Unul din motivele pentru care îmi doresc mașină de teren este cel de mai jos. Să pot reacționa la fel când văd un dobitoc parcat așa, blocându-mi mașina sau casa.
Mi-a trecut de Ford Kuga, în interior este varză, iar de ford am început să mă satur în general. O să îmi iau SUV pe gepele.

[jwplayer config=”Out-of-the-Box_copy” mediaid=”42015″]

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

81 comentarii Adaugă comentariu

  1. Pe GPL? Dar Diesel-ul ce are? Plus ca unele parcari interzic accesul masinilor cu GPL.

  2. #2

    Si mie imi plac clipurile de genu’, si eu sunt revoltat cand mai vad cate un cimpanzeu care-si lasa masina in mijlocul drumului, dar nu cred ca asta e solutia, desi e al dracului de amuzant. Gandeste-te la urmatoarea situatie: il tragi pe ala, are masina in viteza si-i futizezi cutia de viteze sau motorul, sau ambele. Ala-si ia frumos o amenda pentru parcare in loc nepermis, iar tu-ti iei la fel de frumos un dosar penal pentru distrugere si o sa-i platesti si reparatia desigur. Cred ca-ti imaginezi cat te-ar costa distractia :)).

    • Nepotu’ » trebuie sa ai si dovezi

    • #4

      Nepoate, ia fii bun şi explică-mi cum defectezi ambreiajul, motorul sau cutia de viteze ale unei maşini tractate. Poate la a ta să le distrugi, aia pe care o tîrăşti nu păţeşte absolut nimic.

  3. E bine ca l-a dus mintea! :))

  4. #6

    Macar una dinasta www.autoscout24.it/Details.aspx?id=200098140&cd=634823693960000000 ca sa fii si tu in rand cu lumea 🙂

  5. #7

    Totusi, daca ala-si parcheaza masina in dreptul casei tale iar apoi o gaseste tarata in mijlocul strazii iar tu sa mai posezi si cine stie ce tractor de masina, nu-i tocmai fizica nucleara sa dovedesti ca tu ai facut-o. Iar in era “aifoanelor” poate sa stai in varful muntelui sa nu te filmeze cineva cand faci o cascadorie de genul asta :)). Eu imi mentin parerea, e amuzant, dar te poate ustura rau de tot, iar bizonul nu prea pateste mai nimic, o amenda modica.

    • e ca tu nu ai avut pina acu treaba cu justitia si dovezile in romanica?

    • #9

      N-ai idee despre chestiunea “camere omologate”? Daca nu, incearca sa filmezi orice (accident, bataie), du-te la politie si ei o sa iti zica :”asa si? Nu e camera omologata”

  6. Eu cred că tot clasă compactă aș lua. 90% din timp merg în oraș cu ea unde e absolut genial să ai loc s-o parchezi rapid, să te miști ușor și cu consum relativ mic. Iar afară, la drumurile de la noi din țară e suficientă.
    Când o s-o schimb pe asta tot Polo/Golf cred c-aș lua deși îmi face cu ochiul și Ford Fusion-ul.

  7. De ce pe GPL ? La batranul meu audi am GPL si consumul a urcat de la 7% la vreo 9%, cand GPL-ul costa doar 3.1 lei litrul. Merita nu ?

  8. #13

    Duster… sau dacă îţi doreşti ceva extrem, Sandero Stepway.

  9. E misto viata de la inaltime.
    E misto sa vezi muritorii de rand cum iti fac loc cand apari in spatele lor.
    E misto sa te doara in brebenel la speedbumps.
    E misto ca poti sa parchezi unde vrei, asta pana iti iei o amenda ca nu ai parcat regulamentar.
    E misto ca poti sa te duci la peste si nu ramai intepenit in moluz.
    E misto sa ai 4X4.
    Si ce ii mai injuram pe astia cu “gipuri” pana sa intru in club.

    • #15

      E misto sa dai pe o anvelopa de arna, sau nu de 2 sau de 3 ori cat pt o masina normala
      E misto sa iti trebuiasca 2 locuri de parcare pt o parcare laterala
      E misto sa mergi cu ea prin oras si sa consumi 15-20 la suta
      E misto ca atunci cand iti pui GPL ca ai consumul prea mare in oras sa iti bulesti garnituri pe la motor &stuff
      E misto sa platesti RCA/CASCO/impozit de 2 sau de 3 ori mai mult
      E misto sa te coste reviziile de 2 sau de 3 ori mai mult
      E misto in general sa ai o masina 4X4 desi mergi 99% din timp pe asfalt si deci sa cuplezi doar 4×2

    • Asta e cand esti sarac. Nu iti iei Gip si mergi cu Loganu. Si BTW, nu ai nevoie de spatiu mai mare pentru o parcare laterala… invata sa conduci.

    • #17

      @exvpa
      Cât e gazul la voi? 0.4 aici.

    • cam 1 leu pe litru… scump al dracu.

    • #19

      exvpa » re-ati ai dreacu cu opecul vostru

    • nu e bah, ca l-au scumpit. acum 3 ani era cam juma’ de leu pe litru. la vecini e mult mai ieftin. Ma uitam ca si in Tailanda, care este un renumit extractor de petrol, gazu era cam 0.7 lei pe litru.

    • #21

      Mă aşteptam să fie tot cam pe acolo… Motorina e 0.2

    • #22

      Ai spatiu mare pt ca e masina mare. Asa cum nu poti sa bagi un ou pe o gaura de ac. Un Land Rover Discovery are o lungime de 4,8 metri, o masina clasa compacta gen Sandero are o lungime de 4 metri. Diferenta e de 80 de centimetri…aproape 1 metru daca ai rezerva pe hayon sau carlig la gipan.
      E bine sa iti iei masina pt ce iti trebuie, adica daca mergi 90% din timp in oras iti iei o masina compacta sa poti acoperi si cei 10% cat iesi din oras.
      Multi dau ca motiv siguranta pt un gipan…pai eu imi cumpar masina sa intru cu ea in stalpi?! Altii ar putea spune ca intra altii in tine…ok dar pot intra si cand merg ca pieton si oricum teoria drobului de sare e tipic romaneasca, deci luati-va TIR…in TIR esti mai in siguranta ca in SUV.

    • #23

      M-am plictisit citi smecheri cu jipane ajung cu rotile in sus iarna. Masina are centrul de greutate prea sus si e instalbila la viteza.

  10. daca i-o impinga la el in curte, sa ramana ala fara masina ….

  11. Super tare; este si asta un motiv. Eu am optat pentru o masina de teren pentru sigurnata copiilor la drum lung si pentru spatiu. Cu doi plozi ai de carat dupa tine juma’ de casa cand pleci undeva.

  12. Ai avea fata de Amarok..

  13. #27

    Bine ai venit in clubul “…de ford am început să mă satur în general”!

  14. #28

    cautare.mobile.ro/automobile-anunturi/honda-legend-doar-14900-eur-plus-tva-bucuresti/166411301.html

    cea mai buna masina din lume: ai dimensiuni, confort, 4×4, putere, viteza, siguranta. sunt mai putin de 20 de bucati in romanica, deci este mai exclusiva decat un bentley.
    ok, consuma destul de mult iar impozitul este agasant de mare. totusi merita studiat raportul costuri/beneficii.

  15. Nu iti trebuie masina de teren. 🙂 Am facut o data asta cu un Opel Astra parca. Ma blocase intr-o parcare. “Victima” era si in viteza si cu frana de mana trasa, dar nu a fost nicio problema 🙂

  16. prea tare 🙂

  17. Daaa, desteaaapta solutie. Eu ma gandean la un SUV d-ala vechi rau (gen Landcruiser de prin ’98-2000) de care sa nu-ti pese ca julesti bari, aripi sau usi si sa-i inveti pe oameni ce inseamna sa lase masina da-mpulea…

  18. Se spune in popor ca o masina mare suplineste o anumita lipsa pe care proprietarul ei o are.
    In cazul tau, Arhi, despre ce lipsa o fi vorba ?

  19. #34

    eu zic cel mai bine sa-ti iei una din asta : motoburg.com/images/chevrolet-monster-truck-06.jpg

    mai ales ca tu mai vii si pe la mare, in cacatul asta de oras unde se pun “caracatite” la roti…

  20. Se pare ca nu totul se intampla doar la Rusi.

  21. Super tare 🙂 . Cred ca i-a stat inima gascanului cand si-a vazut masina in mijlocul strazii.

  22. #37

    Salut!
    Masina care cred ca s-ar potrivi pentru tine este Suvaru Forester. Imi doream si eu Kuga…ca mersesm cu una, dar totusi…am ales Forester . Benzina , modelul 2006 pe care daca vrei poti sa pui si GPL in locul rotii de rezerva. Masina aceasta este 3 in 1 – masina sport (tinuta de drum exceptionala), de familie si hehe unde merge ea…multe dau in nas – ma refer la zapada, noroi si off-road moderat. Costuri in limita bunului simt si daca te hotarasti poti sa intri pe forumurile de specialitate sa te documentezi. Pretul de achizitie….hehe la mana a doua foarte bune. Eu am dat pe masina mea in octombrie 2011 , 8800euro, 110k km reali si pe ea are cam tot ce era la vremea aceea disponibil pe Subaru , inclusiv piele. Ce am schimbat : ulei, filtre si placute. Facut Bulgaria de vreo doua ori ,mers in tara unde vrea muschii mei etc. Vreau sa zic totusi…incomparabila fata de masina mea anterioara (renault clio), dar merg mai prudent si mai atent decit o faceam cu clio! Nu stiu de ce! Am mai imbatrinit 🙂 si a aparut si copilul.Oricum nu sufar cind ma depasesc Sumacheri in fel de fel cazane. Important e ca atunci cind doresc eu sa depasesc o fac in siguranta si fara batai de cap.

    • #38

      cosmin » sa stii ca e una din masinile la care m-am gandit foarte serios si e chiar posibil sa fie castigatoare. la kuga m-am urcat la volan si nu am loc pentru piciorul drept, care sta infipt in bordul lateral. daca vreau sa apas acceleratia, trebuie sa tin talpa aproape perpendicula, pentru ca e ascunsa tot de bord. in concluzie, nu 🙂

    • #39

      Daca vrei sa faci o plimbare sa vezi ce si cum daca incapi si ce spatiu are etc mi-ar face placere. Ti-am zis ca m-a dat si eu cu un Kuga…si propietarul , prieten cu mine …un tip cam la 150kg s-a descurcat de minune cu ea…hehe si cu 4 copii. Oricum depinde de la masina la masina cum incapi in ea. Daca ma crezi ca cea mai incapatoare pt sofer in care m-am urcat este un ford K???

    • Nissan X-trail nu iti place goo.gl/tdfd9

      Am mers destul de mult si cu benzina si cu motorina (aveam doua bucati la firma). A facut fata destul de bine la off-road soft si avea consum de vreo 7-8 in oras(dieselul). Are 150cp, deci putere destula pentru orice vrei, spatiu ARHIsuficient etc. Alegerea mai tine si de gusturi…

      Am avut si Kuga la firma, spatiul e intradevar mic dar masina per ansamblu e destul de ok, off-road nu am testat-o.

      Un SUV pe care Nu ti-l recomand este Pathfinder cu motor de 2,5 diesel; e lenes de te doare capul si ai impresia ca te rastorni cu el in linie dreapta….

      Iti pot spune cate ceva despre orice masina, suv sau nu.. (deh, am lucrat in rent-a-car si le-am vazut, condus, reparat, pe toate)

    • #41

      alexandru » cu astea 2 am mers si eu si am fost multumit, subaru si nissan, ambele de inchiriat de la o firma care atunci era misto:) am mai mers cu hyundai santa fe si…inca unul, tot hyundai, nu imi mai aduc aminte numele. nu prea m-au dat pe spate. am mers cu hummer, dar ala consuma de se vede cu ochiul liber cum scade acul de la rezervor.

    • Hyundai tucson probabil (plin de plastic dealtfel). Uitasem de santafe :)). Am avut si d-ala dar nu m-a impresionat cu nimic.

      Ca tot ai pomenit de consumul Hummer-ului. Inchiriase un client un pathfinder de la noi si pentru ca nu se intorsese la timp de la clientul anterior a trebuit sa ii dau omului Hummer H2 culoare verde inchis, military style… ne-a porcait ala de nu ne-am vazut cand s-a intors, a bagat combustibil mai mult decat valoarea chiriei :))=)).

      Un plus pentru nissan ar fi ca service-ul Badsi isi face treaba destul de bine.

      Acum de ce nu mai e misto firma de inchirieri ? Au dat faliment much ? :))

    • #43

      alexandru » nu, s-au trezit valorosi. da, de tucson era vorba. fordul tot de la badsi il am, de la cei din tunari. cand termin leasingul la el, poate gasesc la ei un second interesant

    • #44

      Nu cred ca are rost sa incerci masini cu cilindree peste 2000cmc. Impozitul peste 2000cmc sare mult. Acum eu dau 200ron impozit. La casa am 170ron , dar asta e, placerea e placere. Sper sa nu fiu circotas…dar totusi nu incerca masini coreene ( chiar daca in ultimii ani au facut pasi importanti in design etc), nu imi inspira incredere si daca sunt si pe filiera Tiriac costa mai ieftin la Mercedes piesele.Nissan nu mai e ce a fost.
      www.youtube.com/watch?v=2OzK-oRPCbs
      www.youtube.com/watch?v=rVoXaGf5l2I&feature=related
      Ca sa vezi cam ce poate jucaria asta, chiar daca risc sa imi umplu frigiderul de carne, dar pe segmentul ei nu prea are adversar, ca masina polivalenta.

    • Offf, daca ai fi apelat la noi te tratam preferential:P. Dupa cum vezi, mai primeau oamenii Hummer in loc de pathfinder, Range rover sport in loc de pathfinder… Daca vrei te pot anunta cand apare vreun SUV recuperat din leasing (in stare buna si cu km putini) sau cand se fac licitatii.

    • #46

      alexandru » e mai complicat, ar trebui sa poata sa se faca prin impulse leasing, in primul rand, ar trebui sa am si bani etc:))

    • Eh, cand o sa ai banii… de putut se poate face leasing la orice masina din parc, la orice firma de leasing. La firma unde am lucrat erau sistate finantarile, dar oamenii cumparau in leasing prin alte firme…

      Un suv bunicel ar mai fi si landrover freelander produs dupa 2007…

      Iti convine sa continui pe leasing?

    • #48

      alexandru » ofc, o vand pe fofo si merg mai departe

    • Nu ți-a dat o lacrimă așa când ai zis “o vând pe fofo” ?
      Te lepezi de fofo așa ușor ?

    • #50

      Meekuu » nu am nici cea mai mica durere. pentru mine masina exista ca sa ma duca din a in b. o spal bianual, e plina de zgarieturi si isi face treaba. cam atat. din pacate, sau din fericire, masinile nu sunt pasiunea mea.

    • #51

      Forester_ul model 2006 e minunat, minunat.pe zapada merge ca pe sine daca anvelopele sint de top. nu e foarte spatios, dar nu e nici inghesuit. exista variante de service rezonabile ca pret, nu se strica. as putea vorbi o zi de masina asta

    • #52

      Tot trebuie sa mai adaug de Subaru Forester legat de consum…deci in oras cam 12-13 iar afara cam de la 8. Acum in functie de cum ii dai…daca mergi normal acesta ar cam fi consumul…daca urci in ture…si sari de 4500 rotatii indiferent in ce viteze…sare si sandramaua. O sa ai un zimbet in coltul gurii …dar o sa ti se si zbata ochiul cind vezi cum scade benzina in rezervor. Oricum daca ii pui gpl ( au existat instalatii puse chiar din fabrica pe ele) o sa ai reduceri semnificative in buget. Instalatiile de acum sunt ff performante si cine vine si zice ca se ard garnituri de chiulasa , strica motoretc …delireaza. Eu nu am pus la a mea pt ca nu imi renteaza investitia. Fac cam 10-12mii km pe an si nu imi este o povara…deocamdata. Dupa ce depaseste 10 ron/l benzina…vai de curu nostru in general.

    • #53

      Cosmin, Subaru e extrem de scumpa la capitolul piese. Multe probleme cu parbrizele care crapa usor si te costa o avere sa-l schimbi. Are sistem de incalzire in el.
      Videoul ala cu rampa nu are relevanata pentru ca se compara merele cu perele. Honda are tractiune all drive cind drumul o cere, Subaru o are mereu. Mare diferenta. Ce nu spui este ca Honda a apelat la aceasta solutie pentru reduce consumul de carburant.

    • #54

      Salut Mihai007!
      Zi-mi si mie ce inseamna …consuma mai putin? Eu am dat niste valori pentru consumul mediu la Forester. Zi-mi si mie cit consuma un CRV pe benzina? Cu cit mai putin? Un consum mai mic asa sa il iau in seama ar fi de minim 2 litri/100km in conditii de orasi si afara. E interesant si legat de treaba cu piesele. Piesele de Subaru sunt mai scumpe decit cele de la Honda?? He he…greu de crezut! Si ma rog despre ce piese vorbim?? Consumabile sau de repere cum ar fi portiere, capota etc?? In mod normal ai masina pe casco si rezolvi acest impediment! Masina mea are 6 ani si are parbrizul original cu incalzire. Slava domnului nu a crapat si sper sa nu am acest ghinion. De crapat ar fi din cauza vreunei pietricele nu ca flambeaza din cauza caroseriei! Sper ca vorbesti in cunostina de cauza…nu din auzite. Forester daca e sa fie comparat cu CRV ar fi doar la calitatea materialelor, confort interior si cine mai stie ce gadgeturi . Nu se puna problema de tinuta de drum etc.
      www.youtube.com/watch?v=Q7dVFY5CxT0

    • #55

      Uite cosmin :

      Subaru Forester consum: 9.9/7.4
      Honda CRV 9.2/6.6
      Cifrele sint de pe paginile de prezentare.
      Honda e asamblata in Canada si piesele accesibilie. Subaru e adusa din strainatate. Parbrizele crapa de la frigul canadian combinat cu pietricele ce sar pe autostrada.

    • #56

      Mersi Mihai 007 pentru precizari!
      Arhi emigrezi in Canada si nu stiam ca pentru Canada vrei masina??
      Mihai zi-mi s mie ce parbriza rezista la pietricelele de pe autostrada? Crezi ca cele de CRV nu crapa?? Subaru Forester este 100% fabricat si asamblat in Japonia. Datele oficiale privind consumul….nu se pun! Eu vorbesc de date reale, trafic Bucuresti, mesr pe serpentine, consum mediu etc. Asa spunem vorbe si nu cred ca ai mers cu nici una din ele! Oricum fiecare masina are targhetul sau , dar CRV este doar o masina mai inalta, fiabila confortabila probabil, ingrijita si cam atit.Forester mai are si altceva in plus.

    • #57

      Serpentine…am si uitat ca exista asa ceva. 80% din trafic il fac pe autostrada. Dca tie iti place Subaru e ok.
      Uite aici sa te lamuresti cum e cu geamurile ce crapa la subaru:
      townhall-talk.edmunds.com/direct/view/.f0f9e89

      Am avut intentia sa cumpar un Subaru (nou) acum vreo 3-4 ani si am cautat informatii despre el pe internet.
      O masina e doar un obiect sa te duca de la punctul A la B si atit. E de preferat cit mai sigura, un pret de intretinere cit mai mic si consum redus.

  23. mane, vezi că gipurile au de obicei peste 100cp. să nu te sperii când apeşi acceleraţia 😀

    • #59

      Sunt si grele. Nu exceleaza prin acceleratie. De exemplu, un Jeep Wrangler de 180 cai , ajunge la 100km/h in aprox. 11,5 sec. la fel ca o Toyota Yaris ( 90 de cai )

    • #60

      Stii ce masina ajunge la 100 cu o secunda mai putin ? Ford Kuga 🙂

  24. #61

    Si nu prea vad avantajele unei masini de teren. E scumpa, consuma mult, intretinerea tot scumpa. Prin Bucuresti sigur nu ai nevoie, mai mult te incurca , fiind voluminoasa. Iar daca mergi la munte o data la cateva saptamani , te poti lipsi de avantajele 4×4. Daca muntele vizat are drum forestier, urci la fel de bine si cu Loganul, pana la un anumit punct. Daca nu are, tot cu pejosul ajungi in varf. Eu am fost pe Omu, Papusa, Parangul Mare, Lespezi ( toate peste 2500 metri ) . Am ajuns la baza muntelui cu un Seat si de acolo pe jos. Acum cativa ani am fost iarna la Hotel Pestera. Era drumul plin de 4×4 inzapezite, sau cu rotile in sant. Noi am ajuns lejer cu Dacia 1310, echipata cu lanturi si lopata 🙂
    Ieri si-a schimbat masina un prieten din Berceni. Ford Focus, din 2000, 136 de cai, motorina, consum 5-6, climatronic, geamuri electrice fata/spate, pilot automat, 3500 de euro. Nu e buna ? Mai mult de atat oricum nu are rost sa investesti intr-un morman de fiare. Daca iti iei masina noua, nu iti pare rau peste un an , cand , inexplicabil, isi pierde 30% din valoare ?

    • #62

      danicorban » eu nu imi cumpar masina noua, din principiu. sunt SUV-uri care consuma puti. de exemplu, fofo consuma in oras 11%. gasesti suv-uri care consuma mai putin. faza cu masina care e mare e o iluzie. latimile sunt sensibil egale intre o masina clasa a si un suv, sau daca nu, sunt diferente de cativa centimetri. in schimb, ai spatiu enorm, ai siguranta circulatiei incomparabila, iar in caz de accident, prefer sa am soarta lui huidu, decat a celor din logan

    • Avantaje pe care le cauta arhi :
      – Spatiu
      – Siguranta

      Una e sa iti stii copiii in siguranta intr-un tanc 4×4, una e sa ii plimbi cu loganul.
      Atata timp cat el cauta o masina care sa ii ofere astea si sa il duca din A in B, nu poti veni tu sa ii spui ca nu ii trebuie 4X4 pentru ca consuma si pentru ca impozitul e 900/an lei la motor de 2.2, sau ca poate ajunge la pestera si cu dacia 1310.

      Te simti mai impacat (mai ales ca tata) sa stii ca familia ta e pe maini (in cazul asta, pe roti) bune. Cand ai in masina ceea ce iubesti mai mult pe lumea asta esti in stare sa iti cumperi asta : www.youtube.com/watch?v=cDoRmT0iRic doar sa fie in siguranta.

      Eu pun bani deoparte pentru un Opel Frontera de prin 2003, imi trebuie pentru off-road si plimbat ici-colo

      Si ca sa nu deviez de la subiectul postului, poti sa si tractezi masinute cu animalul de mai sus…sau sa treci peste ele :))

    • #64

      alexandru » 😀 STIU!:))

    • #65

      Asta cu masa cat mai mare in caz de impact este un avantaj, da. Se rezolva problema si cu un mini-van , sau orice masina mare, spatioasa, pentru familie. Nu neaparat de teren. Am vazut mai demult pe net una de genul asta, dar destul de scumpa. Cerea unu pe o Toyota Sienna 7-8 mii de euro negociabil. Arata foarte bine, oricum. Nu avea mai mult de 4-5 ani si parea intretinuta. Si are aproape 300 de cai 😀

    • #66

      Arhi, Hiudu era in Mercedes si nu orice SUV. Sa generalizezi ca orice SUV e la fel de sigur e cam prea mult.
      CRV si RAV4 sint periculoase. Prea instabile pe autostrada.

  25. #67

    toyota rav4 sau honda crv (sau chiar honda pilot). intretinere in 4 ani de cand am rav4 : o data placute de frana (la 80k mile), si apoi schimburile de ulei periodice. nimic altceva. Sanatate!

  26. logan 1.5dci 🙂

  27. nu glumesc. e o maşină ok 🙂

  28. pai nu….. a facut bine ce a facut . . . cum sa parchezi acolo masina ????

  29. nu, că nu imi place motorul de 1.5, e prea încet pentru mine. dacă aveau un 1.9 pe el poate făceam treabă. me gusta 4×4 🙂

  30. #74

    Un Pathfinder nu te-ar aranja?

    • Nissan a cam dat-o in bara cu Pathfinder-ul…cel putin cu versiunile vechi. Mie nu mi-a placut nimic la masina aia, e adevarat ca ai spatiu si ca daca e negru si cu geamuri fumurii poti fi confundat cu un agent SRI…dar in rest…

      Nici macar nu se compara cu X-trail, pe care sta tabla mult mai bine, trage, nu trancane, plastice bune, bord frumos etc…

    • #76

      Joint » ba da

  31. vezi putin un Land Rover. nici mici, nici mari, am prins unul care consuma intre 6 si 9. la 6-7 000 gasesti din 2006. la fel e si RAV4.

  32. #78

    La banii tai iti permiti sa-ti iei un camion cu platforma cu tot cu un Dorel sofer sa se ocupe el de treburile murdare

  33. #79

    arhi, my man, SUV e o greseala. in primul rand ca asta vine de la Sports Utility Vehicle. banuiesc ca stiai, dar masinile din categoria asta nu sunt nici Sport nici Utility. la personalitatea si familia ta e cam gresit sa-ti cumperi un SUV. adica sincer nu te vad prea curand prin munti cu familia. si singur nici atat. pe bune, un cinciar break (sau orice masina similara) ar putea fi o optiune mai buna decat orice SUV de pe piata.
    acuma io inteleg ca o masina se cumpara mai des cu inima decat cu creierul, dar tot nu gasesc nicio justificare pentru un orasean care vrea SUV. si, apropo, baiatul bazat din video nu are SUV.
    bine, io recunosc ca nu sunt convins ca vreau sa-mi vand masina (e mai mult ca sa ii demonstrez nevestei ca nu pot sa o vand :D). dar am cel mai inteligent 4X4 care distribuie puterea pe fiecare roata in parte, am 295 CP, 5 m lungime (ii lipsesc vreo 15 mm de fapt) si 2 tone, sisteme de protectie fara numar (incluzand franare automata daca radarul detecteaza o posibilitate de coliziune), piele perforata cu incalzire si racire in scaune, lemn de nuc, trapa, jaluzele, camere video si senzori… cam tot ce iti poti imagina. si nu am zis nimic despre “the million miles engine”, V6-le aspirat si despre fiabilitatea legendara.
    ups, am fost ata de convingator incat chiar azi o scot de pe mobile.ro!