Frumos, nu? Comerț online la superlativ.

Numele meu este Florin Tihulca si va scriu acest mesaj pentru a reclama modul in care reprezentantii cel.ro, inteleg relatia client/furnizor si totodata experienta socanta pe care am avut-o in aceasta postura.

Concret, sotia mea a comandat pe site-ul cel.ro o geanta Dell petru a o face cadou. Desi i-au confirmat in aproximativ doua ore ca produsul se afla in stoc i-au trimis o geanta ieftina, fara nume si fara eticheta.

Sotia mea a reclamat aceasta eroare moment in care a fost indrumata catre sediul cel.ro din incinta APACA pentru a schimba produsul.

Astazi am sunat la numarul de pe site sa ma asigur ca geanta se afla in stoc si ca nu voi pierde doua ore in trafic degeba, insa am fost intampinat de o persoana forte deranjata de apelul meu si total nepoliticoasa . A refuzat sa se prezinte si mi-a inchis telefonul inainte sa termin fraza.

La 17.20 am ajuns la show-room-ul CEL.RO unde am fost intampinat de un consultatnt de vanzari. M-a ascultat politicos, mi-a spus ca trebuie evaluat produsul inainte de a fi schimbat si ca departamentul tehnic si-a terminat programul insa pot intra la dansii pentru ca inca erau acolo.

Am intrat in camera de service unde am intalnit trei domni, i-am salutat insa nimeni nu mi-a raspuns. Le-am spus ca am discutat cu departamentul vanzari despre produsul trimis gresit si i-am rugat sa-l verifice/schimbe. In tot acest timp reprezentantul cel.ro nu si-a ridicat ochii din calculator, nu m-a ascultat si au refuzat sa-mi primeasca geanta sub pretextul ca si-au terminat programul. I-am explicat ca am nevoie de geanta intrucat este un cadou si ca am pierdut deja doua ore in trafic din vina cel.ro iar raspunsul dansului a fost: ”sunteti nesimtit ca ati intrat aici … programul s-a terminat” … si ca sa intareasca momentul, unul dintre colegi mi-a spus ”sa ma duc la Basescu sa-mi schimbe geanta”.

Am cerut sa vorbesc cu un superior iar raspunsul colegei de la vanzari a fost: ”i-am comunicat deja si nu vrea sa vorbeasca cu dumneavoastra”.
Cumpar on-line foarte des insa este prima data cand am o astfel de experienta.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

100 comentarii Adaugă comentariu

  1. Dupa toate problemele cu cel.ro ce au aparut pe net, lumea mai cumpara de la ei? WTF? N-au falimentat inca?

  2. #3

    Asa neamule, cumparati in continuare de la Cel, meritati ce e mai bun :)))

  3. #4

    @Sabotor: mai nou își fac destul de tare reclamă prin Google AdWords.

  4. Heh.. ma mir ca mai exista.. o companie de rahat, management de rahat..

  5. Niciodata, repet niciodata sa nu cumpere cineva de la cel.ro !

    Eu am patit ceva tipic pentru Romanica. Am cumparat in decembrie 2011 un procesor i5 2500K de la dc-shop.ro, firma a dat faliment in ianuarie pe 6 a declarat insolventa, baietii de la cel.ro au preluat toata baza de clienti plus site-ul aferent insa NU SI OBLIGATIUNILE DE GARANTIE !

    Eu am procesorul stricat acum, nu are cine sa mi-l schimbe sau sa se uite la el. Am fost si eu la cel.ro si aceeasi 3 baieti pustani defapt ca au pana in 30 de ani cu aceeasi non-salanta m-au trimis acasa ca ei nu se ocupa..

    • #7

      Nu prea vad ce legatura are patania ta cu cel.ro…

    • #8

      @Vlad Tu intelegi ce citesti ?

    • #9

      @ vlad
      sa stii ca evaluarea analfabetilor se face nu pe criteriul capacitatii de a citi, ci tine cont de capacitatea de intelegere a textului. ia rezuma tu ce a scris baiatu’ ala mai sus.

    • #10

      @Andrei: Daca au preluat un site nu au preluat toata firma. E ca si cum au preluat o locatie. S-a inchis un magazin si s-a deschis altul in acelasi loc. Intr-adevar, daca nu te duce capul sa citesti ce scrie pe manualul ala cu instructiuni sau sa arunci un ochi la producator pe site, ai un procesor stricat si n-ai ce face cu el.
      Toti, ABSOLUT toti producatorii ofera servicii de garantie direct prin ei. Ai sectiunea Support / Warranty la Intel pe site. Ia vezi ce minuni se gasesc p-acolo, ca in 2 zile ai procesorul nou acasa. Dar românașul nostru stie doar s-arunce cu pietre.

  6. Si nu l-a astept la iesire pe nesimtutul ala ?

    • #12

      nu poti rezolva toate lucrurile din lumea asta cu pumnul. intotdeauna va fi cineva mai bun decat tine la asta

    • Arhi, ai vorbit ca un adevarat sensei ! Vezi tu, deaia ma antrenez cate doua ore pe zi :))

      Ei, glumeam. Treburile astea se rezolva mai elegant, un telefon, un control la sange, publicitate negativa, etc.

      Pacat de ei, eu am peste 50 de comenzi la ei si nu tin minte sa fi avut probleme decat atunci cand au deschis, cand pe site era totul in stoc dar in realitate nu era asa.

  7. Pff…bine ca am citit pentru ca eram foarte hotarat sa-mi iau un iPad de la ei 😐

  8. #15

    Si eu tocmai ce vroiam sa comand un aparat foto de la ei!! Oricum aveam ceva dubii in privinta lor din ce citisem pe net. Am sa ma reorientez totusi. Dupa ceva experiente cu alt magazin online cred ca voi apela, din pacate, la varianta clasica: magazin fizic.

    • #16

      Ai f64, emag, pcgarage poate si alte magazine respectabile, si tu vrei sa cumperi de la cel.ro? Cat de redus poti fi?
      Du-te si voteaza ca avem nevoie de de alde astia ca tine.

    • #17

      -de*

    • #18

      @simi: să nu-ți pleznească o venă!

    • #19

      @simi – sau sa nu-ti plezneasca o palma…

  9. Pacat, erau la un moment dat destul de ok.

  10. intotdeauna am avut un bad feeling cu astia 🙂

    fara a suna a reclama sau ceva.. dar tot emag e la putere.

  11. #22

    Daca tot s-a deschis subiectul asta poate recomandati ceva magazine online care sunt ok (sau in fine cu care nu ati avut experiente). Exclus emag (am avut doua experiente neplacute cu ei)!!

    • #23

      bogdan_d » nu iau decat de pe emag, desi si eu am avut experiente neplacute, la final, tot ei sunt cei mai ok

    • #24

      eu mai iau si de la market onlie sau pc-garage. n-am avut niciodata probleme cu ei.

    • #25

      Si Evomag sunt OK.

    • #26

      Electro » daca nu m-ar spama cu newsletterele la care ma dezabonez zilnic…

    • #27

      eu am luat jumate din electrocasnice emag…jumate epont. mi s-au parut amandoua ok.

  12. e, hai. Cabral ii recomanda si sunt sigur ca nu sunt dovezi care sa dovedeasca cele povestite mai sus. exista doar dovezi cum ca ei sunt buni.

  13. #31

    As putea crede ca exista o conspiratie cu astia… cum dracu sa vrei sa faci bani in online dar sa apari cu faze de genu ? Aia ce dracu urmaresc ?

    Ma astept acum sa vina un destept de la ei sa comenteze aici cum ca se terminase programul , e curierul de vina, ne pisam pe ei de clienti .

    CEL.RO este un jeg daca face faze d-astea si fraier clientul daca nu se duce la OPC si la politie pentru inselaciune !!!!

  14. #32

    D-aia iubesc eu emagu. Că mi-a adus niște piese să asamblez un sistem, l-am montat, dar mi-au trimis placa de bază bușită și nu vroia barja să pornească. I-am sunat, am făcut o solicitare de retur pentru piese, le-am spus problema și piesa cu belele, dar că le pun toate în cutie și le expediez. Dimineața la 10 mi le-au adus, iar la ora 3, în aceeași zi, curierul a venit și le-a ridicat. 4 zile mai târziu au sunat să-mi confirme bănuiala și mi-au trimis calculatorul asamblat și funcțional.
    Și ei sunt rromâni, că nah, la un așa biznis, e imposibil să-i mulțumești pe toți, dar m-au rezolvat.
    De atunci, când cineva-mi cere ceva: du-te coae la emag.ro.

  15. Eu nu cred, si eu am patit asa asemanator si mi-o schimbat-o pe loc fara nici o problema.

  16. #34

    @simi: daca nu ma pricep la aparate foto si daca nu stiu magazine online care sunt ok nu inseamna ca sunt redus! Daca aveai bun simt si citeai mai jos un pic vedeai ca ceream un sfat de la cei care se pricep!
    Dar din pacate pe stilul romanesc ai sarit sa dai cu bata. Asta spune ceva despre tine, nu?

  17. #35

    Arhi, Acest Florin Tihulca ti-a scris tie in speranta ca ii vei mediatiza cazul disperat ?
    e o geanta de 30 lei? … pe bune ?

    • #36

      Doar atat ai inteles din mesaj?

    • #37

      lx, daca ma-ta sta pe centura si o prinde tactu, ce-i zici ? Lasa tata, ca a avut decat un client, nu 30 … ce faci atata caz.
      Conteaza modul in care sunt tratati clientii, modul in care isi fac ei afacerea, nu conteaza daca este un produs de 1 leu sau un produs de 1000 de lei. Da´ ce dreacu sa inteleaga un pierde-vara…

    • #38

      30 de lei costa geanta aia?
      Doar pentru atat s-au facut aia in CEL mai de kkt mod cu putinta?

  18. #39

    Cum poti sa te superi pe un site care are poza cu Cabral zambaret pe prima pagina si e recomandat de Cabral? Florin Tihulca e un hater frustrat, probabil platit de eMag.

  19. #40

    Dorin,

    Judecand din mailul de mai sus vorbim de o geanta probabil Dell OEM pentru care femeia aia mai mult ca sigur nu a inteles mare lucru la telefon si a confirmat. Acum stii cum e atata dai atata face sau avem pretentii de genti cu pietre Zvarowski si Teflon la 30 lei ?

    Pana la urma asta e o lectie veche pe care sper sa o invete toti romanii care apoi dau vina pe diverse magazine online sau chiar supermarket-uri. Pretul este stabilit de piata, iar in ceea ce priveste calitatea vorbim de o geanta de rafie !

    • #41

      lx » prietene, aici e vorba de comportamentul magazinului in sine. avem pretentia sa fim tratati corect, nu ca la camp. pe langa asta, daca a comandat pe site O GEANTA DELL, e normal sa aiba pretentia sa primeasca o geanta DELL, asa cum scrie pe site, nu o geanta OEM. femeia aia care a confirmat a avut in fata un numar de comanda, cu un link de produs. in rest, la mai mare si drum bun in coreea, ca vad ca esti deschis la tratamente bune.

    • #42

      lx » gata, te-am inteles. tu esti ala care ii lua apararea in 2009 taranetelui de la arbo media care urla la chelneri ca de ce nu ii dau lui de mancare, ca nu stiu cine e el si il aparai ca e un mare om. da da, argumentatia ta e ok.

  20. #43

    Daca ii recomanda Cabral, inseamna ca sunt super baieti! Ce conteaza ca plin netul de cacaturi despre ei? Cred ca e o conspiratie impotriva lor, astia de la emag, pcgarage, evomag s.a. s-au aliat si tot baga posturi de rau despre cel.ro

  21. Ne bucura foarte mult ca , in ciuda faptului ca peste 500 de clienti aleg zilnic sa achizitioneze produse de la noi , astfel de neintelegeri apar atat de rar.

    Tocmai pentru ca in anumite cazuri asteptarile clientilor nu se impaca cu calitatea si specificatiile produselor oferim returnarea produselor in termen de 15 zile de la data la care au fost receptionate.
    Este o facilitate oferita de noi de mai bine de 5 ani. Pentru clientii ce aleg sa returneze produsele personal la sediul nostru programul este de Luni pana Vineri de la ora 11 la ora 16.

    Din pacate domnul Tihulca a ales sa soseasca la sediul nostru in afara acestui program. Suntem fermi convinsi ca in timpul programului in maxim cateva minute s-ar fi rezolvat formalitatile necesare pentru returnarea
    produsului asa cum se intampla la toti ceilalti clienti care aleg sa apeleze la aceasta facilitate in conditiile specificate pe site www.cel.ro/index.php?main_page=retur .

    Geanta a fost achizitionata pe data de 16 Mai iar clientul a venit la sediu pentru returnare pe data de 24 Mai.

    Dell nu fabrica genti, producatorul gentilor vandute de Dell este Dicota. Din pacate nu avem cunostinta de ce cei de la Dell au ales sa nu isi mai puna logo-ul pe gentile vandute ci doar pe cutia in care este ambalata.
    Un caz similar se regaseste si in cazul Lenovo ale caror genti sunt fabricate de Targus.

    Sper ca aceste clarificari sa aduca un pic de lumina in aceasta neintelegere .

  22. Dl. Tiberiu, va pot recomanda niste băeți care să faca un training cu angajatii dvoastra? Ii vad cam cuaieless si e pacat sa-l lase pe nesimtitul de client cu toti dintii in gura

    • #49

      Ciprian » te rog sa iti abtii manifestarile. sunt sigur ca baietii au fost foarte politicosi, ba chiar si-au polishat varful pantofilor, cand i-au aplicat sutul in cur, pentru a nu-l murdari

  23. Bun, am inteles ca Cel.ro nu-si fac treaba ca lumea, dar de ce ai calca in magazin la ora 17.20 daca programul e pana la 17?
    Si da, cam mare tamtam pentru o geanta.

    • Pe banii lui omul poate face cat tam-tam doreste.

    • #52

      simplu…pentru ca e inca deschis. in mod normal o receptionera…portar..ar fi trebuit sa-i zica politicos….tataie…am inchis..maine de dimineata

    • Faci tam tam dar in intervalu’ orar. Dupa program, aia puteau sa ii propuna si sex oral cu nevasta… dar nu aveau nici o obligatie sa ii rezolve cererea.

  24. Care e legatura cu programul magazinului fratilor? Daca era inchis si nu trebuia sa mai intre nimeni, nu avea cum sa intre. Vedea un semn cu INCHIS si gata. Nu cred ca a patruns prin efractie in spatiul respectiv. Ba mai mult, omul sustine ca a fost indrumat catre o incapere de catre un consultant de vanzari de acolo. Voi ce faceati? Va apucati sa intrebati pana la cat este deschis, daca mai este deschis si reveneati a doua zi, ca sa nu-i deranjati pe aia de la “tehnic” (sau cum s-o chema) sau incercati sa va rezolvati problema cat mai repede?
    @Tiberiu PoP – stimate domn, data viitoare, cand se termina programul de lucru al magazinelor/show-room-urilor/random spatii pe care le detineti, instruiti-va angajatii sa coboare bariera/traga draperiile/dea drumul cainilor din lesa (ca si asa unii angajati se considera ca-n ograda mamelor lor – ca sa ma exprim civilizat) pentru ca iata, din cei peste 500 de clienti care fac cumparaturi zilnic de la firma pe care se pare ca o reprezentati, se mai gasesc rataciti de astia cu genti no-name de cateva zeci de lei care nu vor sa inteleaga ca “lasa ba ca merge si asa”.

  25. Foarte interesanta patania ta. De ce zic asta:

    Acum 3 luni am luat un telefon de la ei si am fost sa il ridic din acelasi sediu – Apaca. Nu am remarcat decat modul ciudat de a-l plati: ii spui unei doamne ce ai comandat, ea iti da o hartie cu care te duci la doamna de langa ce iti ia banii si iti da factura cu care ridici produsul. Baietii de la deservire sunt foarte amabili si stiu sa vorbeasca pe intelesul tuturor.
    In timp ce asteptam un nene in fata mea a patit acelasi lucru: a comandat o geanta de laptop si … surpriza… a primit alta. Omul acela venise din Dambovita sa o ridicem, iar programul fiind pe final i-au recomandat sa vina a doua zi… Inca un drum, benzina costa… nu iti vine sa faci ceva pe ea de geanta.

  26. #56

    O intamplare asemanatoare am avut eu fix inainte de Craciun. Castigasem niste platouri de pizza la o campanie, pe care voiam sa le folosesc la masa de Craciun sa pun chestii pe ele. Program Fancurier la mama naibii in regie pana la ora 18.00. Ajung acolo la ora 17.58 sa ridic produsele la care baiatul de la casierie imi rade in nas intr-un mod sfidator “Haha, teapa, am inchis! Vino maine” Vino! nu Veniti! Fac scandal, zic ca nu plec de acolo decat cu nenorocietele de farfurii, ca nu am stat 2 ore bara la bara pe 24 decembrie, sa imi zica sa vin maine, maine fiind de fapt 3 ianuarie, cega de genul. La agitatia mea, ceilalti colegi ai casierului faceau misto prin spatele lui, strambaturi de genul “tipa e nebuna, crizata”. Ideea e ca am facut un scandal destul de urat, si am plecat pe la 7 de acolo cu farfuriile. Intre timp sunat pe la cativa sefi fancurier, impiedicat baiatul sa plece acasa, reclamatii si la seful depozitului.
    Poate daca si domnul din articol se comporta mai mult ca o “tipa nebuna si crizata” reusea in seara serpectiva sa obtina produsul 🙂
    Oricum, urat se mai poarta vanzatorii cu clientii in tara asta…

  27. #59

    Era sa ma cert destul de urat cu unul din dobitocii de la cel.ro, mi-au intarziat comanda 4 zile si nici macar n-au avut bunul simt sa ma anunte. Cand i-am sunat eu, pers. de la servicii clienti s-a aratat lezata, cum adica deranjez una bucata dobitoc ? Atata nesimtire este inumana…. sau poate doar romaneasca. Au produse cat de cat ok, dar partea “umana” de la cel.ro este de un tupeu mizerabil, nu recomand.

  28. #60

    Dar daca era inchis de ce ai mai intrat? Din moment ce e specificat clar programul de functionare, pentru ce insisti in stanga si-n dreapta? Presupunem doar de dragul discutiei ca cele spuse mai sus sunt adevarate, referindu-ma in special la modul urat in care vi s-a vorbit. In clipa in care ai intrat la oamenii aia in birou e ca si cum i-ai acostat pe strada sau le-ai batut la usa. Ei erau in afara programului cu publicul, si probabil se aflau acolo din necesitatea sau dorinta efectuarii orelor suplimentare de munca. Puteau face gratar, sta la bere sau jucat table in biroul ala, nu e treaba ta. E timpul lor liber, sau cel putin in afara programului cu publicul. Sa vorbesti cu un sef zici? Se vede ca experienta ta profesionala se rezuma la shaormerii si magazine alimentare de colt de strada, nicidecum la o firma/corporatie cu zeci de angajati. Cu ce sef sa vorbesti? Crezi ca “seful” ala stie pe ce butoane sa apese ca sa-ti rezolve miraculos situatia? Datoria patronului e de a angaja oameni care sa se ocupe de departamente. Probabil ai fi plecat multumit daca ti se aducea in fata un tanar imbracat bine care sa iti vorbeasca doar cu “dumneavoastra”, dar care de fapt e sofer sau paznic. Crezi ca programul de retur e prea scurt? Ca n-ai timp sa vii si ca de-aia ai comandat online? Ce te retine sa trimiti geanta inapoi tot online? Toate firmele de curierat au optiuni pe site de a solicita un curier care sa-ti vina acasa, poti trimite fara probleme produsul inapoi fara a-ti misca…. picioarele din casa. Ia uite ce program au altii pentru retururi: “Returnarea produselor la sediul PC Garage se poate face de luni pana vineri in intervalul 10:00 – 12:00. Va recomandam expedierea prin curier.” (nu am nimic cu ei, chiar ii respect, dadeam un exemplu doar) Si ca s-o luam si fara presupunerea de mai sus. Poti, in vreun fel, demonstra ceva din tot ce ai scris acolo? Macar o poza cu geanta, sa ne-arati ca ai primit altceva ai fi putut avea bunul simt sa pui. Daca inlocuiesti cel cu emag si apaca cu crangasi povestea este la fel de credibila. Din pacate internetul e sensibil la posturi de genul asta si da crezare fara a solicita informatii suplimentare. SI inainte sa fiu acuzat ca ridic in slavi firma cel si ca ei sunt sfinti: Nu zice nimeni ca nu au probleme. Doar ca din tot postul de mai sus singura greseala pe care e posibil sa o fi facut ar fi sa nu fi prezentat poze detaliate ale produsului. Subliniem “posibil” si amintesc de ce am scris mai sus, anume faptul ca nu ne-ai aratat poze cu geanta.

    • #61

      Vali » citeste mai sus, ca a raspuns cineva de la cel.ro. dupa care respira adanc si roaga-ma sa iti sterg aberatiile

    • #62

      Vali, (re)citeste fraza asta:

      La 17.20 am ajuns la show-room-ul CEL.RO unde am fost intampinat de un consultatnt de vanzari. M-a ascultat politicos, mi-a spus ca trebuie evaluat produsul inainte de a fi schimbat si ca departamentul tehnic si-a terminat programul insa pot intra la dansii pentru ca inca erau acolo.

      Cuplezi? Clientul a fost trimis la tristii aia de catre un consultant vanzari, ergo de catre un alt angajat al firmei.

      Si da, era cazul sa se vorbeasca si cu un sef. Nu l-ar fi “rezolvat”, poate, insa afla cam in ce fel sunt tratati clientii.

      @Everybody care o tineti langa cu “ce atata scandal pentru o geanta”: din cauza unora ca voi merg lucrurile asa cum merg si Doreii de genul celor din poveste isi permit sa-si bata nu-spun-ce de clienti.

      Eu lucrez la o firma de distributie. Si un client care a comandat un tricou de 15 euro e la fel de respectuos si profesionist tratat ca si unul care a comandat o geaca de 1.200. Ambii sunt clientii nostri, ambii ne-au ales pe noi dintr-o sumedenie de firme similare, nu exista “ce atata galagie pt cutare flecustet”.

      (nu e vorba de Ro…. ca daca ar fi fost, n-ar fi existat povestea lui Tiberiu).

    • #63

      Ingrid » no binie maaa, vii tu cu nemtia ta sa ne explici noua cum se face biznisul…

  29. #64

    Legatura dintre ce am zis eu si ce ai zis tu fiind care?

  30. #65

    Nea Arhi.

    Asa e, iau cuvantul pentru piscotari si magazine online staliniste. Dar stii de ce ? Pentru ca simt ca se face o propaganda gratuita cu argumente foarte slabe sau indoielnice. Ai primit un mail de la un nene. Tzop postare pe blog (daca nu e cumva comandata de niste copetitori de-ai lui cel.ro). Si acum hai sa vedem cat de usor e sa arunci cu pietre si rahat intr-un mic business sau om de comunicare. Ah scuze asta e trollingul de fapt 🙂

    Respect! Sa traiesti prosper!

    • #66

      lx » argumentele sunt reale. cum le percepi tu, deja e problema ta 🙂 live long and prosper. howgh

  31. @Vali: m-ai facut sa rad cu lacrimi…
    si eu am patit-o cu cel.ro, nu mai vreau sa dau detalii, asa ca le doresc mumu!

  32. la cate povești negative s-au auzit despre cel.ro… numai un prost ar mai putea cumpara de la ei. și chiar de ar fi exagerate sau chiar neadevarate povestile astea (cum probabil gandesc unii), te feresti un pic de ei.
    mai ales cand vine vorba de o geanta de laptop, o chestie ieftina care nu avea cum sa fie cu mult mai scumpa in alta parte…

  33. oftopic> la cate comentarii de aduna la un articol de-al tau n-ar fi chiar rau sa-ti pui un buton de “lift”… fac scurta la deget cat dau de scroll sa revin “on top” 😀

  34. #70

    Cam cu mult căcat se aruncă în ultimul timp în CEL. Oare nu cumva … ? Mhmmm, nevermind.

    • #71

      em » da da, ma plateste emagul, stiu, am mai banat un fraier dimineata

  35. #72

    Nu pot sa cred ce citesc aici … Adica cel.ro sunt niste nesimtiti, cel.ro isi trateaza clientii cu curul ? Sau poate cel.ro livreaza alt produs decat cel comandat …. Trista treaba 🙂

  36. #73

    Eu am renuntat la cel.ro acum vreo 4-5 ani, cand nu fusesera facuti “celebri” pe bloguri. Dupa o singura comanda.
    Am luat un monitor de la ei. Monitorul OK, livrarea OK, curierul a stat cu mine sa-l testez. Cu o singura problema minora: oamenii mi-au trimis pe post de garantie un xerox cu TOATA comanda lor de la furnizor (nu mai stiu care), pe care subliniase cineva cu pixu monitorul meu. Nici macar o stampila a lor sau ceva.
    Evident, am sunat a doua zi (livrarea a fost seara). Mi-au raspuns in sictir ca e in regula asa, ca garantia nu o acorda ei, ci furnizorul. Orice incercare a mea de a le explica faptul ca LEGAL ei au facut vanzarea, deci sunt responsabili pentru garantie, a fost inutila.
    Din fericire monitorul a fost excelent, si probabil inca mai merge bine (l-am dat)

  37. #74

    nici emagul nu e mai breaz, doar ca avand ff multi clienti multumiti, cei nemultumiti devin insignifianti – sunt o puzderie de posturi si despre ei … cautati-le cu google search !
    este plin netul si despre de alde pcgagrage, care nu mai este de mult timp ce a fost … si marketonline la fel …

    ceea ce nu inteleg multi este ca cei care sunt corecti si cinstiti fata de clientii lor (maca intr-o mare proportie) nu sunt srpijiniti de clienti ci din contra … despre cei corecti nu auzi tare multe pentru ca se zbat ca de altfel toti in perioada aceasta pentru supravietuire.

    daca din acest exemplu si din altele similare se face o flama suficient de mare cat sa se inchida un business de cacao (cel.ro) si care pute de la cap atunci este posibil sa fim pe drumul cel bun.
    daca nu, atunci si aceasta flama va fi ca multe altele … inutila … (vezi postul cu emag care isi calca in picioare angajatii … s-a intamplat ceva ? nu …)

    vezi postul acesta: forum.softpedia.com/index.php?showtopic=852293

    legaturile dintre “marii jucatori” sunt mult mai stranse decat par si modul marsav in care se spala/muta bani prin diverse firme este un sport national.

    in definitiv, fiecare isi vede interesul propriu: daca vede ca e cu 10 lei mai ieftin la emag cumpara de acolo ca ar fi mai de incredere … dar daca cumpara cu 10 lei mai ieftin de la x.ro si are probleme apoi vin toti sa spuna ca mai bine dai aia 10 lei si iei de la emag …

    cititi atenti postul acela cu date reale si amintiti-va asta:
    1. emag a fost aproape de faliment acum cativa ani cu datorii de milioane de euro
    2. emag a fost salvat de asesoft
    3. asesoft are spate politic – vezi dl. Ghita, realitatea etc … contracte cu statul castigate numai de as !
    4. emag a avut forum – l-a inchis pentru ca au fost coplesiti de reclamatiile clientilor
    5. cel.ro si marketonline au schimbat 2 respectiv mai multe firme pentru ca au tras tepe statului si au mutat bani dintr-o parte in alta sprijinind direct evaziunea si tepele ordinare
    6. pcgarage s-a vandut cand era in groapa pentru ca nu putea sustine ceva benefic cand restul faceau evaziune
    7. si multe alte companii pe care noi toti le vedem mari si care sunt de fapt umflate cu evaziunile facute de scop,rhs,asesoft, etc …

    sfat: inainte sa aruncati cu vorbe despre un singur caz, cercetati si cititi foarte atent informatiile de pe internet si care sunt gratuite pentru toata lumea …

  38. Uite si geanta in cauza prezentata pe site-ul Dell si care arata exact la fel si in realitate :
    accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=ed&l=en&s=gen&sku=460-10160

    Te-as ruga daca ai putea pune raspunsul meu sub mailul clientului pentru a se vedea clar ca a fost vorba despre o neintelegere.

    Multumesc .

    • #76

      Tiberiu Pop » te faci ca nu intelegi ca aici e vorba de nesimtirea maxima de care au dat dovada angajatii cel.ro.

  39. @Arhi
    si oricum, tu esti platit de emag, d-aia isi bate cel.ro p*la de clienti. Si zoso e platit, d-aia cel.ro trimite iPad-uri sparte. De fapt, ce vorbesc eu, toata lumea e platita de emag sa f*ta afacerea celor (celui?) cu cel.ro…

  40. #78

    hm….

  41. #79

    eu zic sa nu mai credeti tot ce auziti ca majoritatea sunt inflorite doar pt ca asa este romanu …se plange ca o domnisoara virgina.sunt cazuri mult mai rele pe care nu se mai chinuie nimeni sa le vada ,sunt altii care au luat tepe mult mai mari decat o geanta amarata si o expresie.asta e un mizilic care sa transformat cum ii place romanului din tantar in armasar.in fine ,judecati voi mai departe

  42. Mie ieri seara 9 Iulie 2012 eram pe situl lor cel.ro si imi tot alegeam si sichimbam produse si deodata nu mi-a mai mers situl si am intrat din nou a doua zi adik astazi 10 Iulie 2012 si surpriza tot nu merge situl…se pare k mi-au blocat ip-ul pt. k in primul rand le-am pus prea multe intrebari la care raspunsurile lor sunt ireale …deci acesta este cel.ro…o teapa mare si ascutita ce asteapta sa o foloseasca !

  43. #81

    Dupa ce am avut de a face cu magazinul online Cel.ro pot spune ca este Cel mai de rahat magazin online

  44. #82

    Stimate domnule Pop, Chiar daca geanta a costat numai 250 ron, o suma nesemnificativa pentru business-ul dumneavoastra, nu va da dreptul sa mintiti si sa promovati aceasta atitudine fata de clienti.
    Comanda gresita a fost semnalata la mai putin de o ora de la livrare si acest lucru poate fi demonstrat prin corespondenta pe care sotia mea a avut-o cu un angajat de-al dumneavoastra. Am anuntat ca vom fi plecati din tara pentru o saptamana si ca voi returna produsul la sediul dumneavoastra. Mai mult decat atat, am mers la sediul dumneavoastra dupa ce reprezentantul de vanzari mi-a spus ca pot veni. I-am spus ca am biroul foarte apropae de sediul dumneavoastra si ca doresc sa las produsul trimis gresit, urmand sa primesc produsul corect sau bani, dupa ce veti verifica sesizarea mea. Aveati banii incasati si va lasam si produsul, urmand sa ma contactati cand timpul va permitea. As fi folosit un curier cu mare placere insa colegii dumneavoastra mi-au spus la telefon ca se poate rezolva pe loc, ca doar este o geanta de laptop.
    Ati pus pe forum un link cu o geanta total diferita fata de cea promovata pe site si acest lucru a fost confirmat de catre colega dumneavoastra, doamna Cumpanasu. Chiar atat de jos trebuie sa coborati, cata lipsa de bun simt va trebuie?
    Am cerut sa vorbesc cu dumneavoastra si ati refuzat, v-am scris un email si nici macar nu ati avut bunul simt sa raspundeti, angajatii dumneavoastra m-au jignit, au fost nepoliticosi si nu au respectat nici cele mai elementare norme de bun simt, iar dumneavoastra nu faceti nimic?
    Intamplarea face sa lucrez in vanzari de peste 10 ani, intalnesc zilnic oamnei care fac business de milioane de euro, insa nu am vazut pe cineva care sa coboare atat de jos, pe cat ati facut-o dumneavoastra.
    Stimate domn, banii mi-au fost returnati, greseala a fost recunoscuta prin emailul pe care doamna Cumpanasu mi l-a trimis insa dumneavoastra ramaneti tot un mincinos si un las.

  45. #83

    Buna ziua,

    ma inrolez si eu in regimentul “FRAIERIT DE CEL.RO”. Va si explic de ce. Acum aprox. 3 luni am cumparat 2 e-reader Kindle. Pana aici mult si bine, au un pret bun, am fost pana acum satisfacut de produsele cumparate anterior. Dar dupa nici o luna de folosinta una sa defectat la monitor (display). Am folosit foarte grijuliu, doar in husa. Am pus pe masa, si dupa cinci minute partea de jos a inghetat, au aparut linii albe. Am incercat in zadar resetarea aparatului, si m-am dus pe google, am cautat daca acest lucru este ceva comun sau doar eu sunt de vina. Primul hit pe care am gasit este chiar de pe amazon.com www.amazon.com/gp/help/customer/forums/kindleqna?cdForum=Fx1GLDPZMNR1X53&cdThread=Tx2D2ETNW2GCBXI
    Aici fel si fel de oameni au acelasi problema ca si mine. Am crezut, naiv fiind, ca acesta este acoperit de garantie. Dar de aici incep si problemele. In colet nu au fost trimise nici factura fiscala nici certificatul de garantie. Am sunat la ei si am explicat care este situatia, o doamna a sugerat sa scriu la conta@cel.ro si sa cer de la ei o copie. Asta am si facut, dar a trecut 1 luna pana mi sa raspuns, si acela doar dupa ce am amenintat cu OPC. In cateva minute am primit o mazgaleala de factura, pentru ca nu cred ca se face in lumea asta o factura ca aceasta, cu date incorecte si asa mai departe. Nici nu stiu daca este in ordine din punct de vedere contabil. Dar ma rog. Am trimis inapoi produsul, si prima reactie era ca este spart ecranul, asa ca nu este acoperit de garantie. Am incercat in nenumarate randuri sa contactez pe cineva de la cel.ro, ori mi sa inchis ori nu se putea suna. Am scris si un email, ca ar trebui sa verifice mai atent, pentru ca ecranul nu prezinta nici o urma de zgarietura, asa ca nu este spart, din interior poate fi problema. Dupa alte doua zile de asteptare, aceasi verdict de la Technic, este spart si este scos din garantie, si sa incerc la cei de la amazon.com. Am incercat si la ei, unde customer service, adica relatii cu clientii este un lucru sfant, asa ca 10* pentru ei. Am incercat si au recunoscut ca intradevar este o problema stiuta de ei, si ca este acoperit de garantie, si imi trimit unul nou. Numai ca ii trebuiau cateva date legate de achizitie. Cei de la amazon.com nici nu au auzit de cel.ro, si nici cei de la cel.ro nu au putut sa furnizeze informatiile cerute de catre amazon.com. Asta ma facut sa suspectez provenienta acestor produse. Intr-un final, cei de la amazon.com m-au crezut pe cuvant, si miau trimis unul nou, dar cu conditia ca sa trimit inapoi cel stricat in cel mult 30 de zile. Am cerut pe cei de la cel.ro sa imi trimita inapoi Kindelul defect, a si sosit dar culmea tot eu trebuie sa platesc taxa de transport, si o taxa care este mai mare decat am platit cand am trimis eu coletul catre Bucuresti. Intro luna nu cred ca se distanteaza atat de mult cele doua localitati. Si cand am cerut explicatii, miau raspuns ca toate coletele sunt asigurate in caz de deteriorare. Ma rog, un produs defect, scos din garantie si mai si platesc asigurare in caz de deteriorare. Toata povestea asta ma facut sa decid, sa nu mai apelez la serviciile lor, si recomand ca sa evitati firma cel.ro. Nu sunt de incredere. Si relatia cu clientii este jalnica.

    Cu stima,
    Mihaly

    • #84

      Atata timp cat nu depunem reclamatii tutur de la compania care ne supara + protectia consumatorului, nu o sa se intample nimic. Daca nu tipi nu te auzi si nu numai unu trebuie sa faca asta trebuie toti sa facem asta.

  46. #85

    Oamenii se deosebesc prin doua lucruri: Unii vad ansamblul ,alti si detaliile. Legatura cu cazul ;-D-mna. a facut un cadou ,prin urmare isi dorea ceva autentic (dell) daca nu gresesc ! si a primit o badjocora 1 si nici o emblema fie si o contrafacere nu una originala . daca nu ai suflet nici nu intelegi asta ! apoi mai postezi ca “pentru atata valoare atata tamtam si trebuia sa fi tratat cu respect!” -Replica Tot patitul Priceput ! Nu da pasarea din mana pentru cioara de pe gard! Nu firma e vina ci angajatul ! Si dati nume concrete pentru ca ori nu e platit sa faca treaba buna ori nu va mai fi angajat intr-o alta firma ce se respecta . Cu OPCUL ,lasatio moale ,! ca si ele are gura si tre-sa mince si ia ceva ! -cum zice tiganu ca doar suntem o amestecatura si nu are rost sa ne ascundem dupa deget! E bine ca se fac reclamatii chiar si numa pe forumuri !Eu va doresc Tuturor -Pace-n Suflet sa aveti ,sa nu uitati da sa iertati ! Caci din tote invatati!(invatam)

  47. #86

    Salut.
    Am luat si eu de la ei o placa de baza,procesor si memorii(2).
    Am pus totul in carcasa si bineinteles ca nu a mers din prima(nu pornea),desi a fost verificat de meseriasi care cu asa ceva se ocupa.Am sunat,am avizat regresul-era vineri,si luni am trimis printr-un prieten piesele,le-au vericat si le-au updatat(asa mi-au transmis)si le-au trimis inapoi.PC-ul functioneaza impecabil acum-deci in privinta mea pot spune ca au fost foarte receptivi.Sa fie datorita parerilor pro, dar mai mult contra,de pe site ?

  48. #87

    n-am nici un interes sa fac nici reclama nici antireclama cuiva și nici nu-mi pierd vremea de obicei sa fac comentarii in dispute fara sfarsit, dar de data asta parca nu pot sta sa citesc ca prostu` cum se face atata scandal ca cel e nașpa iar emag sau altii sunt super… stau sa ma gandesc daca am fost doar eu norocos ca dupa zeci de comenzi la cel inca nu m-au dezamagit sau chiar am fost singurul ghinionist cand la prima si ultima comanda de la ceilalti, timp de 1 AN !!! am trecut de la rugaminti la amenintari si de la santaj din nou la rugaminti sa-mi schimbe o placa video defecta sau sa-mi dea macar o parte din bani inapoi ca sa pot cumpara alta… n-are rost sa descriu cum de fiecare data eram indrumat catre alta persoana din firma si de fiecare data trebuia sa spun toata istoria de la inceput si mi se spunea sa revin peste vreo luna etc… citesc toate aceste critici pro si contra, va inteleg pe toti, dar nu cred ca puteti sa-mi purtati pica pentru ca tot experienta mea personala ma convinge cel mai tare… sa fiti sanatosi si rugati-va sa nu aveti probleme de garantii 😉

  49. #88

    Tare… Si eu care vroiam sa cumpar o placa de baza cu un procesor si memorie de la cel.ro … Dar la cate reclamatii li se aduc la adresa parca nu-mi mai imi vine sa cumpar de la iei… La ce magazin ma indrumati.? Adica sa nu aibe niste preturi nesimtite si sa aibe si magazin unde sa le pot vedea.
    Eu unu’ nu am incredere sa fac comanda online si sa mi se aduca acasa.
    Fac doar comanda online cu ridicare de la sediu pt a ma uita sa studiez ca este exact ca in reclama.
    Asa ar trebui si voi sa faceti…mai bine consumi 1 L de benzina sau 5 lei pe bilete decat sa stai sa-si bate toti deselati joc de tine sa stai la mana lor cum ar veni…

  50. #89

    cel.ro…….o firma foarte tare……cumpara imaginea DC si nu isi asuma si responsabilitatile…….magarii dracu…….de v-asi vede la parnaie….dar nici aia nu primesc asa gunoaie…..respectati-va dracu garantiile

  51. #90

    “Daca face reclama Cabral pentru ei inseamna ca sunt ok” :))))))oameni buni ce draq ganditi cu kuru mai , omul ala a luat si el niste bani pentru publicitate si cam atat . recunosc , am facut si eu cateva achizitii de pe acest site de cateva ori fiind multumit insa in mare parte dezamagit . prima achizitie a fost cea a uni laptop . a sosit in 2 zile asa cum imi garantasera insa problema a fost ca era o mica diferenta intre ceea ce comandasem si ceea ce am primit ( un model inferior) . am acceptat produsul dupa ce m-au asigurat ca de fapt diferenta modelului vine din gresala prezentarii de pe site. a 2 a isprava a fost cam acum 7-8 luni moment in care am comandat un obiectiv Nikon 18-105 vr cca. 1100 ron . primesc coletul dar spre surprinderea mea tineam in brate o cutie pe care imi era prezentat un atractiv mouse logitech. fara sa achit contravaloarea coletului si fara sa-l pot despacheta ( curierul nu te lasa-l sa desigilezi pana nu achiti ) pun mana pe tel , sun si ma cert cu don`soara care se ocupa de comanda mea si care ma asigura ca in interiorul cutiei este defapt obiectivul comandat . mi-a sarit tandara in momentul in care mi-a raspuns zeflemitor ca daca nu accept coletul nu o sa mai pot face in aceasta era nicio comanda de pe site-ul lor . soferul de la firma de curierat mi-a strans mana si m-a salutat bucuros spunandu-mi ca le-am dat replicile pe masura si mi-a descris cu lux de amanunte si cu poze de pe telefon cum un alt “pacalici” in urma cu 3 saptamani a primit in cutia unui laptop , o bucata de lemn care probabil trebuia sa-i asigure caldura pe perioda iernii :). cam astea au fost experientele mele neplacute vis a vis de acest magazin virtual .

  52. #91

    Am avut nenumarate patanii cu cel.ro. Dau numai 2 exemple:
    1. departamentul de preluare comenzi la telefon este total neprofesional si la cea mai mica deviere de la standard se rastesc la tine.
    2. la service astepti cele 15 zile, maxim, pana sa iti schimbe marfa (zile in care trebuia sa primesti un telefon sau mail cu stadiul reparatiei), dar nu zice nimeni nimic, si de-abia dupa ce trimiti mail-uri la toate departamentele primesti mesaj ca te asteapta echipamentul reparat. Bonus, a doua zi dupa ce iei echipamentul primesti un mail de la departamentul plangeri pentru a afla mai multe despre problema ta (care intre timp a fost rezolvata).

    trageti dumneavoastra concluziile…

    PS: Eu nu ma uit nici macar de Black friday pe site-ul lor…

  53. #92

    BF= Black Fiday = pe 23 nov… = cu 20-40 la suta reducere la ce vrea situl cutare pt produsele pe care le doreste. Normal ca va fi reducere maxiiiiima la casti pe cel dot ro, ca sa zica ca au dat reducerea.
    [ data de astazi, cand scriu …. 21nov 2012 ] Cel. ro in …. screenuri… mai jos:

    Erau intr-o vreme favoritii mei prin 2008-2009. Acum este exact cum a precizat cel de mai devreme. Total nepregatiti in a rezolva orice problema. Desigur ori prin telefon ori prin mail. Se vede ca cei ce erau candva ca si angajati la Cel si care stiau sa raspunda ok = acuma au plecat la alte shoopuri online, mai bune [ mai de oameni normaliiiii ]. Si cum mailul este cel mai ieftin, toti trimit prin mail la cel.ro. Eu nu mai iau ceva de la dansii de ceva vreme buna. Tot timpul cand vei cumpara ceva, primul si primul lucru te uiti la pret, apoi la stoc/ apoi la configuratie/ apoi poze. Eu era sa fac prostia sa-mi cumpar de pe Cel, pe 15 nov. … un HDD DE 6T. Waw, necunoscatorul de mine… de parca numai Cel ar exista si am zis gata il iau de aici. Adica este exact ca si cu faza: in primul magazin ai intrat si d’acolo ai cumparat primul produs de pe raftul din dreapta = fara sa mai cauti si-n alta parte. Asa am facut eu pe Cel. Era sa fac comanda cand mi-a venit mintea la cap si am cautat si pe alt site. Pretul pe Cel la HDD-ul de 6T oscileaza intre 1984-2004 roni. Cred ca staful de pe site, dau concurs care pune anul mai fain….Ce dracu staff cel dot ro. Ba vad 1984/ ba 1989/ 1999/ 2004 la roni. Nu am facut comanda pe 15 nov…ca am mai asteptat… si bien am facut! Si uite dupa fix 1 minut de cautare pe 20 nov., cum am gasit eu in alta parte la 1845 roni. Vezi situl mai jos si si pretul… dar mai intai. O sa-ti faci si tu cruce ce preturi mari are cel.ro dupa ce vezi scrinurile de mai jos.

    deci cel ro = ia sa-mi cumpar un HDD de 6T = ooo merge si pe XPsp3 = pret pe Cel, 2004 [ pretul cu care eram fff hotarat sa-l cumpar pe 15nov ]: postimage.org/image/das6gehl1/full/ = pe november 15, a fost la 2004 roni. Apoi pe nov.19 s-a pus la 1999 roni: postimage.org/image/pvguipixz/ Apoi la 1984roni, pe november 17.. postimage.org/image/6wher8r69/ Apoi la 1989 pe nov21…adica astazi: postimage.org/image/cg5g8a0v3/ Si sunt curios de Black Friday…. cat va scadea pretul

    Si ia vezi acuma … ce inspirat am fost ca exact cand sa apas pe finalizeaza comanda la 2004 roni de pe 15 nov…. am zis sa mai caut acest produs [pe 20nov] si pe price.ro si am scris codul produsul si hit enter. Adica ăsta cod pt HDD de 6T … WDBVHT0060JCH … atata. Si wawwwww de la cel mai mic la cel mai mare pentru pret. wtf omg LMpantsOFF LMAO
    s9.postimage.org/d2g5dmyxr/cel_mai_mic_pret.png

    price.ro = scrii codul produsului tau, doar atata! cod produs: XXXXXXpe site si dupa enter iti da de la cel mai mic pret la cel mai mare. Ei bine frăţică, ma crezi cand iti zic ca am gasit acelasi HDD de la 2004 roni la 1845 roni [ fara acest Black Friday activ !]. Pret real fara inflorituri de fitze de magazin on line. postimage.org/image/50h973v1x/ [ 1845roni = Exact! fara promotia de Black Friday]. [ Nu stiu de ce situl cu 1845 la pret, a afisat de ieri [20nov] preturile pt BF…nu-i bai! ]. Si cu BF pus la acel produs.. deja de ieri de pe 20 au afisat produsele reduse de BF pe site………………………. l-au facut la 1832: postimage.org/image/csctc4kpt/full/ Mai mult decat okis pt mine.
    Asa ca mi-am facut comanda de pe shoop dot ro la 1832 si nu 2004.
    postimage.org/image/4ytkvl95d/full/

    poftim si situl unde sa cauti de la cel mai mic la cel mai mare pt pret ..adica price dot ro
    Price punct ro fara punct.. adica pui price ” . ” ro
    s9.postimage.org/d2g5dmyxr/cel_mai_mic_pret.png

    In concluzie: nu fi idio.th si nu cumpara de pe primul site fara sa cauti si prin alta parte…….ca risti sa dai in plus si 448 roni …. ca si aici
    pret real HDD 6T cu TVA cu tot….. postimage.org/image/50h973v1x/ 1845roni
    pret inflorit cu 448 roni ca prosti is…. postimage.org/image/vgetsupad/ 2293roni

    o zi cat mai faina
    bye

  54. #93

    Da, se pare ca intru si eu in clubul celor “tepuiti” de cel.ro!!

    Ca tot omu am zis si eu ca e momentul sa imi schimb laptopul, mai ales ca este black friday!!! La 9:00 Am gasit un laptop care mi-a placut pe cel.ro, l-am comandat, comanda a fost finalizata cu succes, in secunda doi mi-au si luat banii de pe card.
    Dupa…8 ore primesc mail de la ei :

    “Laptopul ales de dumneavoastra nu mai este pe stoc. A fost un stoc mic pe acest laptop inca de la inceput si s-a epuizat de dimineata. Nu v-am anuntat pana acum deoarece am rezolvat comenzile in ordinea in care ele au intrat in sistem. Prin urmare, de comun acord cu superiorii nostri, am decis sa alegem un alt model de laptop, care sa fie cat se poate de asemanator cu cel comandat de dumneavoastra si sa aiba acelasi pret.

    Acest model este Laptop Acer V5-571G-53314G50Makk i5-3317U 500GB 4GB GT620M 1GB. Are relativ aceeasi configuratie. Singurul lui dezavantaj este faptul ca are doar 4GB memorie interna, in timp ce celalalt model avea 8GB RAM, dar permite upgradarea memoriei pana la 8GB – are doua sloturi. ”

    CUM SE POATE ASA CEVA? Comand produsul, banii imi dispar de pe card, si dupa OPT ore primesc acest mail, in care ei imi spun ca imi schimba ceea ce am comandat cu unul mult mai slab.
    Evident am incercat sa ii contactez telefonic, nu am reusit, asa ca le-am trimis mail cu raspunsul meu prin care am spus ca nu sunt de acord cu acest schimb, ci doar cu unul echivalent ca si performantele celui pe care l-am comandat.
    Astazi, sambata, ei au inceput programul, inca nu pot sa ii contactez telefonic(“programul cu clientii s-a terminat”), raspuns la mail nu am primit, iar banii din cont tot disparuti sunt!!!

    CUM POT EI SA FINALIZEZE COMANDA DACA NU AU UN PRODUS PE STOC? CEL.RO o firma de cacao!!!

  55. #94

    www.cel.ro – Nesimtirea si tepuirea tipic romaneasca nu mai are limite.
    Pustoaica mea a facut o comanda la cel.ro pentru un monitor, in noaptea de 23; produsul are accesibil pe site, deci in stoc, dar ulterior am primit telefon ca nu au fost suficiente produse , deci comanda nu poate fi onorata.
    I-am scris personal lui Tiberiu Pop, sa-i reprosez tupeul cu care arunca “ancore” in piata fara sustenabilitate in stocuri, dar evident nu a raspuns. N-ar fi prima oara pentru cel.ro si pentru individul sus mentionat.

    Tineti minte, deci: CEL.RO – un magazin de ocolit !

  56. #95

    Ma alatur si eu celor dezamagiti de cel.ro. Pe 27.11 de black friday am zis si eu ca tot romanu sa prind ceva redeuceri asa ca am comandat de pe cel.ro un laptop la 999 lei, pret foarte bun. Am facut plata online, am primit confirmare platii, am fost sunat si mi s-a spus ca produsul e pe stoc si va ajunge la mine sambata sau luni. Luni am luat legatura iarasi cu ei si mi-au reconfirmat prin email ca luni pleaca coletul de la ei din cauza aglomeratiei. Luni pe la ora 18 am primit un mail de la ei in care isi cereau scuze ca nu mai au produsul pe stoc si imi faceau o oferta sa cumpar unul cu 100 de lei mai scump. Am uitat sa spun ca laptopul mai era in weekend la oferta si la emag si flanco, dar eu cap patrat am comanfdat de pe cel.ro. Asa am reusit sa retez reducerile de black friday datorita alor noastre companii romanesti de kko. Un sfat pentru toti, evitati cel.ro

  57. #96

    Sa fiu eu mai norocos? Eu am comandat, in septembrie, un laptop de la ei. 3K dadui pe el, dar pretul a fost mai bun decat in alte parti, asta fiind motivul pentru care mi-am calcat pe inima (ignorand review-urile negative). Nu am facut proba iar acasa am descoperit probleme la display. L-am returnat si am cerut sa mi-l inlocuiasca. Sunt destul de multumit de modul in care a decurs totul, desi m-am dus cu el la ei la sediu.

    Pe cat mi se pare de normal sa ne spunem off-ul, pe atat mi se pare de absurd sa folosim cuvantul “tzepuit” in 2012. Trebuie sa ne cunoastem drepturile, stiti reclama aia de la TV cu “cetatean european”. Iar cand dam de nesimtiti care calca limitele legii si ale bunului simt, sa actionam ca atare. Nu va mai lasati prostiti si nu mai acceptati postura de victima!

  58. #97

    fffoarte nemultumit

  59. #98

    am facut o comanda de un leptop de vinerea neagra ,sunt sunat ca urmatoarea saptamana primesc comanda,astept 10 zile nimic.sun de 3 zile nu raspunde nimeni,a 3 zi raspunde si mi se spune ca comanda este anulata ,produsul nu mai e pe stoc.este frumos din partea lor?

    • #99

      sima » este vina ta. e plin internetul de magariile facute de cel.ro, tu te-ai gandit sa cauti de-abia dupa ce ti-au dat teapa