Luna petrecută fără permis mi-a mai adus un dar al vieții. Ura neîmpăcată față de taximetriști. Nici un taximentrist, din toți cei cu care am mers, nu avea aer condiționat, deși pe toate mașinile lor scrie că au. Mulți dintre ei fumători, puțea în mașină de te îndoia, nici măcar un odorizant nu exista, în schimb cruciulițe la parbriz cât cuprinde. Unul din ei a fost foarte ofuscat când i-am cerut să stingă țigara, pentru că sunt cu un copil mic în mașină. Cred că dacă eram puțin mai micuț, își învingea temerile și încerca să îmi dea una.

Toți sunt super țepari. Prin toate mijloacele. Unul din ei m-a dus la mama, sub 2 km și pe ceaas aveam 9,8 lei, desi o cursa face cam 4 lei. Am scos telefonul și i-am zis că sun la dispecerat. Sună, mă doare-n !@#$, nu am decât stație de la ei. Când am început să formez 112, dă-mi bă 5 lei și pleacă-n !@#$. Vineri, un gog, cu ochelari DG, mă ia din fața blocului, mă învârte pe niște străduțe, după care iese la 50 de metri de casa mea. Avea pur și simplu impresia că nu știu unde stau. S-a enervat foarte tare când am început să îi spun pe unde să meargă, stradă cu stradă.

Desigur, toți se plâng de vremurile grele, că nu mai merge lumea cu taxiul, că săracii de-abia dacă mai fac 1 milion pe zi, că nu se mai merită, mai bine s-ar duce la muncă. Serios, așa mi-a zis unul din ipochimeni, că mai bine se duce la muncă, aici freacă menta degeaba.

În altă ordine de idei, eu știam că legea spune foarte clar că taxiurile trebuie să fie galbene. Nu știu exact proporția, am văzut că sunt unii care se colantează până lajumătate, deci bănuiesc că aceea este limita.
Cine s-ar urca într-un taxi care, din start, nu respectă legea? Cum să mai cred eu că șoferul e cinstit și mă va taxa corect pe cursă, nu mă va duce în pădure la băneasa să mă violeze sălbatic, după care să mă servească cu sos de ghimbir?

[donateplus]

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

64 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Parca era ceva chestie ca taxiurile din EU trebuie sa fie toate albe pana la un termen limita. Pana atunci merge cu derogare si hotarare de consiliu local.
    In alta ordine de idei, muie taximetristilor bucuresteni, ca in rest prin tara sunt de treaba.

  2. @groovee ar trebui sa te mai plimbi prin tara cu taxiul!

  3. La Târgovişte este dezastru cu taximetriştii. Toţi tiganii au devenit soferi pe taxi, conduc fumand cu manelele în blană. Când trebuie să îi zici destinaţia trebuie să ţipi la el ca să audă, butonul de volum al cocălăriei nu trebuie deranjat!

  4. Dupa rromi, taximetristi sunt a doua specie care ne fac o imagine de kaka. Acum cateva zile era o stire care prezenta cativa studenti straini batuti, jefuiti de un taximetrist…….
    Buba insa nu e generala, exista orase unde primariile au rezolvat problema.

  5. am mers o data in viata o cursa mai lunguta (dus intors pana acasa, din centru, de la concert red hot chili peppers) – si soferul m-a intrebat cum a fost la concert, si avea ca si muzica chestii standard de led zeppelin, queen, deep purple, etc – cand m-am urcat m-a intrebat ce vreau sa ascult. singura oara – si mi s-a parut extraordinar, cand partea nasoala e ca ar trebui sa mi se para normal :/

  6. #8

    ai 50 % dreptate.
    1. Da toti tiganii si cocalarii cu bermude si ochelari Diengi s au apucat sa faca taxi.
    2. Nu, nu poti sa dai drumul la aerul conditionat in momentul in care benzina e 6 lei si tariful de 1,3 lei/ km . In cazul in care esti pe masina firmei, trebuie sa platesti un milion/24 de ore ( chiria masinii) . In cazul in care esti independent ai peste 20 de milioane pe luna in : Statie, Sanatate, Pensie, Impozit pe profit 19% , adaugam o medie de 50 de lei zilnic motorina. plus de asta, doamne fereste de reparat ceva la masina… ceea ce se intampla des in cazul taxi-urilor. Iti spun din interior. Nu, nu se mai merita sa faci taxi in Bucuresti.
    3. Daca nu vrei soferi in Bermude, mergi cu meridian, daca gasesti un singur sofer care sa fie in bermude sau care sa te fure la aparat iti platesc eu contravaloarea cursei.
    4. Salutari din Malta unde este 8 euro pornirea, 1.5 euro/km, 7 euro/ ora de stationare si litrul de motorina 1.60 euro
    M-ati inteles ? Dai 35 de lei doar ca sa porneasca motorul. Si da, stai la aer conditionat.

    • Da, dar pensie plateste pe venit asigurat, nu la cat face, deci poate sa asigure orice venit intre 700 lei si 10,585 din care plateste 31,3%… deci poate sa plateasca cat vrea el, statia e vreo 20 eur, sanatate 5,5% iar impozitul il plateste 16%, nu 19%. Asta ca sa fim accurate. Deci ce e mai costisitor, impozitul, plateste doar procent din ce face. Daca el castiga bine, plateste impozit mare, daca nu, nu.

      Oricum, nu e in niciun caz o scuza ce fac ei. Nu le convine, sa se lase. Eu la prima aroganta fata de un client zbor. E la alegerea mea sa plec daca nu imi convine. Iar daca aer conditionat nu isi permit, sa nu puna nici pe usa cum ca ar avea. Sunt oameni care nu pot sa mearga in mijlocul verii fara aer conditionat, pur si simplu li se face rau.

      Ce naiba, nu eu le fixez tarifele. E maxim 3,5 lei in Bucuresti. Ei si firmele tin preturile jos, e la mana lor sa le creasca daca nu le ajunge.

    • confirm cu meridianu. Cand chem de acasa numa la ei sun. Culmea, au bagat vara aer conditionat.

  7. #11

    Iti recomand meridian, mai sunt si acolo uscaturi dar macar majoritatea sunt decenti.

    p.s. ce zici de un site unde sa ne informam inainte sa urcam intr-un taxi, daca fura sau nu, daca se fumeaza, cum vorbeste etc.

  8. #13

    Nu toti sunt asa, dar majoritatea… Pe mn m-a luat unul de la Unirii si treb sa ma duca pe Th Pallady. In loc sa o ia pe la Dristor am ajuns pe la Iancului, Pantelimon etc. Spre sfarsit i-am reprosat si in prima faza incerca sa ma duca cu zaharelul ca ar fi la fel ca si distanta si apoi mi-a zis ca el nu merge pe la Dristor ca isi strica masina. Si si-a pastrat si rest 5lei.

  9. Dacă nu mi s-a acrit și mie de taximetrișsti…

  10. #16

    Da Andrei, ai dreptate, 16 % , mea culpa. Ai dreptate si in ceea ce priveste inscriptia cu aer conditionat pe masina. Nu tin partea taximetristilor nici in niciun fel dar pana la urma… hai sa raportam calitatea la pret. La 3.5 cred ca gasesti mercedesurile de la Grant care iti asigura tot confortul. La 1.3 lei asta e situatia : bermude, manele si fumat in masina. E exact acelasi lucru ca la un hotel de 2 stele, costa putin si e foarte probabil ca televizorul sa nu mearga desi e in camera, la fel si aerul conditionat. Asta este parerea mea, daca gandesc prost accept sa fiu mustruluit cu argumente.

    • #17

      La 1.3 lei mergi cu loganul, dar asta nu inseamna ca trebuie sa-ti fumeze ala in masina si sa te fure! N-are nimeni pretentia ca la 1.3 sa te ia cu masina de lux, dar daca pe masina scrie aer conditionat, si tu nu intrebi macar clientul daca vrei sa-l porneasca inseamna ca nu respecti reclama, si in cazul taximetristilor in cazul asta s-ar impune niste penalizari. Foarte mari, tinand cont de situatia in care s-a ajuns in acest domeniu.

  11. #18

    Merg de 15 ani cu taxi-ul, diverse companii, cel puţin o dată pe săptămână (da, ştiu, am mentalitate de new-york-ez bucureştean). Cam 80% din taximetriştii cu care am mers sunt sub orice critică, iar lumea ar fi un loc mai bun fără ei. Restul sunt destul de ok ca oameni şi ca şoferi. Inedit e că am mers şi cu taximetriste, începând de la băbăciuni care nu ezitau să-şi bage în gura altor participanţi la trafic şi terminând cu piese (rare, e drept) de ziceai că sunt fotomodele. Însă indiferent de calitatea taximetristului, toţi au în comun încrâncenarea cu care conduc, ca şi cum ar merge la război. De fapt nu am văzut niciodată în viaţa mea şofer în Bucureşti care să conducă relaxat.

  12. #19

    Apropo de mentalitatea cu “mai bine mă duc la muncă” pe care am auzit-o şi eu la mulţi (şi probabil am făcut vreo 1000 de curse până acum pe bancheta din spate), să-ţi zic ultima păţanie. Am un vecin, ‘trist la SpeedTaxi. Am avut o altercaţie cu el zilele trecute, generată de faptul că eu, ca şi chiriaş (la fel ca jumătate din familiile de pe scara mea) am făcut mai mult pentru bloc decât el. Mi-a lipit pe uşă la apartament afişe cu “sugi p*la chiriaş-ule” (mama ei de limbă română, toate maimuţele au învăţat să scrie). Când i-am zis că chem poliţia (devenise violent) iniţial urla ca Tarzan că nu îi pasă, că face banii ăia imediat, iar când a apărut echipajul de la 25 se lamenta că nu munceşte el “pentru mine”.

    Şi (pentru că şi tu stai cu chirie şi îţi faci casă) off-topic apropo de prejudecata “bucureştenilor” despre chiriaşi, pentru că de multe ori mi s-a spus sub formă de jignire că sunt chiriaş sau venetic. Majoritatea “proprietarilor” nu au muncit nici o zi din viaţa lor ca pentru locuinţa aia. Proprietar e ăla care îşi face o casă din banii munciţi de el. “Proprietarii” în schimb au primit totul cadou de la părinţi sau socri, pe care dacă nu-i aduceau comuniştii la oraş ar fi dat şi acum la balegă cu lopata printr-un cătun uitat de lume. Dacă mâine ia foc blocul sunt morţi, pentru că nu au unde se duce (mami cu tati nu mai au apartamente de dat cadou, că doar atâtea le-au dat comuniştii), şi să stea cu chirie e sub demnitatea lor de proprietari. Şi oricum nu au bani de chirie, că s-au obişnuit să trăiască de pe o zi pe alta ca taximetristul nostru.

    • Ionuţ» În Germania 80% din populaţie trăieşte în chirile. Bogaţi, săraci, nu contează. Au maşini în leasing pe 5-10 ani şi case în rate pe 20-30 ani. Numai românii sunt cu proprietăţile 100% ale lor.
      Mentalitate cretină!

    • #21

      Platinum Brain, eu ştiu asta. Românii de rând nu.

  13. #22

    Asta-i unu din motivele pentru care apreciez ca am stat – si parintii mei inca stau, deci si eu o parte din an – in provincie, mai exact intr-un oras mic din ardeal. In Alba Iulia taxiurile sunt toate albe, soferii dubiosi nu rezista mult(nu am intalnit vreodata giboni notorii), si mi se intampla mai des sa ma intrebe daca ma deranjeaza muzica decat sa nu. Ca sa nu mai zic de fumat, 9/10 cazuri imi cer voie. Sigur, e mai scump pentru ca nu-i foarte usor sa te pacaleasca intr-un oras ca Alba, si nici cursele nu pot fi foarte lungi, dar macar e cinstit. Eu intotdeauna am o ruta ceva mai lunga si am ajuns sa stiu pe unde suntem dupa cati lei arata aparatu’ -intotdeauna aceeasi suma indiferent de firma.

    Cineva mentiona ca Uniunea impune sa fie albe? Sigur? Pentru ca in Bruxelles sunt bleumarin toate-toate.

  14. Si mai punem la socoteala ca din cauza tasimetristiilor se intampla o gramada de accidente in Bucuresti ?

    Taximetristii nu au legi , nu au legislatie si isi fac de cap fara ca nimeni sa- sanctioneze in vreun fel . Te inseala la aparat , daca nu le dai spaga sau daca le spui strada cu strada pe unde sa o ia se uita la tine ca la felul 14

  15. Odata am plecat de la nunta cu taxiul. Eram eu cu Morom3t3, al batran; asta, mort de beat, se suie langa sofer si ii dam bice. 300m mai incolo taximetristul opreste sa alimenteze si cand era ala pe-afara, dau sa-l trezesc pe al batran ca adormise. Ochii mi-au cazut pe aparatul de taxat si am vazut deja 4 lei inregistrati si eu m-am mirat de asa pozna ca la venire dadusem 6 lei pe tot drumul.

    Cand s-a intors ala i-am zis: “Dom’le, vezi ca ti-e aparatu’ mai beat decat taica-meu. Fa-l treaz, ca mine”.
    A resetat ala aparatu’ si la urma am avut pretentia sa-mi dea restul.

  16. #27

    Ai incercat sa le explici ca esti cetatean european si ai drepturi?

  17. Dar ce zici ca un mucios de taximetrist si-a batut clienta chiar la gara de nord?! Nu stiu ce rahat a facut femeia, dar sa o iei la bataie…. Nici macar nu era partucular si a mai facut si firma de ras…

  18. App de meridian – degeaba au ei camasi si pantaloni ca tot jepcari sunt.

  19. #30

    Eu iti recomand cristaxi , au masini ok si soferi civilizati . am inceput sa merg si cu meridianul.
    Pelicanul a fost batut la marlanie si manele de speed taxi .

    • #31

      Nici o sansa, pelicanul sunt ultimii oameni. Meridian sunt civilizati, speed vin tot timpul la comenzi (aplicatie/telefon). Merg des cu taxi prin bucuresti, si da, e plin de nemernici, dar prefer sa ma uit si la om/companie inainte sa ma sui.

    • #32

      Cristaxi are şoferi ok? #474 (maşină proprie Cristaxi, nu colaborator – B 116 AYA, şofer Negomirean Ioan, autorizaţie 4091) a refuzat să elibereze bon de pe aparat, comentând că “dacă vreţi şi bon mai bine nu mai mergeţi cu taxi-ul”. Ca să nu mai zic că-i lăsasem şi şpagă! La insistenţele mele a tipărit bonul, dar nu a vrut să-l ştampileze, prin urmare nu-l pot deconta la firmă. Şoferi ok zici?

  20. #33

    Mda, cam asa sta treaba cu taximetristii, din pacate. Hai totusi sa va povestesc o intamplare fericita legata de un taximetrist..
    11:15 noaptea, 31 decembrie 2011, cartierul Tineretului, aproape de Polivalenta. Cobor din bloc si fix atunci se nimereste sa treaca un taxi prin fata mea. Gol. Ii fac semn, opreste. Eu trebuia sa ajung in 13 septembrie sa iau o prietena, de acolo urmand sa ne incercam norocul la statia de taxiuri din apropiere. Trebuia sa ajungem undeva in Ciorogarla. Pana in 12 noaptea, dar eu imi pierdusem speranta. In fine. Ma urc si vad un sofer la 50 de ani. Purta pantaloni de stofa, camasa si peste camasa o vesta. EXTREM de curata masina in interior. Asculta ceva Europa FM, sau Magic FM. Ma intreaba daca e ok temperatura, face cateva comentarii despre vreme (iarna trecuta a nins abia prin ianuarie la noi) dupa care, vazandu-ma cam abatut, ma intreaba daca e totul in regula. Ii explic ca toti prietenii nostri sunt la Ciorogarla si ca eu nu o sa ajung in timp util ca sa ciocnesc un pahar cu ei. La care soferul ma intreaba de ce vreau sa iau alta masina din 13 septembrie. Ii explic ca nu mi-a trecut prin cap ca ar accepta o cursa pana acolo si ca as fi foarte recunoscator daca m-ar duce. Ca sa n-o mai lungesc, la 11:50 eram unde trebuia sa ajung, cost total 33lei. A trebui sa-i dau aproape cu forta 50lei. A doua zi m-am dus si am pus un bilet la loto, da’ n-a fost sa fie :))

  21. Bine ai venit in club, chiar daca e cativa ani lumina mai tarziu!:)

    • #35

      Interesanta unitate de masura a timpului, cate luni bec sunt intr-un an lumina?

  22. #36

    Sunteti de acord cu mine ca trebuie sa moara toti ?

  23. #37

    Mă amuză când citesc dume de genul “îţi recomand să mergi cu firma X”. Oamenii nu înţeleg că în România totul depinde acum de calitatea taximetristului, şi deocamdată nu există firmă de taximetrie de masă (şi subliniez de masă, ca să nu se confunde cu serviciile high class) în care conducerea firmei să ia măsuri drastice la adresa conducătorilor auto din subordine sau colaboratori.

    E un cerc vicios, taximetriştii se fac că muncesc, dispecerele la fel, şefii se fac că-i plătesc, iar clientul nu e dispus să plătească mai mult pe cursă pentru că e obişnuit cu ieftinăciuni. Adevărul e că nici eu nu aş da 3,5 lei/km decât dacă aş avea garanţia clară a calităţii. Dar când în stradă în loc de şofer care arată decent, îmbăcat la costum, cu maşină curată etc, găseşti tot cocardei manelari, bătrânei la care maşina pute a praf d-ăla greu cu acarieni etc, dai 1,4 lei, pentru că nu ai alternativă. Iar ei ştiu foarte bine lucrul ăsta.

    Până atunci însă mai e loc în Bucureşti de încă câteva mii de taximetre, şi asta pe lângă cele aproape 15.000 (Bucureşti + Ilfov).

    • #38

      Ionuţ » pe unde spamezi tu in rest, de tot trebuie sa te culeg din spam?:)))

    • @Ionut>> total de acord. sunt fimre de taxi cu un renume foarte bun cu niste soferi cretinoizi rau. si invers

    • #40

      @Arhi: Grea viaţa de troll… :)) Sincer, eu credeam că pic în spam pentru că nu am fost de acord cu tine pe anumite subiecte. 😀

    • #41

      @Alioja: De când cu criza firmele mari de taxi şi-au păstrat un număr mic de maşini şi şoferi proprii (de obicei sub 100), restul până la 1-2.000 fiind colaboratori externi (în general PFA-uri sau firme mici). De-a lungul anilor patronii de la firmele mari de taxi s-au plâns că nu au ce să le facă dacă sunt reclamaţi de clienţi (chiar dacă reclamaţia viza încălcarea legii), că ei răspund numai de şoferii proprii, şi că numai în cazuri grave le decolantează maşinile şi întrerup colaborarea. E o situaţie care trenează de mult timp, şi singura concluzie pe care pot să o trag e că cineva din aparatul administrativ-legislativ mănâncă o pâine pufoasă şi bună de pe urma haosului ăsta.

  24. #42

    n-o sa ma fac taximetrist ever. e o magie acolo. vreau sa raman eu insumi si nu sa devin o tarantula. cum devii taximetrist, practic iti sucomba morala, caracterul, finetea. taximetrie, o alta marie, aceeasi masonerie. stay away!

  25. Am mers si eu cu taxiul de la webstock la gara. Ii zic de la inceput ca vreau sa ajung sa prind trenul, ca e urgent. Imi zicea in gluma ca ok, hai fie, nu ma duce prin balta alba. Ii zic ca mai devreme a plecat un prieten de-al meu si cursa a fost 7,5 ron. Mai mai sa ma dea jos din masina, ca el fara 15 lei nu ma duce. Ca daca am nevoie oricum stau. N-am avut ce sa fac, ma si grabeam, n-aveam timp sa sun pe la dispecerat sa fac reclamatii. Ca stiu eu prea bine ce se intampla cu reclamatiile clientilor.

  26. #44

    Sunt de acord cu marea majoritate a parerilor negative despre soferii de taxi, cu mici exceptii de care am avut parte (oameni cu obraz, 90% din ei trecuti bine de prima tinerete de fapt) si am cam 2-3 curse minim pe saptamana cu ei.

    Mai rau decat lipsa de aer conditionat si manele si injurii la adresa celorlalti participanti la trafic sunt siguranta ta si faptul ca s-ar putea sa nu mai ajungi acasa daca continui cursa.

    In ultima vreme am dat peste din ce in ce mai multi astfel de conducatori de taxi, au propria lor legislatie rutiera, cred ca si vreo scoala de soferi aparte, exclusiv pentru taximetristi (probabil acolo ii invata sa si injure 3 minute fara sa se repete, acesta fiind unicul lor talent), dar adevarata problema apare cand dupa ce ca insista sa conduca cu foarte mare viteza, mai ales in curbe si intersectii cu vizibilitate redusa, atunci cand te oferi sa platesti CURSA dar sa te lase sa cobori, dai pe un altul din aceeasi categorie, pilot de formula 1.

    Abia astept sa imi iau si eu permisul sa scap de astia, macar sa am partial viata mea in maini, chiar daca si asa poti sa dai peste cretini sa te contrazica, dar nu ii mai suport pe acesti indivizi, care daca nu au respect pentru viata lor, nu au nici pentru a pasagerilor. Nu sunt fricos de fel, mai ales cand e vorba de masini, insa am trecut prin niste situatii cu unii taximetristi, care dupa ce ca merg cu foarte mare viteza, nici nu stiu Bucurestiul, si cand are ala 80-100 si se apropie de curba, te intreaba pe unde s-o ia.. si tare mi-ar place sa ii explic de sex oral si sa ma scuteasca, dar cine stie ce face prostul la viteaza aia. De fortatul semaforului pe rosu nu mai zic.. ca la noi in Ro nu se mai forteaza portocaliu, ci rosu, viteze maxime in tot felul de situatii limita, etc, intr-un cuvant dezamagitor.

    Foarte multe de spus aici, dar nu o sa ramanem decat cu parerea de rau dupa fiecare cursa, uneori chiar trebuie sa te folosesti de taxi nu prea ai ce face. Eu am inceput sa ii mai caut asa pe aia mai de baza, de exemplu circul decat cu meridian, cristaxi si 2000 si aici ma uit inainte sa nu fie pusti sau colorati, de obicei ii caut sa aiba putin par alb, sau sa arate asa de prima pensie si apoi sper sa nu fie niciunul dintre cei cu probleme mentionate mai sus de voi toti. 🙂

  27. #45

    da’ n-a observat nimeni chestia aia cu paypal? 🙂

  28. #46

    Băga-mi-aş pula-n morţii lu Justin Bieber.

  29. #50

    In Brasov sunt si taximetristi ok, si unii mai dubiosi. Vara asta oprise un taximetrist in statia de taxi si la un moment dat deschide geamul si arunca o sticla de suc pe geam. I-am atras atentia ca e un gunoi la 5m de masina lui si ca e nesimtit si m-a injurat. Am sunat imediat la dispecerat si l-am reclamat, dar nu stiu daca s-au luat masuri sau nu.

  30. Taximetria s-a transformat in hotie de la o vreme. Nu inteleg de ce nu pluseaza pur si simplu la tarif. Sa-l ridice la 3 lei/km. Cine-si permite foloseste taxiul in mod civilizat, fara a sta cu ochii cat cepele pe ceas si pe traseu, cine nu ia frumos RATB-ul.
    Strategie tipic romaneasca, de a-ti fura caciula singur.
    Ca doar n-o sa mai calc in taxi prea curand dupa o faza precum cele prezentate de Arhi. Gasesc eu alternativa.

  31. #52

    Ionut ! Vorbesti in necunostinta de cauza. 1. Niciun sef nu plateste niciun taximetrist. 2. Se iau masuri la anumite companii. La compania al carei nume l am pronuntat mai devreme si nu l mai spun , majoritatea penalitatilor sunt de ordinul suspendarii de la primirea comenzilor pe o anumita durata de timp, pana la decolantare ( asta inseamna rezilierea contractului de colaborare ). 3. In bucuresti sunt aprox 10000 de licente de taxi dintre care doar 3500 independenti , restul licenteleor sunt detinute de marile companii de taxi implicit masinile lor. 4. Cand vorbesti in necunostinta de cauza incepi propozitiile cu ” eu cred ” sau “parerea mea este ca ” .

  32. te poţi baza oricând pe ăia de la otopeni. chiar şi pe ăia de la gară. Am auzit că sunt vreo 3 într-o familie care se dau taximetrişti şi de fapt talhăresc clienţii. La ăia să ai grijă cu violu’. :-s

  33. #55

    Sa nu uitam de faza aia in care inainte sa te urci te intreaba unde mergi. Si apoi iti zic: “imi pare rau, eu am treaba in drumul taberei!” :))
    Alaltaieri m-am urcat intr-un taxi si fiind o nesimtita n-am intrebat inainte daca ma duce pe Mosilor, asa ca am zis direct. La care el, cu maxim sictir zice: “eh, acuma daca v-ati urcat, va duc, ce sa fac…” . Corect! :))
    Sper sa dea faliment cu totii si sa moara lent de foame.

  34. #56

    @Ursu: SUNT SIGUR CA ai luat ad-literam ce am spus. Si mai SUNT SIGUR CA nu ai citit atent ce am zis. Daca eu, dupa aproape 1.000 de curse efectuate, altele la care soferul a refuzat cursa pentru ca nu se termina la el acasa, altele la care nu mai ajungea ever unde-l chemam, dar zicea dispecerei ca a fost, sau altele la care dispecera ii trimitea in balarii pe alte strazi si trebuia sa ma duc eu dupa ei ca se panicau, deci daca eu zici ca vorbesc in necunostinta de cauza… Well…

  35. #57

    Estimarile privind raportul angajati/colaboratori provin din declaratiile patronilor firmelor de taxi si din numele mentionate pe bonuri in ultimii ani. Banuiesc ca de exemplu daca Nedelescu de la Speed Taxi zice ca are doar 90 de masini ale lor si alte cateva sute ale colaboratorilor, putem sa-l credem pe cuvant sau mergem sa-i numaram ou… pardon, masinile?

  36. #58

    De cate ori s-a intamplat sa ma duca fara ceas si la sfarsit sa-mi ceara o anumita suma de bani. Am iesit frumos din masina si am plecat.

  37. #60

    @Ionut : mane, ti am pus 4 puncte si nu ai lamurit niciunu. Esti ineficient

  38. #62

    “În altă ordine de idei, eu știam că legea spune foarte clar că taxiurile trebuie să fie galbene. Nu știu exact proporția, am văzut că sunt unii care se colantează până lajumătate, deci bănuiesc că aceea este limita.”

    Nu am citit toate comentariile ca mi-e lene. Posibil sa fie raspunsul meu deja dat. Legea spune ca taxiurile trebuie sa aiba autocolant minim pe stalpii masinii.

  39. singurele chestii cu care au incercat sa ma arda, au fost traseele deviate sau plimbarile in cerc. si da, se supara daca le zici pe unde s-o ia.

    fuck’em…

  40. #64

    In Bistrita cu 5 lei mergi unde vrei:)…acum un an jumate era 0.86 ron pretul pe km ( se certau firmele intre ele pe pret pana au ajuns sa mearga aproape pe gratis. Era mai rentabil sa mergi cu taxiul decat cu masina proprie)
    Legat de culoare.In Bistrita sunt toate galbene iar in Cluj albe…deci nu cred ca e o lege la nivel national referitoare la culoarea taxiurilor.