prim plan, ca object of desire.
Cam atat la observatii, in rest imi pare ok, se misca bine, 3-4 clicks to purchase, all good.
NOU
– la afisarea normala (fara zoom out/in), textul „lichidari de stoc” nu apare complet;
– in subsol, dar si in partea de sus unde ai tipurile de produse, unele categorii sunt scrise cu majuscule la inceput, altele nu. Pentru uniformitate, ar merge adoptat acelasi stil (exemplu mai jos):
Despre Noi
Cum cumpar?
Plata & Livrare
Program de lucru
Bauturi Evenimente
Bauturi Nunta
sau
Oferte speciale
Harta site
Cere Produs
– tot pentru uniformitate: in unele zone sunt diacritice, in majoritatea nu. Exemplu de zona cu diacritice (textul are, „Citeste mai mult” nu are.
„TOPPING
Închide ochii şi imaginează-ţi cel mai fin mousse de ciocolată. Acum cele mai pufoase clătite franţuzeşti. Şi acum cel decadent frappe. Lasă-ne să ghicim: toate sunt decorate cu fructe de pădure, sirop de caramel, ciocolată albă delicioasă sau ciocolată neagră cremoasă, nu-i aşa? Înseamnă că ai nevoie de un pic de topping în viaţa ta. Topping-ul e “cireaşa de pe tort” nelipsită din orice casă care se numeşte acasă şi din orice bar sau restaurant unde-ţi răsfeţi în timpul liber simţurile. E acel detaliu care face diferenţa în orice desert sau băutură şi tot el completează şi complimentează experienţa degustării. De aceea, dragă iubitorule de gusturi şi arome inedite, e timpul să-ţi alegi aroma preferată din lista de mai jos şi să faci loc alintului în viaţa ta.
Citeste mai mult ”
– functia de „Open in new tab” pe Chrome iti deschide landing page-ul Finestore, nu pagina categoriei/produsului pentru care vrei afisarea.
NOU
Pro: bauturaaaaa
Contra (sau nu?): au in meniu Ceai dar nu au niciun ceai la vanzare 🙂
NOU
Pro: design-ul nou.
Contra: “Momentan nu este nicio oferta Produsul Zilei activa.” la apsare buton “Produsul zilei”
NOU
Probleme:
– buton cu produsul zilei vizibil, apasabil, dar nici un produs al zilei disponibil
– pagina nu se redimensioneaza optim. Am monitor mare, daca pun browser-ul pe jumatate de monitor nu mai vad ultima optiune din meniu si nici nu imi ofera bara de scroll
– butonul de oferte speciale ma duce pe o pagina cu 347 de produse, dar nu imi dau seama exact care e oferta la ele, gen nu e trecut pretul in mod normal si pretul la oferta.
NOU
Legat de Crystal Head si sticla in forma de craniu, sa vezi ce misto arata o sticla de absint in forma de craniu. Eventual si iluminata bine.
NOU
Meniul de sus care este inteligibil pentru oricine. Pozele clare. Si faptul ca acel pop-up cu abonarea nu apare imediat ce am deschis site-ul. Probleme deocamdata cu stocurile cred, ar trebui sa nu apara vizibila o categorie care nu are nimic in ea.
NOU
Ce mi se pare ca poate ar mai trebui sa fie : Pretul/ L
NOU
Ar merge o asociere cu cei cu easybox-uri sau similar.
Ca si recomandari, am notat romul AH – momentan eram pe Dictador.
NOU
daca iti plac chestiile aromate si poate usor dulci, e ceea ce ai nevoie.
NOU
Uneori merg, de aia mai cochetez din cand in cand cu cate un gin (June era deja pe lista, momentan sunt pe Whitley Neill aprovizionat)
NOU
Ajuta-ma sa verific onctuozitatea Dictador-ului… 😉
Am tot auzit, dar… nah, povesti, pana nu le traiesti!
NOU
Încă sint fan palinca. Aromele fructate, onctuozitatea, tăria și lipsa durerii de cap sint top list calități ce le apreciez. La Zetea, mai este un brand dar încă nu e pe Finestore.
NOU
Bautura sa fie, dar nu dulce si cu alcool min 35%!
NOU
sa traiti, Vladimir Vladimirovici
NOU
Pe loc repaus. Daca castig trimit eu o drona sa o incarce baietii?
NOU
Nu exista optiunea sa sortezi produsele in functie de cele mai vandute
NOU
Foarte bun site-ul, responsiv. Testat deja pe telefon și tabletă.
Banda aia roșie promo nu își are locul acolo, ci sus.
NOU
Poate descoperă și ei cum să adauge la filtre unul pentru disponibilitate. Că inspirat de Gosset-ul tau m-am dus să iau un Moet mic. Aleg Șampanie – brand Moet și ajung pe o pagină cu 18 articole din care 17 indisponibile. Așa că eu zic că e neapărat necesar acel filtru.
NOU
Pagina register
– la carouselul din dreapta cu avantaje cont n-ar trebui sa ai sageti daca e 1 singur element
Meniu
– selectia unui element de nivel 1 se reseteaza la click inafara lui
– ar fi fain sa pastreze selectia chiar si la navigarea printre pagini;
NOU
o tombola nu facem si noi cu niste voukere?
NOU
Bumbu rulz in materie de rom, mie însă îmi place mai mult bourbonul de la simplu cu gheață până la combinatii cu felii de castravete și suc de rodii sau julep mint. Nu am cumpărat de pe fine store pentru că in 10 minute ajung în port la duty-free unde au o ofertă fooooaarte diversificată…
NOU
Partea care nu este ok este cea legata de cookies. Explic si de ce. In primul rand nu are un cookie banner – care stim ca este super enervant – insa in lipsa lui putem vorbi despre un consimtamant implicit ca baza pentru plasarea de module cookie si acesta trebuie evitat. Tu ca si operator nu ar trebui sa setezi nici un cookie (discutie aici despre cele absolut necesare) fara un consimtamant explicit.
Cat despre pagina unde ne povestesc ei despre cookies – acolo lipsesc cu desarvarsire modulele cookie folosite (si nu sunt putine deloc), scopul lor si durata de viata.
Faptul ca ei folosesc Clarity (de exemplu) este in regula din punct de vedere de business insa faptul ca-l folosesc fara un acord (demonstrabil) al utilizatorului nu este ok.
NOU
Sunteti carcotasi. Dupa ce beti www.finestore.ro/amuerte-coca-leaf-gin-black-edition-07l o sa vedeti ca site-ul arata altfel, hic.
NOU
PC
– top banner mergea mai mic ( pe mobil arata mai ok)
– oferte speciale cu produse ce nu sunt la reducere
– butonul de favourite are un contur rotund alb ce face overlap cu poza produsului
– adresa mi-a disparut din cont
– link-ul Tur Virtual ar fi de preferat sa se deschida in alt tab sa nu parasesti site-ul
Mobil
– butonul chatului are pozitii diferite in functie de ce pozitie ai pe pagina la scroll, pornind de jos in sus face overlap la bannerul cu reducerea.
– link/buton catre produsul zilei lipsa pe mobil
– nu ai recomandari in search box la produse in functie de ce introduci ca pe PC
– cu chatul deschis pe mobil inca se poate face scroll la pagina din backround
Se misca bine in rest. Comenzile mereu au sosit bine impachetate si nimic lipsa. Sa tot bei!
NOU
Imi place ca acum apare mai aerisit si poti gasi mai usor produsele.
Ca si cons ma gandesc ca poate parea incarcat in partea de sus, dar nu deranjeaza.
NOU
Cautarea: neaparat fuzzy search (sa dea rezultate daca scriu sumant in loc de spumant). As recomanda algolia search – am avut cresteri cu peste 30% dupa implementarea lui si asta in mai putin de 2-3 luni.
Mi-ar place sa pot inchide cumva bara aia rosie de jos cu 15% reducere. Ok, am vazut, dar cum scap de ea – eventual pus si in cos cumva (lista de vouchere de unde sa aleg)
Cred ca peste 90% din trafic este mobile, asa ca pe partea de mobile as merge pe o aplicatie web dedicata (detecteaza device-ul si trimite aplicatia), adica nu pe ceva responsive (as da exemple dar sa nu fie luate ca reclama + prefer anonimitatea). S-ar incarca mult mai repede si ar creste foarte mult usabilitatea.
As scoate si textul asta cu rosu: STOC EPUIZAT ÎN MAGAZIN BANEASA. Intrucat habar nu am cate magazine fizice au, ma cam doare la basca de unde imi vine comanda, creaza confuzie.
In rest … chiar imi place. Se incarca repede, este destul de clean, usabilitate destul de ridicata.
PS: nu vreau voucher, am stocul facut 😀
NOU
Site-ul arata mult mai bine, meniuri, filtre, design.
Deocamdată găsesc categorii fara produse dar cred că este posibil sa nu fi fost încărcate toate.
Îmi place că umblu mai ușor prin el.
NOU
La o prima vedere
Pro: filtrele sunt mai bune – poti aplica mai multe odata
Contra: poti filtra dupa criterii care nu ar trebui sa mai fie disponibile conform cu cele selectate deja.
Ex: filtrezi dupa vendor “Elijah Craig”, apoi te lasa sa bifezi taria alcoolica 60 desi rezultatul va fi “nici un produs gasit” . Elegant ar fi fost ca optiunea de 60 sa se fi inactivat..
NOU
Nu le-as găsi nod în papura decât dacă mi-ar cere cineva, pentru ca ii iubesc, dar dacă ai cerut…
– la unele categorii cu filtre (whisky, vin etc), trebuie sa dai trei click-uri ca să vezi produsele, practic te pun sa filtrezi de la început puțin, înainte sa ai opțiunea sa le vezi pe toate, pur și simplu – poate sa fie un avantaj pentru cine știe fix ce vrea, dar cred totuși ca by default ar trebui sa le vad dintr-un click pe toate și sa filtrez doar dacă vreau ulterior.
– la recomandările de pe homepage as baga direct preț și adaugă în cos, nu “vezi produs” fără info despre preț – asta mi s-a părut dubios acuma, pare genul ala de site de distribuitor unde nu vezi tarife și trebuie sa suni sa negociezi cantități, gen :))
Aaanyhow, sa fie de bun augur, chiar mi se termina ginul și vad oferta cu pahare la Nordes ❤️
NOU
As lua Connemara. Am mai luat de la ei. Irlandez, afumat, rafinat. Sau orice Arran -raport calitate pret excelent. Cand aud oamenii de Jim si Jack o iau razna. Echivalentul cu a bea lager toata viata si sa crezi ca doar asta exista.
In rest, site ul e ok. Dar PRODUSUL ZILEI /OFERTA ZILEI e un MUST. Eu intram cateodata si de curiozitate sa vad ce mai e. Dar cateodata curiozitatea asta te face sa mai si cumperi neprevazut. Plua ca mai iei si altele pe langa, ba ca e transporrul gratis ba ca mai vrei ceva.
NOU
După o recomandare de-a ta de aici de pe blog am luat AH Riise XO Ambre D’or și ne-a plăcut mult, și mie, și soției. Acum sunt curios să văd ce-i cu butoiașul și cel cu arome de portocală, mersi de recomandări.
NOU
Clar arata mai bine ca versiunea precedenta… am butonat putin, inca n-am ajuns la comanda si restul ca astept bonurile de masa intai :)))
Eu as mai bibili la meniul de favorite, sa poata clientul sa-si faca niste categorii, filtre dupa tip de bautura sau brand (ca sa nu mai scrolezi toata lista pana gasesti ce vrei).
La meniul search cand incep sa scriu ar putea apare niste sugestii… de ex cand scriu glen deja sa apara glenfiddich ala de 12 ca e cel mai uzual, glenmorangie, etc ati inteles ideea.
NOU
Imi place mult noul meniu sticky, iti poti alege foarte usor produsul cautat.
Ce ar fi poate de imbunatatit: cate ceva pe la fonturi (dar aici e subiectiv) si optimizat meniul pe partea de Branduri, care la vinuri scrollezi pana te plictisesti. Un search ar fi util poate acolo.
NOU
1. Poza de pe frontpage prea mare si lipsita de added value; cromatic e prea intunecata fata de albul de mai jos; Click pe ea duce tot la frontpage – de ce ai mai face click? Nu mai bine sa fie integrat produsul zilei pe jumatate de spatiu ocupat de aceasta poza, cu link direct catre produs?
2. Textul “Bauturi alcoolice online la cel mai bun pret” consuma spatiul fix degeaba. Daca e sloganul site-ului ar putea fi integrat in poza de mai sus;
3. Recomandari fara preturi, produse din diverse tipuri amestecate ciudat – ar fi mai indicat un top-3 best sellers pe ultima luna la fiecare categorie mare (spirits – vinuri – altele);
4. Filtru aplicat by default pentru excludere produse indisponibile; idem sa fie excluse de la search results;
5. Poze reale la magazin / depozit, cum arata interior & de afara aici: www.finestore.ro/program-de-lucru
6. La Pachete si Cosuri cadou lipseste info referitor la dimensiune colet si greutate totala colet;
7. Pret / litru afisat acolo unde e relevant;
8. Sa mai existe optiunea de Ordoneaza dupa popularitate sau dupa rating;
9. La Produse noi sa existe filtre dupa categoriile mari (macar dupa spirits – vin – altele); sau macar sa fie grupate cumva (doar dupa brand si poza nu mereu iti dai seama ce este);
10. Butonul rosu de Oferte speciale duce spre un link cu recomandari – pai sunt oferte sau recomandari? Daca se vor oferte, sa pastreze doar cateva oferte; daca sunt recomandari, sa pastreze cateva recomandari; acum e un amalgam de 348 Produse pe 9 Pagini.
PS: se misca bine site-ul, vizibil progres fata de versiunea anterioara.
NOU
Am luat un lichior “africa” ceva… de sta nevasta`n coada
NOU
Ar fi util ca la unele vinuri(sa zicem cele de peste xx lei/sticla) să fie trecut anul. Chiar și așa, doar de la ei cumpăr băutură. Berea e aliment.
NOU
Site-ul e mult imbunatatit, e mai aerisit, pe scurt e mult mai usor de utilizat.
Un mare plus, au whisky-uri japoneze.
NOU
Joi e ziua mea, deci sa fie
Astea sunt la mine in favorite:
www.finestore.ro/glenfarclas-12-ani-1l
www.finestore.ro/glenfiddich-18-ani-70cl-40-vol.html
www.finestore.ro/aberlour-12-ani-double-cask-matured-70cl-43-vol.html
iar ca idee deosebita
www.finestore.ro/glenmorangie-signet-70cl-46-vol.html