Ieri la ora 13.15 publicam asta, de la mine de acasă, din fața laptopului.

mizerii-cu-cargus

 

Tot ieri, la aceeași oră, curierul cargus cu numărul de telefon 0765 337 428 mințea ca un porc că m-a căutat acasă, sunându-mă la greu înainte și nu m-a găsit.

muie-nadia-homoc

 

 

 

 

 

 

 

Epopeea continuă.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

65 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    is mizerii … incearca sa aflii numarul de tel de la curierul de pe zona ta.. si il suni pe ala. ai sanse mai mari.Eu asa fac 🙂

  2. #2

    Cand vine cu coletul ia-l la separeu la o discutie “amiabila”

  3. #3

    Văd că zice că trimite SMS. Chiar trimite? Și nu poți să-l suni, dacă tot îi știi numărul?

  4. #5

    Eu am patit asta acum aproximativ 6 luni. Am fost anuntat de ziua in care ajunge coletul asa ca am lucrat de acasa si l-am asteptat. La un moment dat primesc SMS pe telefon ca n-am fost gasit acasa si voi fi reprogramat. Am sunat repede curierul si mi-a spus ca m-a si sunat pe telefon si nu m-a gasit, moment in care m-a bufnit rasul.

    Pana la urma l-am convins sa vina sa-mi aduca coletul si cand l-am primit i-am aratat si telefonul in care se vedea ca nu am primit nici un apel de la el. A continuat sa sustina ca m-a sunat pe telefon, a sunat si la interfon si nu m-a gasit etc, dupa care a plecat suparat.

    • #6

      asta e una dintre cele mai naspa faze. nu doar la curieri ci si la alti prestatori (instalatori, mecanici, depanatori, etc). iti spun ca vin intr-o anumita data, iti ieri liber sa stai acasa sa il astepti.

    • #7

      @Andrei: eu am obiceiul sa-mi trimit pachetele pe adresa de serviciu. La un moment dat asteptam ceva prin DHL, eu un pachet si un coleg alt pachet, comenzi facute simultan in UK la aceeasi firma. Colegul este sunat de curier, coboara sa-l ridice. Eu nimic! Intre timp ma suna colegul ca a intrebat de pachetul meu si este jos. Cobor! Curierul se plange ca nu m-a gasit la telefon. Ba suna de fata cu mine si ce sa vezi: avea dreptate! Telefonul meu nimic, al lui nimic. Apoi ne sunam intre noi: curierul il suna pe coleg si merge. Colegul ma suna pe mine si merge. Curierul ma suna din nou pe mine si … nimic! L-am sunat si eu invers si a mers. Poate nu avea el minute nationale. Am pus curierul sa sune un paznic de la firma care avea tot Orange ca mine, si i-a intrat apelul. Well, ciudat rau! PS. nu am nici o aplicatie care sa blocheze anumite numere de telefon.

    • #8

      @ Danyzus : Ok, poate ca nu putea sa ajunga apelul la mine, dar eram si acasa ca lucram si nu a sunat interfonul, nu a batut nimeni la usa, pur si simplu omul cred ca nu avea alte colete prin zona si i-a fost lene sa vina, asa ca a bagat-o pe asta cu “nu a fost gasit”, fiindca in timpul orelor de lucru in general.

  5. #9

    Intotdeauna pentru produse IT sau haine am preferat sa ma deplasez personal, la haine si chestii de gen sunt atent la fiecare cusatura, iar la produse din IT, care pot fi fragile si mai pot costa si cat un rinichi, prefer sa ma ocup eu de transport, si daca le scap sau se intampla ceva cu ele, sa fie din vina mea, nu din vina unui lache care a avut o zi proasta, si se hotaraste sa arunce cutiile cu produse in masina de transport ca si cum ar arunca cosuri de 3 puncte la baschet.

    Inteleg comoditatea asta new age si faptul ca va place sa comandati pe internet ca sa evitati anumite cozi, dar de ce evitati si sa va ridicati produsele singuri si sa asteptati la mana vreunui curier la care exista posibilitatea la fel de mare sa fie miserupist fata de ce ati cumparat, ca si cea de a fi om serios, este peste puterea mea de intelegere. Serios, Ventor asteapta cateva lamuriri pe subiect, de ce faceti alegerea asta riscanta ?

    • #10

      Motivele pot fi mai multe sau mai putine, in functie de fiecare persoana.
      In cazul meu, pur si simplu nu am cum sa car o masina de spalat vase, un cuptor, o plita si ce am mai luat. Problemele de sanatate interzic complet orice este mai greu de cateva kg.
      Daca are vreo problema produsul, nu il accept sau il returnez. Niciodata nu am facut comanda de un produs care imi trebuia ieri.

    • Fiindca magazinul e in alt oras.
      Fiindca magazinul e in celalalt capat al orasului.
      Fiindca nu ai carnet/masina iar coletul e voluminos/greu.
      Fiindca pur si simplu nu ai chef sa iesi din casa.
      La fel de bine ai putea sa intrebi de ce opteaza unii sa le fie livrata pizza acasa. Daca ajunge rece? Daca scuipa in ea? Daca nu mai ajunge? Daca greseste comanda? De ce nu mananci in oras? De ce nu iti gatesti tu?
      Atat timp cat un magazin iti ofera posibilitatea de livrare (contra cost sau nu) au si responsabilitatea sa se asigure ca livrarea decurge ok. Daca nu sunt capabili atunci ar trebui sa nu mai ofere transport si rezolva problema.

    • #12

      Te simți mai bine dacă ştii ca produsul tău a fost trântit de un angajat din depozit, care a avut o zi proasta?

    • #13

      1. pt ca in timpul pierdut sa ridic prefer sa fac bani/dorm/sex/ma uit la seriale/whatever, nu neaparat in ordinea asta.
      2. pt ca de obicei nu comand chestii cat un rinichi cu livrare (intre 30 si 300k euro adica) incat sa zic ca justifica sa ma duc constant dupa ele.
      3. Nu am chef sa car de (unele) pachete.
      4. Produsele nu sunt din orasul in care ma aflu.
      Plus, scapi din vedere ca te impiedici la ultima veriga din lantul de transport. Pana la curierul ala “miserupist” de care ti-e frica tie, sunt cel putin inca 3-5 puncte de manevrare pt un produs. Daca nu e ceva la care sa mearga proba (Gen TV), faptul ca te duci sa il iei e irelevant dpdv al starii produsului, raportat la statistica de livrari corecte/livrari stricate. Hai ca nu e greu cu new-age-ul asta, dar pe de alta parte inteleg de ce te umpli de minusuri uneori.

  6. Mie Cargus trebuia sa-mi aduca o comanda (mai de mult) gen intr-o marti si au notat in catastif ca eu am reprogramat livrarea pentru miercuri. Pana la urma au livrat ziua urmatoare, dar m-a deranjat ca au reprogramat-o in numele meu dupa bunul plac fara ca eu macar sa stiu de treaba asta. :))

  7. #15

    foarte ciudat, eu am dat luni comanda la AORO, ieri era coletul la Arad iar azi dimineata era in Bucuresti spre livrare… am primit si sms…. tot Cargus…

  8. #16

    Mi-e luni mi-a adus Cargus ce am comandat de vinerea neagra. Am primit mesaj de la centru cu numarul de mobil al curierului , l-am sunat , mi-a raspuns , i-am spus la ce ora ma gaseste acasa si gata, s-a rezolvat. Pune-ti mana pe telefon si macar incercati , stiu ca sunt de rahat firmele gen Cargus sau Fansau altele dar daca stati si asteptati ca niste printese pretioase sa va vina la usa in timp ce voi urmariti AWB-ul atunci sunteti prea relaxati ori ati uitat in ce tara si cu ce oameni traiti !

    • #17

      ma ierti ca te intreb, stii ca in mod normal ai tot respectul meu, dar esti prost? vezi ca am pus un numar de telefon si rezultatul unei discutii, ce intelegi tu din asta?

    • #18

      Mai lipseste doar sa te duci tu la depozit si sa iti livrezi singur pachetul, nu?

      Cu ocazia asta, mergeti la brutarie, da si tu o mana de ajutor la facut painea pe care tu o platesti, cand mai ajungeti la un restaurant, mergi la bucatarie si fa tu mancarea, in excursia in China da o tura pana la fabrica preferata de confectii haine si termina tu tricoul de la H&M pe care ti-l cumperi cand te intorci acasa si asa mai departe.

    • #19

      Stai chil – am fost eu la depozit in vara. Am pierdut 2 ore degeaba… Am plecat pentru ca nu se sinchisea nimeni si se termina programul. Atata indolenta n-am vazut in viata mea..

    • #20

      Bine că nu ne trimiți să îl luăm de la ei, după ce plătim 35 lei transportul, să le facem şi jumătate din normă, super.

    • #21

      Bă gigi, cât de nerabdător să vrei sa fii citit și să trimiți textul tău pe blog fără să-l recitești pe diagonală măcar. Cine dracu’ crezi că te bagă in seamă când scrii in halul ăsta.

    • #22

      Da ceam gresit?

  9. Curierul caruia i-ai pus numarul de telefon, va striga in scurt timp: Sunt celebru, scoate-ma de aici !!!

  10. #24

    Intre timp angajatul emag care imi aduce coletul cu roaba via A1 cu escală in pădure la Râioasa se apropie de Pitesti. Maine cred ca ajunge la showroom.
    Hai ca se poate!

  11. #25

    B0$$, da’ soneria si/sau interfonu’ iti functioneaza ? :)))))))

  12. Fraților, pentru că astăzi este miercuri, jumătatea săptămânii, vă provoc și vă lansez o provocare. Jocul se numește ,,Adevăr sau provocare”. Și vă lansez următoarea întrebare provocatoare. Tuturor celor ce citiți acest blog și/sau comentați. Deci provocarea este următoarea mânca-v-aș: CARE A FOST CEA MAI ÎN VÂRSTĂ FEMEIE CU CARE V-AȚI CULCAT? Și voi începe eu:

    Cea mai în vârstă femeie cu care m-am culcat a fost o purisancă de 65 de ani.

    E rându vostru acum :))))

  13. #29

    Cand am vazut ca e continuare la articolul cu Cargus, am dat clic cu inima tremuranda sperand ca doamna Homoc a sunat sa ceara datele mele de contact ca sa punem in aplicare partea cu pedepsirea. Pregatisem deja o culegere cu exercitii din care sa ii dau de lucru. N-a fost sa fie, poate o fi data viitoare…

  14. #30

    Oare sistemul ala de la Cargus o fi in regula? Daca time zone-ul e setat pe UTC sau vreo alta magarie si orele sunt decalate? 🙂 (Am mai patit asta si la alti curieri, nu radeti) Poate saracul curier e de buna credinta 🙂

    • #31

      da, chiar ca, cum nu m-am gandit. doar ca eu sunt acasa toata ziua. de la inceputul saptamanii. zi de zi.

  15. #32

    Cand vei scrie maine continuarea la epopee, deschide usa. S-ar putea ca omul sa iti livreze telefonul chiar atunci. Pun pariu ca si azi te-a cautat exact cand postai articolul.

  16. #33

    Nu prea inteleg de ce iti mai bati capul. Toti curierii sunt o apa si un pamant. Ei nu sunt in stare sa livreze la timp nici fara sa fie Black Friday. Uite eu stau cu colete netrimise de ieri. nemo nu vrea sa ridice, fan nu ridica nici ei iar la cargus nici nu mi-am mai batut capul sa sun. Baietii stiu ca nu ai alte optiuni, pentru ca majoritatea companiilor au contract cu cei trei, inclusiv cea unde lucrez eu si se pisa pe tine daca nu ai clauza in contract sa livreze pana intr-o anumita ora.

  17. #38

    De ce nu incerci o plangere/sesizare la ei? 🙂

  18. #39

    Idem.

    Sunat Cargus de nenumărate ori, găsit doar vocea aceea infectă a IVR-ului ce vorbeşte o limbă non-română cu accente indo-europene. Stat în telefon câte 25-30 de minute. Invariabil. nimic.
    Trimis email cu “spume” ! Fără răspuns. Până acum.

    Azi curierul mă sună că se livrează doar parţial. Adică 1 produs din 9. Pe care, personal l-a ridicat din depozit să mi-l aducă, tocmai pentru că l-am prins cu “fofârlica” şi i-am atras atenţia că e în culpă. Conform meţiunii lui în sistem, “adresa destinatar sau sau telefon incompletă”. În condiţiile în care de mai bine de 3 ani cumpăr cu aceleaşi date şi în toate cazurile anterioare de livrare – via Cragus, subliniez – nu a fost nici o problemă. Deci?

    Cred că mare parte din vină e şi a vânzătorului, care insistă şi continuă să folosească servicii de curierat de nuanţă “maronie” all-over.

    Oricum cică se poate solicita ca serviciile de livrare să nu fie ale “cutărei” companii în detaliile de comandă.

    Nu ştiu, însă sunt plin de draci şi totodată mult prea dezamăgit ca să mai păstrez un nivel academic al acestei relatări.

  19. #40

    “mințea ca un porc că m-a căutat acasă, sunându-mă la greu înainte și nu m-a găsit.”

    Haide, bre, in ce tara ai trait pana acum? In fiecare an de BF patesc fix acelasi lucru. Si anul asta, si anul trecut, si tot asa pana cel putin in 2013.

    In alta ordine de idei, o comanda de 5-6 produse gen globulete de pom de iarna, imi va veni in tot atatea livrari, in zile diferite, cu 2-3 curieri diferiti. Maine, de exemplu, imi vine ingerasul din varful bradului, sub 10 lei, singur-singurel intr-o livrare separata. Stii bancul cu “si pe asta unde-l pun, Mosule?”

    • #41

      bai, se rastea LA MINE ca el m-a sunat si a sunat la usa. fmm de imbecili

    • #42

      Ala o fi inteles ca stai pe Pacientii 11 bis, cand de fapt adresa corecta e Sapientii 11bis, si o fi sunat in alta parte…

    • #43

      Eu nici macar nu m-am mai obosit sa sun, anul asta. Deja stiam ce raspuns urma sa-mi dea.
      Am zis ca pentru sanatatea mea, e mai bine sa nu ma cert cu ei, avand in vedere ca aceiasi oameni imi vor livra si pe viitor.

    • #44

      nu, sigur nu e, il stiu pe curierul care vine de obicei, si el ma cunoaste. daca era el pe zona, aveam demult telefonul.

  20. GLS. Aşteptam un colet din Anglia, plătit prin PayPal. După vreo două săptămîni încă nu-l aveam, deşi tracking number de la Royal Mail spunea că a ajuns deja în ţară. Intru cu un alt site, bag numărul… stupoare! Pachet livrat clientului în urmă cu o săptămînă. Sun la GLS, îmi răpunde o pizdă în doi peri, îmi dă numărul curierului, alerg după ăla prin oraş şi recuperez coletul. Plîngerea mea a fost soluţionată de GLS ca fiind, citez: “nefondată, coletul fiind livrat destinatarului”. Următorul meu pas va fi să comand ceva aiurea, de care nu am nevoie, la un preţ modic, după care să le fac o plîngere penală pentru furt.

  21. Eu de la Urgent-Cargus aștept coletul de 5 zile. Sper că o să mă bucur de produs până de Craciun.

  22. #47

    La mine, apare pe site “destinatarul a solicitat livrare în alta zi”. Bineînțeles ca nu m-a cautat nimeni…

  23. #48

    Daca imi este permis, doresc sa transmit si multa muie celor de la fancurier.

    Povestea este aproape identica, atat ca la telefon mi se explica cum s-a incercat livrarea dar nu era nimeni acasa, il iau la intrebari, o da la intors ca de fapt s-a incercat incercarea livrarii, pe awb status nu apare nimic de nicio livrare, nu mai este schimbat nimic de doua zile.

    ULTIMA OARA cand mai am de a face cu jegosii astia. Nu pentru ca ajunge coletul cu multe zile intarziere, ci pentru ca mint cu nesimtire si nu-ti ofera niciun update.

  24. Una cu GLS: trebuia sa-mi aduca un plic la casa prainteasca cu un cod pin la un card ING. Cei de la ING imi trimit numar AWB tot. Acelasi lucru ca si tine, a aparut ca nu am fost de gasit la adresa unde trebuie sa-mi ajunga. Normal nici un telefon si nici o masina de curier, ca deh, e misto cand ai mei au camere de filmat la casa. II sun si ii intreb de sanatate si ei ca m-au cautat, ca au sunat ca nimeni nimic. Sa vezi ce muti au ramas cand le-am zis ca e cam naspa asta cu sunatul la usa cand pe camere nu apare nimic si nu am primit nici un apel.

  25. #50

    Cargus – dupa cateva zile m-am dus eu la sediu sa-mi iau frigiderul, ca ei nu aveau de gand sa-l aduca. Nu, nu de blackfriday, ci vara.
    Fan – coletul nu era cu livrare sambata. Ma suna tipul de pe zona mea sa ma intrebe daca nu cumva sunt acasa sa mi-l aduca daca vreau.

  26. #51

    Mda, mie mi-au livrat luni, luni nu am fost ca nu ma asteptam sa fie atat de rapizi, au venit ieri si azi cu cele trei colete.
    Luni am primit mesaj cum ca destinatarul nu a fost gasit. M-au sunat si le-am spus ca nu sunt la adresa, de asta si mesajul.
    Si ar mai fi o chestie. Eu am cerut livrare la locul de munca si cand vine vreun curier zilele astea sta pe hol acolo cu minim 20-30 de pachete si sta cam o ora. Si apoi se duce la masina si mai aduce o tura. Asa ca mare parte din zi se pierde pe la cladirile mari de birouri. Gen Pipera. Ce ramane nelivrat marcheaza by default cu livrare in alta zi, doar ca in acest caz pachetul o sa stea cel putin o zi prin depozit.
    Nu caut sa-i scuz sub nici o forma, insa banui ca pur si simplu nu au timp sa livreze tot si ce le ramane la final de zi marcheaza by default cu destinatar negasit la adresa.

    • #52

      dap. dar dece, cand ii suni, te mint in fata ca te au sunat si ca nu erai la adresa?

    • #53

      Pai in cazul asta mare sef, baga pe comanda pe adresa de la mine si sunt sanse mult mai mari sa ajunga. Mai ales ca aici vin de cateva ori pe zi. In fiecare zi. 🙂

    • Chestia e ca pe mine, asa-zis beneficiar al serviciilor pe care le platesc nu prea ma intereseaza ca au ei timp sau nu. Se intampla o data, de doua ori, tot se intarzie, e clar ca undeva la mijloc e o problema. Sa mai angajeze oameni daca nu se descurca din cauza timpului, ca daca n-au timp de prea multe livrari inseamna ca merge bine afacerea. Iar daca au 10 pachete in pipera si stau 2 ore la locatie sa le dea, iar e o problema.

  27. Vezi ca dupa 3 incercari nereusite pachetele raman in depozit si sunt returnate la expeditor. Cel putin asta mi-a spus o duduie cand am sunat la ei .

    • #56

      Coletul nu se poate returna la expeditor fara aprobarea lui. Ei trebuie sa contacteze expeditorul, sa explice situatia si acesta hotaraste ce se intampla cu acel colet.

    • #57

      Aura, coletul se returneaza automat dupa o anume perioada (7 zile la fan) (10 zile la posta).

    • #58

      Eu ma refeream la cei de la Cargus. Daca tin bine minte, si cei de la DPD tot asa procedeaza. Sau procedau.

  28. #59

    Am patit si eu ceva asemanator dar in Londra cu DPD Curier. Am comandat ceva de la Asos iar prietena mea statea acasa special sa astepte pachetul. Am primit mail de la Asos si mesaj de la DPD ca nu a gasit pe nimeni acasa.

    E misto ca astia aici fac poza la usa sa dovedeasca faptul ca au fost iar idiotul a facut poza la alta usa. Era in alta parte omu’:)).

    Aici a fost greseala dar in tara vad ca toata lumea se plange de curieri … e nasoala treaba.

  29. #60

    Omu’ te-a sunat, dar n-avea credit.

  30. #61

    Miscati-va fundul la magazin si cumparati ce vreti cand vreti si aveti exact in momentul in care platiti. “On lIne va fi mereu complicat!”

  31. #62

    Eu am asa o vaga banuiala, ca aplicatia de pe device-ul curierilor nici nu are prea multe optiuni in cazul in care nu se efectueaza livrarea.
    Nu vreau sa generalizez dar parca situatiile naspa prea sunt similare.
    Teama mea este ca problema sa nu fie in alta parte, undeva deasupra curierilor!

    • M-am gandit si eu la asta, e chiar plauzibil, avand in vedere numarul coincidentelor

  32. Eu in afara de detergentul din oferta eMag, am primit toate cele 4 comenzi (emag + cel ). In total 7 pachete (Fan si Cargus), livrate in provincie.
    Desi cand stateam in Bucuresti aveam des probleme de genul asta, aparent provincia e cumva mai fericita.
    L-a sunat pe tata ieri sa-l intrebe daca e ok sa mai amane cu o zi livrarea (adica sa-l livreze azi) ca mai vine un tir de la Bucuresti cu pachete catre zona aia, si sa nu se duca gol.

  33. #65

    Confirm Urgent-Cargus este o firma condusa de incompetenti, “sefi” peste sefi, neorganizata, si lasand haosul si nepasarea prostia din sistemul lor sa fie descurcat de curieri, care pana la urma isi baga si ei ceva in firma asta, si toata lumea stie lucrul asta, mai putin cei de la Emag… Pata neagra din Vinerea aia au fost cei de la Cargus-Urgent curier, si eu am pierdut comanda pe motiv ca nu am fost acasa, si ca nu raspund la telefon