Foto George

Cam așa arată rezolvarea traficului gândită de Oprescu și Firea. Au futut tot traficul acolo câțiva ani, după care acel trafic s-a mutat pe pod și s-a oprit în semafoarele din față. Big succes, great realizare. Dacă nu știți zona, în capătul din față e o intersecție dublu semaforizată, unde se face stânga spre Emilia Irza, iar în capătul celălat e o stradă cu o bandă pe sens, ocupată în general de mașini parcate.

S-a decongestionat totul.
Dacă mai ține minte cineva, când s-a dat drumul la pasajul subteran de la Băneasa, marea lucrare de 100 de metri, la care s-a stat 10 ani, efectiv la ieșirea din pasaj era semafor. Fluidizaseră traficul atât de bine, de erau cozi până la Corbeanca.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

36 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Abia astept dea in functiune sistemul e-sigur.
    Macar în intersecții. M-am saturat de… daca le-as zice maimute as jigni saracele animale … care blochează intersecțiile pentru ca ei merg inainte.
    Pana mea ;))

    4
    • #2

      @Zidanne:

      As I lay down to close my eyes
      Fantasy and inspiration flies
      I try to relax and to free my mind
      So I can leave everything behind
      Pictures circle round my head
      Some are good, some a bad
      I loose control as it seems
      And I start living in the land of dreams.

      Masterboy:)))

      3
    • ce e aia, never heard, dezvolta

    • #5

      @cetin nu stiu daca ai observat ca prin intersecții au aparut camere noi de supraveghere.
      Prin decembrie anu trecut au aparut niste modificari prin Codul Rutier.
      Baietii de la mUE ne obliga (pe banii lor) sa ne facem sistem integrat de monitorizare a traficului. Si de dat amenzi.
      Nu sunt prea multe detalii pe site-ul CNAIR dar… mai mult impins decat tras, o sa intre in functiune, probabil, dupa 1 ianuarie. 2024.

      Sa vezi apoi distractie…

      8
    • #6

      @Arhi:
      Sistemul prin camere funcționale va semnala comportamentul agresiv în conducerea vehiculelor pe drumurile publice, depășirea limitei maxime admise de viteză, încălcarea interdicţiei sau restricţiei de a conduce un vehicul pe o bandă a sensului de deplasare… pe bune? când? La noi? :)))

      We are living in the land of dreams. E-sigur, sunt basme.

      5
    • #7

      Nu cred că are mare legătură cu fluidizarea traficului, dar la câte interconectări sunt acolo, eSígur că apare peste vreo 10 ani.
      Are termen de 2 ani de la intrarea legii in vigoare, la 1 ianuarie abia se discută de șpăgi, etc.
      cursdeguvernare.ro/apare-sistemul-e-sigur-monitorizarea-automata-si-semnalarea-contraventiilor-rutiere.html

      1
    • #8

      @zidanne: cursdeguvernare.ro/apare-sistemul-e-sigur-monitorizarea-automata-si-semnalarea-contraventiilor-rutiere.html

      Camerele sunt de mult. Anul trecut le-au dat drumul in Timișoara…așa de fun. In 30 de minute puteau sălta 3000 de permise. Cine ar vrea așa ceva? Și milițianul e om. Politicianul la fel. Toți au mașini. Apoi printre altele, sistemul cică va sancționa condusul agresiv:)))

      Să fim serioși.

      10
    • #9

      mesajul adresat lui Arhi…l-am șters:)))) nimic nu se pierde aici:)))

    • #10

      @arădean voi sunteti mai aproape de “cibilizatie”, de aceea au aparut mai devreme.

      Acum avem si legi; din pacate tot tre sa valideze un cap-de-creta daca e sau nu de trimis scrisoarica. Cica altfel s-ar bate in cap cu nu stiu ce articol din nu stiu ce lege.

      Cum am zis… impins, tras… se misca:

      www.e-licitatie.ro/pub/notices/adv-notices/view/100512989

    • #11

      @z
      Probabil ceva nu este omologat pe acolo…

  2. #12

    se pare ca butonul de sterge comentariu nu a mers….

    2
  3. #13

    traficul se poate rezolva doar cu taxe mai mari pe masini, taxe mai mari pe parcari, taxe de tranzit in zonele aglomerate (de obicei centru), toate acestea dublate de un trasport in comun bine pus la punct, inclusiv cu benzi unice unde sa nu aiba voie masinile, si infrastructura pentru biciclete/trotinete.

    extinderea infrastructurii, adica inca o banda, inca un pasaj, nu o sa faca decat sa mute congestia un pic mai incolo, iar construirea de mai multa parcari inseamna cerere indusa, toti mai multi o sa foloseasca masina pana o sa se umple si parcarile respective si sa se congestioneze si mai tare traficul.

    deci repet, traficul se rezolva DOAR scotand oamenii din masini si bagandu-i in transport in comun, biciclete sau pe jos.

    dar astea sunt masuri foarte nepopulare, la noi nimeni nu vrea asta, mai ales ca trasportul in comun nu e pregatit sa preia pe toti care renunta la masini si o sa fie o perioada in care o sa fie mai greu decat in situatia de acum. in afara, cine a vrut sa rezolve problema asta, a rezolvat-o, sunt orase mari gen Berlin la care sunt 350 masini per mia de locuitori (Viena 372, Copenhaga 210, Helsinki in jur de 330 etc.), iar dupa niste date oficiale Bucurestiu are 1.4 mil masini la 1.8 mil locuitori

    19
    • #14

      N-o fi si din cauza ca peste aia 1 ,8 milioane mai sunt inca pe atati incaltati in pantofi pe aoci dar cu buletinul inca pe Palilula?

      1
    • #15

      Habarnam, pai ce sa zicem, daca nu ar fi de lucru, poate n-ar mai sta pe acolo aia din Palilula. Nu ei reprezinta problema, cu optiunile oferite si politicile de dezvoltare/modernizare luate de autoritatile locale. Si asta o zic eu, timisorean nascut, crescut si care locuieste in Timisoara, unde deja masinile cu numar de GJ si MH sunt ceva normal, ca sa nu zici ca sunt vreun palilulean care locuieste in Bucuresti.

  4. #16

    Din ce citisem in postarea respectiva de la cei care stau in zona, in ziua respectiva fost un accident usor cu o masina de gunoi si o banda era ocupata la coborarea de pe pasaj.
    Acum, chiar nu sunt participanti la trafic cititori de arhiblog care sa confirme sau sa infirme daca e blocat?

    6
  5. #25

    Da, dar uite ce liber e pe sensul opus 🙂

    22
  6. #27

    Vinerea trecuta pe la un 3 pm, am plecat din titan spre A1. Si am loat-o pa centura pe partea de sud, ca cica s-au finalizat toate pasarelele si pasajele si mortii lor. Ma si vedeam ca intru pe A1 in 15 min……pwla…..1 ora si 20 min. Desi sint gata alea, era coada ca la balamuc pe toata bucata aia de centura. Ptr ca din loc in loc mai e cate-o inersectie unde face unu stanga. Ba chiar a aparut un giratoriu pe care io nu-l stiam. Deci vis. Mai bine se apucau de facut A0 ala mai de acu 10 ani decat sa faca pasajele astea pe centura actuala. Care centura e fwtuta, nu mai are vindecare orice i-ar face. Zic si io.

    5
  7. #28

    Cei care circula pe pasaj n-au castigat nimic, sunt blocati la primul semafor. Dar cei de sub pasaj, pe Soseaua Colentina, cred ca circula mai bine.

    8
    • #29

      pana la primul semafor, cand incepe omorul de la obor sau de la fundeni

  8. #30

    Idem și cu pasajul Ciurel care a fost construit în efectiv 20 de ani. Traficul de sub el, s-a mutat pe el.
    Deștept cine a emigrat definitiv.

    1
  9. Pentru ca oricata infrastructura auto construiesti, ea o sa ajunga la capacitate imediat.

    10
  10. #32

    Știu…. poate lumea stie…dar gazetărește ar fi normal sa existe un pic de context
    Despre ce zona este vorba?
    Emilia Irza…:D habar nu am …

    1
  11. #33

    O să faca pasaj in fiecare intersecție și o să se circule mai bine. Intenția e să demoleze Cercul Magic de la Delfinului și de acolo să înceapă pasaj pe blv Chișinău peste Pantelimon și Basarabia. Negoiță deja a depus actele pentru 2 pasaje la Nicolae Grigorescu cu Camil Ressu (metrou Titan) și Câmpia Libertății cu Baba Novac (statuie Cuza, intrare parc). Că doar urmează blocuri p+14 pe bucata aia de parc retrocedată, de 12 hectare, și trebuie să se circule bine in zonă. Să nu uit, a pus hartiile și pentru platformă betonată și terase intre biserica maramureșeană din IOR și stația de metrou Titan, pe ieșirea la bulevard a bucății retrocedate.

    2
  12. #34

    350 de oameni in 350 de autoturisme.

    Problema traficului va fi rezolvata cand vor intelege ca au alternativa la automobil. Au?

    3
  13. #35

    Nascuti in masina, zici ca nu munceste nimeni in orasul ala fmm, la orice ora e full.

    1
  14. #36

    Se pune întrebarea dacă e așa în fiecare zi sau a fost în ziua aia. Pentru că e de-ajuns să se tamponeze 2 berbeci undeva și stau cu tărăboanțele în drum pînă se lămuresc ce și cum, că se fute traficul pe cel puțin cîțiva km. Iar la noi e sport național să se ia niște situații punctuale și să fie prezentate drept ceva care se întîmplă de regulă. E una din puținele situații în care ne vine ușor să facem din rahat, bici.

    Oricum e dubios de liber celălalt sens. Chestie care nu se întîmplă pe arterele aglomerate frecvent.