Absolut toate găurile de brichetă, la toate mașinile care mi-au trecut prin mână, au fost mici. Dar la Volvo zici că e special de mică. Pur și simplu nu stă niciun device pe care îi pun, fie el modulatorul vieții sau un încărcător simplu. Și nu contează cât de lungă e mufa deviceului, toate sar la cea mai mică atingere, pentru că nu intră suficient într-o gaură mică și strâmtă.

Există vreo soluție tehnică să scap de iadul ăsta de inconfort?

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

43 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Am vazut in Cora, un fel de prelungitor dar nu se lega la bricheta, se lega la panoul de sigurante, insa nu stiu cat de safe e.

  2. #4

    La chinezaria ta mai ai si alta priza in afar’ de brichetă?

    • #5

      da, e la fel de mica. si nu e chinezarie, e facuta inainte de a fi preluata de chinezi

    • #6

      Nu-i bai, la Opel la mine am una in cotiera in care pot baga fix-pix pentru ca l’ingenieur jermá nu a luat in calcul faptul ca daca inchizi cotiera lalanu loc nu mai are loc nimic in priza aia. Asadar, e doar sa fie la numar.

    • #7

      Şi Opel e mașina germana cum Volvo e chinezarie… rade ciob de oala spartă… e murikan dizain ma frend.

  3. #8

    Q7, X5, Tuareg. Uite , ti-am dat trei solutii! 🙂

  4. #10

    La Logan sunt mai adanci. incearca sa iti iei unul. Cele de la Volvo sunt de kkt cum si tu zici.

    • #11

      Da, la Logan e prea adâncă. Mi-am luat un încărcător auto care cred că-i prea scurt și nu funcționează. Ăștia da nervi!

  5. #12

    Iti iei cea mai penala bricheta din prima benzinarie si o inlocuiesti pe cea originala.
    Vezi ce gaura are bricheta pe care o cumperi, cele care au partea de plastic de care tragi bricheta afara in forma de ciuperca sunt de obicei lungi.
    Spor la bricolat. Daca nu-ti iese – este pe la Brasov unu’ de-i “tata bricoleurilor” – cauta-l.

  6. #13

    O mufă batrână, de Volgă, largă şi adâncăăă, unde intră 2-3 mufe în acelaşi timp?!? 🙂

  7. #15

    Tensionare bratelor de fixare? Nu e problema doar la Volvo:)

  8. #16

    N-ai patit niciodata invers, sa-ti sara bricheta din device si sa mai si tremure toata masina?

  9. #18

    “” Exista si prize adanci de masina ? “”

  10. #19

    pai nu-ti mai cumpara masini pentru duzi nedotati.

    • #20

      ai înțeles greșit, el vrea o priza cu capabilități ne-standard, cauta ceva pentru dotările lui . . . cred ca ceva gen priza Heather Brooke

  11. #21

    Ai incercat fara alifie?

    • #22

      Cu ulei din candela!

    • #23

      Daca in loc sa te infingi din prima ai acorda macar jumatate de ora pentru preludiu, ai descoperi ca gaura nu mai este mică și strâmtă. Sau cel putin asa am auzit eu. Poate o fi la fel si la bricheta.

  12. #24

    pai indesi o hartie impturata in priza si tine strans busonul. pe margine. problem solved.

    • #25

      Si faci si un mic foc, sa aiba copiii la ce se uita.

  13. Cred ca ai nevoie de o mufa mai viguroasa, care sa adanceasca gaura prizei.

  14. Vezi ca sunt duble si triple de priza auto, cu principalul mai scurt si gaurile cum iti trebuie tie.
    Nu le recomand fiindca deh, daca le ai, le folosesti si uneori moare siguranta.

  15. Si eu am aceeasi problema cu incarcatoarele mai noi – am ars doua sigurante si am schimbat doua incarcatoare. Nenea de la service mi-a zis ca imi trebuie “priza de accesorii” daca nu folosesc bricheta (nici nu am, era optional), care aparent e o priza ca aia de bricheta dar nu are nu stiu ce protectie termica, si deci intra toata device-urile in ea. 30 de euro pentru ca asta e viata de boier care se duce doar la reprezentanta.

    Miercuri ma duc sa o monteze. Daca nu uit, te anunt ce si cum poate poti sa gasesti asa ceva aftermarket.

  16. #29

    daca ari fi fost prea adanca si prea larga as fi avut o solutie pentru tine. se numeste rejuvenare.
    dupa rejuvernare e ca noua. sau ca opt.

  17. #30

    Întrebarea care ar trebui pusă este, stimaţi şoferi, de ce mama dracului mai există aşa ceva pe masini?! De ce trebuie să scot 12V amărâţi printr-o astfel de mufă de rahat?
    Să mor de înţeleg industria asta auto, de ce nu există porturi dedicate, măcar un USB acolo, în era în care e plin de smartphoneuri şi deviceuri care necesită încărcare. Bine, îmi veţi spune că aveţi maşini vechi şi că astea noi au aşa ceva. Bun, să o luăm altfel: în urmă cu, să zicem, 5 ani, smartphoneul nu era atât de răspândit. Dar tot erau GPS-uri şi alte deviceuri ca şi sisteme audio sau compresoare care necesită alimentare de la vreo 4V până la 12-14V. Îmi veţi spune că USBul nu e făcut pentru mai mult de 5V. Bine, ‘revoluţionează’ dracului sistemul şi hai cu o mufă mai serioasă, dar nu mizeria asta antică.
    Uite, există nişte motociclete cu USB şi aplicaţie pe tel. Vezi KTM Duke şi Adv.
    Dar nu, hai să rămânem la o penibilitate de mufă, pentru că de ce nu, doar accesorii se fac gârlă şi bani la fel.

    • #31

      si compresorul din kit-ul de pana la ce il alimentezi, la usb?

    • #32

      E o chestiune de standard si de compatibilitate. Timp de zeci de ani s-au construit dispozitive care se puteau alimenta la prize de 12V. Asta incluzand spre exemplu fierbatoare de apa, lazi frigorifice, statii radio si alte mascari. Omul vrea ca la masina noua pe care si-o cumpara se se potriveasca toate gadgeturile pe care si le-a cumparat pentru cea veche. Par examplu eu am un GPS nou (de anul trecut) care are si informatii de trafic. Clenciul e ca antena pentru informatii de trafic e incorporata in cablul de alimentare care e pentru bricheta de 12V. Deci, desi mufa de alimentare a GPS-ului e mini USB eu nu as putea folosi un cablu de USB ca sa il alimentez de la USB-ul masinii pentru ca atunci nu mai am informatii de trafic. Si nu am chef sa imi iau GPS nou numai pentru ca masinii noua ii lipsesc niste chestii pe care masina veche le avea.
      Pe de alta parte, priza de 12V curent continuu e fix la parametrii bateriei, nu necesita convertor DC-DC sau alte chestii sofisticate, e cel mai simplu sistem care se poate face. Nu vad de ce l-ai abandona in favoarea unui sistem mai complicat care face fix acelasi lucru, adica alimenteaza un dispozitiv cu current (USB-ul e gandit in primul rand ca un protocol de comunicatie care are si posibilitati de alimentare).

  18. #34

    La renault am rezolvat cu asta 🙂
    si la vw cu unul mai mic 😉 www.vexio.ro/accesorii-auto/hama/57607-86041-splitter-auto-cu-3-prize/

  19. #38

    La mine a fost mai simplu… cu o scobitoare pusa pe langa organul de introdus, s-a intepenit suficient incat sa nu mai faca figuri prin gropile patriei. Asta la Megane. La Mercedes am 5 prize de 3 feluri… toate superbune… bine, e masina de o suta de mii de euro. Actros.

  20. #40

    Force be with you !!