În ultimii ani, cea mai haioasă glumă pe care o puteam face pe internet era să spunem că avem cont VIP la eMAG. Vai, câte emoții am declanșat, câte scandaluri, câte telefoane date pe la call center, despre cum au bloggerii acces special. Vă spun, haios intens, mai ales de Black Friday, când spuneam că aveam acces cu 30 de minute mai devreme la oferte. Avem un plici, nu aveam nimic.

Dar iată, acel moment a venit, iar eMAG a venit nu cu VIP, dar cu Genius.

eMAG lansează Genius, serviciul premium prin care membrii pot face cumpărături nelimitate cu livrarerapidă și gratuită, plus alte beneficii exclusive.
eMAG Genius este disponibil la lansare în cinci orașe mari din țară: București, Brașov, Cluj-Napoca,
Constanța, Iași, dar și localitățile limitrofe acestora. Livrarea este rapidă, orice comandă plasată de luni până vineri, până seara târziu, este livrată a doua zi. În plus, în București, pentru comenzi plasate până la miezul nopții, livrarea se face a doua zi, 7 zile din 7, inclusiv duminica.

Ei, cum sună asta? Sună bine de tot, serios. După cum se vede, eu chiar am multe comenzi la eMAG, pentru că e sistemul meu preferat de comenzi, din cauza ecosistemului cu care vine, returul pe termen lung, sistemul de la Depanero, care mie mi se pare genial, posibilitatea de a merge în showroom cu produsul și să îl dau înapoi no question asked, lucruri de astea care contrabalansează alte probleme care, poate, există.

Pe scurt, beneficiile

Membrii pot comanda nelimitat cu transport gratuit acasă, dacă e o comandă minimă de 100 de lei sau la easy box, indiferent de valoare. Am comandat înainte o supă la plic la easy box, chiar e gratuit.
 Disponibil în București, Brașov, Cluj-Napoca, Constanța, Iași, dar și localitățile limitrofe acestora
 Livrare rapidă, a doua zi, pentru comenzi plasate până seara târziu
 În București: 7 zile din 7 livrare a doua zi, chiar și comenzile plasate sâmbăta până la miezul
nopții vor fi livrate duminica
 Sute de mii de produse care acoperă orice nevoie: articole pentru casă, cărți, îmbrăcăminte,
jucării, băcănie, băuturi, electronice, electrocasnice și IT
 60 de zile retur gratuit
 Doar 8,25 lei pe lună plătibil anual, indiferent de numarul de comenzi plasate

Serios, poate nu e vizibil, dar e una din veștile cele mai bune din comerțul românesc. Prime, când sunt în afară, e cea mai mișto chestie posibilă și iată, în România avem acum Genius.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

46 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Teapa, ti-am citit cardul oricum, am un soft care face unblur!

  2. #4

    Depanero…

  3. #5

    adica un fel de prime pentru saraci

  4. #8

    Care, Doamne iartă-ma, este sistemul de la Depanero? Orice interacțiune am avut cu ei a fost un dezastru.

  5. #10

    A trecut prea putin timp de cand au pus taxa de livrare/easybox/ridicare din showroom pentru orice suma in conditiile in care alte magazine ofera asta gratuit. Lumea nu uita. Au creat o problema pentru a veni cu solutia asta… Penibil.
    P.S. Sa nu ziceti ca sunt hater, retur in 60 de zile e misto, daca ar baga si o garantie extinsa inclusa, poate poate.

    • #11

      Nu stiu ce sa zic, dar 5 lei nu mi se pare mult pentru a ridica de la easybox-ul de langa scara blocului coletul care vine destul de repede. Spre exemplu, sticlele de bautura comandate azi din voucherul castigat la Vali (sar’na) le pot ridica maine incepand cu 6 dimineata.
      Doar mie mi se pare ca livrarile prin easybox sunt foarte rapide in ultimul timp?

    • #12

      Sunt. Dar sistemul nu e perfect. Ultima data am comandat cateva carti, toate pe stoc, toate livrate de eMag si ghici ce? Toate au venit ambalate individual si fiecare in cutiuta ei. Asta daca va mai mirati ca easybox-ul de langa voi e mereu plin.

    • #13

      Da, si pe mine ma dispera asta. 4 sticle in 4 cutii diferite. Fiecare in alta casuta de easybox. Cred ca i-am panicat un pic pe angajjatii de la benzinarie, ca m-am asezat in fata pe bordura si am inceput tacticos sa scot sticlele din cutii sa le indes in rucsac, ca nu incapeau cu totul.

    • #14

      Ehhh, asta cu 4 sticle este inca light. Eu am avut 19 colete la o comanda de articole de papetarie pentru fi-miu. Ascutitoare? 1 colet. Pensule? 1 colet. Creioane? 1 colet. Acuarele? Ati ghicit, 1 colet. Si tot asa… Sistemul este tare aiurea din acest punct de vedere…

  6. #15

    Și ce seriale au ?

  7. #16

    Am verificat acum, de la inceputul anului am avut 10 comenzi de la emag. Majoritatea la easybox (mai ales de cand cu covidul evit contactul cu curierii). 2 comenzi peste 2000 de lei (deci livrare gratis)
    Si asta intr-o perioada cu stat acasa si comandat toate prostiile.
    Deci maxim 10 lei pe luna livrarile. Nu ma scot foarte tare cu genius asta.
    Astept sa vina cu ceva in plus, sau sa prosteasca/scumpeasca mai tare livrarile normale.

    (a propos, Apple nu are nimic impotriva ca un reseller important de-al lor foloseste denumirea Genius pentru altceva?).

    • #17

      nu poti pune copyright pe cuvinte generice.

    • #18

      Evident ca nu poti. Dar esti totusi Apple, poti sa-i rogi frumos sau sa-i strangi cu usa ca iti dilueaza brandul (inexistent in Romania, dar asta e alta discutie).
      Scenariu: un expat cu iphone-ul stricat vede reclame ceva cu emag, genius, isi aminteste ca a vazut Apple store in Baneasa si se duce acolo sa isi rezolve problema 🙂

    • #19

      cat timp apple nu are reprezentanța oficiala in romania, ci lucreaza prin intermediari, nu prea au ce sa comenteze in fata unei companii de 1 miliard

    • #20

      Si booking.com are o chestie VIP tot Genius numita.

    • #21

      Apple? Eu ma gandeam la formatia Genius.

    • #22

      Aha! Ca Apple e scornit de Steve Jobs si nu e deloc generic.

    • #23

      nu pot sa imi deschid companie de soft sau ceva legat de ce face Apple. pot sa imi fac magazin de legume fructe numit Apple sau fabrica de masini unelte.

    • #24

      Exact! Explicatia nu e ca nu poti face copyright pe nume generice, ci pe clasele deja inregistrate pentru acea marca sau sa nu reprezinte activitatea din clasa respectiva chiar ceea ce inseamna cuvantul ala: inregistrezi Mar si vinzi mere ca apoi sa-i dai in judecata pe toti care vand mere si-si fac reclama 😀

    • #25

      șefu, mă ierți, dar prima oara când treceam pragul osim cu treburi era acum vreo 16 ani. ai prins ideea, acum mergi usor:)

  8. #26

    Sa ne apara totalul comenzilor!!!!! neaparat!!! fara asta e nasol 😀

    • #27

      vorbesc, pe luni e gata

    • #28

      Nu trollam, eram serios, deja sunt Genius, am inca 2 prieteni la fel si eram ceva de genu: Genius genius…da fara totalu comenzilor tot degeaba :))

    • #29

      pai cum adica nu ai totalul comenzilor? la mine e 177, se vede in printscreen. nu ai asa ceva in cont?

    • #30

      Totalul (Sumelor) comenzilor 🙂 Nu Numarul lor….m-am exprimat gresit.
      Si sa le mai transmiti ceva, comanzi cu genius, vine mail cu pret transport si livrare normal…

  9. #31

    adevarat

  10. #32

    In ordine:
    1. la mine zice ca-s client de 12 ani, oare cati are emag?
    2. depanero… numai de bine. am avut cumparate 2 televizoare Horizon si Telefunken, chinezisme, pardon, turcisme. ambele defecte la fix 1 an de la achizitie. venit curier, reparat in 5 zile, intors, totul gratis. asta e imbatabil. (PS: TV Nei, Diamant sau Tesla… toate sunt identice, facute in turcia)
    3. Genius… erau maushi si tastaturi f bune in anii 90, mai exista? Cand aveau logo cu soricelul.

  11. #33

    “După cum se vede, eu chiar am multe comenzi la eMAG”
    *sniff*… Amatori …
    ibb.co/6DrG2Dw

    • #34

      mbine, eu mai aveam un cont, la care am uitat parola. si mailul de recuperare nu mai e accesibil, ptr ca domeniu mort

    • Am un soft care scoate mazgaleala aia albastra si ti-am luat datele cardului. Am mai facut 63 de comenzi pentru tine

  12. #36

    Pana acum ceva timp, la emag livrarea gratuita era gratuita. Acum livrarea gratuita e pe bani.
    Imi aduce aminte de firmele de telecomunicatii din UK, care se laudau pe toate canalele “Unlimited internet, Unlimited voice calls” si cand citeai Fair Usage Policy vedeai ca ai “nelimitat” in limita a 7.5GB de internet si 500 de minute de voce.

  13. #37

    De cind cu covidu’ au astia aici o chestie misto la BJ’s, (un fel de Selgros, sa zicem). Iti face unu’ cumparaturile de pe lista de comanda, esti cu el pe facetime si iti arata efectiv ce pune in cos. Alege lubenita care ti-o place sau strugurii si stii cu 5 minute inainte cind ajunge la tine acasa. N-am studiat chestia, ca nevasta se ocupa, dar cred ca e 25$ pe luna serviciul plus ceva transport. Dar ai cumparaturile acasa in maxim 2 ore de la plasarea comenzii. Am mai vazut ca si Lidl face reclama la un serviciu de genul, Shipt il cheama, insa ala e doar pe o raza de 10 mile, si io-s la 18, asa ca nu stiu ce si cum. Ideea e ca se misca bine chestiile astea cu livratul la usa a te miri ce, de la ace, brice si carice, la lame si chiloti de dame, avioane inamice…

  14. #38

    Am intrat la ei pe site să văd cam ce produse sînt genius, sînt multe care au acel badge. Din păcate nu au un filtru să poți să le vezi numai pe alea.

  15. #39

    Hai, ca daca nu a fost niciun carnat, sa fiu eu. Plasat vineri 2 comenzi, sambat mesaj ca au fost predate curieriului, duminica am sunat la emag “sa vedem, ca nu se livreaza duminica” – wait, WUT?
    Au venit azi. Am sunat sa cer banii inapoi pe genius, tanara parea ca imi face o favoare “se poate face retur doar in primele 24 de ore, dar trimit o solicitare”. Again – WUT? Pai de ce am dat, nene , 99 de lei, ca daca mi-i cerea unul pe strada ziceam ca n-am. Daca mi-i cere emagul pe fix acelasi lucru ma bucur ca i-am dat, sau cum? :)))) Pana la urma am vazut ca a aparut factura storno, ca raspuns la sesizari sau call back nu se poate, aparent.
    In fine, poate pt altii functioneaza, dar la mine in capatul asta de bucuresti (Tei) nu vrea. Mai incercam la urmatoarea comanda. Poate.
    (sorrea ca ma plang aici, dar na, someone had to)

  16. #40

    Interesant serviciu ăsta. Doar că nu prea funcționează.
    După articolul lui Arhi cu mașina de tuns iarbă am luat decizia să schimb motocositoarea cu benzină pe ceva electric. Prea era mult zgomot, fum, miros de benzină așa că viitorul trebuie să sune electric :). Bag un ochi pe Emag, văd ceva review-uri pe net și brusc vine vestea cu Genius. Ieri (16.06.2020) după prânz bag mașinuța în coș, e pe stoc, livrare la un easybox-ul de lângă birou, termen de livrare estimat 17.06.2020 – 18.06.2020. Bă, da’ stai că nu am activat serviciul Genius! Scot mașina din coș, bag Geniusul în coș, plătesc și surpriză: lângă numele meu apare sigla “genius”. Bucuros nevoie mare, revin la mașinuță, verific să aibă sigla “geniu” (adică se încadrează în condițiile programului), are sigla”genius”, pfuai gata mâine vineeee!!! Adio iarbă până la genunchi! Bag mașina în coș, adresa de livrare o dau la birou (să nu mai merg 50 m până la easybox), plătesc și totul este OK. În 2 minute apare “Plată acceptată”, gata, vine mașinuța, să nu uit să iau bere în drum spre casă pentru a marca evenimentul. Mă felicit pentru alegere (genius) și mă resetez de la problemă.
    Azi dimineață ajung la birou, pun covorul roșu la intrare, ghirlande de flori, șampanie, puii mei, tot tacâmul să se simtă bine mașinuța când vine la noul ei proprietar. Deschid leptopisețul și din greșeală verific comanda. “Dată estimată de livrare: 23.06.2020”. UUUAAAAAT??? Băbăiete, 23.06.2020!!! 7 zile pentru livrare???? Produs din stoc! Livrat de Emag! GENIUS!!! 99 lei!!!
    Imediat sun la Suport/7 să văd ce zic inamicii.

    • #41

      ia sa revii si cu update, ca sunt curios.

    • #42

      Am revenit.
      Am sunat la Suport 24/7, am fost preluat de o domnișoară cu o voce angelică (serios, m-au trecut toți fiorii când i-am auzit vocea), a ascultat doleanța mea, a verificat comanda și m-a informat că din păcate sistemul lor informatic a picat ieri timp de o oră și jumătate, comenzile nu au fost procesate în timp util, așa că o parte din comenzile de ieri așteaptă să fie preluate de curier azi. Comanda mea va pleca azi, cel mai probabil mâine ajunge la birou.
      Până acum e OK. Să văd dacă ajunge comanda mâine.
      P.S.: Domnișoara zicea că de abia a intrat în tură și cu evenimentul lor de ieri o să urmeze o zi foarte interesantă cu clienții la telefon. Sper să scape ușor.

    • #43

      well, eu am comandat alcool vineri, 3 sticle. 1 mi-a ajuns sambata, cand trebuia pentru mica petrecere. restul au venit luni. banuiesc ca, totusi, sunt EXTREM. de aglomerati, odata cu lansarea genius. mi-e si frica sa intreb, sa nu ma injure cineva

    • #44

      Sa vezi acum ce de oameni vor avea probleme in speranta ca prind la telefon vocea angelica de la suport

    • #45

      Pachetul a fost livrat astăzi!

    • #46

      deci se poate, stimati tovarasi!