brd sunt idioti

Femeia casei mele are un număr de telefon care înainte a aparținut unui tip ce are un credit la BRD. Prin urmare, conform logicii imuabile a vieții, primește reclame pe telefon de la BRD și avertizări despre plata ratelor la contract pe acel număr.

A sunat la BRD să îi anunțe. Nu, nu se poate prin telefon, trebuie să veniți în persoană la noi pentru asta.
S-a dus în persoană, cu telefonul și contractul

Iar o domnișoară blondă, puțind a prețiozitate și profesionalism, a dat din cap blând și i-a susurat că da, înțelege, dar ea nu are cum să o scoată din sistem, pentru că în sistem trebuie să fie un număr de telefon, chiar dacă e numărul altcuiva. Trebuie să înțelegeți că așa cere sistemul

Și uite-așa, BRD trimite prin SMS date confidentiale despre creditul altei persoane, unui unei om femei completamente străin străine.
Badumtss.
Și uite și de aia BRD e cea mai proastă bancă din românia.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

69 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Trebuia sa propuna nr managerului sucursalei, atunci.

    • Bă deci io aș deschide o firmă cu un telefon. Cu suprataxă. Paișpe lei pă secundă. Și mi-aș da telefonul la toți. Să mă sune. Advertiseri, recuperatori, suciți’ la minte care n-au pe cin’să înjure, BRD, toți!

      1
    • #3

      N-auzi ca ăștia sunt cu Sms, ca sunt zgârciți?

      SMS cu suprataxa merge doar pe numere scurte, din cate știu.

      E ceva reglementare, dar am uitat exact cum era.

    • Si apeluri cu suprataxa sunt doar la 0900

  2. #5

    De ce nu blacklist la numarul/numerele de unde vin? recomand si pentru alte “institutii” de gen, cum ar fi baietii fini de la proviteeth

    • #6

      dar de ce sa blacklist si sa fiu eu deranjat, cand aici vorbim de sharing de date confidentiale?

    • #7

      pentru ca asa cere sistemul 🙂

    • #8

      Deci în loc să bagi numărul în blacklist si sa nu mai stii nimic de el, preferi sa nu o faci din principiu si sa tot primesti mesaje. Smart.

    • #9

      pmk, deci da, prefer sa isi faca banca treaba.

  3. #10

    Eu cred ca nu e prima data cand se lovesc de chestia asta. Dar i-a durut in popo sa faca ceva schimbari.

  4. facem altfel: iau eu mesajele alea (spam) daca imi da si rata aia minuscula de plata a lu respectivu, in loc de ce am eu 🙂

  5. #13

    Așa primeam și eu de la bănci, Romtelecom și prieteni care-l caută pe domnul Șomlea, după cel puțin patru ani de când nu mai are numărul ăsta…

  6. #14

    Proprietara de dinainte mea a apartamentului – cea de la care am luat apartamentul – a avut mai multe imprumuturi luate si le-a dat teapa, daca tot si-a schimbat adresa. Imi vin mie in cutia postala amenintari de la recuperatori ca o sparg, o popresc, o dau in judecata etc. La un moment dat, baiat fin, am dat telefon la vreo doua numere din scrisori sa le spun amabil ca degeaba imi dau mie scrisorele, ca doamna nu mai sta de mult acolo. Mi-au zis ca nu au ce sa faca, singura care isi poate schimba/anunta de schimbarea adresei la ei este doamna, nu eu.
    Ca atare imi trimit ca handicapatii in continuare scrisori, ei platesc expedierea, eu le arunc la cos.

  7. #15

    Umm, sesizat anspdcp? Asa am scapat de raiffeisen in exact aceeasi situatie

    • Nu esti singurul. Si eu am avut probleme cu mesajele de la Raiffeisen, doar ca m-am limitat doar la o sesizare scrisa. I-am notificat si ce daune morale pentru stres si nervi pretind :))

  8. #17

    asta e nimic, pe tata il suna de 3 ani pentru ca un vecin i-o dat numarul sa il sune pe el, ca sa nu il deranjeze, si mai are tupeul proasta ca sa il instinteze el pe vecinul ala…. Babaiete!

    • #18

      Culmea culmilor ar fi sa iti bata vecinul la usa sa te intrebe daca l-a cautat vreo banca. 🙂

    • #19

      @Silviu – vaaaai, dar la tine pe scara nu a luat niciun vecin bani de la Provident, Credius, Nutu Camataru and Co? La ai mei veneau aia in fiecare saptamana si sunau la toate usile si intrebau de vecinii care aveau credite la ei. Deci treaba asta cu “vecine, m-a cautat cineva de la banca?” se intampla deja.

      In alta dezordine de idei urmeaza si la mine o perioada de distractie cu BRD-ul, a luat tata de la ei o refinantare in Martie si a facut cumplita greseala de a pleca intr- un loc cu verdeata in Mai (nu inainte de a-si plati rata). Desi imprumutul a fost facut cu asigurare si teoretic nu am de ce sa imi fac griji, ma incearca niste sentimente dubioase dupa ce saptamana trecuta am fost la ei si le-am dat ce acte trebuia sa le dau si saptamna asta am primit o solicitare pentru certificatul constatator si pentru istoricul medical. Va tin la curent cu demersul lucrurilor, eu sunt pregatita si sufleteste si psihic de a-i fute in gura pe toate partile daca se ajunge la asta.

  9. #20

    Si mie mi s-a intamplat acum 3 ani aceeasi faza tot cu Brd. Dupa ce m-au sunat de 3 ori sa ma intrebe daca sunt Nițu Victoriţa si daca am de gand sa le dau banii am mers la ei sa le arat ca nr de telefon e al meu. Duduia mi-a zis ca e ca si rezolvat…dupa o saptamana m-au sunat iar:)).

    Intre timp, ma suna si pireus pentru aceeasi datorie pe acelasi nume…m-am certat si cu astia si o perioada au incetat telefoanele.

    Dupa cateva luni ma suna cineva de la o firma de recuperari creante(intre timp bancile au vandut creanta). Norocul meu e ca la firma aia lucra prietena de atunci si m-a scos din sistem definitiv 🙂

    • #21

      Cu datoria sau doar cu numarul ? ;))

    • #22

      “Dupa ce m-au sunat de 3 ori sa ma intrebe daca sunt Nițu Victoriţa si daca am de gand sa le dau banii am mers la ei sa le arat …..” Nu le-ai arătat ce trebuie!!!

    • #23

      Ovidiu: normal ca cu numarul.

    • #24

      Un singur numar sau mai multe?

    • #25

      Romeo: Cam 5 pe seara

  10. #26

    Pățit cu bancpost. Ca am avut un card la ei.
    Și după al treilea telefon le spun sa nu mă mai sune ca nu sunt interesat de nimic. Dar nimic.
    A patra oară le rog frumos sa scrie acolo “client recalcitrant” și sa nu mai sune. La care vaca cu valiză spune : îmi pare rău dar nu se poate.
    Zece secunde a indurat sa asculte ce am avut de zis apoi a închis.
    Sper sa nu mai sune

  11. #27

    BRD. you can’t f*** the system!

  12. #28

    Cred ca bancpost e mai tare -> ma duc sa inchid cardul mamei mele decedata de 3 luni iar pentru asta anexez certificatul de deces si buletinul meu. Tipa ( doamna la pragul pensiei ) se uita in sistem si imi zice: dar o copie dupa buletin nu aveti cumva? ….. doamna, vedeti certificatul de deces? credeti ca cineva care e mort de 3 luni mai are buletin? mda … credeam ca ati pastrat cumva ceva …. :)) gaseste intr-un final si zice: aveti de plata 3,9 lei comision de administrare. zic ok, unde e caseria, imi arata si ma duc. La caserie spun doamnei si zice, da 3,9 lei si imputernicire. …. domana, eu sunt fiul, mama numai este de 3 luni … aaa, nu aveti cum … mergeti la colega mea sa treaca numele dvs…… ma duc, revin si platesc … ajung cu chitanta la prima dna si zice: da, de azi se inchide cardul si dupa 30 de zile o sa mai veniti dvs sa mai faceti o cerere prin care cereti si inchiderea contului si sa aveti si certificatul de nastere sa vedem ca sunteti fiul. eu zic, doamna, ok, nu avem acelasi nume, dar avem aceeasi adresa in buletin, scrie numele mic la mine in buletin … Nu, trebuie sa veniti cu certificatul de nastere al dvs sa facem dovada … domna, daca un om e mort, de ce ma puneti pe drumuri de 10 ori? asa e sistemul :)) revin dupa 2 ani si zice aceeasi doamna neiesita la pensie ca trebuie sa platesc 3,9 lei … :)) si reluam aceeasi treaba ca acum 2 ani. :)) …. ca sa si concluzionam cumva, cred ca sunt cele mai proaste banci bancpost prima si pe urma BRD, sau poate la egal …

    • #29

      Io am pățit așea cu bunica. Aveam CEC-ul ei din 1968. Bani nene, nu glumă, vreo 12 lei, dar primeam scrisori că cont, că administrare, că mizda păsii. Mă duc cu toate hârțoagele, ea e dusă săraca de vreo 15 ani. Și mă-ntreabă duduia:
      – Doamna nu poate să vină? De ce ați venit dumneavoastră?
      – Păi, zic, doamna poate să vină doar dacă lăsați geamul deschis, și numai după 2 noaptea. Certificatul ăla de deces e al meu, cucoană, l=am atașat ca să vă dovedesc că suntem toți stafii și-am venit să vă sperii. Buhuhu! na!
      La care cucoana se revoltă și-mi pune hârțoagele înapoi în dosar și zice
      – Nu e de competența mea.
      Nici n-a mai fost de competența ei, că la vremea aia dădeam cu subsemnatul într-un acționariat de stat.

  13. eu zic ca altfel s-ar fi purtat femeia de la brd daca ii vorbea un om. asa, de la femeie la femeie e mai greu…

  14. #31

    Model de cerere – conform art.14 din Legea nr.677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date :
    www.dpcepalba.ro/model_cerere_2.pdf .
    Sunt oblogati de lege sa dea raspuns ca amenda e foarte mare .
    Eu am scapat si de spam pe e-mail cu astfel de cereri , sper sa va ajute .

  15. #32

    Fii pe chill. Am patit aceeasi chestie, tot cu BRD, doar ca la mine sarisera direct la baietii aia recuperatori de creante. Am sunat chiar eu ca sa le zic de bine celor de la BRD, care au venit cu aproximativ acelasi raspuns ca cel de mai sus.
    Solutia mea outside the box a fost cea mai eficienta: Am renuntat complet la numarul ala, chiar daca era abonament. Cateodata, mai ales noaptea, ma intreb daca nu cumva si noul posesor al numarului de telefon e inca in trative cu EOS KSI sau BRD, sa le explice ca nu e Daniel *InsertFamilyNameHere*…

  16. BRD este intr-adevar cea mai proasta banca.
    Eu as merge mai departe. Aceste mesaje si telefoane pot reprezenta in timp o trauma emotionala. Asadar merita facut si o plingere la politie.
    Eu asa as face.

  17. #34

    Asa a patit si fratele meu, dar cu BT.
    Dar sunat si amenintat sa plateasca datoria. Le-a spus la telefon de n ori ca nu e Xulescu datornic (nici macar orasul/judetul/regiunea nu coincidea) si ca are acel numar de telefon de peste 12 ani. Toti si-au cerut scuze si au zis ca scot numarul din sistem. Apoi a fost la o sucursala din oras sa reclame chestia asta cu buletin, etc.
    La fel si-au cerut scuze, au spus ca scot numarul de telefon din sistem.

    Guess who’s still calling?

  18. #35

    Aceleaşi obiceiuri şi pe la alte bordeie…
    E sport naţional ăsta.
    Şi la alte bănci de exemplu, este chiar la fel.
    Indiferent de ce vrei tu să faci, să întâmpini prostia asta, rămâne ca în tren….

  19. #36

    OPC ?

  20. Ani în urmă, iau un credit mic dar vioi, FSN ( fără să știe nevasta ).
    Mulinetele costă și n-am vrut să cedez un rinichi.
    Îl termin de plătit, merg la din oficiu în casierie, din casierie în oficiu, uf, pa.
    După o lună, somație. Urma sa-mi moară la intrare dacă nu plăteam 8 bani, probabil dobânda pe cele 5 minute cât am stat la coadă la casierie să dau ce era de dat sau whatever.
    Somația a venit acasă. Ok, n-a văzut-o nimeni pentru că nu-mi consum chiar tot norocul pe baltă.
    Pe ei, pe mama lor.
    Nu contestam suma, mi-era ușor scârbă de sistem pentru că hârtia care îmi spunea c-o să pățăsc chestii pentru 8 bani ( pe vremea ROL ) era scoasă de-un calculator dar semnată olograf de șase uameni.
    Dap. BCR.

    Pe de altă parte … poate par ușor arogant dar
    1. la 15.10 bateria e deja dusă 90%? Yep, doamnă.
    2. Am ușoara senzație că e vorba de Orange, că la Connex nu prea erau fofârlaci.

  21. #39

    Bancile, acesti camatari cu un marketing mai de succes …

    • #40

      A dracu, sa vad si io camatari care-ti cer sub 5% pe an…daca vrei bani moca, apuca-te de furat

    • #41

      În condițiile în care BCE face relaxare cantitativă și băieții deștepți iau banii cu 0% dobândă, sa transformi tu bancile în băieți buni care ne dau banii cu dobândă mica este foarte trist si aiurea.

  22. #42

    Mr Arhi și eu am avut aceeași problemă, cu un sim vodafone cu internet pt tabletă. Am sunat la sugestii și reclamații my brd și fatuca de la call center m-a rezolvat imediat. Fără alte povesti ca nu se poate, ca nu are cum…etc. La mine venea rata de 250 euro pe luna. :))
    Sugestii si sesizari
    Tel: +4 021 302 6163 (apelabil din orice retea)
    Baftă!

    • #43

      nu ai citit partea cu a sunat si a fost inclusiv la banca, nu?

  23. Stai să vezi cum fac și ăia de la cycle, partener Vodafone, care te sună imediat cum ai o factură neplătită. Chiar că s-a mutat fosta proprietară, tot îmi vin facturi, că are aia de plată 450 lei.

  24. #45

    The computer says no

    • #46

      “Calculatorul nu greşeşte, dom’le!!” ©

  25. #47

    Va plangeti degeaba… sa vedeti cum e sa va sune panaramele noaptea cu “ce mai faci Radule sugete-as puncte puncte…”si eu sa zic calm ca ma cheama Romeo… si nevasta uitandu-se chioras la mine….mama lui de curvar ala care a avut numaru inainte ca ma sunau zilnic vreo 2 , 3 dudui din astea si nu mai scapam de ele…

    • #48

      Cu cat vinzi numarul?

    • #49

      sau daca nu il vinzi macar fa si tu niste inregistrari cu conversatiile mai suculente si impartaseste-le cu colectivul

  26. Stai sa vezi ce frumos e cand primesti inca 3 luni de cand ti-ai portat numarul de la Orange mesaje cu: “Maine, optiunea dumneavoastra se reactiveaza automat daca ai in cont x Euro, va multumim, Orange Romania !” si cu toate ofertele lor.

  27. #51

    Io nu ma prea prind ce reguli au astia la inlocuit numerele…dar par sa fie aleatorii.

    Pe mine m-a sunat la un moment dat o doamna avocat cu dulshe grai di piste zid di la waildlingi sa ma intrebe oleaca de pensia alimentara.
    Cu numarul verificat cifra cu cifra.
    Am zi-s ca fie e greseala fie imi trimite mesaje din viitor…
    Acu ca s-a dat drumu’ la granita fara viza ma gandesc ca poate ceva premonitii o fi avut ea…

  28. #52

    Și pe mine m-au tot sunat sa le dau banii. Io am crezut ca merge cu ignore dar au găsit o soluție și mi i-au luat direct din contul de salariu. Acu

  29. #53

    Aceeasi situatie cu Raiffesen pe nr orange de servici, telefoane pt datorii, am sunat la banca, am fost la ei, nu se poate face nimic … bine zic, las ca am eu o idee. La urmatorul telefon am jucat putin teatru in rolul unui psihopat si le-am trasmis ca ma sinucid din cauza datoriilor si sper ca inregistreaza convorbirea ca scrisoare de adio. De atunci nu am mai fost sunat, motivul nu-l stiu, dar am scapat de ei 🙂

  30. #54

    Buna ziua Cetin,

    Cu scuzele de rigoare, am eliminat din baza sms numarul de telefon cu pricina, ne pare rau pentru aceasta intamplare si pentru orice neajuns pricinuit doamnei. Te asigur ca vrem sa facem lucrurile bine si ca avem cele mai bune intentii. Ma poti contacta oricand la adresa de email pe care am mentionat-o in formular.

    O zi buna,

    Traian

    • #55

      Buna ziua,

      Multumesc, ma bucur ca s-a rezolvat chiar si dupa atata timp. Stiu ca a fost greu, dar e bine ca intr-un final ati reusit.

      O zi buna si dumneavoastra,

      Femeia casei lui Cetin.

    • cum pot rezolva cei care nu au blog problema asta? 🙂

    • #57

      Buna ziua, doamna, suntem de la Departamentul de Recuperari Rapide, v-a durut?

    • #58

      miticosul, isi deschid blog.

  31. #59

    Eu nu inteleg o chestie:
    S-u terminat numerele de telefon? De ce dracu trebuie ca numerele sa fie re-utlizate/re-alocate unie alte persoane?

    • #60

      nu se iroseste nimic. totul se recicleaza!

    • #61

      da, numerele de telefon sunt o resursa finita. chiar daca ptr tel mobile sunt alocate vreo 6-7-8 milioane de numere, tot sunt finite.
      sim-urile dezactivate sunt tinute in carantina 6 luni apoi se reintroduc pe piata

  32. trimite-le un mesaj cu “muie ma”. cand o sa intrebe de sanatate, le spui: “nu eu, ala din sistem”.

  33. #63

    Mai proasta decat BCR? Sau decat Bancpost? Cine ar fi crezut…

  34. #64

    Mi s-a întâmplat și mie, dar nu cu d-astia cuminți de alde BRD.

    Direct aia cămătari de la Provident ma sunau.
    O data le-am spus ca nu sunt cine cred ei ca sunt, dar de la al doilea apel, cum ziceau “provident”, cum le luam morții și familia la o tura, cu rima și tot ce trebuie și le spuneam ca eu nu ma opresc din înjurat pana ce ei nu închid.
    M-au sunat de vreo cinci ori. Ultima data spuneau ca sunt la ușă la mine CU POLITIA ( lol) și ca ei știu ca sunt înauntru și ca de ce nu deschid.

    Le-am spus ca, da, sunt în spatele ușii și ca ma strâmb la ei pe vizor ( altele au fost cuvintele) și ca sa o spargă dacă nu ma cred. Au închis și nu m-au mai sunat.

    • #65

      pai daca tot ti-ai facut mana cu Provident, chiar daca te-au abandonat ai putea sa ii suni tu ca sa ii injuri.

      Eu zic ca merita. 😀

    • erau de la departamentul de vanzari. vroiau de fapt sa-ti faca o oferta, ceva …

  35. Si noi primeam astfel de mesaje dupa ce ne luasem o noua cartela de la Raiffeisen Bank. Degeaba i-am sesizat telefonic de nenumarate ori, pana nu le-am facut o sesizare scrisa nu s-au lasat!

  36. #68

    Ratatii naibii m-au bagat in biroul de credite pentru 2 lei, acum peste 5 ani o sa pot lua credit.

  37. #69

    “Iar o domnișoară blondă, puțind a prețiozitate și profesionalism, a dat din cap blând și i-a susurat că da, înțelege, dar ea nu are cum să o scoată din sistem, pentru că în sistem trebuie să fie un număr de telefon, chiar dacă e numărul altcuiva. Trebuie să înțelegeți că așa cere sistemul”

    De ce nu a sugerat domnisoarei blonde sa introduca in sistem numarul ei de telefon sau a sefului ei?