radet

Dacă nu înțelegeți, să știți că apa caldă o plătiți oricum, chiar dacă ea vine rece. Observați nesimțirea tipic românească.

– Doamnă, nu se încălzește apa. Am robinetul deschis de vreun sfert de oră și tot rece curge.
– Nu avem defecțiuni la dumneavoastră-n zonă.
– Am văzut și eu că pare că n-ați avea, de aia v-am și sunat.
– Știți, ăsta nu prea e un motiv să sunați.
– Păi, cum, dacă nu mi se încălzește apa?
– Da, dar sunt oameni care chiar au probleme serioase, care poate că nu găsesc linia liberă, din cauză că o țineți dumneavoastră ocupată.
– …………….
– Alo? Mai sunteți acolo?
– Da.
– Vă mai pot ajuta cu ceva?
– Păi, nu m-ați ajutat cu nimic.
– V-am recomandat să nu mai sunați, dacă nu vă confruntați cu probleme serioase. E de ca și cum ați suna la Salvare să vă plângeți că vă doare un pic capul.
– Doamnă, am sunat la dumneavoastră să mă plâng că nu am apă caldă.
– Da, dar uitați că văd aici că ați mai sunat și pe 23, și pe 21. Nu se poate să sunați așa de des!
– Sun des pentru că aveți dumneavoastră probleme des. Nu am apă caldă! Unde să sun, dacă nu la dumneavoastră?
– Ba aveți apă caldă, dar nu se încălzește. În sectorul 6 avem niște defecțiuni și nu e apă caldă deloc, până mâine dimineață. La dumneavoastră, măcar există posibilitatea să se încălzească.

De la începutul anului, am sunat de 19 ori la dispeceratul Radet. Pe mama am sunat-o doar de 14 ori luna asta.

De Andra