Să presupunem că eu sunt o firmă oarecare, care practic marketingul afiliat, numită 2parale. Firma asta oarecare contractează nişte servicii de la o firmă, tot oarecare, numită oktal, după care, prin contract, vinde acele servicii către populaţie, angajând nişte situri pentru asta. Până aici, simplu, nu?

Bun, firma oktal îmi dă ţeapă şi nu îmi mai plăteşte serviciul de comisionare dintre mine şi siturile respective. Ce fac eu, 2parale? Nici eu nu le mai plătesc siturilor. Pentru că aşa zic eu că se fac afacerile. Toată lumea trebuie să rişte ceva, numai eu nu trebuie să risc nimic. Ce contează că oamenii ăia au muncit pentru mine?

A, a nu se înţelege greşit. Eu, 2Parale, nu dau ţeapă, aşa cum s-ar crede. Dimpotrivă, sunt cu sufletul alături de proprietarii de situri. Dar ce pot să fac, dacă ăia de la Oktal sunt nişte hoţi?? Acum ce să fac, să plătesc din buzunarul meu? Marketingul afiliat nu se bazeaza pe buna credinta, draga.

Desigur, după aceea mergem la reuniuni de marketing şi predăm succesul în afaceri şi cum ar trebui să fie bunele practici pe internet, împreună cu Marius Ghenea, alt antreprenor de succes.

Acum repetaţi după mine. Marketingul afiliat nu e ţeapă. Marketingul afiliat nu face expunere gratuită pe zeci şi sute de situri, pentru bani de seminţe la cornet. Marketingul afiliat e o afacere de succes.
Yup.